Beiden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:06 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Wie van de 2 dat is nou het probleem![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:08 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Hmmm besef je wel dat je dan een onschuldige vermoord?
of gewoon beide straffen als hoofd dader.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:11 schreef TwenteFC het volgende:
Daarbij, ze weten met 100% zekerheid dat een van hen tweeën gereden heeft.
Dus sowieso niet vrijlaten voordat een van de twee toegeeft dat hij het was.
ja van mij ook maar niet dodelijk maar gewoon onvruchtbaar worden en heeeeeeeeeeel veel pijn mogen hebben met uit zicht op nog 50 levens jaren ..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:14 schreef leukvoorlater het volgende:
Die twee mogen een spuitje krijgen.
Dood door schuld, maar dat is in dit geval net zo erg.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:12 schreef DonJames het volgende:
Triest bericht. Trieste TT ook. Van moord is geen sprake, en van moordd al helemaal niet.
nee niet dood laat ze maar eerst 50 jaar veel pijn hebben ..quote:
Ik blijf het zeggen: hetzelfde straffen als in Marokko.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:13 schreef RAVW het volgende:
[..]
of gewoon beide straffen als hoofd dader.
dan gaat er echt wel iemand zijn mond open trekken hoor.
Zo niet 10 jaar vast zetten en dan 20 jaar TBS er bij.
kijk of ze dan nog zo stoer zijn dat ze hun mond houden.
Al ben ik van mening dat 10 jaar met 20 jaar TBS nog erg mild zijn ..
Dan kan alleen bij specifieke strafbare feiten, zoals bijvoorbeeld art. 306 Strafrecht.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:20 schreef Boschkabouter het volgende:
Zouden ze dan niet gewoon beiden veroordeeld moeten worden?
Zoals bij mishandeling met dood tot gevolg, waar men niet kan nagaan wie de fatale klap leverde?
Of heb ik nu teveel Amerikaanse films gekeken en haal ik wetgevingen door elkaar
Hoe wil je een rechtzaak beginnen als die 2 alsnog voortvluchtig zijn dan..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:22 schreef DonJames het volgende:
Mensen, lees alsjeblieft het bericht even goed. Er is helemaal geen sprake van vrijspraak, zoals TS heel makkelijk concludeert, er is zelfs nog niet eens een rechtszaak geweest. Het staat dus nog niet eens vast of die 2 figuren er wat mee hebben te maken, of dat de dood van die 50-jarige man hun valt te verwijten. Het is absoluut mogelijk, maar laat een rechter daar dan eerst naar kijken. Iedereen die op basis van zo'n bericht begint te roepen om nekschoten en spuitjes verdient er zelf een.
Simpele figuren hier
Preciesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:14 schreef LoggedIn het volgende:
Als ze het zo nodig voor elkaar op willen nemen, veroordeel je ze gewoon allebei.. Zo moeilijk is dat toch niet?
Kotsen doet u in een zakje graagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |