Het eerste waar ik aan moest denken toen ik dit bericht las, was:quote:Dubai is op zoek naar 11 mensen met een Europees paspoort, die worden verdacht van de moord op een commandant van Hamas.
De Palestijn Mahmoud al-Mabhouh werd vorige maand in een kamer in een duur hotel in Dubai om het leven gebracht. Volgens de politie is hij vermoord door een professioneel team van elf mensen, met Britse, Ierse, Franse en Duitse paspoorten.
Geheime dienst
De politie in Dubai vermoedt dat er een buitenlandse geheime dienst achter de aanslag zit, maar wil niet zeggen welke.
Na zijn dood maakte Hamas bekend dat Al-Mabhouh betrokken was bij de ontvoering en dood van twee Israëlische militairen in 1989. Hij zou in Dubai zijn geweest om wapens te kopen voor Hamas.
bron: nos
Natuurlijk...quote:Op maandag 15 februari 2010 23:20 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe dit zal eindigen, waarschijnlijk enkeltje doofpot, aangezien die daders toch nooit meer teruggevonden worden.
als ze bij de geheime dienst zitten, krijgen ze gewoon een nieuw paspoort met bijbehorend nieuw id. Verder een make-over en je herkent ze niet meer terug. Tenminste, ik neem aan dat de desbetreffende staat dat er wel voor over heeft.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:22 schreef Zith het volgende:
[..]
Natuurlijk...
Toch wel een beetje eng als de EU aan liquidaties zou doen eigenlijk
Ze zullen wel vervalste paspoorten hebben gebruikt, beetje sneu dus als je je paspoort bent verloren op vakantie en dan doet iemand zoiets met je documenten.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:24 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
als ze bij de geheime dienst zitten, krijgen ze gewoon een nieuw paspoort met bijbehorend nieuw id. Verder een make-over en je herkent ze niet meer terug. Tenminste, ik neem aan dat de desbetreffende staat dat er wel voor over heeft.
Dat dus. Dat denk ik eerder ja.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:52 schreef Martin73 het volgende:
De daders zijn gewoon Israëliërs met een Europees paspoort.
Dat kan goed, maar ook wat andere suggesties:quote:Op maandag 15 februari 2010 23:30 schreef LXIV het volgende:
Wie zegt dat het Europeanen werkzaam bij een geheime dienst zijn? Dat lijkt mij werkelijk uiterst onwaarschijnlijk. Zeker de suggestie dat Britten, Ieren, Fransen en Duitsers bij zoiets samenwerken.
Het zijn waarschijnlijk agenten van een ándere dienst. Die niet bij Europa horen maar vreemd genoeg wel met het songfestival mogen meedoen.
Wat doen de CIA agentjes dan altijd? De laatste keer dat ze het nieuws haalden was toen 7 van hen werden afgeslacht in Afghanistan... good riddance trouwens.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:10 schreef SoldMayor het volgende:
Commadant van Hamas![]()
Opgeruimd staat netjes,,
net zoals de CIA altijd doet
Je bent er nog steeds niet achter dat diensten als de CIA hun zaakjes liever geheim houden?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:44 schreef FIFA2010 het volgende:
[..]
Wat doen de CIA agentjes dan altijd? De laatste keer dat ze het nieuws haalden was toen 7 van hen werden afgeslacht in Afghanistan...
Altijd weer die carnavalsgangersquote:De mysterieuze moord op een Hamas-leider in Dubai is uitgevoerd door een team van elf personen met Europese paspoorten. Zij pleegden de moord vermomd met pruiken, nepbaarden en tenniskleren. Dat heeft de politiechef van Dubai vandaag gezegd.
misschien eens het ATP circuit doorlichten, wie weetquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Altijd weer die carnavalsgangers
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:32 schreef Killaht het volgende:
Denk eerder aan de Mossad (Israelische geheimedienst) of een proffesioneel groepje huurlingen uit Europa. Paspoorten zegt niks bij deze gasten, die hebben ze van alle landen.![]()
lijkt me een natuurlijke dood.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:22 schreef dontcare het volgende:
Duidelijk mossad.
A team allegedly consisting of seven male and three female agents entered al-Mabhouh's hotel room. One of the female agents allegedly knocked on his door disguised as a hotel receptionist. Mabhouh was allegedly electrocuted and interrogated for information, and then his veins were injected with poison. Burns were found under his ears, on his legs, in his groin and on his chest.
Hehe, ze hebben eerst (oa) z'n ballen geroosterd!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:22 schreef dontcare het volgende:
Duidelijk mossad.
A team allegedly consisting of seven male and three female agents entered al-Mabhouh's hotel room. One of the female agents allegedly knocked on his door disguised as a hotel receptionist. Mabhouh was allegedly electrocuted and interrogated for information, and then his veins were injected with poison. Burns were found under his ears, on his legs, in his groin and on his chest.
Ziet er wel verdomd professioneel uit allemaal...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:29 schreef WallOfStars het volgende:
Het Team dat goed werk leverde
10 van de 11 team leden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ps @dontcare, je verhaal is onzin. Hij is nooit verhoord, anders kijk maar hoelang ze in de kamer zijn.
en er was maar 1 vrouwlijk team lid. 1st facts then opinions
Tja, het blijft toch een moslimbroeder.quote:Op woensdag 17 februari 2010 00:47 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Waarom mag een bekend terrorist eigenlijk verblijven in Dubai?
Professioneler zou het zijn als ze aan land kwamen in duikpakken van een vissersbootje een stuk uit de kust en hun materiaal al klaar lag in een door een asset anoniem gehuurde en met cash betaalde woning van criagslist.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:46 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ziet er wel verdomd professioneel uit allemaal...
quote:Onschuldige britten in beeld
De mannen die de Palestijnse Hamasstrijder Mahmoud al-Mabhuh (50) op 20 januari hebben gedood in een hotel in Dubai, hebben de paspoorten van onschuldige Britten gekopieerd die in Israël wonen of waren. Dat meldden Britse media woensdag.
,,Ik ben boos, ontsteld en bang. Ik weet niet hoe dit heeft kunnen gebeuren en wie mijn naam heeft uitgekozen en waarom'', aldus de 31-jarige Melvyn Mildiner woensdag. ,,Ik ging naar bed met een longontsteking en werd wakker als moordenaar'', aldus Mildiner in de Britse krant The Independent. De in Israël wonende Brit zei tegen de krant dat hij zijn paspoort gewoon thuis in de kast heeft liggen. Een andere Brit, wiens naam nu wereldwijd rondzingt als terrorist, heeft in de jaren '70 enige tijd in een kibboets in Israël gewerkt.
Volgens Hamas zou de Israëlische geheime dienst Mossad de aanslag hebben gepleegd. De Mossad gebruikt volgens een Israëlische veiligheidsexpert bij voorkeur de identiteiten van mensen die echt bestaan in plaats van valse identiteitsbewijzen te maken.
Als je naar zo'n barbaars land emigreert dan verdien je het ook om misbruikt te worden door de Mossad.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:15 schreef Frutsel het volgende:
,,Ik ben boos, ontsteld en bang. Ik weet niet hoe dit heeft kunnen gebeuren en wie mijn naam heeft uitgekozen en waarom'', aldus de 31-jarige Melvyn Mildiner woensdag
Hmm apart bij tijdcode 12:28 gaf het aan dat hij aan het bellen was voor een boeking en een vlucht naar Munich...hoe weten ze dat?quote:Op woensdag 17 februari 2010 04:40 schreef slashdotter3 het volgende:
Zeer uitgebreid filmpje:
http://video.gulfnews.com(...)01?bctid=66672644001
Bizar, je zou maar wakker worden en jouw paspoort is gebruikt om iemand te liquideren en de gehele wereld zoekt je. Israel doet ook maar wat ie wil. Ik denk dat de VAE dit niet leuk gaan vinden.quote:
En wat willen die golfdictatuurtjes daar tegen doen?quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:46 schreef Killaht het volgende:
[..]
Bizar, je zou maar wakker worden en jouw paspoort is gebruikt om iemand te liquideren en de gehele wereld zoekt je. Israel doet ook maar wat ie wil. Ik denk dat de VAE dit niet leuk gaan vinden.
Niks, zolang israel zich verbergt achter zijn grote vriend de VS en VS geregeerd wordt door de zionistisch joden. Waardoor Obama als marrionet zo'n antwoord moet geven.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:51 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
En wat willen die golfdictatuurtjes daar tegen doen?![]()
Obama kan zich er wel in vinden trouwens!
We hebben het hier over.quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:07 schreef emss het volgende:
Weet de Douane in Dubai niet dat je in Engeland en Ierland niet lachend op de foto mag, en ook geen bril mag dragen?
Daar zit ik ook over na te denken, hebben ze wel een kopieerapparaat bij de douane? toen ik in Egypte en Marokko was, keken ze alleen naar de foto en ernstig naar je gezicht!..quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:49 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
We hebben het hier over.
A: moslims.
B: ambtenaren.
Dan heb je al 2 groepen die niet logisch na kunnen denken.
Als de VS geen steun, wapens e.d. leverde aan Israel, was Israel allang van de kaart geveegd door omringende landen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:46 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Alsof Israel de hulp van de VS nodig zou hebben om VAE aan te kunnen, laat me niet lachen.
Nu weten de hamas terroristen dat ze zelfs onder hun "broeders" niet veilig zijn.
misschien waande hij zich veilig tezamen met zijn moslimbroedersquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:17 schreef JoeThePlumber het volgende:
Ander vraag is, waarom de slachtoffer geen bodyguards bij zich heeft, mocht hij belangrijk zijn!..
Welnee, die steun is relatief tegenover de totale begroting afgezet klein, je denkt toch ook niet dat haar vijanden zoals Syrie en Egypte al hun wapens zelf gekocht hebben? dat waren ook maar presentjes van de Sovjets.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:55 schreef Killaht het volgende:
[..]
Als de VS geen steun, wapens e.d. leverde aan Israel, was Israel allang van de kaart geveegd door omringende landen.
1. waarom had deze man geen bodyguardsquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:17 schreef JoeThePlumber het volgende:
Ander vraag is, waarom de slachtoffer geen bodyguards bij zich heeft, mocht hij belangrijk zijn!..
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Welnee, die steun is relatief tegenover de totale begroting afgezet klein, je denkt toch ook niet dat haar vijanden zoals Syrie en Egypte al hun wapens zelf gekocht hebben? dat waren ook maar presentjes van de Sovjets.
Opmerkelijk in deze liquidatie is dat die pallie naar Dubai is gegaan voor onderhandelingen met Iran wbt wapens, zou het niet logischer zijn om gewoon gelijk een uurtje verder te vliegen en dat in Teheran verder te regelen?
Wel zo veilig, en daar hebben ze voor een beetje hoge pallie ook hoeren en drank zou je denken.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:35 schreef WallOfStars het volgende:
Die steun is de reden waarom Israel geen staats schuld heeft.
http://www.jewishvirtuall(...)ance_to_Israel1.html
https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/is.htmlquote:Public debt:
Field info displayed for all countries in alpha order.
83.9% of GDP (2009 est.)
Marcel Zwoferink lijkt mij voldoende, daar is geen nep-mossad voor nodigquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:44 schreef Hyperdude het volgende:
Kunnen we die gasten niet inhuren om Desi eindelijk eens gerechtigheid te laten voelen?
Goede zaak dat er nog landen zijn die tuig wel opruimen.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:35 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Die steun is de reden waarom Israel geen staats schuld heeft.
http://www.jewishvirtuall(...)ance_to_Israel1.html
en voor je tweede punt zie mijn post hierboven.
hier nog eentje uit jou bron.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Waarom lieg jij? wat is je motivatie?
[..]
https://www.cia.gov/libra(...)actbook/geos/is.html
Da's meer dan Nederland.
Twee woorden: plausible deniability. Iran gaat echt niet openlijk over wapens onderhandelen met Hamas, door de onderhandelingen in een ander land te laten plaatsvinden kunnen ze gemakkelijk hun betrokkenheid ontkennen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Welnee, die steun is relatief tegenover de totale begroting afgezet klein, je denkt toch ook niet dat haar vijanden zoals Syrie en Egypte al hun wapens zelf gekocht hebben? dat waren ook maar presentjes van de Sovjets.
Opmerkelijk in deze liquidatie is dat die pallie naar Dubai is gegaan voor onderhandelingen met Iran wbt wapens, zou het niet logischer zijn om gewoon gelijk een uurtje verder te vliegen en dat in Teheran verder te regelen?
Wel zo veilig, en daar hebben ze voor een beetje hoge pallie ook hoeren en drank zou je denken.
Nu welquote:Op woensdag 17 februari 2010 08:07 schreef emss het volgende:
Weet de Douane in Dubai niet dat je in Engeland en Ierland niet lachend op de foto mag, en ook geen bril mag dragen?
de brillen worden gedragen om facial recognistion software om te tuin te leiden.quote:
Zit hij niet nog steeds vast?quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Marcel Zwoferink lijkt mij voldoende, daar is geen nep-mossad voor nodig
gelukkig niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:26 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zit hij niet nog steeds vast?
En als de rest van het midden oosten geen olie had dan was het de zandbak gebleven die het was waar men met hun blote linker hand hun reet afveegde.quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:55 schreef Killaht het volgende:
[..]
Als de VS geen steun, wapens e.d. leverde aan Israel, was Israel allang van de kaart geveegd door omringende landen.
Gaat nergens over, iedereen kan huurmoordenaars of geheime dienst naar een land sturen om iemand te liquideren.
ze hebben olie dankzij uitvindingen van 'het westen'. straks ook kernenergie, dankzij uitvindingen van 'het westen'. en nog later kernwapens, dankzij uitvindingen van 'het westen'.quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:53 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En als de rest van het midden oosten geen olie had dan was het de zandbak gebleven die het was waar men met hun blote linker hand hun reet afveegde.
Ze hebben dus wel een staatsschuldquote:Op woensdag 17 februari 2010 18:00 schreef WallOfStars het volgende:
eerder zo rond de 50%
en in handen van de VS. en dus geen echte staatschuld.
En een deel van de Amerikaanse schuld is in handen van China derhalve heeft volgens die redenatie de VS ook maar amper schuld.quote:en in handen van de VS. en dus geen echte staatschuld.
Dat hoeft men aldaar ook niet openlijk te doen, op bv een (para)militaire basis kan dat ook.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:01 schreef Opinio_Iuris het volgende:
[..]
Twee woorden: plausible deniability. Iran gaat echt niet openlijk over wapens onderhandelen met Hamas, door de onderhandelingen in een ander land te laten plaatsvinden kunnen ze gemakkelijk hun betrokkenheid ontkennen.
Niet meer, zie ook.quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:26 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Zit hij niet nog steeds vast?
De staats schuld krijg israel jaar op jaar terug in defensie ondersteuning, en materieel.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ze hebben dus wel een staatsschuld
[..]
En een deel van de Amerikaanse schuld is in handen van China derhalve heeft volgens die redenatie de VS ook maar amper schuld.
We zitten hier niet op TRU hoor.
Nou nee, helemaal niet.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:40 schreef WallOfStars het volgende:
De staats schuld krijg israel jaar op jaar terug in defensie ondersteuning, en materieel.
toch leuk hoe je even over je bron heen stap op het moment dat deze ongelijk heeft.
Welja, de betere stukken van Kaapstad lijken ook op California dus dat is ook een deel van de VS.quote:De verhouding VS/Israel is nou niet het zelfde als de verhouding VS/China
Israel is bijna een staat van de VS als je er op straat loopt.
Bron?quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:00 schreef WallOfStars het volgende:
en in handen van de VS. en dus geen echte staatschuld.
Ik ben geen voorstander van Desi. Maar wanneer je hem wilt opruimen, ruim dan ook kolonel Valk en Hans van Mierlo meteen even op....dat waren de architecten van de coup met bijkomende geweldadigheden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:44 schreef Hyperdude het volgende:
Kunnen we die gasten niet inhuren om Desi eindelijk eens gerechtigheid te laten voelen?
Goede zaak dat er nog landen zijn die tuig wel opruimen.
Engeland weet meer.quote:127 Teletekst do 18 feb
Brown wil opheldering in Dubai-zaak
` De Britse premier Brown wil uitleg
van Israël over valse Britse paspoorten
die gebruikt zijn bij de moord op een
Hamasleider in Dubai.De Israëlische
ambassadeur moet zich vandaag in Londen
verantwoorden.
Volgens de autoriteiten in Dubai zat de
Israëlische geheime dienst achter de
aanslag van vorige maand.De daders
hadden valse paspoorten van Europeanen
die in Israël wonen.Van zeker twee
Britten staat vast dat ze niet in Dubai
waren op het moment van de aanslag.
De Israëlische minister Lieberman wil
niet op de zaak ingaan,omdat het beleid
is te zwijgen over de geheime dienst.
Suggestieve berichtgeving dus wederom.quote:Op donderdag 18 februari 2010 12:26 schreef Masanga het volgende:
Vandaag 2 volle bladzijden in De Morgen (Vlaamse krant) over de moord met een reconstructie van de feiten, link naar het hoofdkwartier in Oostenrijk van waaruit de moord werd gecoordineerd en ernaast info over de Mossad.
Ja inderdaad! Waarom zou de Hamas nu wapens willen? Wat moet de Hamas met die wapens? Stelletje vuile propogandisten.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:07 schreef Meki het volgende:
Hoop dat deze moordenaars opgepakt worden. En wat een propogandische nieuws dat Hamas wapens wou kopen!
Waarom koopt de nederlandse regering wapens?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:22 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Waarom zou de Hamas nu wapens willen? Wat moet de Hamas met die wapens? Stelletje vuile propogandisten.
Uhm, om raketten op buurlanden af te schieten en om ervoor te zorgen dat geestelijk gehandicapte jongetjes zich opblazen in de buurt van Israelische burgers?quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:23 schreef Zith het volgende:
[..]
Waarom koopt de nederlandse regering wapens?
je kunt pas generaliseren als je het hebt over een nederlandse man uit europa die expres veel burgerslachtoffers heeft gemaakt. of wil maken.quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:07 schreef Meki het volgende:
Fijn, Nu kunnen wij net als hoe Nederlanders generaliseren en de Europeanen als potentionele terroristen aanwijzen.
Hoop dat deze moordenaars opgepakt worden. En wat een propogandische nieuws dat Hamas wapens wou kopen!
Oh ik dacht om het land te regerenquote:Op donderdag 18 februari 2010 21:25 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Uhm, om raketten op buurlanden af te schieten en om ervoor te zorgen dat geestelijk gehandicapte jongetjes zich opblazen in de buurt van Israelische burgers?
Of was dat nu de Hamas??
Dat is in mijn ogen de essentie niet van dit verhaal. Dit verhaal gaat over het falen van een intelligentiedienst die onterecht dacht de schaapjes op het droge te hebben.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kunt pas generaliseren als je het hebt over een nederlandse man uit europa die expres veel burgerslachtoffers heeft gemaakt. of wil maken.
je weet dat de 'palestijnen' sinds de nobelprijswinnaar van de vrede, arafat, jaarlijks miljarden krijgen?
hebben ze ooit iets opgebouwd?
nee! integendeel. de leider van de arabische meltingpot is gestorven met honderden miljoenen voor zijn vrouw die in parijs woont.
jank maar naar hen om de walgelijke islamitische gretigheid. maar ga de israelisch niet verdacht maken. ze moeten met hand en tand hun stekkie verdedigen. zo'n klein stukje aarde waar onder de fundamenten van de moskeen nog gewoon israelische tempels staan. schaam jullie. schaam!
Het is niet de eerste keer.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:17 schreef Masanga het volgende:
[..]
Dat is in mijn ogen de essentie niet van dit verhaal. Dit verhaal gaat over het falen van een intelligentiedienst die onterecht dacht de schaapjes op het droge te hebben.
De Mossad heeft een stevige reputatie en ik ken ook best de verhoudingen tussen Israel en de Arabische wereld, maar gesteld dat dit de Mossad is betekent dit een geweldige afgang voor de ganse dienst.
Sommige bronnen zeggen dat ze (oa) identiteiten van Europeese joden hebben gebruikt die ook een Israelisch paspoort hebben. Leuk dat men het "in de familie" houdt maar tamelijk zuur voor betrokkenen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 01:29 schreef Masanga het volgende:
Bovendien vind ik 1 van de grootste fouten het gebruik van paspoorten van ogenschijnlijk onschuldige burgers. Hiermee weet je toch dat je serieuze diplomatieke rellen riskeert?
quote:127 Teletekst vr 19 feb
Dubai-verdachten op Interpollijst
` Interpol heeft de namen en foto's die
zijn gebruikt door elf verdachten van
de moord op een Hamas-kopstuk in Dubai,
op de lijst van gezochte mensen gezet.
Interpol vermoedt dat de daders van de
moord gebruik hebben gemaakt van valse
paspoorten,waaronder die van enkele
Britten die in Israël wonen.Door de
namen op de lijst van gezochte personen
te plaatsen,moet het voor de verdachten
moeilijker worden om te reizen.
Hamas-leider al-Mabhouh werd een maand
geleden gedood op een hotelkamer in
Dubai.De politie beschuldigt de geheime
dienst van Israël van de moord.Israël
zegt dat daarvoor geen bewijs is.
Volgens mij ben jij nooit in Israel geweest, of nooit in de VS.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:40 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Israel is bijna een staat van de VS als je er op straat loopt.
heerlijk. laat de wereld maar lekker gissenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:35 schreef Zith het volgende:
Heerlijk dat Israel niet ontkent, maar gewoon gegt dat er geen bewijzen zijn
volgens mij is hij zelfs de deur nooit uitgeweest.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:48 schreef Viajero het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nooit in Israel geweest, of nooit in de VS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |