slaap ze Knuffelquote:Op zondag 17 januari 2010 23:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
maaaaaaaaaaar ik ga nu wel proberen te slapenallemaal
quote:Op maandag 18 januari 2010 07:01 schreef littledrummergirl het volgende:
goeiemorgen![]()
ik wil geen slaapdiensten meerik kan amper slapen hier, ben alweer kapot voordat de week begonnen is
quote:Op maandag 18 januari 2010 08:34 schreef Cyntiaa het volgende:
'Morning iedereen![]()
Goede nachtrust gehad? Ik heb heerlijk geslapen...
Gooi er eens een onderwerp inquote:Op maandag 18 januari 2010 08:36 schreef stbabylon het volgende:
Wisseling van een dag, 8x goedenacht, 8x goedemorgen en dan weer verder met het topic... zonde.
ik heb vandaag vrijquote:
ik heb ze al bijna 25 jaar en zie ze 4 of 5 keer per jaarquote:Op maandag 18 januari 2010 08:56 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben zooo blij dat ik op dit moment geen schoonouders heb!
Neen, mijn ouders/zusje/aantal vrienden weten dit niet. Waarom? Ik weet dat zij over een heleboel dingen, helaas, anders denken en dat dit denkbeeld nu nog niet te veranderen is. Vrienden/vriendinnen laat ik er nu langzaam aan wennen door wel eens wat kreten of meningen te uiten..quote:Op maandag 18 januari 2010 09:06 schreef stbabylon het volgende:
Oh dat is wel een mooie!
Weten je ouders dat je (praktiserend) bi bent?
quote:Op maandag 18 januari 2010 09:06 schreef stbabylon het volgende:
Oh dat is wel een mooie!
Tough luck, ga het niet aanpassen. He's en Ho's zijn hier welkom, maar we gaan ons niet aanpassen voor julliequote:Op maandag 18 januari 2010 09:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
over dit onderwerp kan ik niet mee praten![]()
ik ben niet bi
De meeste mensen in mijn omgeving weten het niet. Simpelweg omdat het nooit te sprake is gekomenquote:Op maandag 18 januari 2010 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tough luck, ga het niet aanpassen. He's en Ho's zijn hier welkom, maar we gaan ons niet aanpassen voor jullie
Mijn ouders weten het niet, maar hebben wel al mijn hele leven duidelijk gemaakt dat ze het hun niet uitmaakt of ik he of ho ben, zolang ik maar gelukkig ben. Dat ik ze het niet zeg heeft meer te maken met dat ik niet praat over seks met mijn ouders, niet in detail iig
Ja, mijn moeder weet het, mijn vader ongetwijfeld ook, die zit altijd op m'n schouderquote:Op maandag 18 januari 2010 09:06 schreef stbabylon het volgende:
Oh dat is wel een mooie!
Ik neem aan dat hij wel even zijn ogen dicht doet als je in bed ligt met iemandquote:Op maandag 18 januari 2010 09:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder weet het, mijn vader ongetwijfeld ook, die zit altijd op m'n schouder
Vast wel.... Weet ik niet eigenlijk, maar dat maakt ook niet uit, het is fijn dat 'ie er isquote:Op maandag 18 januari 2010 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij wel even zijn ogen dicht doet als je in bed ligt met iemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |