Jammer genoeg is het halve topic ge-edit zodat er hele verbanden wegzijn, vanaf hier:quote:Op zondag 14 februari 2010 11:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Doe's een linkje naar die post dan?
ja, ja. heb ik nu gedaan.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jammer genoeg is het halve topic ge-edit zodat er hele verbanden wegzijn, vanaf hier:
Ziekenhuispersoneel opnieuw bedreigd
Gewoon vragen, als je me niet begrijpt, zou weleens handiger zijn dan meteen mette gaan strooien.
Deze zin?quote:Op zondag 14 februari 2010 11:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jammer genoeg is het halve topic ge-edit zodat er hele verbanden wegzijn, vanaf hier:
Gewoon vragen, als je me niet begrijpt, zou weleens handiger zijn dan meteen mette gaan strooien.
Kan ik het alleen maar mee eens zijn. De PVV is hard bezig de moslims inderdaad die rol op te dringen.quote:Ik heb 4 jaar geleden tegen Trigger gezegd, de Moslims die hier wonen worden de Joden van onze tijd.
Dankjewel, iemand die wel kan lezen.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Deze zin?
[..]
Kan ik het alleen maar mee eens zijn. De PVV is hard bezig de moslims inderdaad die rol op te dringen.
Ze heult met de vijand! Haar eraf en achter de 4x4 hangen! Wat een bizar drama weer.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Doe's een linkje naar die post dan?
ja, en de wereld bestaat uit wilders en de pvv. hou toch eens op. en ze behandelen de marokkanen niet zoals de joden werden behandeld. en zo gaat het ook nooit worden. dat streven ze ook niet na.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Deze zin?
[..]
Kan ik het alleen maar mee eens zijn. De PVV is hard bezig de moslims inderdaad die rol op te dringen.
schandalig! je kan tegen pvv zijn, maar ga criminele marokkanen niet vergelijken met joden uit de tweede wereld oorlog. echt schandalig! sorry yvonne ik heb hier geen woorden voor. ook geen bram.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dankjewel, iemand die wel kan lezen.
Dan kan ik je alleen maar aanraden eens goed naar de rethoriek van de NSDAP te kijken en die te vergelijken met de uitspraken van Wilders c.s. Er is meer aan het Derde Rijk en de behandeling van de Joden dan vergassing, zhi. Het gaat om de ontburgerlijking van bevolkingsgroepen, het neerzetten als dusdanig anders, dat ze, zelfs met hetzelfde staatsburgerschap, toch anders behandeld mogen en zelfs moeten worden. En als Wilders zijn zin krijgt, gaat het die kant op.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, en de wereld bestaat uit wilders en de pvv. hou toch eens op. en ze behandelen de marokkanen niet zoals de joden werden behandeld. en zo gaat het ook nooit worden. dat streven ze ook niet na.
Tuurlijk niet, ze worden (nog) niet gedeporteerd en vergast. Maar vergelijk ze maar gerust met de positie die de Joden VOOR de 2e WO toebedeeld kregen.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
schandalig! je kan tegen pvv zijn, maar ga criminele marokkanen niet vergelijken met joden uit de tweede wereld oorlog. echt schandalig! sorry yvonne ik heb hier geen woorden voor. ook geen bram.
ik begrijp jouw parallellen, maar zo is het niet. het is echt volkomen monddoodmaak retoriek. sorry. en nee, wilders krijgt mijn stem niet, maar waar je wel op moet stemmen is lastig.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dan kan ik je alleen maar aanraden eens goed naar de rethoriek van de NSDAP te kijken en die te vergelijken met de uitspraken van Wilders c.s. Er is meer aan het Derde Rijk en de behandeling van de Joden dan vergassing, zhi. Het gaat om de ontburgerlijking van bevolkingsgroepen, het neerzetten als dusdanig anders, dat ze, zelfs met hetzelfde staatsburgerschap, toch anders behandeld mogen en zelfs moeten worden. En als Wilders zijn zin krijgt, gaat het die kant op.
Misschien zou het al helpen als je de toevoeging 'criminele' achterwege laat. Daar ging het in die fase van het topic al lang niet meer over.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
schandalig! je kan tegen pvv zijn, maar ga criminele marokkanen niet vergelijken met joden uit de tweede wereld oorlog. echt schandalig! sorry yvonne ik heb hier geen woorden voor. ook geen bram.
daar gaat het altijd over. laten we wel zuiver blijven. en ja, de wortel van de criminaliteit is diep. net als roma's.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:29 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Misschien zou het al helpen als je de toevoeging 'criminele' achterwege laat. Daar ging het in die fase van het topic al lang niet meer over.
Lees nou eens heel goed wat LV zegt, die verwoord het prima. Denk eens verder, en denk eens aan de niet-criminele marokkanen.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je een algemene uitspraak over Marokkanen doet, is het vanzelfsprekend dat je daarmee niet specifiek op criminelen doelt. Dat zou het tenminste moeten zijn. Als je dat verschil niet meer kan zien ben je best ver heen hoor.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daar gaat het altijd over. laten we wel zuiver blijven. en ja, de wortel van de criminaliteit is diep. net als roma's.
daar heb ik het dan ook niet over. ik heb het altijd over de criminele marokkanen. netzoals het daarover ging in dat topic.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees nou eens heel goed wat LV zegt, die verwoord het prima. Denk eens verder, en denk eens aan de niet-criminele marokkanen.
daarom heb ik het altijd over de criminele marokkanen. kan dat jouw goedkeuring dragen? jezus christus!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:33 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als je een algemene uitspraak over Marokkanen doet, is het vanzelfsprekend dat je daarmee niet specifiek op criminelen doelt. Dat zou het tenminste moeten zijn. Als je dat verschil niet meer kan zien ben je best ver heen hoor.
jij valt Paddy aan, die reageert daarop en vervolgens kun je het niet loslaten en blijf je doorgaan tot je het laatste woord hebtquote:Op zondag 14 februari 2010 11:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar het over gaat überzeikerd.
En ja, als ik aangevallen word over zoiets simpels dan heb ik ook het recht om mij te verdedigen en als jij dat als zeiken afdoet zegt dat veel meer over jou dan over mij.
nou daar word al wel om geroepenquote:Op zondag 14 februari 2010 11:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ze worden (nog) niet gedeporteerd en vergast. Maar vergelijk ze maar gerust met de positie die de Joden VOOR de 2e WO toebedeeld kregen.
Het gaat toch helemaal niet over jou? Het gaat over de post van een ander die het duidelijk niet over criminelen had. Als jij dat er dan toch in leest en helemaal gaat flippen, is die dehumanisering in jouw geval al aardig gevorderd en bevestigt dat alleen maar de stelling, is het niet?quote:Op zondag 14 februari 2010 11:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daarom heb ik het altijd over de criminele marokkanen. kan dat jouw goedkeuring dragen? jezus christus!
schandalige uitspraak, je weet niets van de geschiedenis. het gaat om het aanpakken van straatcriminelen en je vergelijkt het met de joden. echt bizar deze ontwikkeling!quote:Op zondag 14 februari 2010 11:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ze worden (nog) niet gedeporteerd en vergast. Maar vergelijk ze maar gerust met de positie die de Joden VOOR de 2e WO toebedeeld kregen.
een uitspraak van een fok!ker???? netzoals bsb, mutant en meki gewoon kunnen fok!ken. hou toch op man. ga eens lezen.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:41 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Het gaat toch helemaal niet over jou? Het gaat over de post van een ander die het duidelijk niet over criminelen had. Als jij dat er dan toch in leest en helemaal gaat flippen, is die dehumanisering in jouw geval al aardig gevorderd en bevestigt dat alleen maar de stelling, is het niet?
Ja, 'in jouw geval' zeg ik toch ook? Ik raad je aan het topic gewoon nog eens rustig te lezen en nog kopje koffie te nemen, en er dan weer even over na te denken. Je hoeft het er natuurlijk allerminst mee eens te zijn, maar je overdrijft echt vreselijk.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een uitspraak van een fok!ker???? netzoals bsb, mutant en meki gewoon kunnen fok!ken. hou toch op man. ga eens lezen.
misschien kan ik jou hetzelfde aanraden. doe maar. in jouw geval zou ik zelf nog maar eens een keer lezen, maar we hebben verschillende brillen. dat zeg ik je nu al.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:47 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ja, 'in jouw geval' zeg ik toch ook? Ik raad je aan het topic gewoon nog eens rustig te lezen en nog kopje koffie te nemen, en er dan weer even over na te denken. Je hoeft het er natuurlijk allerminst mee eens te zijn, maar je overdrijft echt vreselijk.
Ik bedoel met 'overdrijven' overigens je beschuldigingen naar Yvonne. Ik deed mee in het topic, dus ik heb de discussie goed kunnen volgen. En zoals ik al zei, je hoeft het er natuurlijk niet mee eens te zijn. Dat verwacht ik ook allerminst van je.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien kan ik jou hetzelfde aanraden. doe maar. in jouw geval zou ik zelf nog maar eens een keer lezen, maar we hebben verschillende brillen. dat zeg ik je nu al.
mijn verontwaardiging is meer dan terecht. het maakt mij niet zoveel uit waneer ze die post plaatste, maar waarom. en jij ziet het allemaal anders, dat mag.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:52 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik bedoel met 'overdrijven' overigens je beschuldigingen naar Yvonne. Ik deed mee in het topic, dus ik heb de discussie goed kunnen volgen. En zoals ik al zei, je hoeft het er natuurlijk niet mee eens te zijn. Dat verwacht ik ook allerminst van je.
Ik geef slechts aan dat die enorme verontwaardiging die je lijkt te voelen - gezien het verloop van de discussie en het moment waarop ze die post plaatste - zeker niet op z'n plaats is. Ook niet als je het volstrekt met haar mee oneens bent.
Je pmbox is vol, per push m'n verhaal verzonden.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien kan ik jou hetzelfde aanraden. doe maar. in jouw geval zou ik zelf nog maar eens een keer lezen, maar we hebben verschillende brillen. dat zeg ik je nu al.
Je draait de zaken om droppie.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij valt Paddy aan, die reageert daarop en vervolgens kun je het niet loslaten en blijf je doorgaan tot je het laatste woord hebt
dan noem ik dat zeiken ja en wat dat over mij zegt doet er niet zo heel veel toe
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
Goed zo Paddy, je leert het nog eens. Nu nog volhouden.
quote:
En daar is de eerste aanval van Paddy waar ik met tekst en uitleg op reageer of in jouw woorden zeik.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dat je dat ingebedde quote alsnog hebt verwijderd.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:41 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, gewoon vergeten.
Kap er trouwens eens mee om hele bevolkingsgroepen als ziekte weg te zetten. Iets anders kan ik van die post niet maken.
Het is hetzelfde als dat users zeggen dat pedofiele de blanken in de genen zitten. Wordt gewoon gemod.
Oh, dan zijn we eigenlijk uitgediscussieerd, als er geen reflectie van enige soort mogelijk is, is dit dus eenrichtingsverkeer.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn verontwaardiging is meer dan terecht. het maakt mij niet zoveel uit waneer ze die post plaatste, maar waarom. en jij ziet het allemaal anders, dat mag.
je hebt je vergist blijkbaar. heel jammer dit.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je pmbox is vol, per push m'n verhaal verzonden.
Dat kan je aanstaan of niet aanstaan, maar het is mijn mening, mijn gedachte, en het geeft totaal geen pas om daarover te doen.
Doe ik over meningen van jou ook niet, ik ben het ermee eens of niet mee eens.
Stukje respect dacht ik met je opgebouwd door de jaren op FOK!
Blijkbaar heb ik me vergist.
je leert het nog eens?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je draait de zaken om droppie.
Hier begint het dat ik Paddy een compliment geef. Ja en dit is in chronologische volgorde.
[..]
[..]
[..]
En daar is de eerste aanval van Paddy waar ik met tekst en uitleg op reageer of in jouw woorden zeik.
[..]
quote:
niets meer niets minder. jij jouw mening. ik de mijne.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:14 schreef yvonne het volgende:
Dat is dan jammer zoalshetis, maar meer eigenlijk ook niet.
Ieder zijn mening.
Ik zou zelf niet zo snel die vergelijking gemaakt hebben. Simpelweg omdat je hiermee je punt niet kan maken. Zodra je de joden noemt flitsen gelijk de beelden van vernietigingskampen, uitgehongerde levende skeletten en gaskamers voor het netvlies van veel mensen, en is er geen ruimte meer voor het minder in het oog springende proces wat hieraan vooraf ging.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn verontwaardiging is meer dan terecht. het maakt mij niet zoveel uit waneer ze die post plaatste, maar waarom. en jij ziet het allemaal anders, dat mag.
dit slaat echt alles. compleet wereldvreemd en tres bizar. het gaat om criminelen. niet om iedereen. nou niet zolang blijven mekkeren totdat je iedereen uit je strot krijgt.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:17 schreef iteejer het volgende:
Het lijkt er hard op dat een gehele bevolkingsgroep vogelvrij verklaard gaat worden. Waarvoor het niet meer nodig is individuele schuld aan wangedrag te bewijzen, maar die gewoon als collectief aangepakt dienen te worden.
Want ze zijn allemaal zo' .
De drang om mensen die 'anders zijn' aan te pakken. Het zijn wel dezelfde mensen die ook de homo's willen aanpakken, zigeuners, alles wat anders is. De denkwereld van extreem rechts.
Het is heel treurig en beangstigend om te zien hoe het gedrag van enkelen voedsel geeft aan dit soort nazi-gedachtegoed.
criminelen moeten aangepakt worden. en hard.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit slaat echt alles. compleet wereldvreemd en tres bizar. het gaat om criminelen. niet om iedereen. nou niet zolang blijven mekkeren totdat je iedereen uit je strot krijgt.
quote:Op zondag 14 februari 2010 11:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
schandalige uitspraak, je weet niets van de geschiedenis.
Nee?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit slaat echt alles. compleet wereldvreemd en tres bizar. het gaat om criminelen. niet om iedereen.
Ongeacht dat een PvdA-er heeft gezegd dat Marokkanen vernederd dienen te worden en de PVV of het politieke spectrum zijn deze twee politieke partijen geen representanten van de gehele Nederlandse samenleving.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee?
PVV-er: “Laat mensen met hiv brandmerken”
Maar wel dat hij op moet zouten, vanwege zijn achtergrond en religie, tot meermalen toe. Erg tolerant ook, niet waar damian?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:04 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ongeacht dat een PvdA-er heeft gezegd dat Marokkanen vernederd dienen te worden en de PVV of het politieke spectrum zijn deze twee politieke partijen geen representanten van de gehele Nederlandse samenleving.
Ik heb nog nooit iemand horen stellen dat Ahmed Aboutaleb, omdat hij een Marokkaan is, vergast moet worden.
Elke suggestie in die richting lijkt me schier overdreven.
Ook Leefbaar Rotterdam is geen representant van de gehele Nederlandse samenleving.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar wel dat hij op moet zouten, vanwege zijn achtergrond en religie, tot meermalen toe. Erg tolerant ook, niet waar damian?
Pastors is geen representant, Wilders niet, Jansen niet, Sorensen niet... nee allemaal op zichzelf geen representanten van de gehele Nederlandse samenleving. Neemt niet weg dat er bepaalde tendenzen heel goed zichtbaar zijn.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:10 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ook Leefbaar Rotterdam is geen representant van de gehele Nederlandse samenleving.
Voor mij is heel zichtbaar een staatssecretaris van Justitie en een burgemeester van de tweede stad van Nederland.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pastors is geen representant, Wilders niet, Jansen niet, Sorensen niet... nee allemaal op zichzelf geen representanten van de gehele Nederlandse samenleving. Neemt niet weg dat er bepaalde tendenzen heel goed zichtbaar zijn.
Voor mij is er iets anders zichtbaar. De weerstand jegens emancipatie van minderheden. Enige begrippen om het je helder te maken "moslimkolonisten", "dubbele loyaliteit", "moslimburgemeester", "paard van troje", "5e colonne". Heeft vrij weinig nut om dat te ontkennen.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:18 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Voor mij is heel zichtbaar een staatssecretaris van Justitie en een burgemeester van de tweede stad van Nederland.
Als er iets zichtbaar is, is het de emancipatie van minderheden.
Natuurlijk hoef niemand te verwachten dat er collectief een polonaise wordt opgevoerd, maar dat laat onverlet dat ongeacht welke opvatting hierover het ontwikkelingen zijn die niet tegen te houden zijn. Sterker nog is het een voldongen feit.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Voor mij is er iets anders zichtbaar. De weerstand jegens emancipatie van minderheden. Enige begrippen om het je helder te maken "moslimkolonisten", "dubbele loyaliteit", "moslimburgemeester", "paard van troje", "5e colonne". Heeft vrij weinig nut om dat te ontkennen.
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:45 schreef Disana het volgende:
Zus van scooterdief die man doodreed: Schuld van politie
Zie topic van Yvonne.
‘Het is één grote nachtmerrie die alsmaar erger wordt.’ #2
Om te beginnen.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dan kan ik je alleen maar aanraden eens goed naar de rethoriek van de NSDAP te kijken en die te vergelijken met de uitspraken van Wilders c.s. Er is meer aan het Derde Rijk en de behandeling van de Joden dan vergassing, zhi. Het gaat om de ontburgerlijking van bevolkingsgroepen, het neerzetten als dusdanig anders, dat ze, zelfs met hetzelfde staatsburgerschap, toch anders behandeld mogen en zelfs moeten worden. En als Wilders zijn zin krijgt, gaat het die kant op.
Er gaan anders nogal wat stemmen op om ons land moslimrein te maken.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
De afmaker.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:17 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet zo snel die vergelijking gemaakt hebben. Simpelweg omdat je hiermee je punt niet kan maken. Zodra je de joden noemt flitsen gelijk de beelden van vernietigingskampen, uitgehongerde levende skeletten en gaskamers voor het netvlies van veel mensen, en is er geen ruimte meer voor het minder in het oog springende proces wat hieraan vooraf ging.
Dat, en je hebt gelijk een hele colonne randdebielen die over je heen valt en je de komende maanden over heel FOK! stalkt. Veelzeggender vind ik reacties van users zoals jij. Wanneer mensen waarvan je mag verwachten dat ze wel over de nodige bagage beschikken om zaken enigszins in het juiste perspectief te zien, zo flippen n.a.v. zo'n post, en automatisch criminelen lezen waar het gewoon over een groep mensen gaat, dan kun je moeilijk ontkennen dat het proces waarop wordt gedoeld - het proces van dehumanisering - wel degelijk aan de gang is.
Marokkanen hoeven niet allemaal onschuldige lieve jongetjes en meisjes te zijn om ze toch gewoon als mensen te blijven zien. Vanzelfsprekend zou je zeggen, maar veel mensen geven er toch keer op keer blijk van dit niet te kunnen. Dat komt echt niet alleen door het wangedrag van Marokkanen zelf. Het is zeker ook een gevolg van hoe we met dit wangedrag omgaan, hoe we het benoemen en welke maatregelen we hier tegenover zouden willen stellen.
Er is hierbij een groeiende trend zichtbaar in een heel bedenkelijke richting.
Veel posts gewist . Zou erger zijn wanneer ik dergelijke posts zou laten staan. Volgens mij werd hier achter juist op die posts gewezen. Toen ik die hint las ben ik er gaan modereren i.p.v er op ingegaan. Het was onmogelijk om die posts te laten staan. Zou ons ook niet in dank afgenomen wordenquote:Op zondag 14 februari 2010 11:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Maar je beweert dus dat ik lieg en jij niet zou hebben geklaagd in het topic zelf over de moderatie? Hier het bewijs Ziekenhuispersoneel opnieuw bedreigdquote:Op zondag 14 februari 2010 12:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je draait de zaken om droppie.
Hier begint het dat ik Paddy een compliment geef. Ja en dit is in chronologische volgorde.
[..]
[..]
[..]
En daar is de eerste aanval van Paddy waar ik met tekst en uitleg op reageer of in jouw woorden zeik.
[..]
Ik heb dus de volgende post weggehaald omdat ik die niet vond kunnen in die staat. Geen zin om daar gedonder om te krijgen. Al bedoel je het tig keer anders. Het staat er zoals het er staat.quote:Je bent wel een slechte moderator om mijn reactie in een quote te laten staan
Overigens, waarom je mijn reactie hebt verwijderd is mij een grote raadsel.
De verwijderde post.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het is blijkbaar een Marokkaanse ziekte om hulppersoneel te bedreigen. Wordt tijd dat er een vaccin op de markt komt om het ontbrekende gen aan te vullen.
Nou kun je wel piepen dat het daar niet hoort. De eerste regel is een constatering c.q oproep om de ingebedde quote alsnog te verwijderen en de tweede regel is een opmerking en duidelijk geen klacht.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Veel posts gewist . Zou erger zijn wanneer ik dergelijke posts zou laten staan. Volgens mij werd hier achter juist op die posts gewezen. Toen ik die hint las ben ik er gaan modereren i.p.v er op ingegaan. Het was onmogelijk om die posts te laten staan. Zou ons ook niet in dank afgenomen worden
[..]
Maar je beweert dus dat ik lieg en jij niet zou hebben geklaagd in het topic zelf over de moderatie? Hier het bewijs Ziekenhuispersoneel opnieuw bedreigd
Die hoort daar niet en ga in topics normaal gesproken daar ook niet op in, maar wis de post en verwijs de user naar feedback. Dit was de post die eerst in de link stond.
[..]
Niets mis mee.quote:Ik heb dus de volgende post weggehaald omdat ik die niet vond kunnen in die staat. Geen zin om daar gedonder om te krijgen. Al bedoel je het tig keer anders. Het staat er zoals het er staat.
[..]
De verwijderde post.
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:13 schreef sp3c het volgende:
het is in zoverre zinloos dat je niet ineens gelijk krijgt als je je ´punt´ vaak genoeg herhaalt
Kan er iets gedaan worden aan deze smakeloze bedreiging!quote:de dag dat ik hier lees dat je een dodelijke niet operabele vorm van rectum kanker hebt dan geef ik een feestje smerig kwijlende kakkerlak
Nee kunnen we niet. Pm's mogen niet besproken worden en kunnen niet worden beoordeeld omdat ze niet te checken zijn door ons. Enige wat je kan doen is de desbetreffende user in je pm box blokkeren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:00 schreef Meki het volgende:
Beste Admins en FA
Dit kreeg ik van Fungis via PB
[..]
Kan er iets gedaan worden aan deze smakeloze bedreiging!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:46 schreef Snapcount2 het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van dit topic?
Israel=terroracistisch geen steun meer
als jij nou eens zou ophouden met janken en wat constructiefs, zonder beledigingen, zou schrijven, dan zou je bijdragen aan fok!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:53 schreef Meki het volgende:
Tientallen doden na instorten minaret in Marokko
Loopt alleen te rellen !
Maak jij grappen over de holocaust? Of vind jij dat dit moet kunnen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
teringflauw. Over alle rampen mogen grappen (Denk eens aan haiti), maar als het moslims betreft wordt er gelijk ingegrepen en notes gezet.
Als de anderen zich aan de regels hielden was er geen eigen topic van feedback nodig. Dus ik zou zeggen kijk eens naa jezelf en reageer niet als je niks te zeggen hebt!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als jij nou eens zou ophouden met janken en wat constructiefs, zonder beledigingen, zou schrijven, dan zou je bijdragen aan fok! nu ben je niet meer dan een zielige, imbeciele jankbuil.
ik heb wat te zeggen en daarom post ik. jij moet niet anderen de mond gaan snoeren omdat jij niet capabel genoeg bent om na te denken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Als de anderen zich aan de regels hielden was er geen eigen topic van feedback nodig. Dus ik zou zeggen kijk eens naa jezelf en reageer niet als je niks te zeggen hebt!
Hoezo, is hij een levenloos voorwerp?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb wat te zeggen en daarom post ik. jij moet niet anderen de mond gaan snoeren omdat jij niet capabel genoeg bent om na te denken.
hij doet wel verdomd zijn best.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoezo, is hij een levenloos voorwerp?²
Ik snoer niemand de mond dicht. Ik geef enkel de smakeloze posts aan die als doel hebben als de slachtoffers van een ramp uit te lachen en flamebaiten en trollen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb wat te zeggen en daarom post ik. jij moet niet anderen de mond gaan snoeren omdat jij niet capabel genoeg bent om na te denken.
een grap moet kunnen, daar geef ik je gelijk in. Die note is dan ook weg.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
teringflauw. Over alle rampen mogen grappen (Denk eens aan haiti), maar als het moslims betreft wordt er gelijk ingegrepen en notes gezet.
what the fuck?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
*KNIP*
je zit alleen maar te flaimbaiten en trollen. je doet allahverdomme niets anders.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik snoer niemand de mond dicht. Ik geef enkel de smakeloze posts aan die als doel hebben als de slachtoffers van een ramp uit te lachen en flamebaiten en trollen.
Blijkbaar vind jij dat oke! maar 99 % van de users en 100% van de moderators etc. vinden dat niet kunnen.
wat is het probleem... dat meki gaat huilen? hij lokt alles uit en weet dat. niet zo lopen miesmuilen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:09 schreef Frutsel het volgende:
zucht
dan moeten d'r nog maar een paar meer af
Ik ga me niet eens verlagen tot jouw kinderachtige smakeloze niveauquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je zit alleen maar te flaimbaiten en trollen. je doet allahverdomme niets anders.
schamen doe ik me niet. zeker niet als ik jouw walgelijke, eenzijdige en geschiedenisvervalsende posts lees.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ga me niet eens verlagen tot jouw kinderachtige smakeloze niveau
Jij moet je diep schamen met jou nutteloze posts.
Je ontkent de gebeurtenis in Meknes?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
schamen doe ik me niet. zeker niet als ik jouw walgelijke, eenzijdige en geschiedenisvervalsende posts lees.
het is een wisselwerking. en onder feed back, versta ik feed back. ben niet zo gewend om in slow chat feed back te geven. kom daar never. de naam van dat subforum heet namelijk niet feed back.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:15 schreef Frutsel het volgende:
NOGMAALS:
Kunnen we ons weer beperken tot FB?
Zoeken jullie het met elkaar maar elders uit.
Het gezuig richting elkaar en elkanders mening is de oorzaak. Daarnaast loopt de frustratie nu ineens zo hoog op dat het persoonlijk dreigt te worden,klonen het topic gaan verkloten. In overleg met FA's blijft het topic gewoon dicht. Als er nieuwe feiten zijn zien we verder.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:19 schreef Kees22 het volgende:
Geen gek idee, een slot op Jonge vrouw in brand gestoken in Zeist #2
Maar waarom?
Had ik begrepen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:27 schreef sp3c het volgende:
mogelijk tijdelijk
Musicioso verwoordde mijn achterdocht.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het gezuig richting elkaar en elkanders mening is de oorzaak. Daarnaast loopt de frustratie nu ineens zo hoog op dat het persoonlijk dreigt te worden,klonen het topic gaan verkloten. In overleg met FA's blijft het topic gewoon dicht. Als er nieuwe feiten zijn zien we verder.
Mjah... hij is wel 'bijzonder'... toch komt hij letterlijk van de Telegraafquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Taliban blij met PvdA Tendentieuze titel. Onwaar, ook.
Het is eigenlijk een topic op zich waard : tendentieuze koppen in de Telegraaf, of zoiets.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah... hij is wel 'bijzonder'... toch komt hij letterlijk van de Telegraaf
http://www.telegraaf.nl/b(...)blij_met_PvdA__.html
en kan dan hier eindelijk iets aan gedaan worden?!quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:52 schreef Kees22 het volgende:
Edit: Oh ja: iemand van 50 vind ik geen oude man!
het is allang veranderd...quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:35 schreef sp3c het volgende:
hij kan dat toch gewoon niet oud vinden?
zal zelf die leeftijd wel naderen ofzo ... ik zie het probleem niet echt
nee hoor. maar net als jij zag ik het later.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:41 schreef sp3c het volgende:
ik zie het!!
wat was je klacht nu eigenlijk?
je wil dat we het weer terug veranderen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |