Het eerste waar ik aan moest denken toen ik dit bericht las, was:quote:Dubai is op zoek naar 11 mensen met een Europees paspoort, die worden verdacht van de moord op een commandant van Hamas.
De Palestijn Mahmoud al-Mabhouh werd vorige maand in een kamer in een duur hotel in Dubai om het leven gebracht. Volgens de politie is hij vermoord door een professioneel team van elf mensen, met Britse, Ierse, Franse en Duitse paspoorten.
Geheime dienst
De politie in Dubai vermoedt dat er een buitenlandse geheime dienst achter de aanslag zit, maar wil niet zeggen welke.
Na zijn dood maakte Hamas bekend dat Al-Mabhouh betrokken was bij de ontvoering en dood van twee Israëlische militairen in 1989. Hij zou in Dubai zijn geweest om wapens te kopen voor Hamas.
bron: nos
Natuurlijk...quote:Op maandag 15 februari 2010 23:20 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe dit zal eindigen, waarschijnlijk enkeltje doofpot, aangezien die daders toch nooit meer teruggevonden worden.
als ze bij de geheime dienst zitten, krijgen ze gewoon een nieuw paspoort met bijbehorend nieuw id. Verder een make-over en je herkent ze niet meer terug. Tenminste, ik neem aan dat de desbetreffende staat dat er wel voor over heeft.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:22 schreef Zith het volgende:
[..]
Natuurlijk...
Toch wel een beetje eng als de EU aan liquidaties zou doen eigenlijk
Ze zullen wel vervalste paspoorten hebben gebruikt, beetje sneu dus als je je paspoort bent verloren op vakantie en dan doet iemand zoiets met je documenten.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:24 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
als ze bij de geheime dienst zitten, krijgen ze gewoon een nieuw paspoort met bijbehorend nieuw id. Verder een make-over en je herkent ze niet meer terug. Tenminste, ik neem aan dat de desbetreffende staat dat er wel voor over heeft.
Dat dus. Dat denk ik eerder ja.quote:Op maandag 15 februari 2010 23:52 schreef Martin73 het volgende:
De daders zijn gewoon Israëliërs met een Europees paspoort.
Dat kan goed, maar ook wat andere suggesties:quote:Op maandag 15 februari 2010 23:30 schreef LXIV het volgende:
Wie zegt dat het Europeanen werkzaam bij een geheime dienst zijn? Dat lijkt mij werkelijk uiterst onwaarschijnlijk. Zeker de suggestie dat Britten, Ieren, Fransen en Duitsers bij zoiets samenwerken.
Het zijn waarschijnlijk agenten van een ándere dienst. Die niet bij Europa horen maar vreemd genoeg wel met het songfestival mogen meedoen.
Wat doen de CIA agentjes dan altijd? De laatste keer dat ze het nieuws haalden was toen 7 van hen werden afgeslacht in Afghanistan... good riddance trouwens.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:10 schreef SoldMayor het volgende:
Commadant van Hamas![]()
Opgeruimd staat netjes,,
net zoals de CIA altijd doet
Je bent er nog steeds niet achter dat diensten als de CIA hun zaakjes liever geheim houden?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:44 schreef FIFA2010 het volgende:
[..]
Wat doen de CIA agentjes dan altijd? De laatste keer dat ze het nieuws haalden was toen 7 van hen werden afgeslacht in Afghanistan...
Altijd weer die carnavalsgangersquote:De mysterieuze moord op een Hamas-leider in Dubai is uitgevoerd door een team van elf personen met Europese paspoorten. Zij pleegden de moord vermomd met pruiken, nepbaarden en tenniskleren. Dat heeft de politiechef van Dubai vandaag gezegd.
misschien eens het ATP circuit doorlichten, wie weetquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Altijd weer die carnavalsgangers
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:32 schreef Killaht het volgende:
Denk eerder aan de Mossad (Israelische geheimedienst) of een proffesioneel groepje huurlingen uit Europa. Paspoorten zegt niks bij deze gasten, die hebben ze van alle landen.![]()
lijkt me een natuurlijke dood.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:22 schreef dontcare het volgende:
Duidelijk mossad.
A team allegedly consisting of seven male and three female agents entered al-Mabhouh's hotel room. One of the female agents allegedly knocked on his door disguised as a hotel receptionist. Mabhouh was allegedly electrocuted and interrogated for information, and then his veins were injected with poison. Burns were found under his ears, on his legs, in his groin and on his chest.
Hehe, ze hebben eerst (oa) z'n ballen geroosterd!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:22 schreef dontcare het volgende:
Duidelijk mossad.
A team allegedly consisting of seven male and three female agents entered al-Mabhouh's hotel room. One of the female agents allegedly knocked on his door disguised as a hotel receptionist. Mabhouh was allegedly electrocuted and interrogated for information, and then his veins were injected with poison. Burns were found under his ears, on his legs, in his groin and on his chest.
Ziet er wel verdomd professioneel uit allemaal...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:29 schreef WallOfStars het volgende:
Het Team dat goed werk leverde
10 van de 11 team leden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ps @dontcare, je verhaal is onzin. Hij is nooit verhoord, anders kijk maar hoelang ze in de kamer zijn.
en er was maar 1 vrouwlijk team lid. 1st facts then opinions
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |