abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77948478
quote:
Personeel durft geen aangifte te doen

Voor de zoveelste keer in korte tijd is ziekenhuispersoneel ernstig bedreigd door familieleden van een binnengebrachte Marokkaanse patiënt. Gisternacht waren verpleegkundigen van het Sint Jansdalziekenhuis in Harderwijk aan de beurt.
Net als bij recente wantoestanden in het Sint Radboudziekenhuis Nijmegen en het Lievensbergziekenhuis in Bergen op Zoom liep de situatie in Harderwijk volkomen uit de hand. De politie moest ingrijpen toen een dode man met de ambulance werd binnengebracht op de afdeling Spoedeisende Hulp en de Marokkaanse familie toegang eiste tot zijn lichaam. Aangezien het er volgens de politie alle schijn van had dat de man een niet-natuurlijke dood was gestorven en er onderzoek naar de doodsoorzaak moest worden verricht, nam de politie het lijk in beslag. Bronnen in het ziekenhuis melden dat het om een drugsdode ging.

Geen aangifte
Toen de familie geen toegang tot het lichaam kreeg, bedreigden ze het zorgpersoneel. De medewerkers werden dusdanig geïntimideerd, dat ze geen aangifte durven doen.
Het Sint Jansdalziekenhuis deed evenmin aangifte.
„Op dit moment zijn we de feiten aan het uitzoeken”, aldus een woordvoerster. Volgens een ziekenhuismedewerker zijn dit soort incidenten ’schering en inslag’. „En elke keer moet het worden stilgehouden.”
bron

Mochten die feiten uitwijzen dat er daadwerkelijk bedreigingen zijn geuit. Dan lijkt het me toch echt verstandig om aangifte te doen of het nu dit of een ander ziekenhuis betreft. Ongeacht het nu Marokkanen zijn of niet. Ziekenhuispersoneel moet gewoon hun werk kunnen doen zonder geïntimideerd te worden.
pi_77948604
Ongelofelijk dat er blijkbaar alleen maar schijtlijsters rondlopen die dat geteisem er nog mee laten wegkomen ook, geen aangifte, geen verzet op wat voor manier dan ook, helemaal niks...
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:03:32 #3
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_77948627
Ze moeten al blij wezen dat wij die smeerpijpen willen helpen.

Sluit ze aub op, of zet ze uit ofzo. Dit hoort niet in NL.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_77948656
Als ze toch niet normaal kunnen doen, dan zoeken ze het toch lekker zelf uit. Als je alleen maar naar een ziekenhuis komt om te rellen, verwacht dan ook niet dat een arts je gaat helpen als je hulp nodig hebt.
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:07:29 #5
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_77948705
Ik beweerde ruim tien jaar geleden al dat marokkanen niet in de Nederlandse samenleving passen.
Toen werd ik voor racist en nazi uitgemaakt. Dat degene die dat deden zich nu maar flink achter de oren mogen krabben.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:08:33 #6
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_77948729
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:07 schreef cheqy het volgende:
Ik beweerde ruim tien jaar geleden al dat marokkanen niet in de Nederlandse samenleving passen.
Toen werd ik voor racist en nazi uitgemaakt. Dat degene die dat deden zich nu maar flink achter de oren mogen krabben.
Dat wordt je nu nog steeds.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:08:42 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_77948731
In de grote steden waar de meeste wonen zijn toch meerdere ziekenhuizen. Als je daar binnenkijkt is een meerderheid daar al allochtoon. Waarom dan niet één of meerdere van deze ziekenhuizen speciaal voor hen reserveren? Is ook gemakkelijker qua voeding et.

[ Bericht 35% gewijzigd door paddy op 13-02-2010 15:14:24 ]
The End Times are wild
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:10:42 #8
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_77948767
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, het ligt aan mensen die iedere zaak aangrijpen om gehele bevolkingsgroepen dood te wensen.
Ik wilde hier serieus op ingaan.
pi_77948782
Het is ook onze eigen schuld. Als wij breed in de media uitmeten dat we geen aangifte durven te doen, krijg je dit soort taferelen. Ze krijgen dan hun zin, ze weten het. Ze lachen ons recht in ons gezicht uit om hoe wij reageren. Neemt niet weg dat het gewoon te gek voor worden is en dat dit maar weer bewijst dat het niet goed voor je dna is om met je neefjes en nichtjes te trouwen..
pi_77948821
quote:
Voor de zoveelste keer in korte tijd is ziekenhuispersoneel ernstig bedreigd door familieleden van een binnengebrachte Marokkaanse patiënt. Gisternacht waren verpleegkundigen van het Sint Jansdalziekenhuis in Harderwijk aan de beurt.
Net als bij recente wantoestanden in het Sint Radboudziekenhuis Nijmegen en het Lievensbergziekenhuis in Bergen op Zoom liep de situatie in Harderwijk volkomen uit de hand.
Voor de zoveelste keer? Ik tel twee keer, kunnen ze bij de Telegraaf niet tellen, of doen ze niet eens meer hun best te verbergen hoe tendentieus ze zijn?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_77948823
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:12 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Dude. Ik zei net "of nog beter zet ze uit". En daar bedoel ik mee die smerige familie die het personeel bedreigd. De rest van je volkje mag blijven als ze normaal doen.
Wat doet dat af aan het feit dat er mensen hier mij liever dood zien of "preventief geruimd?" Of lees je bewust over dat soort posts heen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_77948831
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:08 schreef LXIV het volgende:
Je zou bijna gaan denken aan aparte ingangen of ziekenhuizen voor dit soort volk. Dan wordt een hoop ellende voorkomen. Kunnen die ziekenhuizen bemand worden door hun eigen volk, die kunnen daar dan ook werken want het wassen en verzorgen van moslims zal wel halal zijn.

In de grote steden waar de meeste wonen zijn toch meerdere ziekenhuizen. Als je daar binnenkijkt is een meerderheid daar al allochtoon. Waarom dan niet één of meerdere van deze ziekenhuizen speciaal voor hen reserveren? Is ook gemakkelijker qua voeding et.
Denk je werkelijk dat dit zal helpen? Ik denk namelijk van niet. Bedreigingen blijven dan kennelijk ook aan de orde omdat de emoties hoog oplopen.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:15:19 #13
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_77948872
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:11 schreef cheqy het volgende:

[..]

Het wordt al minder.
Ik word nog elke dag uitgemaakt voor racist omdat ik een 100% Hardcore pet draag. Zelfs als ik het woord Turk in mijn mond haal ben ik racistisch.
Het blijft simpel volk.
pi_77948895
=

[ Bericht 53% gewijzigd door paddy op 13-02-2010 16:35:35 ]
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:17:41 #15
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_77948915
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat doet dat af aan het feit dat er mensen hier mij liever dood zien of "preventief geruimd?" Of lees je bewust over dat soort posts heen?
Dat is jouw probleem. Ik had het over mijn post. Jij zegt gelijk dat iedereen jouw volkje dood wilt hebben.
pi_77948954
quote:
Volgens een ziekenhuismedewerker zijn dit soort incidenten ’schering en inslag’. „En elke keer moet het worden stilgehouden.”
De hoeveelheid incidenten die in de media verschijnen zijn al erg genoeg, maar blijkbaar is dat dus nog maar het topje van de ijsberg.
Hoog tijd voor een harde aanpak, volgens de huidige politiek zouden de autochtonen netjes hun andere wang moeten toekeren in dat soort situaties. Nou ze kunnen het schijt krijgen, ik stem de gevestigde orde mooi weg zodra ik de kans krijg..
pi_77948955
Opeens klinkt eugenetica lang zo gek nog niet
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_77948972
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Blame de Marokkanen, nooit diegene die hen dood wil hebben.
Het is puur toeval dat het elke keer Marokkanen betreft? Dat wij Nederlanders zo zijn gaan praten is omdat jullie als Marokkanen enkel maar kunnen ingaan op de irrelevante kant van de gebeurtenissen. Ipv dat jij je ook druk maakt dat die Marokkanen jouw naam vervuilen, maak je je druk over het feit dat 'wij' generaliseren. Ipv dat jullie je druk en kwaad maken over terroristen die jullie geloof misbruiken, maken jullie je druk over geheel onbelangrijke zaken. De meest racistische mensen in dit land zijn nog altijd de allochtonen zelf. En dat is in alle landen zo, het zijn altijd etnische minderheden die elkaar in de haren vliegen. Hoe kan je een land dat open stond voor nieuwe en andere culturen racistisch noemen, terwijl jullie je kansen hebben gehad? Als wij zo racistisch zouden zijn had het grootste gedeelte van jullie nu nog op een ezel door de bergen gereden, diezelfde mensen zijn hier nu burgemeester of wethouder..

En zolang jullie aparte topics openen over je afkomst, marokkanen-topics, turken-topics, homo-topics, zal je ook als dusdanig behandeld worden. Moet ik eens een Alleen NL-ers-topic openen
pi_77948987
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:19 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je voelde je aangesproken?
Ja, zolang er geen enkele vorm van nuance zichtbaar is, dan voel ik me inderdaad aangesproken.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:21:05 #20
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_77948996
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:16 schreef TimMer1981 het volgende:

[..]

Het lijkt me beter om de Marokkaanse ziekte gewoon het land uit te flikkeren, aangezien dat integratiesprookje tien jaar geleden al door het toilet is verdwenen...
Sommige ventjes in DH denken dat nog steeds. Eindelijk hebben een paar het licht gezien.
pi_77949015
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:20 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Het is puur toeval dat het elke keer Marokkanen betreft? Dat wij Nederlanders zo zijn gaan praten is omdat jullie als Marokkanen enkel maar kunnen ingaan op de irrelevante kant van de gebeurtenissen. Ipv dat jij je ook druk maakt dat die Marokkanen jouw naam vervuilen, maak je je druk over het feit dat 'wij' generaliseren. Ipv dat jullie je druk en kwaad maken over terroristen die jullie geloof misbruiken, maken jullie je druk over geheel onbelangrijke zaken. De meest racistische mensen in dit land zijn nog altijd de allochtonen zelf. En dat is in alle landen zo, het zijn altijd etnische minderheden die elkaar in de haren vliegen. Hoe kan je een land dat open stond voor nieuwe en andere culturen racistisch noemen, terwijl jullie je kansen hebben gehad? Als wij zo racistisch zouden zijn had het grootste gedeelte van jullie nu nog op een ezel door de bergen gereden, diezelfde mensen zijn hier nu burgemeester of wethouder..
Ben jij hier nu doodverwensingen aan het goedpraten?
Allah Al Watan Al Malik
pi_77949032
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, zolang er geen enkele vorm van nuance zichtbaar is, dan voel ik me inderdaad aangesproken.
De tijd van nuance (Melkert, Rosenmoller etc..) hebben we gelukkig een beetje achter ons gelaten.
pi_77949041
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ben jij hier nu doodsbedreigingen en het klemzetten van een gehele bevolking aan het goedpraten? Zij nemen jou in de handgreep hoor, niet wij..
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:24:00 #24
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_77949056
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:08 schreef LXIV het volgende:

Ja ga lekker toegeven en geef ze een eigen ziekenhuis.
Ze leren zich gewoon maar eens te gedragen als normale mensen en anders moet het er maar eens een keer flink in gebeukt worden.
pi_77949066
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:23 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Ben jij hier nu doodsbedreigingen en het klemzetten van een gehele bevolking aan het goedpraten? Zij nemen jou in de handgreep hoor, niet wij..
Zie jij hier een concrete goedpraterij van de doodsbedreigingen?

Ik herhaal nogmaals de vraag, wat vind jij van de doodsverwensingen van bepaalde users in dit topic?
Allah Al Watan Al Malik
pi_77949084
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:24 schreef cheqy het volgende:

[..]

Ja ga lekker toegeven en geef ze een eigen ziekenhuis.
Ze leren zich gewoon maar eens te gedragen als normale mensen en anders moet het er maar eens een keer flink in gebeukt worden.
Dat 'gedragen' kunnen ze in Frankrijk en België ook heel goed, komt dus wel goed met die 'kutmarokkaantjes'
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:25:30 #27
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_77949087
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik herhaal nogmaals de vraag, wat vind jij van de doodsverwensingen van bepaalde users in dit topic?
Ik vind het kunnen. Kijk maar naar jouw eigen volk, die doen het elke dag.
pi_77949090
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Voor de zoveelste keer? Ik tel twee keer, kunnen ze bij de Telegraaf niet tellen, of doen ze niet eens meer hun best te verbergen hoe tendentieus ze zijn?
Ja, je vergeet alleen dat het ziekenhuis personeel zelf verklaart dat het schering en inslag is, maar dat dat meestal word verzwegen, dus steek jij je telegraaf retoriek maar in een plek waar de zon niet schijnt.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:25:33 #29
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_77949091
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Doodverwensingen?
Ik zie er maar één. Niet zo janken dus.
pi_77949104
quote:

[..]

Jij blijkbaar wel als de zoveelste moslim weer eens een hetze over het weten heen roept, of als op moslimsfora weer eens gefeest word als er iemand door een moslim word afgeslacht of er weer wat mensen omkomen in het midden-oosten die daar zijn om de boel weer op te bouwen.

Wat zeg je ? een minderheid die dat doet, nou het is dezelfde minderheid die het roept over de Marokkanen dus ga maar ergens anders uithuilen
pi_77949105
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:25 schreef cheqy het volgende:

[..]

Doodverwensingen?
Ik zie er maar één. Niet zo janken dus.
Een is niet geen. Of is dat te weinig ofzo?
Allah Al Watan Al Malik
pi_77949118
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zolang jullie als bevolking de mensen met de meest goede bedoelingen bedreigen en intimideren zoals jullie bevolking dat zo goed kan, zou het daar niet over moeten gaan. Hand en boezem enzo..
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:27:37 #33
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_77949134
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:25 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Dat 'gedragen' kunnen ze in Frankrijk en België ook heel goed, komt dus wel goed met die 'kutmarokkaantjes'
Daarom heb ik het ook over erin beuken.
Kan me eigenlijk n iet schelen wat, zolang we ze maar niet gaan belonen
pi_77949137
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:26 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Jij blijkbaar wel als de zoveelste moslim weer eens een hetze over het weten heen roept, of als op moslimsfora weer eens gefeest word als er iemand door een moslim word afgeslacht of er weer wat mensen omkomen in het midden-oosten die daar zijn om de boel weer op te bouwen.

Wat zeg je ? een minderheid die dat doet, nou het is dezelfde minderheid die het roept over de Marokkanen dus ga maar ergens anders uithuilen
Ik zit niet op een moslimforum dus ik heb daar bar weinig mee te maken vriend. En het is wel duidelijk dat je nooit posts van mij hebt gelezen, aangezien ik een persoon ben die dat soort dingen gewoon afkeur. Echter zie ik van jou nog totaal geen afkeuring van de verwensing van Halcon.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77949139
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Eén marokkaan is één marokkaan. Of is dat te weinig?
pi_77949161
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:27 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Eén marokkaan is één marokkaan. Of is dat te weinig?
Ik begrijp de ratio achter deze post niet. Ga je nu beweren dat Halcon het niet had over Marokkanen in het algemeen, doch slechts over deze Marokkaan. Ik geloof er vrij weinig van.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77949175
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is dan helemaal jouw probleem en zal mij verder aan mijn reet roesten. Als jij behoort tot die groep die er een gewoonte van maakt om in ziekenhuizen stennis te gaan lopen schoppen, dan is het op jou van toepassing, zoniet...dan heb je geen enkele reden om je aangesproken te voelen. Maar je zoekt het verder maar lekker uit. want jij vind toch altijd wel wat om over te zeiken.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:29:41 #38
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_77949181
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Jij doet net of er meerderen zijn en valt daar anderen op aan die er niks mee te maken hebben.
Daarom, niet zo janken dus.
pi_77949187
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:10 schreef 16meter het volgende:

[..]

Boeheoeheoeoe...

Waarom altijd die slachtofferrol?
Omdat mutant01 een marokkaan is misschien?
pi_77949196
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:26 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Zolang jullie als bevolking de mensen met de meest goede bedoelingen bedreigen en intimideren zoals jullie bevolking dat zo goed kan, zou het daar niet over moeten gaan. Hand en boezem enzo..
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Wat vind je van de verwensing van Halcon? (3e keer dat ik het vraag).
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † zaterdag 13 februari 2010 @ 11:30:27 #41
137949 Disana
pi_77949201
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:20 schreef Tarabass het volgende:

[..]

En zolang jullie aparte topics openen over je afkomst, marokkanen-topics, turken-topics, homo-topics, zal je ook als dusdanig behandeld worden. Moet ik eens een Alleen NL-ers-topic openen
Ja, laten we ook het voetbalforum opheffen want dat is alleen voor voetballiefhebbers.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:30:44 #42
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_77949210
Wat ik me altijd afvraag: Waarom lopen die marokkanen/Turken zo te zieken in ons land? Wij doen dat toch ook niet in hun land? Wij vormen daar toch ook geen groep en gaan dingen kapot maken.
pi_77949247
Wie ziet een oplossing voor dit soort problemen (bedreiging hulpverleners)? Eentje zonder geweld a.u.b. want dat gebeurt toch niet
pi_77949248
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat is dan helemaal jouw probleem en zal mij verder aan mijn reet roesten. Als jij behoort tot die groep die er een gewoonte van maakt om in ziekenhuizen stennis te gaan lopen schoppen, dan is het op jou van toepassing, zoniet...dan heb je geen enkele reden om je aangesproken te voelen. Maar je zoekt het verder maar lekker uit. want jij vind toch altijd wel wat om over te zeiken.
edit.

[ Bericht 9% gewijzigd door Mutant01 op 13-02-2010 13:49:16 ]
Allah Al Watan Al Malik
  Admin zaterdag 13 februari 2010 @ 11:32:17 #45
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77949253
quote:

[..]

Hallo Muttie.

Dit sloopt niet alleen jouw volk, maar ook mijn volk, als me tenminste even vergeeft om in jou en mij en volk te denken.
Wij nederlanders staan niet bekend om de hand in eigen boezem te steken.

De marokkanen die wij nu zien zijn het reslutaat van onze voorbeelden en opvoeding.

Ze hebben geen andere referentiekader buiten hun ouders dan het onze.
Zo verdomd jammer dat het filmpje weg is:
http://www.geenstijl.nl/m(...)et_vroeger_ging.html
Maar we hebben al rassenrellen gehad, in 1972 al, waarbij Turken en Marokkanen d'r huizen in vla,mmen opgingen
Afrikaanderplein Rotterdam, zoek maar.
In principe zeggen wij dus al sinds 72 in " jullie's " face dat je vies bent, stinkt en vooral op moet rotten naar je eigen land, dood of levend.
En is wat we nu zien niets anders dan het resultaat van deze jarenlange opvoeding/cq " goede voorbeeld"

En ja, ook mij maakt het langzaamaan bang: Wilders deugt niet, maar godverdomme het wordt hem nu wel enorm makkelijk gemaakt en DAAR zou men in de Turkse en Marokkaanse gemeenschap eens over moeten denken, snel.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:32:46 #46
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_77949263
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:30 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, laten we ook het voetbalforum opheffen want dat is alleen voor voetballiefhebbers.
Daarom posten niet voetballiefhebbers er ook niet.
pi_77949271
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik begrijp de ratio achter deze post niet. Ga je nu beweren dat Halcon het niet had over Marokkanen in het algemeen, doch slechts over deze Marokkaan. Ik geloof er vrij weinig van.
Wij hebben het hier over de zoveelste Marokkaan die zich op typische wijze weet te uiten naar mensen met de in dit land meeste goede bedoelingen. En vervolgens wordt het zo gedraaid dat 'wij' de boosdoeners zijn. Ipv dit gedrag ten stelligste af te keuren, mogen wij het beestje geen naam geven
pi_77949274
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ja, je vergeet alleen dat het ziekenhuis personeel zelf verklaart dat het schering en inslag is, maar dat dat meestal word verzwegen, dus steek jij je telegraaf retoriek maar in een plek waar de zon niet schijnt.
Dan moet de Telegraaf journalistiek werk gaan doen en dat uitzoeken, altijd spannend, nieuwe werkervaring opdoen. Als je één incident hebt, en nog een incident hebt, dan heb je er samen twee, voor de snelle rekenaars. Als je het dan over het 'zoveelste' hebt, dan kun je of niet tot twee tellen, of je probeert iets te insinueren wat je niet hard kunt maken. Tendentieus heet dat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_77949299
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat je een vuile nazi bent is wel duidelijk. En dat je het normaal vindt om hele bevolkingsgroepen dood te wensen is ook wel duidelijk geworden. Wellicht dat we jouw maar eens preventief moeten ruimen. Je draagt geen reet bij aan een constructief debat, idioot.
Nu keur ik het af dat je hem een nazi noemt en doodsbedreigingen uit.

Maar jij mag van mij fijn bij hun gaan wonen, mijn marokkaanse vrienden doen allemaal ook aan intimideren, gelukkig nooit bij mij maar wat niet is kan nog komen

Klopt het dat je een marokkaan bent of een andersoortig niet geliefde buitenlander? Je hebt beetje last van tunnelvisie namelijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2010 11:35:08 ]
  Admin zaterdag 13 februari 2010 @ 11:36:22 #50
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77949347
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:34 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Ik wist het gewoon. Jij bent zo zielig dat je mensen gelijk gaat uitmaken voor idioot en nazi. Ga toch weg man. Ik hoop dat je jou uitzetten.
Porsche houd je kop, jij bent nog te dom om te kunen poepen, ga buiten spelen en neem je aap-noot-mies mee.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_77949356
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:32 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hallo Muttie.

Dit sloopt niet alleen jouw volk, maar ook mijn volk, als me tenminste even vergeeft om in jou en mij en volk te denken.

De marokkanen die wij nu zien zijn het reslutaat van onze voorbeelden en opvoeding.

Ze hebben geen andere referentiekader buiten hun ouders dan het onze.
Zo verdomd jammer dat het filmpje weg is:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/02/rellen_zoals_het_vroeger_ging.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+geenstijl/JxBx+(GeenStijl)&utm_content=Twitter
Maar we hebben al rassenrellen gehad, in 1972 al, waarbij Turken en Marokkanen d'r huizen in vla,mmen opgingen
Afrikaanderplein Rotterdam, zoek maar.
In principe zeggen wij dus al sinds 72 in " jullie's " face dat je vies bent, stinkt en vooral op moet rotten naar je eigen land, dood of levend.
En is wat we nu zien niets anders dan het resultaat van deze jarenlange opvoeding/cq " goede voorbeeld"

En ja, ook mij maakt het langzaamaan bang: Wilders deugt niet, maar godverdomme het wordt hem nu wel enorm makkelijk gemaakt en DAAR zou men in de Turkse en Marokkaanse gemeenschap eens over moeten denken, snel.
Ik vind dat er onacceptabel gedrag vertoond wordt van beide kanten, hoe kan je je bezig houden met kritiek leveren op je eigen gemeenschap als je ondertussen allerlei fluimen en doodsverwensingen om je oren krijgt Yvonne? HOE?!

Jij kent mij en jij kent vele andere allochtonen, je hebt echt met ze gesproken, echt met ze gelachen, echt met ze gegeten en gedronken. Hoe anders waren deze allochtonen? Hoe stonden ze in het leven Yvonne? Waarom dienen deze mensen verantwoording af te leggen voor wandaden van anderen Yvonne? Waarom moet er over hen als volk gesproken worden Yvonne?
Allah Al Watan Al Malik
  Admin zaterdag 13 februari 2010 @ 11:37:29 #52
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77949372
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:34 schreef 16meter het volgende:

[..]

Wereldvreemd of achterlijk? Zelf kiezen.
Ja?

Kijk maar eens goed, " ze" vertonen exact het gedrag dat ze JARENlang is aangeleerd.. en niet door hun ouders kan ik zo zeggen..

pi_77949386
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:30 schreef Disana het volgende:

[..]

Goed idee

Maar je snapt mijn punt toch wel? Ze zijn Marokkaan wanneer het hen uitkomt. En zolang je je anders ziet dan elke andere Nederlander zal je ook zo behandeld worden. En wij laten hen, maar visa versa is de wereld te klein. Als ik een topic speciaal voor NL-ers open ben ik racist..
pi_77949400
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:34 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Nu keur ik het af dat je hem een nazi noemt en doodsbedreigingen uit.

Maar jij mag van mij fijn bij hun gaan wonen, mijn marokkaanse vrienden doen allemaal ook aan intimideren, gelukkig nooit bij mij maar wat niet is kan nog komen

Klopt het dat je een marokkaan bent of een andersoortig niet geliefde buitenlander? Je hebt beetje last van tunnelvisie namelijk.
Nee, hoor ik ben doorgaans een heel redelijk persoon. Maar mensen die zulke ranzige verwensingen op het internet plaatsen, kunnen van mij een klap terug verwachten. Verder heb ik helemaal niets met dit soort tuig, noch met het soort tuig dat Halcon vertegenwoordigd. Wel fijn dat je op basis van een tegenreactie zo een oordeel over mij weet te vellen, en dan spreken over tunnelvisie.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77949449
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:36 schreef Mutant01 het volgende:hoe kan je je bezig houden met kritiek leveren op je eigen gemeenschap als je ondertussen allerlei fluimen en doodsverwensingen om je oren krijgt..
quote:
Waarom moet er over hen als volk gesproken worden..
Je geeft zelf het antwoord al..
pi_77949461
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:38 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Goed idee

Maar je snapt mijn punt toch wel? Ze zijn Marokkaan wanneer het hen uitkomt. En zolang je je anders ziet dan elke andere Nederlander zal je ook zo behandeld worden. En wij laten hen, maar visa versa is de wereld te klein. Als ik een topic speciaal voor NL-ers open ben ik racist..
Maar "wij" worden ook alleen maar Marokkaan genoemd als het "jullie" uitkomt. Dat is gewoon de praktijk, alleen daar hoor ik je weer niet over. Oftewel, je claimt dat Marokkanen dan geen zelfkritiek hebben, maar ondertussen doen veel Nederlanders haarfijn hetzelfde.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † zaterdag 13 februari 2010 @ 11:41:21 #57
137949 Disana
pi_77949468
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:38 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Goed idee

Ik zie het probleem niet. Ik woon al meer dan de helft van mijn leven in Groningen maar voel me ook nog steeds Rotterdamse omdat ik daar geboren ben en al mijn familie voor mij. Zo is het ook voor Marokkaanse Nederlanders.

En als jij een nl topic wilt openen over molens of kanalen kan dat prima. Maar als je een nl topic wilt openen om je af te zetten tegen medelanders is dat inderdaad niet in orde. Je werkt dan namelijk mee aan een tweespalt die ongewenst is.
pi_77949473
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, hoor ik ben doorgaans een heel redelijk persoon. Maar mensen die zulke ranzige verwensingen op het internet plaatsen, kunnen van mij een klap terug verwachten. Verder heb ik helemaal niets met dit soort tuig, noch met het soort tuig dat Halcon vertegenwoordigd. Wel fijn dat je op basis van een tegenreactie zo een oordeel over mij weet te vellen, en dan spreken over tunnelvisie.
Dus wij nederlanders mogen Marokkanen ook gaan bedreigen en intimideren? Zij bedreigen en intimideren ons namelijk ook..
pi_77949479
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:40 schreef Tarabass het volgende:

[..]

[..]

Je geeft zelf het antwoord al..
Zou je dat kunnen uitleggen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_77949500
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:41 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Dus wij nederlanders mogen Marokkanen ook gaan bedreigen en intimideren? Zij bedreigen en intimideren ons namelijk ook..
Een op een zeker. Als een Nederlander mij publiekelijk aan het bedreigen is, dan kan die specifieke Nederlander zeker een trap na krijgen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77949509
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:41 schreef Disana het volgende:Je werkt dan namelijk mee aan een tweespalt die ongewenst is.
Dat is precies mijn punt
  Admin zaterdag 13 februari 2010 @ 11:42:55 #62
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77949510
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik vind dat er onacceptabel gedrag vertoond wordt van beide kanten, hoe kan je je bezig houden met kritiek leveren op je eigen gemeenschap als je ondertussen allerlei fluimen en doodsverwensingen om je oren krijgt Yvonne? HOE?!

Jij kent mij en jij kent vele andere allochtonen, je hebt echt met ze gesproken, echt met ze gelachen, echt met ze gegeten en gedronken. Hoe anders waren deze allochtonen? Hoe stonden ze in het leven Yvonne? Waarom dienen deze mensen verantwoording af te leggen voor wandaden van anderen Yvonne? Waarom moet er over hen als volk gesproken worden Yvonne?
Muttie, ik weet het ECHT niet meer, er luistert gewoon geen hond meer naar kalme woorden, andere woorden.
Maar hoelang duurt het voordat een kalm en rustig iemand als jij knapt? Want dat gaat er langzamerhand ook van komen.
Hoever gaat dit en wie stopt dit?
De machine rolt vrees ik.

Ik heb 4 jaar geleden tegen Trigger gezegd, de Moslims die hier wonen worden de Joden van onze tijd.
4 Jaar geleden al.
Hij begreep me toen niet, ik mag toch hopen nu dan wel.

Admin zaterdag 13 februari 2010 @ 11:44:09 #63
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77949540
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Maar "wij" worden ook alleen maar Marokkaan genoemd als het "jullie" uitkomt. Dat is gewoon de praktijk, alleen daar hoor ik je weer niet over. Oftewel, je claimt dat Marokkanen dan geen zelfkritiek hebben, maar ondertussen doen veel Nederlanders haarfijn hetzelfde.
Klopt
Om moedeloos van te worden

zaterdag 13 februari 2010 @ 11:44:56 #64
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_77949554
Yvonne de Moslim-Vriend. _!
pi_77949574
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:44 schreef porsche1 het volgende:
Is daar wat mis mee? Kan je het niet verteren dat Yvonne goed met mensen kan opschieten?
Allah Al Watan Al Malik
pi_77949578
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Zou je dat kunnen uitleggen?
Je voelt je aangesproken als volk, maar wilt niet aangesproken worden als volk. Dat rijmt niet..

Het zou je juist sieren je af te zetten van deze Marokkanen, en je als Nederlander te gedragen. In plaats van je kop in het zand te steken, op te komen voor de mensen die er dagelijks mee te maken hebben. Ondertussen doet jouw volk er geen fuck mee of aan, enkel ons in het verdomhoekje drukken. Dat is alles wat er vervolgens gebeurd..
pi_77949605
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja?

Kijk maar eens goed, " ze" vertonen exact het gedrag dat ze JARENlang is aangeleerd.. en niet door hun ouders kan ik zo zeggen..
De Nederlandse maatschappij heeft ze geleerd hoe ze gewapende overvallen moeten plegen?
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:47:29 #68
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_77949619
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:34 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nazi..idioot...en maar door blijven zeiken. Wat een ongelofelijke stumpert ben je ook.
Jij hebt het over het preventief ruimen van een gehele bevolkingsgroep.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_77949622
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik zit niet op een moslimforum dus ik heb daar bar weinig mee te maken vriend. En het is wel duidelijk dat je nooit posts van mij hebt gelezen, aangezien ik een persoon ben die dat soort dingen gewoon afkeur. Echter zie ik van jou nog totaal geen afkeuring van de verwensing van Halcon.
Ik keur de verwensing van Halcon ook niet af omdat ik de mening deel. Er word vaak geschreven dat Wilders de nieuwe Hitler is, er word moord en brand geschreeuwd door links en de moslims en rechts word voor gek uitgemaakt, ik zie de Moslims als het nieuwe nazisme, een gevaar wat oprukt uit het oosten met als één doel het veroveren van het westen, want wie willen hun denkbeelden opdringen aan andersdenkenden? Wie willen hun idealen opdringen aan idealen? Wie plaatst zichzelf op een standaard en kritiek word niet geduld, waren het niet de nazi's en nu ook de moslims die blijkbaar zich niet kunnen aanpassen maar wij moeten ons wel aanpassen aan hun. Wilders zie ik als de verlosser, de geallieerde macht die ons van deze zwarte vlek op aarde komt verlossen.

Eng he
  † In Memoriam † zaterdag 13 februari 2010 @ 11:48:22 #70
137949 Disana
pi_77949637
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:44 schreef porsche1 het volgende:
Mag dat ook al niet meer? We moeten straks allemaal achter Wilders aan marcheren en in koor roepen dat moslims terug moeten naar eigen land?
pi_77949647
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Muttie, ik weet het ECHT niet meer, er luistert gewoon geen hond meer naar kalme woorden, andere woorden.
Maar hoelang duurt het voordat een kalm en rustig iemand als jij knapt? Want dat gaat er langzamerhand ook van komen.

Ik heb 4 jaar geleden tegen Trigger gezegd, de Moslims die hier wonen worden de Joden van onze tijd.
4 Jaar geleden al.
En hoelang moeten wij nog tolerant blijven, terwijl bij ons het bloed structureel onder de nagels vandaan gepeuterd wordt? Er worden feiten geconstateerd, maar dat mag dan niet gezegd worden omwille van hen? Alsof wij ervoor zorgen dat deze Marokkanen zich zo zijn gaan gedragen
pi_77949678
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:46 schreef Tarabass het volgende:
Je voelt je aangesproken als volk, maar wilt niet aangesproken worden als volk. Dat rijmt niet..
Dat rijmt uitstekend. Want ik wordt aangesproken als volk, dus voel ik me aangesproken als volk, maar dat WIL ik niet.
quote:
Het zou je juist sieren je af te zetten van deze Marokkanen, en je als Nederlander te gedragen. In plaats van je kop in het zand te steken, op te komen voor de mensen die er dagelijks mee te maken hebben. Ondertussen doet jouw volk er geen fuck mee of aan, enkel ons in het verdomhoekje drukken. Dat is alles wat er vervolgens gebeurd..
1) Nergens is dit gedrag door enige Marokkaan hier op dit forum goedgepraat.
2) Je "als een Nederlander gedragen", helpt geen reet in de praktijk - je bent en blijft een allochtoon
3) Je lijkt te doen alsof dit gedrag normaal is binnen de Marokkaanse bevolking en/of gedragingen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77949705
Ik snap niet dat de politiek hier niet op reageert...

Gewoon 10k boete voor het belemmeren van hulpinstellingen/ambulancemedewerkers etc in hun werk.
Live out of your imagination, not your history.
pi_77949711
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:47 schreef 16meter het volgende:

[..]

De Nederlandse maatschappij heeft ze geleerd hoe ze gewapende overvallen moeten plegen?
Want toen Marokkanen er niet waren, was "de gewapende overval" slechts iets uit het buitenland?
Allah Al Watan Al Malik
pi_77949741
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:47 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Ik keur de verwensing van Halcon ook niet af omdat ik de mening deel. Er word vaak geschreven dat Wilders de nieuwe Hitler is, er word moord en brand geschreeuwd door links en de moslims en rechts word voor gek uitgemaakt, ik zie de Moslims als het nieuwe nazisme, een gevaar wat oprukt uit het oosten met als één doel het veroveren van het westen, want wie willen hun denkbeelden opdringen aan andersdenkenden? Wie willen hun idealen opdringen aan idealen? Wie plaatst zichzelf op een standaard en kritiek word niet geduld, waren het niet de nazi's en nu ook de moslims die blijkbaar zich niet kunnen aanpassen maar wij moeten ons wel aanpassen aan hun. Wilders zie ik als de verlosser, de geallieerde macht die ons van deze zwarte vlek op aarde komt verlossen.

Eng he
Niet eng, dit is eerder hilarisch. Mooie verhaallijn voor een B-film.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77949750
Ik zie dit eerder als een asociale Tokkiefamilie die toevallig uit Marokko komt. Dat soort gepeupel heb je van iedere nationaliteit en ik schrik dan ook van de ongenuanceerde uitspraken in dit topic!! WTF?? Preventief ruimen?? Kom op zeg!

Ik weet ook wel dat er bepaalde groepen Marrokanen zijn, die echt strontvervelend zijn, pak die dan hard aan, maar scheer niet iedereen over één kam zeg. Zo dom. En weinig constructief. Als ik ergens in het buitenland zou wonen en er werd door een steeds groter wordend deel van de oorspronkelijke bewoners zo over Nederlanders gesproken, omdat er een stelletje klootzakken tussen zouden zitten: ik zou me er steeds minder thuisvoelen en waarschijnlijk ook steeds minder binding voelen met zo'n land. Bovendien zou ik me niet aangesproken voelen, want waarom zou ik verantwoordelijk zijn voor andermans daden, alleen maar omdat ik toevallig uit hetzelfde land kom???

Veroordeel dit op de gebeurtenis, maar betrek geen hele bevolkingsgroep er in.
pi_77949766
quote:

[..]

4 Jaar geleden al.
FOUT yvonne, de mensen in het westen zijn de nieuwe joden, Nazi's wilden hun mening en wil opleggen aan anderen, konden geen kritiek of zelfspot verdragen, spot met Hitler werd niet getolereerd, anders denkende werden het zwijgen opgelegd, er was een oorlog tegen de Joden gaande, die moesten uitgeroeid worden.

Nu verander Hitler in Mohammed, en joden in de westerlingen (jihad), en je ziet dat de o zo beschermde moslims meer overeenkomsten hebben met de nazi's dan de mensen die zich verzetten tegen die opdringerigheid. Of zorgen de joodse gemeenschap ook al voor zoveel problemen in 1939 toen duitsland ze vogelvrij verklaarde, relde de joden ook in parijs, brussel en gouda? Hadden we toen ook al joodse drugsrunners? Werden er toen ook al veel mensen mishandeld, bedreigd en lastiggevallen door de joodse gemeenschap? Wilden de Joden toen ook al hun idealen opdringen aan andersdenkenden zonder begrip te tonen voor anderen maar wel moord en brand schreeuwen als zij geen begrip ontvangen en dit vaak met geweld de kop indrukken?

Veel mensen mogen nog wel eens een geschiedenisles krijgen hier.
pi_77949780
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja?

oh ja...
ik kom uit een boerengat waar je de allochtonen op een hand kon tellen.
er waren 3 turkse families waarvan ik met eentje erg goed bevriend was.
ook vanuit huis waar mijn ouders de hele wereld hadden gezien ben ik opgegroeid om geen verschil in kleur te zien.
en zo met mij verschillende mensen uit datzelfde dorp.

totdat we gingen studeren en in grotere steden terecht kwamen.
allen, zelfs het meest lieve en zachte meisje dat je je kunt voorstellen hadden binnen een jaar een gruwelijke hekel aan noord-afrikanen...
zelfs de meeste niet noord-afrikaanse allochtonen die ik ken hebben een gruwelijke hekel aan marokkanen gekregen.

ligt dat aan onze opvoeding of ervaringen die je opdoet als je naar een gebied gaat waar relatief veel marokkanen zijn...
  Admin zaterdag 13 februari 2010 @ 11:54:59 #79
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77949791
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:48 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Alsof wij ervoor zorgen dat deze Marokkanen zich zo zijn gaan gedragen
Daar hebben we wel degelijk voor gezorgd ja.

pi_77949821
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:52 schreef conleche het volgende:
Ik zie dit eerder als een asociale Tokkiefamilie die toevallig uit Marokko komt. Dat soort gepeupel heb je van iedere nationaliteit en ik schrik dan ook van de ongenuanceerde uitspraken in dit topic!! WTF?? Preventief ruimen?? Kom op zeg!

Ik weet ook wel dat er bepaalde groepen Marrokanen zijn, die echt strontvervelend zijn, pak die dan hard aan, maar scheer niet iedereen over één kam zeg. Zo dom. En weinig constructief. Als ik ergens in het buitenland zou wonen en er werd door een steeds groter wordend deel van de oorspronkelijke bewoners zo over Nederlanders gesproken, omdat er een stelletje klootzakken tussen zouden zitten: ik zou me er steeds minder thuisvoelen en waarschijnlijk ook steeds minder binding voelen met zo'n land. Bovendien zou ik me niet aangesproken voelen, want waarom zou ik verantwoordelijk zijn voor andermans daden, alleen maar omdat ik toevallig uit hetzelfde land kom???

Veroordeel dit op de gebeurtenis, maar betrek geen hele bevolkingsgroep er in.
Het jammere is gewoon dat telkens wanneer er iets gebeurt wat niet kan dat het om een individu uit dezelfde groep blijkt te gaan. ( wat je met eigen ogen hebt gezien )

Na de 20ste keer blijft dat toch wel in je hoofd hangen.

Kort geleden wees ik nog iemand ergens op en die zei gelijk : "hou je bek man klootzak". Tja, zulke dingen helpen nou niet bepaald bij je beeldvorming.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_77949828
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:54 schreef daardbei het volgende:

[..]

oh ja...
ook vanuit huis waar mijn ouders de hele wereld hadden gezien ben ik opgegroeid om geen verschil in kleur te zien.

allen, zelfs het meest lieve en zachte meisje dat je je kunt voorstellen hadden binnen een jaar een gruwelijke hekel aan noord-afrikanen...
zelfs de meeste niet noord-afrikaanse allochtonen die ik ken hebben een gruwelijke hekel aan marokkanen gekregen.

ligt dat aan onze opvoeding of ervaringen die je opdoet als je naar een gebied gaat waar relatief veel marokkanen zijn...
BINGO daarom ben ik van mening dat ieder links persoontje maar eens in zo'n achterbuurt moet gaan wonen voor een tijdje, eens zien of hun mening word bijgesteld, ik zeg niet dat we ze preventief moeten uitroeien maar het probleem benoemen en aanpakken kan geen kwaad, dit tuig moet gewoon van straat gehaald worden en in opvoedkampen gestopt worden waar ze normen en waarden van de nederlandse samenleving bijgebracht krijgen en tevens een opleiding kunnen genieten.
pi_77949843
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Want toen Marokkanen er niet waren, was "de gewapende overval" slechts iets uit het buitenland?
toen was het nog iets bijzonders....

kijk eens naar opsporing verzocht of pak de misdaadstatistieken erbij...het zijn toch echt bepaalde groepen allochtonen die de boventoon voeren terwijl ze in getale in de minderheid zijn op de totale bevolking.\

en dan hebben we het over geregistreerde misdaad.
je leest zelf hoe bang ziekenhuismedewerkers zijn om aangifte te doen en ze zeggen zelf dat dit geweld standaard is maar ze geen aangifte durven te doen.

hoeveel mensen durven uberhaupt nog aangifte te doen?
hoeveel vrouwen worden wel niet lastig gevallen door pssst bondkraagjes.

de niet geregistreerde straatterreur van vooral marokkanen is dat waar iedereen een gruwelijke hekel aan heeft icm het eeuwige slachtofferrol...
pi_77949850
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:54 schreef yvonne het volgende:

[..]

En hoe hebben wij er dan voor gezorgd?
pi_77949865
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:49 schreef Mutant01 het volgende:
Dat rijmt uitstekend. Want ik wordt aangesproken als volk, dus voel ik me aangesproken als volk, maar dat WIL ik niet.
Jij voelt je aangesproken. Het beestje moet een naam hebben, net zoals hooligans, gabbers, hardrockers, skaters, Chinesen, etc.. Hoe zou jij deze Marokkanen willen groeperen dan, welke sticker wil jij erop plakken? Laat me raden, nieuwe Nederlanders? Het zijn, blijven, en willen graag Marokkanen zijn. Prima, want dat zijn ze ook. Zij zijn diegene die jouw volk zwart maken en in een kwaad daglicht zetten, wij Nederlanders bereiken door dat gedrag enkel een kookpunt..
quote:
1) Nergens is dit gedrag door enige Marokkaan hier op dit forum goedgepraat.
En afkeuren ook niet
quote:
2) Je "als een Nederlander gedragen", helpt geen reet in de praktijk - je bent en blijft een allochtoon
Als je geen vlag in je avatar zou hebben zou ik niet zo 1-2-3 weten dat je Marokkaan bent. Blijkbaar wil je ook zo gezien worden, het is vast niet je favoriete vakantieland.
quote:
3) Je lijkt te doen alsof dit gedrag normaal is binnen de Marokkaanse bevolking en/of gedragingen.
Fout! De Marokkaanse bevolking lijkt te doen alsof de hele bevolking zich zo gedraagt. Constateren dat het ALTIJD om Marokkanen gaat is wat anders als zeggen dat jij dat als Marokkaan ook zou dien. Dat wil je niet zien. De enige die dit vertroebelde beeld kunnen verbeteren zijn is die Marokkaanse bevolking zelg, maar nee die maken zich druk over irrelevante dingen en vallen gelijk in de slachtofferrol..
  zaterdag 13 februari 2010 @ 11:59:40 #85
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_77949883
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:47 schreef VatosLoco het volgende:

want wie willen hun denkbeelden opdringen aan andersdenkenden?
Ehm even kijken hoor, westerlingen aan mensen in het midden-oosten? Atheïsten die geen kans voorbij laten gaan dat gelovigen dom zijn? Zoiets?

Iedereen dringt zijn idealen op aan anderen, iedereen moet gelijk zijn en diversiteit is verboden met als gevolg dat beide kampen steeds hardlijniger worden in het verdedigen van hun eigenheid wat weer tot meer en hardere botsingen leidt.
Niemand gunt elkaar nog de ruimte om zichzelf te kunnen zijn en hun leven op hun manier in te richten, zie bijvoorbeeld het topic over de moslimpartij hier waarbij mensen het belachelijk vinden dat er een partij is die islamitische verzorgingshuizen wil voor islamitische bejaarden zonder er bij stil te staan dat die er voor allerlei soorten groepen allang zijn.

Nederland was een stuk beter af tijdens de verzuiling toen men wél accepteerde dat er verschillende groepen waren in Nederland met hun eigen kerken, scholen, winkels en sportverenigingen. Nu is het zo afgebroken dat het willen beleven van je eigen cultuur een militante verontwaardiging oproept.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_77949892
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, dat weet jij ook wel. Feit is wel dat gewelddadige overvallen vandaag de dag het handelsmerk zijn van Marokkaanse bendes.
pi_77949894
quote:

[..]

Waarom gedragen niet alle buitenlanders zich dan zo slecht als marokkanen?
pi_77949908
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:54 schreef daardbei het volgende:

[..]

oh ja...

Bij mij is het juist andersom. Mmijn opa en oma (echte utrechters, wonend op de Neude), en ouders (wonend aan de amsterdamse straatweg) zijn tijdig gevlucht voor de multiculturele samenleving. Als ik nu over de amsterdamse straatweg loop, kan ik hen geen ongelijk geven. Zelfs beesten vervuilen nog niet hun eigen nest, als je begrijpt wat ik bedoel..
pi_77949925
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:00 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Ik wacht nog altijd op antwoord hoe Yvonne mij uitlegt hoe wij er dan voor gezorgd hebben
pi_77949973
quote:

[..]

Wat een dom gelul.
pi_77949984
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:56 schreef Feitosa het volgende:

[..]

Het jammere is gewoon dat telkens wanneer er iets gebeurt wat niet kan dat het om een individu uit dezelfde groep blijkt te gaan. ( wat je met eigen ogen hebt gezien )

Na de 20ste keer blijft dat toch wel in je hoofd hangen.
Dat is dus niet zo. Het heeft te maken met lage opleiding en wonen in achterstandswijken en minder kansen zien/hebben voor de toekomst. En ik wil ook nog wel toegeven dat er relatief gezien veel Marrokanen in die wijken wonen, dus dat er percentagegewijs meer jongens op het slechte pad komen. Maar pak die rotte appels dan harder aan, daar ben ik wél heel erg voor.

Zodat de goeden er niet onder hoeven te lijden.
pi_77950013
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:58 schreef Tarabass het volgende:
Jij voelt je aangesproken. Het beestje moet een naam hebben, net zoals hooligans, gabbers, hardrockers, skaters, Chinesen, etc.. Hoe zou jij deze Marokkanen willen groeperen dan, welke sticker wil jij erop plakken? Laat me raden, nieuwe Nederlanders? Het zijn, blijven, en willen graag Marokkanen zijn. Prima, want dat zijn ze ook. Zij zijn diegene die jouw volk zwart maken en in een kwaad daglicht zetten, wij Nederlanders bereiken door dat gedrag enkel een kookpunt..
Wat dacht je van tuig? Hangjongeren? Kut-Marokkanen? Probleem-jongeren? De term kut-marokkanen is toch uitstekend?
quote:
En afkeuren ook niet
Omdat dat vanzelfsprekend is. Bovendien zit er een enorme balk in je oog, je weigert nogsteeds de doodsverwensing van Halcon af te keuren.
quote:
Als je geen vlag in je avatar zou hebben zou ik niet zo 1-2-3 weten dat je Marokkaan bent. Blijkbaar wil je ook zo gezien worden, het is vast niet je favoriete vakantieland.
Ik heb een band met Marokko, moet ik dat onder stoelen en banken steken om als volwaardig Nederlander gezien te worden ofzo? Wat maakt mij minder Nederlander? Ik betaal belasting, ik werk, heb een goede opleiding genoten, spreek de taal, ben nooit in aanraking geweest met justitie. WAT WIL JE VAN ME!?
quote:
Fout! De Marokkaanse bevolking lijkt te doen alsof de hele bevolking zich zo gedraagt. Constateren dat het ALTIJD om Marokkanen gaat is wat anders als zeggen dat jij dat als Marokkaan ook zou dien. Dat wil je niet zien. De enige die dit vertroebelde beeld kunnen verbeteren zijn is die Marokkaanse bevolking zelg, maar nee die maken zich druk over irrelevante dingen en vallen gelijk in de slachtofferrol..
Jij vindt doodsverwensingen irrelevante dingen? Nou sorry ik vind dat niet irrelevant en dat is tevens de oorzaak van de slachtofferrol, die dan ook terecht is. Mensen worden slachtoffer van het wangedrag en wanuitingen van bepaalde Nederlanders, ze worden vernederd en de grond in gestampt. Hun achtergrond wordt gebruikt als wapen - dus ja in die zin zijn de geintegreerde Marokkanen zeker een slachtoffer. En dan niet alleen van die specifiek eNederlanders, maar ook slachtoffer van de kut-Marokkanen die een vlek vormen op sheet van de Marokkaanse gemeenschap als geheel.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77950051
quote:
Dat zeg je goed ja; we.
Jij en je linkse vriendjes in de zieligheidsindustrie.

En dan kom je aan met 'rassenrellen' in '72. Opoe vertelt hoor.
Echt.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
pi_77950059
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:00 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Ik raad je aan om de misdaadstatistieken erbij te pakken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77950071
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat is dus niet zo. Het heeft te maken met lage opleiding en wonen in achterstandswijken en minder kansen zien/hebben voor de toekomst. En ik wil ook nog wel toegeven dat er relatief gezien veel Marrokanen in die wijken wonen, dus dat er percentagegewijs meer jongens op het slechte pasd komen. Maar pak die rotte appels dan harder aan, daar ben ik wél heel erg voor.

hoezo minder kansen.
op welke onderwijsinstelling hangt een bordje "verboden voor allochtonen"?
of waar in de voorwaarden van de IB-groep staat: "iedereen mag lenen behalve marokkanen"

de meeste mede studenten die ik ken hebben ook geen luxe om rond te komen.

en ja, x aantal jaren arm studentje zijn of crimineel worden en direct veel geld...het blijft je eigen keuze.
pi_77950103
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik raad je aan om de misdaadstatistieken erbij te pakken.
anti's scoren wellicht nog beter.
maar antillianen hoor je ook nooit ontkennen dat ze niet crimineel zijn

maar de straatterreur blijft toch echt iets voor marokkanen.
maakt mij geen flikker uit of een paar anti's lekker in de drugshandels zit en elkaar uitmoord zolang ze de rest maar met rust laten
pi_77950108
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:07 schreef daardbei het volgende:

[..]

hoezo minder kansen.
of waar in de voorwaarden van de IB-groep staat: "iedereen mag lenen behalve marokkanen"

en ja, x aantal jaren arm studentje zijn of crimineel worden en direct veel geld...het blijft je eigen keuze.
Daar gaat het niet om, heb jij weleens de kwaliteit van scholen meegemaakt. En dan doel ik met name op de zogenaamde zwarte scholen? Denk jij dat de kinderen op die scholen evenveel kans maken op een goede vervolgopleiding dan de kinderen op de witte scholen?
Allah Al Watan Al Malik
pi_77950128
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:09 schreef daardbei het volgende:

[
maar antillianen hoor je ook nooit ontkennen dat ze niet crimineel zijn

Dus een niet-criminele antilliaan zegt ook dat hij crimineel is? Interessant.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77950130
quote:

[..]

Dat is dus niet zo. Het heeft te maken met lage opleiding en wonen in achterstandswijken en minder kansen zien/hebben voor de toekomst. En ik wil ook nog wel toegeven dat er relatief gezien veel Marrokanen in die wijken wonen, dus dat er percentagegewijs meer jongens op het slechte pasd komen. Maar pak die rotte appels dan harder aan, daar ben ik wél heel erg voor.

Onzin, ik kom uit zo'n achterstandswijk, ik heb er mijn gehele jeugd (tot bijna me 18e verjaardag) gewoond, ik genoot een lage opleiding en mijn gezinssituatie was nou niet echt toppie te noemen in die tijd, maar toch ben ik goed terecht gekomen, mede doordat ik met een harde hand ben opgevoed, mede doordat ik zelf ben blijven geloven in mijn kansen en wist dat ik die kansen zelf moest afdwingen zonder mij een slachtofferrol te plaatsen, ik wist dat ik het niet makkelijk zou krijgen maar ik heb ervoor gewerkt en het resultaat ben ik trots op, ik heb een studie kunnen voltooien, ik heb nu een baan met een goed inkomen, een leuk appartement, allemaal omdat ik er zelf voor geknokt heb, en ik zat in exact dezelfde positie als die Marokkaanse jeugdvriendjes waarmee ik ben opgegroeid, ik heb het ook niet allemaal voor niets gekregen, de huidige generatie Marokkanen heeft het makkelijker dan ik ooit gehad heb met hun buurthuizen, hun sociale projectjes en snoepreisjes, een strenge opvoeding doet wonderen en daar zit juist het probleem, de meeste Marokkaanse ouders weten niet wat hun kinderen uitspoken en dan durft iemand als Yvonne wat de praktijk nog nooit heeft mogen mee te maken en al dat andere linkse gespuis een conclusie te trekken dat het aan ons ligt? Schande noem ik het.
pi_77950159
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om, heb jij weleens de kwaliteit van scholen meegemaakt. En dan doel ik met name op de zogenaamde zwarte scholen? Denk jij dat de kinderen op die scholen evenveel kans maken op een goede vervolgopleiding dan de kinderen op de witte scholen?
hoe komt het dat er zwarte scholen zijn dan???
gedragen die allochtonen zich zo goed dat sommige scholen ze weigeren.
hoe kan dat dan dat ze geweigerd worden als ze zo goed zijn of ligt het aan hun gedrag en instelling?
pi_77950177
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:11 schreef daardbei het volgende:

[..]

hoe kan dat dan dat ze geweigerd worden als ze zo goed zijn of ligt het aan hun gedrag en instelling?
Heeft niets met weigeren te maken, heeft te maken met de samenstelling van de wijk waarin de school zich bevindt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77950199
-edit- troll

[ Bericht 82% gewijzigd door paddy op 13-02-2010 15:38:25 ]
  † In Memoriam † zaterdag 13 februari 2010 @ 12:13:16 #103
137949 Disana
pi_77950209
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:11 schreef daardbei het volgende:

[..]

Suggestief. Het heeft puur met de bevolkingsopbouw in de omgeving te maken en bovendien gaat het niet uitsluitend om Marokkaans-Nederlandse kinderen.
  Admin zaterdag 13 februari 2010 @ 12:13:32 #104
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77950220
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:07 schreef Xenomaniac het volgende:

[..]

Dat zeg je goed ja; we.
Jij en je linkse vriendjes in de zieligheidsindustrie.

En dan kom je aan met 'rassenrellen' in '72. Opoe vertelt hoor.
Echt.
" Zieligheidsindustrie"
Ik verzorg inderdaad mensen die wegrotten aan kanker,
ik verzorg inderdaad junks op leeftijd, ik verzorg inderdaad mensen als je oma of opa waar niemand meer naar komt kijken, en ik verzorg jou als je weg ligt te teren aan de korsakoff.

pi_77950226
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb die school meegemaakt? Ik heb op een zwarte school gezeten (voornamelijk Marokkaanse en Antilliaanse jeugd) en ik heb die kans zelf gecreëerd en aangegrepen om iets van mijn leven te maken.
pi_77950256
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:07 schreef daardbei het volgende:

[..]

hoezo minder kansen.

Als je, uit welke bevolkingsgroep dan ook, opgroeit in een achterstandswijk, met ouders die ook niet gestudeerd hebben, dan is het gebleken dat je dus minder snel gaat studeren en sneller in aanraking komt met criminaliteit. Ik zeg niet dat die jongens niet mógen studeren, maar ze komen er niet echt mee in aanraking en worden minder gestimuleerd om door te leren. Waar ze wél mee in aanraking komen zijn hun oudere broertjes en hun vrienden die zich al op het verkeerde pad bevinden en dan krijg je copycat gedrag en zo verder.
pi_77950259
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:05 schreef Mutant01 het volgende:
Jij vindt doodsverwensingen irrelevante dingen? Nou sorry ik vind dat niet irrelevant en dat is tevens de oorzaak van de slachtofferrol, die dan ook terecht is. Mensen worden slachtoffer van het wangedrag en wanuitingen van bepaalde Nederlanders, ze worden vernederd en de grond in gestampt. Hun achtergrond wordt gebruikt als wapen - dus ja in die zin zijn de geintegreerde Marokkanen zeker een slachtoffer. En dan niet alleen van die specifiek eNederlanders, maar ook slachtoffer van de kut-Marokkanen die een vlek vormen op sheet van de Marokkaanse gemeenschap als geheel.
Hoe kan je het mij kwalijk nemen dat ik zo ben gaan denken, als het elke keer ALLEEN maar over Marokkanen blijkt te gaan? Hoe kan je het mij kwalijk nemen als overal waar veel allochtonen wonen het straatbeeld gewoon schrikbarend is? hoe kan je het mij kwalijk nemen dat Opsporing verzocht vol zit met licht getinte mensen met donkere krulletjes en een noord-Afrikaans accent? Hoe kan je het mij kwalijk nemen als we ineens een nieuw fenomeen rijker zijn, loverboys, en dat dat vaak allochtonen zijn? Hoe kan je het mij kwalijk nemen dat ik van te voren al weet om welke mensen het gaat als ik de titel van dit topic lees? Het ergste is dat jij dat ook wist. Ook jij wist dat het over Marokkanen zou gaan. En dat neem ik jou ook niet kwalijk. Je baseert die mening op feiten en gebeurtenissen. Dat doen wij ook namelijk..
  zaterdag 13 februari 2010 @ 12:15:25 #108
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_77950269
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:13 schreef yvonne het volgende:
" Zieligheidsindustrie"
Ik verzorg inderdaad mensen die wegrotten aan kanker,
ik verzorg inderdaad junks op leeftijd, ik verzorg inderdaad mensen als je oma of opa waar niemand meer naar komt kijken, en ik verzorg jou als je weg ligt te teren aan de korsakoff.
Nee, nee, nee mop, díe zieligheidsindustrie bedoel ik niet en dat weet je best.
Polarisee overflakkee.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
pi_77950271
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Heeft niets met weigeren te maken, heeft te maken met de samenstelling van de wijk waarin de school zich bevindt.
Als een zwarte school een slechte school is omdat het een zwarte school is, dan zegt dat al genoeg over het gedrag van de mensen op zo'n school.
pi_77950286
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:13 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Ik heb die school meegemaakt? Ik heb op een zwarte school gezeten (voornamelijk Marokkaanse en Antilliaanse jeugd) en ik heb die kans zelf gecreëerd en aangegrepen om iets van mijn leven te maken.
Je hebt uitzonderingen. Er zijn ook talloze Marokkaanse kinderen van de 1e generatie, die het 20 x zwaarder hebben gehad dan jou en het ook hebben gered. Dat neemt niet weg dat er heel veel kinderen zijn die het gewoon niet lukt. Niet iedereen bezit de helderheid der geest om zelf kansen te creeren, sommige mensen zijn sneller vatbaar voor criminele prikkels.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77950314
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

ah ja, en binnen een straal van 10 km heb je 1 school

ik moest elke dag 12 km heen en 12 km terug fietsen voor mijn school of kunnen marokkanen niet fietsen?

en dat eeuwige gedram...ik ken meerdere mensen die vanuit hun principes op een zwarte school werken, jongen jongens ik kan je vertellen dat marokkanen zich keurig gedragen
pi_77950344
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:17 schreef daardbei het volgende:

[..]

ah ja, en binnen een straal van 10 km heb je 1 school

ik moest elke dag 12 km heen en 12 km terug fietsen voor mijn school of kunnen marokkanen niet fietsen?

en dat eeuwige gedram...ik ken meerdere mensen die vanuit hun principes op een zwarte school werken, jongen jongens ik kan je vertellen dat marokkanen zich keurig gedragen
Doorgaans fietsen kinderen niet 12 km naar hun basisschool.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77950355
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je hebt uitzonderingen. Er zijn ook talloze Marokkaanse kinderen van de 1e generatie, die het 20 x zwaarder hebben gehad dan jou en het ook hebben gered. Dat neemt niet weg dat er heel veel kinderen zijn die het gewoon niet lukt. Niet iedereen bezit de helderheid der geest om zelf kansen te creeren, sommige mensen zijn sneller vatbaar voor criminele prikkels.
Karakter tonen en harde opvoeding thuis wil nog wel eens helpen. Steek de hand maar in eigen boezem ipv allerlei andere instanties weer de schuld te geven voor het Marokkanen probleem.
pi_77950377
quote:

[..]

Marokkanen dus blijkbaar, en dat is nou juist wat veel Nederlanders de strot uitkomt. Zeker omdat het constant gebagatelliseerd wordt, en er niet hard word opgetreden.
pi_77950404
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Als je, uit welke bevolkingsgroep dan ook, opgroeit in een achterstandswijk, met ouders die ook niet gestudeerd hebben, dan is het gebleken dat je dus minder snel gaat studeren en sneller in aanraking komt met criminaliteit. Ik zeg niet dat die jongens niet mógen studeren, maar ze komen er niet echt mee in aanraking en worden minder gestimuleerd om door te leren. Waar ze wél mee in aanraking komen zijn hun oudere broertjes en hun vrienden die zich al op het verkeerde pad bevinden en dan krijg je copycat gedrag en zo verder.
ja ik zat ook bij een dergelijke vriendengroep.
dat begon onschuldig maar werd harder.
ben er vroeg uit gestapt maar paar jaar later zijn er verscheidene opgepakt voor gewapende roofovervallen.
het is je eigen keuze die je maakt.

de meeste van die jongens heb ik destijds slaande ruzie mee gehad toen ik er niet meer mee omging, nu jaren later groeten we elkaar vriendelijk en zijn de meesten weer op het rechte pad en weten zelf wel hoe achterlijk ze waren.

elk mens heeft een keuze en weet zelf wel ongeveer wat goed en kwaad is.
en ja crimineeltje zijn bied je in het begin veel geld, het is een afweging die je zelf maakt
  zaterdag 13 februari 2010 @ 12:20:52 #116
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_77950410
quote:

[..]

Hulde hulde Mutant0.
Jij bent echt een topper van formaat.
Jij praat alles goed wat krom is. En dan nog op je lange tenen getrapt zijn als men iets zegt over jou bevolkingsgroep.
Hoe komt het toch Mutant0 dat die naffertjes zich zo gedragen? Het is allang geen uitzondering meer, het is scheing en inslag met dat "volk".
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_77950416
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:13 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Good for you!! Dan heb je kansen gepakt die er lagen. Zo zijn er ook veel Marrokaanse jongens die niet beinvloedbaar zijn, ook kansen grijpen en wel goed terechtkomen.

Het kan ook wel, maar het gaat erom dat het niet zo logischerwijs gaat als in andere groepen van de bevolking.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 12:22:01 #118
223838 Adrenaline0182
The best is yet to come!
pi_77950439
Lang leve de multikul. Enige relativering is totaal niet op zijn plaats, het zit nu eenmaal in 'het beestje'.
pi_77950449
quote:

[..]

Dat geldt net zo goed voor de NL-ers. er zijn genoeg nederlanders die het 'niet redden'. Maar die gaan toch ook niet naar een ziekenhuis de mensen die hen juist willen helpen bedreigen, of ambulances tegenhouden?
pi_77950483
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:22 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Dat geldt net zo goed voor de NL-ers. er zijn genoeg nederlanders die het 'niet redden'. Maar die gaan toch ook niet naar een ziekenhuis de mensen die hen juist willen helpen bedreigen, of ambulances tegenhouden?
NL'se tokkies verschillen niet zoveel met de kut-Marokkanen in die wijken. Sterker nog, ze lijken extreem veel op elkaar.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77950488
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:22 schreef Tarabass het volgende:

[..]

en een witte tokkie buurt is wel relaxed.
het zijn uitvreters met hun zwarte handeltjes maar problemen...
zijn vaak vriendelijke mensen, heel erg simpel maar je kunt best door een witte tokkie buurt lopen zonder bang te hoeven zijn.
pi_77950504
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:20 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Hulde hulde Mutant0.
Jij praat alles goed wat krom is. En dan nog op je lange tenen getrapt zijn als men iets zegt over jou bevolkingsgroep.
Hoe komt het toch Mutant0 dat die naffertjes zich zo gedragen? Het is allang geen uitzondering meer, het is scheing en inslag met dat "volk".
Ga jij nou maar een holocaust op Marokkanen goedpraten.... o wacht dat doe je hier nu met deze post.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † zaterdag 13 februari 2010 @ 12:24:47 #123
137949 Disana
pi_77950512
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:24 schreef daardbei het volgende:

[..]

en een witte tokkie buurt is wel relaxed.
het zijn uitvreters met hun zwarte handeltjes maar problemen...
zijn vaak vriendelijke mensen, heel erg simpel maar je kunt best door een witte tokkie buurt lopen zonder bang te hoeven zijn.
Totdat je iets zegt over de herrie of de troep.
pi_77950566
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:24 schreef Disana het volgende:

[..]

Of de bedreigingen en vernielingen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77950585
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

NL'se tokkies verschillen niet zoveel met de kut-Marokkanen in die wijken. Sterker nog, ze lijken extreem veel op elkaar.
Ze komen alleen niet zo vaak in het nieuws als het ziekenhuispersoneel bedreigen betreft
pi_77950593
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:18 schreef VatosLoco het volgende:

[..]

Karakter tonen en harde opvoeding thuis wil nog wel eens helpen. Steek de hand maar in eigen boezem ipv allerlei andere instanties weer de schuld te geven voor het Marokkanen probleem.
Niemand geeft allerlei instanties de schuld voor het Marokkanen-probleem. Ik val echter gewoon wel terecht over de rare doodsverwensingen aan het adres van een complete bevolkingsgroep. Maar ik begrijp dat jij het de normaalste zaak van de wereld vindt. Heb je toch nog wat overgehouden aan de tijd dat je in de zwarte wijk woonde kennelijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77950600
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Of de bedreigingen en vernielingen.
Welke bedreigen en vernielingen?
pi_77950602
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:24 schreef Disana het volgende:

[..]

ja als je teveel herrie maakt willen ze er wel wat van zeggen.

heb in een marokkanenbuurt gewoond en een tokkiebuurt.
tokkiebuurt is het beter te vertoeven...
pi_77950611
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:27 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Ze komen alleen niet zo vaak in het nieuws als het ziekenhuispersoneel bedreigen betreft
Dus als ze normale mensen bedreigen en het komt niet in het nieuws, dan is het niet zo erg.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77950629
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dus als ze normale mensen bedreigen en het komt niet in het nieuws, dan is het niet zo erg.
Draai er maar omheen
pi_77950635
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:28 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Welke bedreigen en vernielingen?
Denk aan de bedreigingen aan het adres van Peter R de Vries of Herman van Veen. Denk echter ook aan de groep jongeren in Groningen die willekeurige mensen van hun fiets af knuppelden. Maar daar hoor ik je niet over.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77950640
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niemand geeft allerlei instanties de schuld voor het Marokkanen-probleem. Ik val echter gewoon wel terecht over de rare doodsverwensingen aan het adres van een complete bevolkingsgroep. Maar ik begrijp dat jij het de normaalste zaak van de wereld vindt. Heb je toch nog wat overgehouden aan de tijd dat je in de zwarte wijk woonde kennelijk.
feit blijft wel dat noordafrikanen gewoon niet passen in westerse samenlevingen.

dit probleem is niet puur nederlands, overal waar ze komen veroorzaken ze problemen, zelfs in nederland waar de sociale voorzieningen en de kansen groot zijn
  Admin zaterdag 13 februari 2010 @ 12:30:35 #133
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77950655
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kijk kijk, we komen ergens, langzaam maar zeker komen we bij het punt dat ik aangaf.

† In Memoriam † zaterdag 13 februari 2010 @ 12:30:59 #134
137949 Disana
pi_77950660
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:28 schreef daardbei het volgende:

[..]

ja als je teveel herrie maakt willen ze er wel wat van zeggen.

heb in een marokkanenbuurt gewoond en een tokkiebuurt.
tokkiebuurt is het beter te vertoeven...
Het kan zijn dat dat meer over jou zegt dan over de Marokkanen. Ik zou me kunnen voorstellen dat je je onder witte tokkies meer thuis voelt omdat het toch nader aan het hart ligt.
pi_77950665
quote:

[..]

Dat is dus niet zo. Het heeft te maken met lage opleiding en wonen in achterstandswijken en minder kansen zien/hebben voor de toekomst. En ik wil ook nog wel toegeven dat er relatief gezien veel Marrokanen in die wijken wonen, dus dat er percentagegewijs meer jongens op het slechte pad komen. Maar pak die rotte appels dan harder aan, daar ben ik wél heel erg voor.

Ik heb het over feiten die zijn gepleegd door dezelfde bevolkingsgroep,wat ik met mijn eigen ogen heb zien gebeuren en jij geeft als antwoord dat het niet zo is????

Oftewel ik lieg?

Ik ga er maar even vanuit dat je het niet hebt begrepen o.i.d.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  Admin zaterdag 13 februari 2010 @ 12:31:07 #136
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77950666
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:20 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Hulde hulde Mutant0.

pi_77950738
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Kijk kijk, we komen ergens, langzaam maar zeker komen we bij het punt dat ik aangaf.
Ehm je reageert op Mutant01, die gelooft jouw punt sowieso wel hoor.
pi_77950746
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:15 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Hoe kan je het mij kwalijk nemen dat ik zo ben gaan denken, als het elke keer ALLEEN maar over Marokkanen blijkt te gaan? Hoe kan je het mij kwalijk nemen als overal waar veel allochtonen wonen het straatbeeld gewoon schrikbarend is? hoe kan je het mij kwalijk nemen dat Opsporing verzocht vol zit met licht getinte mensen met donkere krulletjes en een noord-Afrikaans accent? Hoe kan je het mij kwalijk nemen als we ineens een nieuw fenomeen rijker zijn, loverboys, en dat dat vaak allochtonen zijn? Hoe kan je het mij kwalijk nemen dat ik van te voren al weet om welke mensen het gaat als ik de titel van dit topic lees? Het ergste is dat jij dat ook wist. Ook jij wist dat het over Marokkanen zou gaan. En dat neem ik jou ook niet kwalijk. Je baseert die mening op feiten en gebeurtenissen. Dat doen wij ook namelijk..
Ik vind het jammer dat je niet in gaat op de rest van mijn post. Ik neem het mensen kwalijk als ze complete bevolkingsgroepen afschrijven, terwijl het zeker niet altijd en overal kommer en kwel is. En dát is ook een feit. En dat mag ook best meegewogen worden bij het vormen van een mening. Waarom verwacht jij van mij dat ik accepteer dat er zo ranzig over een gehele bevolkingsgroep gesproken wordt? Waarom verwacht jij van mij dat ik doodsverwensingen richting hen moet negeren? Dat is toch onacceptabel? Ik zou dezelfde walging uitten als het ging om een Marokkaan die zou roepen dat alle Nederlanders maar preventief geruimd moeten worden, of alle Australiers, of alle Chinezen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77950807
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat je niet in gaat op de rest van mijn post. Ik neem het mensen kwalijk als ze complete bevolkingsgroepen afschrijven, terwijl het zeker niet altijd en overal kommer en kwel is. En dát is ook een feit. En dat mag ook best meegewogen worden bij het vormen van een mening. Waarom verwacht jij van mij dat ik accepteer dat er zo ranzig over een gehele bevolkingsgroep gesproken wordt? Waarom verwacht jij van mij dat ik doodsverwensingen richting hen moet negeren? Dat is toch onacceptabel? Ik zou dezelfde walging uitten als het ging om een Marokkaan die zou roepen dat alle Nederlanders maar preventief geruimd moeten worden, of alle Australiers, of alle Chinezen.
http://www.slachtofferhulp.nl/
pi_77950838
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:30 schreef daardbei het volgende:

[..]

feit blijft wel dat noordafrikanen gewoon niet passen in westerse samenlevingen.

dit probleem is niet puur nederlands, overal waar ze komen veroorzaken ze problemen, zelfs in nederland waar de sociale voorzieningen en de kansen groot zijn
Waaruit blijkt dit feit? Vooralsnog is er een overgrote meerderheid die perfect past in een Westerse samenleving. Het getuigt echt van een surrealistisch wereldbeeld als je denkt dat de meeste Marokkanen niet gewoon hun ding doen. Wie passen er dan wel in de westerse samenleving? Antillianen dus ook niet, Surinamers ook niet en Turken kennelijk ook niet. Somaliers al helemaal niet, Joegoslaven niet, Serviers niet... wel saai zo he.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77950914
Allah Al Watan Al Malik
  Admin zaterdag 13 februari 2010 @ 12:40:55 #142
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77950972
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:33 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Ehm je reageert op Mutant01, die gelooft jouw punt sowieso wel hoor.
Prob'e'er nou eens zelf na te denken, probeer het eens!

zaterdag 13 februari 2010 @ 12:44:33 #143
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77951084
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mylene heeft weer haar doel bereikt.
Slachtofferrol!

Stereotype weer bevestigt.
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_77951103
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je raaskalt, ik zuip m'n hersencellen liever kapot dan dat ik ze gebruik om over jouw idiote standpunten na te denken.

"Door de Nederlanders zijn marokkanen crimineel..."

Kom op zeg, daar moet ik over nadenken?
pi_77951171
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:45 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

"Door de Nederlanders zijn marokkanen crimineel..."

Dat mag ze nog eens even goed uitleggen als ze daartoe in staat is.
pi_77951179
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Je hebt nog altijd niet je opmerking onderbouwt waarin je aangeeft dat wij het schuld zijn dat de Marokkanen het zo zwaar hebben in Nederland.

Maar ja, zoals zo vaak word er natuurlijk selectief gekeken naar reacties, natuurlijk word er op de inkoppers gereageerd, en onderbouwde tegenreacties worden vaker genegeerd.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 12:50:53 #147
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77951228
ik vraag me af welke bevolkingsgroep de telegraaf gaat uitkiezen al het marokkaantjesprobleem is opgelost...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 13 februari 2010 @ 12:53:15 #148
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_77951286
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee, het ligt aan mensen die iedere zaak aangrijpen om gehele bevolkingsgroepen dood te wensen. We hebben een centraal Wilders topic, waarom geen centraal "Marokkanen topic" - dan kan iedereen die wil genieten van Marokkanen en hun uitschot naar zo'n topic gaan.
Deze topics werken inderdaad niet erg. Tenminste, niet als het de bedoeling is een echte discussie te voeren. Het onderwerp wordt vaak vrijwel onmiddelijk losgelaten door het te veralgemeniseren en hiermee - nogal onhandig - 'het grotere probleem' aan te kaarten. Vaak op een erg simplistische en grove manier, maar het is overduidelijk dat men 'ergens mee zit'.

Reacties hierop gaan natuurlijk (ook) niet meer over het feitelijke onderwerp, maar richten zich op de grotere beschuldiging. Die aan het adres van de Marokkaanse gemeenschap. Maar omdat deze in hetzelfde topics worden geplaatst, wordt hiermee de schijn gewekt dat deze tevens betrekking hebben op het oorspronkelijke onderwerp, en dus een poging zijn het incident goed te praten.

Een goed uitgedacht topic, waarin een aantal zaken duidelijk worden benoemd - en op een nette(re) manier worden bediscussieerd is misschien helemaal niet zo'n slecht idee. Vooral als niet alles op één grote hoop wordt gegooid, de islam, achterstandswijken, criminaliteit, intergatie en de Marokkaanse gemeenschap... Het zijn op zichzelf staande onderwerpen met een eigen dynamiek en problematiek.

In zo'n topic(serie) zou ik best de discussie aan willen gaan over problemen m.b.t. integratie, criminaliteit onder Marokkaanse jongeren, de straatcultuur, de islam, de (groeiende) haat onder Nederlandse jongeren (en ouderen), de rol van de media, verantwoordelijkheid en de verdeling hiervan - wie speelt welke rol - en de politiek.
pi_77951422
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:50 schreef Re het volgende:
ik vraag me af welke bevolkingsgroep de telegraaf gaat uitkiezen al het marokkaantjesprobleem is opgelost...
dus als de telegraaf niet zou bestaan dan was er geen marokkanen probleem
pi_77951493
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Of alle joden

Door in de aanval te gaan zul je alleen maar het stereotype bekrachtigen. En in plaats van je afschuw te uiten over de bedreigingen van ziekenhuispersoneel, zeg je dat TS weer zijn zin heeft. Door je te verlagen tot hetzelfde niveau als diegene die die uitlatingen deed waar je je zo druk over maakt, heb je geen tijd ervoor te zorgen dat wij eens een goed beeld krijgen van Marokkanen.
pi_77951546
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:01 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Of alle joden

Door in de aanval te gaan zul je alleen maar het stereotype bekrachtigen. En in plaats van je afschuw te uiten over de bedreigingen van ziekenhuispersoneel, zeg je dat TS weer zijn zin heeft. Door je te verlagen tot hetzelfde niveau als diegene die die uitlatingen deed waar je je zo druk over maakt, heb je geen tijd ervoor te zorgen dat wij eens een goed beeld krijgen van Marokkanen.
Waarom zou ik tijd steken in de beeldvorming van Marokkanen, als het per definitie geen nut heeft? En ik denk inderdaad niet dat TS dit topic heeft geopend met de bedoeling een rationele discussie te starten over de problematiek. Volgens mij heb ik het recht om dat te uiten.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:04:12 #152
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77951571
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:05:18 #153
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77951600
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:57 schreef daardbei het volgende:

[..]

dus als de telegraaf niet zou bestaan dan was er geen marokkanen probleem
nee hoor, maar ik ben gewoon benieuwd...
  † In Memoriam † zaterdag 13 februari 2010 @ 13:05:45 #154
137949 Disana
pi_77951610
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:01 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Of alle joden

Dat is toch zinloos? Iedereen stort zich op Mutant, niet met argumenten maar met kotssmileys en verwensingen en vooroordelen omtrent zijn volk. Er wordt gewoon een luik naar de onderbuik van Nederland opengetrokken, jongens we kunnen weer want er post een Marokkaan.
pi_77951615
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarom zou ik tijd steken in de beeldvorming van Marokkanen, als het per definitie geen nut heeft? En ik denk inderdaad niet dat TS dit topic heeft geopend met de bedoeling een rationele discussie te starten over de problematiek. Volgens mij heb ik het recht om dat te uiten.
beeldvorming gebeurd door observatie van gedrag en niet door te lullen als brugman.

dat discussieren zijn de meesten na 40 jaar wel zat.
word tijd dat er hard word opgetreden en het onderzoeken of je mensen met een dubbele nationaliteit het land kan uittrappen zou een mooi begin zijn
pi_77951621
Wat word ik altijd chagrijnig van dit soort topics zeg. En ik snap ook niet hoe Nederlanders op ene mogelijke wijze verantwoordelijk zijn voor criminele Marokkanen (als reactie op uitspraak eerder in dit topic). Zoiets heb ik echt nog nooit gehoord.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:07:46 #157
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_77951655
quote:

[..]

Ik zit echt met gekromde tenen jouw visie te lezen.
Het is zelfste idioot om er verder op te reageren.
pi_77951674
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:05 schreef daardbei het volgende:

[..]

beeldvorming gebeurd door observatie van gedrag en niet door te lullen als brugman.

word tijd dat er hard word opgetreden en het onderzoeken of je mensen met een dubbele nationaliteit het land kan uittrappen zou een mooi begin zijn
We zitten op een discussieforum en niet een forum waarbij je ongegeneerd de meest bekrompen onzin over een gehele bevolkingsgroep kan spuien. Althans niet zonder een tegenreactie te verwachten. Kennelijk is niet iedereen het eens met jouw visie en daar vloeit dan weldegelijk een discussie uit, ook al ben je het zat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77951716
Gewoon tegen het muurtje met dit soort mongolen.
Ziekenhuispersoneel bedreigen.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:11:47 #160
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77951752
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:05 schreef daardbei het volgende:

[..]

een mooi begin van wat...?
pi_77951769
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:08 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

We zitten op een discussieforum en niet een forum waarbij je ongegeneerd de meest bekrompen onzin over een gehele bevolkingsgroep kan spuien. Althans niet zonder een tegenreactie te verwachten. Kennelijk is niet iedereen het eens met jouw visie en daar vloeit dan weldegelijk een discussie uit, ook al ben je het zat.
ik niet alleen ben het zat, het overgrote deel van nederland en europa...
dat zegt toch wel wat dat als het je lukt als kleine deel van de samenlevingen het overgrote deel van de europese samenleving tegen jezelf in het harnas te jagen.

deze discussie is gewoon het gevolg van jarenlang intolerant gedrag van jouw bevolking en niet andersom
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:13:07 #162
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_77951777
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:11 schreef Re het volgende:

[..]

een mooi begin van wat...?
Om wat betreft criminele marokkanen orde op zaken te stellen in dit land?
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:13:37 #163
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77951787
Holy CRAP!!!!
quote:
According to a new study from the Crime Prevention Council, Brå, it is four times more likely that a known rapist is born abroad, compared to persons born in Sweden. Resident aliens from Algeria, Libya, Morocco and Tunisia dominate the group of rape suspects. According to these statistics, almost half of all perpetrators are immigrants. In Norway and Denmark, we know that non-Western immigrants, which frequently means Muslims, are grossly overrepresented on rape statistics. In Oslo, Norway, immigrants were involved in two out of three rape charges in 2001.
Bron http://majorityrights.com(...)rape_wave_in_sweden/

pi_77951809
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:32 schreef yvonne het volgende:
Inderdaad, een gevalletje 'de splinter in een anders oog wel zien, maar niet de balk in zijn eigen oog'.
quote:
Ik vraag me serieus af hoeveel kans van slagen het heeft, maar zie het ook als de enige 'oplossing'.
(kaf/koren verhaal)
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_77951827
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:13 schreef Henk-B het volgende:
Holy CRAP!!!!
[..]

Bron http://majorityrights.com(...)rape_wave_in_sweden/

Meest betrouwbare website ever.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:16:30 #166
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77951848
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:13 schreef cheqy het volgende:

[..]

Om wat betreft criminele marokkanen orde op zaken te stellen in dit land?
tsja dat zijn van die non-issues... had een artikeltje hierboven geplaatst... 1560 gevallen van agressieviteit in ziekenhuizen in 2005... dus alleen de mensen met dubbele nationaliteit dan maar uitzetten?... leuk dit soort irreele maatregelen, maar dat gaat het niet worden
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:17:42 #167
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_77951865
- knip -

[ Bericht 97% gewijzigd door sp3c op 13-02-2010 13:30:40 ]
pi_77951879
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:12 schreef daardbei het volgende:

[..]

ik niet alleen ben het zat, het overgrote deel van nederland en europa...
dat zegt toch wel wat dat als het je lukt als kleine deel van de samenlevingen het overgrote deel van de europese samenleving tegen jezelf in het harnas te jagen.

deze discussie is gewoon het gevolg van jarenlang intolerant gedrag van jouw bevolking en niet andersom
Vooralsnog beschikt het overgrote deel van Nederland en Europa over ratio en ziet overduidelijk het verschil tussen tuig en niet-tuig. En ze zien zeker niets in de walgelijke doodsverwensingen richting complete bevolkingsgroepen.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:18:46 #169
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_77951889
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:16 schreef Re het volgende:

[..]

tsja dat zijn van die non-issues... had een artikeltje hierboven geplaatst... 1560 gevallen van agressieviteit in ziekenhuizen in 2005... dus alleen de mensen met dubbele nationaliteit dan maar uitzetten?... leuk dit soort irreele maatregelen, maar dat gaat het niet worden
ik gaf alleen aan wat hij misschien bedoelde. Verder zal het altijd een droom blijven.
pi_77951905
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:05 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat is toch zinloos? Iedereen stort zich op Mutant, niet met argumenten maar met kotssmileys en verwensingen en vooroordelen omtrent zijn volk. Er wordt gewoon een luik naar de onderbuik van Nederland opengetrokken, jongens we kunnen weer want er post een Marokkaan.
Hou toch op. In mijn perceptie is de gemiddelde marokkaan inmiddels de kutmarokkaan.
Er gaat geen week voorbij dat mijn vriendin niet wordt lastig gevallen als ze naar huis loopt vanuit het centrum van Utrecht. Ook als ik erbij ben.

Als van de nieuwe contacten die je opdoet met marokkanen ruim de meerderheid negatief is dan wordt dat jouw realiteit. En ik hoor deze signalen van steeds meer mensen, ook mensen die vers uit een links dorp zijn komen studeren in de stad.

Dat mutant gelijk weer begint te piepen in plaats van zijn zorgen uit te spreken over zijn marokkaanse vrienden. Dat is de reden waarom men over hem valt.
pi_77951936
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:19 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Hou toch op. In mijn perceptie is de gemiddelde marokkaan inmiddels de kutmarokkaan.
Er gaat geen week voorbij dat mijn vriendin niet wordt lastig gevallen als ze naar huis loopt vanuit het centrum van Utrecht. Ook als ik erbij ben.

Als van de nieuwe contacten die je opdoet met marokkanen ruim de meerderheid negatief is dan wordt dat jouw realiteit. En ik hoor deze signalen van steeds meer mensen, ook mensen die vers uit een links dorp zijn komen studeren in de stad.

Dat mutant gelijk weer begint te piepen in plaats van zijn zorgen uit te spreken over zijn marokkaanse vrienden. Dat is de reden waarom men over hem valt.
En je laat gelukkig in het midden waarom mutant gelijk weer begint te piepen. Goed zo jongen, zo kom je er wel.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:21:09 #172
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77951945
quote:

[..]

volgens mij is hij vrij duidelijk dat hij dit soort gedrag niet tolereert, dat men daar gaarne overheenleest is een tweede
pi_77951955
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Vooralsnog beschikt het overgrote deel van Nederland en Europa over ratio en ziet overduidelijk het verschil tussen tuig en niet-tuig. En ze zien zeker niets in de walgelijke doodsverwensingen richting complete bevolkingsgroepen.
het compleet uitroeien niet nee maar als de terreur maar lang genoeg doorgaat zullen daar ook steeds minder mensen problemen mee hebben (wat niet zegt dat ik het goedkeur).

maar we zijn wel op een punt dat de meerderheid geen zin meer heeft om te praten maar gewoon zoiets heeft van dat ze terug naar eigen land mogen worden getrapt en daar is niks mis mee.
als je jezelf niet kan handhaven in een westerse samenleving dan heb je hier niks te zoeken.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:21:59 #174
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77951963
quote:

[..]

Ik vind het zo raar dat ze nooit wordt lastig gevallen door ik noem maar een zijstraat Chinezen.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:22:18 #175
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_77951970
[quote]Op zaterdag 13 februari 2010 12:20 schreef ErwinRommel het volgende:

Als je het bovenstaande onterecht vindt of hier niet op aangesproken wil worden, dan kun je misschien het standpunt van Mutant01 enigszins begrijpen. Ik kan me goed voorstellen dat als doodgewone werkende en Nederlands-sprekende Marokkaan hij het niet prettig vindt om te horen dat Marokkanen preventief geruimd moeten omdat er een aantal lekker crimineel bezig zijn. Daar kan hij niets aan doen, en het is net zo min zijn verantwoordelijkheid dat er Marokkanen zich misdragen als jij aan de bovenstaande feiten.

Dat gezegd hebbende, kan hij ook niet verlangen dat men expliciet de "doodsverwensingen" van één of twee posters gaat veroordelen, terwijl hij het voor zichzelf vanzelfsprekend acht dat hij het niet eens is met de acties of uitlatingen van criminele Marokkanen en dit dus niet expliciet hoeft te veroordelen. Maar het toont wel eens te meer aan dat je moeilijk kunt verwachten dat wanneer er zo regelmatig publiekelijk over een bevolkingsgroep wordt heen gekotst - zeker met een Wilders in het kabinet, dat het niet erg bevorderlijk is voor hetgeen dat je probeert te bereiken, namelijk integratie.

Het soort zaken dat hier steeds in het nieuws komt, doet me altijd sterk denken aan de situatie in achterstandswijken in de Verenigde Staten. Daar zijn ook wijken waar de politie nauwelijks durft op te treden, je er niet veilig over straat kan, het een teringbende is en criminaliteit er hoogtij viert. En guess what? Daar wonen geen Marokkanen, dat zijn doorgaans zwarte ghetto's. Betekent dat dat er bij elke misdaad van een Afrikaan-Amerikaan geroepen moet worden: "weer zo'n kutneger? Kunnen ze niet alle negers naar een heropvoedingskamp sturen?"

Ja, we hebben problemen met een misschien onevenredig hoog percentage van kleine criminaliteit en straatterreur door Marokkanen, maar misschien heeft dat meer te maken met het feit dat ze veelal slecht geïntegreerde ouders hebben die nauwelijks iets van Nederland weten, de taal slecht spreken, en dientengevolge op straat terechtkomen, met als gevolg dat er flink wat in de criminaliteit terechtkomen. En dan kunnen we óf heel makkelijk gaan roepen "gooi ze het land uit" en ook degenen die wel gewoon een normaal leven hebben opgebouwd en niemand tot last zijn met de nek aankijken, óf we kunnen de oorzaak van de problemen aan proberen te pakken.

Maar misschien denk ik dan wel te links ofzo.

[ Bericht 4% gewijzigd door paddy op 13-02-2010 15:42:59 ]
pi_77951999
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:03 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je moet niet denken, dat moet je aan een paard overlaten. Door dat te denken geef je alleen maar aan dat je zelf ook generaliseert, en mensen in hokjes duwt. Iemand opent een topic over een Marokkaanse gezin (!: tot hoever praat je dan nog over kutmarokkaantjes) die in het nieuws komt omdat zij ziekenhuispersoneel bedreigen. En ze zijn niet de eerste, en ook niet de laatste, die deze bedreigingen doen. Vervolgens ga jij er gelijk maar even vanuit dat dit nieuwsitem gebruikt wordt om Marokkanen in een kwaad daglicht te zetten, en dat uit je door te roepen dat anderen niet zomaar ergens vanuit moeten gaan. Pot en ketel, zwart zien zal ik maar niet zeggen want voordat je het weet vinden bepaalde personen je een racist.

Luister, alleen de Marokkaanse gemeenschap kan er wat aan doen, aan die beeldvorming. en dat doen ze niet door 4 pagina's lang over 1 doodverwensing te discussiëren maar toe te geven dat het zo niet langer kan en dat ze er alles aan WILLEN doen dit te veranderen. Wat hoor je uit de Marokkaanse gemeenschap. Helemaal niets! Alleen maar huilie huilie doen als heel Europa het nu eens zat aan het worden is. Het is godverredomme jullie eigen schuld. Ik hoor namelijk niets over Nederlandse Australiërs die auto's in de brand steken of structureel ziekenhuispersoneel bedreigen, ook niets over Nederlandse Canadezen of Nederlandse Antillianen. Die begonnen de taal al te leren voordat ze erheen gingen, wilde opgenomen worden in de maatschappij aldaar, wilde gezien worden als mens. Dat zie ik de allochtonen die hier wonen over het algemeen niet doen, die klieken bij elkaar, praten buitenlands met elkaar op straat, passen zich op geen manier aan. En als ze straks oud zijn gaan ze van hun geld in Marokko wonen omdat het daar zoveel beter is.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:23:49 #177
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77952001
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:21 schreef daardbei het volgende:

[..]

het compleet uitroeien niet nee maar als de terreur maar lang genoeg doorgaat zullen daar ook steeds minder mensen problemen mee hebben (wat niet zegt dat ik het goedkeur).

maar we zijn wel op een punt dat de meerderheid geen zin meer heeft om te praten maar gewoon zoiets heeft van dat ze terug naar eigen land mogen worden getrapt en daar is niks mis mee.
als je jezelf niet kan handhaven in een westerse samenleving dan heb je hier niks te zoeken.
de terreur hier is dat er nu 2x gerapporteerd is dat een marokkaanse familie in een ziekenhuis het personeel bedreigd... iets wat wel vaker voorkomt in ziekenhuizen...
pi_77952041
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En je laat gelukkig in het midden waarom mutant gelijk weer begint te piepen. Goed zo jongen, zo kom je er wel.
Nee, ik zie dat jij jouw posts (stuk of 20) referen aan 1 enkele post. Dat vind ik jammer en dat heeft een hoog gehalte.
Ik kom er ook wel hoor maak je daar maar geen zorgen om.,
pi_77952044
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:21 schreef daardbei het volgende:

[..]

Onzinnig zoals ik al zei. De meerderheid ziet uitstekend welke groep binnen de Marokkaanse gemeenschap voor problemen zorgen. En de meerderheid ziet ook uitstekend wie wel en niet als tuig aangemerkt kan worden. Er is een debiele minderheid onder de autochtonen die compleet de realiteit uit het oog verloren is en op alles wat ook maar enigszins Marokkaans lijkt loopt te schieten. Die debiele minderheid spreek ik keihard aan - ik richt mij daar dan ook specifiek op. Andersom dient dat uiteraard ook te gebeuren. Autochtonen dienen zich specifiek te richten op de debielen onder de Marokkaanse gemeenschap. Heel simpel allemaal.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77952103
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:25 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Nee, ik zie dat jij jouw posts (stuk of 20) referen aan 1 enkele post. Dat vind ik jammer en dat heeft een hoog gehalte.
Ik kom er ook wel hoor maak je daar maar geen zorgen om.,
En waarom denk je dat ik 20 posts nodig heb die refereren aan die enkele post? Omdat mensen die post bagatelliseren, daarom. Maar het is goed om te zien dat jij die ene enkele post in ieder geval niet compleet uit het oog verloren bent. Als die post er niet was geweest, had ik ook niet zo gereageerd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77952110
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:23 schreef Re het volgende:

[..]

de terreur hier is dat er nu 2x gerapporteerd is dat een marokkaanse familie in een ziekenhuis het personeel bedreigd... iets wat wel vaker voorkomt in ziekenhuizen...
En dus mag dat niet aan de kaak gesteld worden? Het zegt toch al genoeg als een Marokkaan het eens is met de benaming Kutmarokkaan? En iedereen wist om welke bevolking we het hadden bij het lezen van de topictitel. Maar nee, koppen in het zand jongens. Wij Nederlanders zijn echt intolerant
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:28:40 #182
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77952130
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:27 schreef Tarabass het volgende:

[..]

En dus mag dat niet aan de kaak gesteld worden? Het zegt toch al genoeg als een Marokkaan het eens is met de benaming Kutmarokkaan? En iedereen wist om welke bevolking we het hadden bij het lezen van de topictitel. Maar nee, koppen in het zand jongens. Wij Nederlanders zijn echt intolerant
ik zeg nergens dat het niet aan de kaart gesteld moet worden... of quote me even waar ik dat zeg...
  † In Memoriam † zaterdag 13 februari 2010 @ 13:31:34 #183
137949 Disana
pi_77952192
quote:

[..]

Mutant reageert op het feit dat meteen de hele groep waarbij hij wordt ingedeeld wordt weggezet als asociaal en crimineel. Dat is zijn goed recht. Ik zou het ook doen als men op een buitenlands forum hetzelfde met Nederlanders zou doen, of wanneer iemand zou stellen dat alle vrouwen dom zijn, en ga maar door.

Mij valt meer de gretigheid op waarmee mensen erbovenop duiken. Kennelijk is een Marokkaan/moslim hier niet zo vrij zijn gedachten en bezwaren te uiten. Er is dus geen discussie mogelijk van de kant van sommige autochtonen.
pi_77952198
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:27 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Als Marokkanen het eens zijn met de term kut-marokkaan dan zegt dat (in tegenstelling tot wat jij eerder beweerde) dat er weldegelijk een mate van zelfreflectie is, anders was die term nooit geaccepteerd geweest.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77952208
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 12:50 schreef Re het volgende:
Je denkt dat de Telegraaf hier doelbewust mee bezig is? Ik denk als een Nederlands tokkie gezin ziekenhuispersoneel bedreigd hier ook melding van wordt gemaakt. Het jammere van dit soort topics is dat sommige mensen van god los lijken te raken wanneer ze het woord Marokkaan lezen. Het wordt dan een algemeen iets.
pi_77952235
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:28 schreef Re het volgende:

[..]

ik zeg nergens dat het niet aan de kaart gesteld moet worden... of quote me even waar ik dat zeg...
Je wilt het bagatelliseren door te zeggen dat het wel vaker voorkomt en dat het 'maar' om 2 incidenten gaat. Even de ambulancebroeders en buschauffeurs daar gelaten die zelfs ervoor gestaakt hebben. Kortom, waar maken we ons druk over. En vind je dus indirect dat het niet aan de kaak gesteld hoeft te worden. Letterlijk zei je het dus niet, maar indirect zeg je wel hetzelfde..
pi_77952283
Ik vind achteraf gezien dat mijn reactie richting Mylene onterecht is overigens. Daarvoor bied ik mijn excuses aan. Ze heeft immers ook niet kunnen voorzien dat er debielen zijn die in dit soort topics gelijk complete bevolkingsgroepen dood willen hebben.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:34:48 #188
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_77952294
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:32 schreef Mylene het volgende:

[..]

Je denkt dat de Telegraaf hier doelbewust mee bezig is?
Natuurlijk is de Telegraaf daarmee bezig. Je kunt het ze niet eens 'echt' kwalijk nemen. Het is geen kwaliteitskrant, het is een u-vraagt-wij-draaien-krant, en een dergelijk artikel over Marokkanen vindt natuurlijk veel gretiger aftrek dan eenzelfde verhaal over de buurman.
pi_77952295
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:32 schreef Mylene het volgende:

[..]

Je denkt dat de Telegraaf hier doelbewust mee bezig is? Ik denk als een Nederlands tokkie gezin ziekenhuispersoneel hier ook melding van wordt gemaakt. Het jammere van dit soort topics is dat sommige mensen van god los lijken te raken wanneer ze het woord Marokkaan lezen. Het wordt dan een algemeen iets.
Het is natuurlijk allemaal toeval dat er bij dit soort gebeurtenissen 9 van de 10 keer Marokkanen bij betrokken zijn.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:35:16 #190
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77952310
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:34 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vind achteraf gezien dat mijn reacy richting Mylene onterecht is overigens. Daarvoor bied ik mijn excuses aan. Ze heeft immers ook niet kunnen voorzien dat er debielen zijn die in dit soort topics gelijk complete bevolkingsgroepen dood willen hebben.
Toch overstag gegaan?
pi_77952381
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:31 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als Marokkanen het eens zijn met de term kut-marokkaan dan zegt dat (in tegenstelling tot wat jij eerder beweerde) dat er weldegelijk een mate van zelfreflectie is, anders was die term nooit geaccepteerd geweest.
Ik zeg niet dat er geen zelfreflectie is, ik zeg dat de Marokkaanse gemeenschap er niets mee doet. Zij moeten zich juist kwaad maken over deze gebeurtenissen. Zij moeten juist met hun kop op tv vertellen hoe erg ze dit vinden en hoe hard ze zich willen inzetten dit te voorkomen. Zij moeten juist aangeven dat er wel aangifte gedaan moet worden, en dat ze daar alle steun voor geven mocht dit nodig zijn bij nieuwe bedreigingen. Door die steun te uiten breng je ons weer bij elkaar, dat doe je niet door 4 pagina's lang te discussiëren over 1 post.

Dat het kutmarokkanen betreft kan je niet meer onderuit, maar het is wel typisch dat het niet kutallochtonen is geworden
pi_77952383
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:34 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vind achteraf gezien dat mijn reactie richting Mylene onterecht is overigens. Daarvoor bied ik mijn excuses aan. Ze heeft immers ook niet kunnen voorzien dat er debielen zijn die in dit soort topics gelijk complete bevolkingsgroepen dood willen hebben.
Geaccepteerd, want het was echt mijn bedoeling niet. Ja, ik schrik er ook van en had ergens al spijt dat ik dit topic had geopend. Toch vind ik mijn mening wel redelijk genuanceerd. Ik spreek over Marokkanen of niet enzo.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:38:56 #193
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_77952421
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:34 schreef Ruud het volgende:
Het is natuurlijk allemaal toeval dat er bij dit soort gebeurtenissen waar in de media over bericht wordt 9 van de 10 keer Marokkanen bij betrokken zijn.
Even iets aangevuld dat nogal vaak over het hoofd gezien wordt. Vergeet niet dat de media grotendeels bepalen welke berichten jou wel of niet bereiken.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:40:02 #194
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77952446
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:32 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Je wilt het bagatelliseren door te zeggen dat het wel vaker voorkomt en dat het 'maar' om 2 incidenten gaat. Even de ambulancebroeders en buschauffeurs daar gelaten die zelfs ervoor gestaakt hebben. Kortom, waar maken we ons druk over. En vind je dus indirect dat het niet aan de kaak gesteld hoeft te worden. Letterlijk zei je het dus niet, maar indirect zeg je wel hetzelfde..
ik denk niet dat je moet gaan concluderen op basis van wat ik niet gezegd heb...
  Admin zaterdag 13 februari 2010 @ 13:40:52 #195
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77952466
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:38 schreef Leshy het volgende:

[..]

Even iets aangevuld dat nogal vaak over het hoofd gezien wordt. Vergeet niet dat de media grotendeels bepalen welke berichten jou wel of niet bereiken.
Juist
De bezopen tokkie met een gat in z'n kop die de hele EHBO plus personeel in elkaar timmert is bij lange na niet zo interessant, maar komt toch tamelijk vaak voor..

pi_77952488
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:37 schreef Tarabass het volgende:

Ik zeg niet dat er geen zelfreflectie is, ik zeg dat de Marokkaanse gemeenschap er niets mee doet. Zij moeten zich juist kwaad maken over deze gebeurtenissen. Zij moeten juist met hun kop op tv vertellen hoe erg ze dit vinden en hoe hard ze zich willen inzetten dit te voorkomen. Zij moeten juist aangeven dat er wel aangifte gedaan moet worden, en dat ze daar alle steun voor geven mocht dit nodig zijn bij nieuwe bedreigingen. Door die steun te uiten breng je ons weer bij elkaar, dat doe je niet door 4 pagina's lang te discussiëren over 1 post.

Dat het kutmarokkanen betreft kan je niet meer onderuit, maar het is wel typisch dat het niet kutallochtonen is geworden
Waarom denk je dat de Marokkaanse gemeenschap daar niets mee doet? Zou dat te maken hebben met het feit dat ze zich totaal niet verbonden voelen met hetgeen wat daar heeft plaatsgevonden? Waarom denk je dat bijvoorbeeld optochten tegen een Wilders of Fortuyn ook nagenoeg geen Marokkanen trekken? Omdat ze bezig zijn met alledaagse dingen, zoals de kat eten geven, werken, studeren, hun auto wassen, weet ik veel wat. Het is vanzelfsprekend dat dit soort wandaden niet kunnen, ook binnen de Marokkaanse gemeenschap is dat duidelijk. Maar vertel jij het eens, wat verbindt mij met een Achmed uit Amsterdam-West? Wat verbindt mij met een Ali uit Maastricht?
Allah Al Watan Al Malik
pi_77952539
quote:

[..]

Nederlandse vrienden die hun maat in Tsjechië afslachten krijgt ook een plekje in het nieuws. En ja, als je daar een topic over opent blijft het vaak maar bij 2 of 3 pagina's. Dat zijn geen stormloop topics.
pi_77952572
quote:

[..]

Het is een publiek geheim dat de meeste media links zijn, en die hekelen de opkomst van Wilders. Dus ze zullen eerder daderinformatie en / of hele incidenten niet vermelden, dan dat ze onterecht enkel incidenten met marokkanen vermelden.
pi_77952581
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Juist
De bezopen tokkie met een gat in z'n kop die de hele EHBO plus personeel in elkaar timmert is bij lange na niet zo interessant, maar komt toch tamelijk vaak voor..
Of de tokkie die een krant zo bedreigd dat ze beveiliging nodig hebben? Of de tokkie die buschauffeurs en ambulancepersoneel zo belemmerd in haar beroep dat ze daarvoor zelfs gaan staken? Of de tokkie die tientallen auto's in de brand steken omdat het hem niet zint?
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:45:12 #200
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77952588
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:43 schreef Mylene het volgende:

[..]

Nederlandse vrienden die hun maat in Tsjechië afslachten krijgt ook een plekje in het nieuws. En ja, als je daar een topic over opent blijft het vaak maar bij 2 of 3 pagina's. Dat zijn geen stormloop topics.
och, hoe vaak bloeden topics alhier niet dood als het toch blijkt dat de dader gewoon een autochtoon is....
pi_77952623
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:43 schreef Mylene het volgende:

[..]

Het gaat hier dan ook niet al 5 pagina's lang over je nieuwsitem, maar over 1 doodsbedreiging die alsmaar aangehaald wordt. Offtopic genoeg leesvoer, misschien moet je daar eens wat aan gaan doen
  † In Memoriam † zaterdag 13 februari 2010 @ 13:47:20 #202
137949 Disana
pi_77952645
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:46 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Het gaat hier dan ook niet al 5 pagina's lang over je nieuwsitem, maar over 1 doodsbedreiging die alsmaar aangehaald wordt. Offtopic genoeg leesvoer, misschien moet je daar eens wat aan gaan doen
En over de daaropvolgende verwensingen en veroordelingen. Er zijn niet voor niets drie vier bans gevallen.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:47:31 #203
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_77952650
quote:

[..]

4 Jaar geleden al.
Je draait de zaken alleen om. Moslims zijn de nazi's van deze tijd en de autochtoon die zijn buurt uit wordt gepest is de Jood.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_77952660
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:40 schreef yvonne het volgende:

[..]

Juist
Ook dat is zeker grotendeels onze eigen schuld.
pi_77952667
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:46 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Die doodsbedreiging zou waarschijnlijk niet geuit zijn indien het autochtonen betrof nietwaar?
Allah Al Watan Al Malik
  Admin zaterdag 13 februari 2010 @ 13:48:39 #206
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77952678
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:47 schreef Sj0rs het volgende:

[..]

Ook dat is zeker grotendeels onze eigen schuld.
Doet domheid nou erg zeer? Heb ik me nou altijd al afgevraagd.

zaterdag 13 februari 2010 @ 13:48:51 #207
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_77952683
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:44 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Het is een publiek geheim dat de meeste media links zijn, en die hekelen de opkomst van Wilders. Dus ze zullen eerder daderinformatie en / of hele incidenten niet vermelden, dan dat ze onterecht enkel incidenten met marokkanen vermelden.
Dat is toch echt een misconceptie. Incidenten met Marokkanen halen onevenredig vaak het nieuws. Veel vaker dan je op grond van hun oververtegenwoordiging in misdaadstatistieken zou mogen verwachten.
pi_77952717
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:47 schreef Disana het volgende:

[..]

En over de daaropvolgende verwensingen en veroordelingen. Er zijn niet voor niets drie vier bans gevallen.
Maar als je de Marokkanen wilt verbannen uit de samenleving die het personeel dood wenst, is het land te klein. Op FOK! doen ze dat met 1 druk op de knop, alsof het niets is..
  † In Memoriam † zaterdag 13 februari 2010 @ 13:51:02 #209
137949 Disana
pi_77952729
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:50 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Maar als je de Marokkanen wilt verbannen uit de samenleving die het personeel dood wenst, is het land te klein. Op FOK! doen ze dat met 1 druk op de knop, alsof het niets is..
Nu breng je een nuance aan. In de meeste posts gebeurde dat niet.
  Admin zaterdag 13 februari 2010 @ 13:51:02 #210
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77952730
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:47 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Je draait de zaken alleen om. Moslims zijn de nazi's van deze tijd en de autochtoon die zijn buurt uit wordt gepest is de Jood.
Dit topic brengt het beste in de mensen boven zie ik al.

pi_77952737
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:50 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Nee hoor. Genoeg users die gewoon aanwezig zijn en dit soort zaken zeggen. Nuance he.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77952809
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Die doodsbedreiging zou waarschijnlijk niet geuit zijn indien het autochtonen betrof nietwaar?
Of dat daar dan zo fel op gereageerd zou worden door andere autochtonen, en daarbij het ontopic verhaal compleet uit het oog zouden verliezen?

Maar inderdaad, als het Nederlanders zou betreffen zou menigeen ook denken; lekker dood laten gaan of gewoon de toegang weigeren voortaan.
pi_77952813
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:48 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Dat is toch echt een misconceptie. Incidenten met Marokkanen halen onevenredig vaak het nieuws. Veel vaker dan je op grond van hun oververtegenwoordiging in misdaadstatistieken zou mogen verwachten.
En toch hè? Je ziet in Opsporing Verzocht vaak dat negen van tien keer de vermeende dader die gezocht wordt een getinte dader is.
pi_77952821
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:48 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Onevenredig vaak? Het zijn altijd dermate zware incidenten, dat ongeacht de afkomst het sowieso wel in het nieuws zou komen.
pi_77952828
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Nu breng je een nuance aan. In de meeste posts gebeurde dat niet.
Van mij?
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:56:04 #216
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_77952842
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:55 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

Onevenredig vaak? Het zijn altijd dermate zware incidenten, dat ongeacht de afkomst het sowieso wel in het nieuws zou komen.
quote:
Marokkaanse etniciteit wordt te vaak genoemd

In haar afstudeeronderzoek aan de Universiteit Twente stelde Stiana Sibon zich nagenoeg dezelfde vraag. Zij onderzocht of het Algemeen Dagblad, NRC Handelsblad, De Telegraaf en de Volkskrant een representatief beeld geven van Antillianen, Marokkanen, Surinamers en Turken die in aanraking komen met criminaliteit in vergelijking met Nederlanders. De artikelen waren afkomstig uit april, mei, juni, oktober, november en december uit 2001 en stonden op de voorpagina of op de pagina's ‘Binnenland’.

Percentage artikelen per dagblad per etniciteit (2001). In de tabel is te zien welke dagbladen te vaak of te weinig een etniciteit noemt in misdaadartikelen. Het aandeel van de vijf etniciteiten in werkelijke misdaadcijfers is te vinden in de onderste rij van de tabel. De sterretjes geven aan welke dagbladen te veel afwijken van de werkelijkheid. Er is, behalve naar de resultaten van alle dagbladen apart, ook gekeken naar de resultaten van de dagbladen gezamenlijk. Die resultaten zijn te vinden in de bovenste rij van de tabel.

Over de gehele linie worden de Antilliaanse en de Surinaamse etniciteit te weinig genoemd in misdaadartikelen en de Marokkaanse te vaak. Vooral NRC Handelsblad en De Telegraaf noemen te vaak de Marokkaanse etniciteit in combinatie met criminaliteit. Het NRC Handelsblad heeft het ook – samen met het Algemeen Dagblad – te vaak over Nederlandse criminelen dan op basis van de daadwerkelijke misdaadcijfers verwacht mag worden.
Ik heb zeker niet het idee dat dit de laatste jaren 'beter' is geworden.
pi_77952847
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:55 schreef Mylene het volgende:

[..]

En toch hè? Je ziet in Opsporing Verzocht vaak dat negen van tien keer de vermeende dader die gezocht wordt een getinte dader is.
Als we Opsporing Verzocht als maatstaf nemen, dan gebeuren er maar 10 misdaden per week.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:56:23 #218
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77952848
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:55 schreef Bonzi_Buddy het volgende:

[..]

er waren 1560 gevallen van agressie/bedreiging in ziekenhuizen in 2005, volgens mij heb ik die niet allemaal in het nieuws gezien toen hoor
  Admin zaterdag 13 februari 2010 @ 13:58:27 #219
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77952887
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:56 schreef Re het volgende:

[..]

er waren 1560 gevallen van agressie/bedreiging in ziekenhuizen in 2005, volgens mij heb ik die niet allemaal in het nieuws gezien toen hoor
WAT telt men?
De " normale" agressie van het dronken lor?
Het delier?
De psychopaat?
De doordraaiende ouder van een dood kind?
WAT.
Want misschien is het opeens een totaal ander aantal..

pi_77952891
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

En waarom denk je dat ik 20 posts nodig heb die refereren aan die enkele post? Omdat mensen die post bagatelliseren, daarom. Maar het is goed om te zien dat jij die ene enkele post in ieder geval niet compleet uit het oog verloren bent. Als die post er niet was geweest, had ik ook niet zo gereageerd.
Het gaat mij niet om die enkele post, het gaat erom dat je zoveel aandacht besteedt aan die enkele post dat de OP er niet meer toe doet. Dat vind ik typisch.

Doet me trouwens denken aan een quote uit de gelderlander:
"Als de agenten mijn broertjes niet hadden opgejaagd, had de man nog geleefd."
pi_77952892
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als we Opsporing Verzocht als maatstaf nemen, dan gebeuren er maar 10 misdaden per week.
Dat zijn de misdaden die de meeste aandacht verdienen.
pi_77952904
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:51 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee hoor. Genoeg users die gewoon aanwezig zijn en dit soort zaken zeggen. Nuance he.
Okee, nuance.

Wat was het onderwerp ook alweer? Ziekenhuispersoneel dat bedreigd wordt. Wat gaan we daar aan doen. Wat gaan we doen aan deze mensen die dit blijkbaar normaal gedrag vinden? Kunnen we er wat aan doen of moeten we maar lijdzaam toekijken, alles onder de mantel der politieke correctheid verstoppen en hopen dat het vanzelf weggaat?
Ik baal ervan dat dit soort 'incidenten' allang geen incidenten meer zijn, maar bijna dagelijkse kost.
En dat er geen aangifte gedaan wordt. Medisch personeel is dus vogelvrij voor dit soort lieden.
  † In Memoriam † zaterdag 13 februari 2010 @ 13:59:50 #223
137949 Disana
pi_77952921
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:55 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Van mij?
Zeg ik dat? Het gaat erom dat een topic wordt aangegrepen om alle moslims te veroordelen en mutant in het bijzonder.
pi_77952942
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:56 schreef Re het volgende:

[..]

In 2008 kwamen 750 mensen om in het Nederlandse verkeer. Maar enkel de erg zware ongelukken halen het nieuws. Zo gaat het ook bij ziekenhuis bedreigingen lijkt mij.
pi_77952951
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:58 schreef Mylene het volgende:

[..]

Dat zegt alleen niets over de ernst van de daad. Dat is een misvatting die veel mensen hebben over OV. Het gaat namelijk doorgaans om zaken waarbij de opsporing in een bepaald stadium vast is gelopen, daarom vragen ze de "hulp" van de kijker.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 13 februari 2010 @ 14:02:36 #226
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_77952987
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:58 schreef Mylene het volgende:

[..]

Volgens de programmamakers hè... En wellicht op aanraden van de politie, omdat in bepaalde onderzoeken wellicht meer verwacht wordt van ooggetuigenverslagen n.a.v. het vrijgeven van beschikbaar beeldmateriaal. Het zegt natuurlijk niets over hoeveel misdaden er zijn gepleegd, en door wie.
pi_77953014
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Waarvan 90% door allochtonen
  zaterdag 13 februari 2010 @ 14:04:34 #228
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77953033
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

WAT telt men?
Het delier?
De psychopaat?
WAT.
alle vormen van agressiviteit, zelfs door personeel...
quote:
Soorten geweld
De agressie-incidenten zijn onderverdeeld in verschillende typen, namelijk: geweld, ordeverstoring, schade/diefstal en gevaarlijke situatie.
Geweld is het meest geregistreerde incident (ruim 54%). Geweldincidenten bestaan uit: bedreigingen en verbaal en fysiek geweld. Vergeleken met 2004 blijken daders in 2005 meer verbaal en fysiek geweld te gebruiken. Medewerkers die incidenten veroorzaken, maken zich in de meeste gevallen schuldig aan verbaal geweld als schelden. In de categorie fysiek geweld gaan de daders het meest over op slaan, schoppen, stompen of een kopstoot.

Daders en slachtoffers
De daders zijn in de meeste gevallen (54%) patiënten, gevolgd door de begeleiders van patiënten (18,3%). Het aantal patiënten als veroorzaker nam ten opzichte van 2004 met bijna 8% toe, terwijl dit voor de begeleiders van patiënten met 4% afnam. In 6,6% van de gevallen zijn medewerkers van het ziekenhuis veroorzaer van een incident. Dit is een toename van bijna 5% ten opzichte van 2004. De meeste slachtoffers vallen onder de medewerkers op de verpleegafdelingen, met name de
verpleegkundigen. Vrouwen zijn vaker het slachtoffer dan mannen (52% versus 13%).

Gevolgen agressie-incidenten
Incidenten blijven niet zonder gevolgen voor het personeel. In 60% van de gevallen waarbij sprake was van letsel of schade hebben incidenten persoonlijke gevolgen: men is emotioneel geraakt of men voelt zich niet meer veilig. Hier is sprake van een afname ten opzichte van 2004, toen gold dit voor 70% van de gevallen.
Ook de materiele kosten van incidenten kunnen flink oplopen. De kosten van de geregistreerde diefstallen en schadegevallen bedroegen in 2005 362.658,- euro
pi_77953045
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:03 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Waarvan 90% door allochtonen
Soms vraag ik mij af of je dat expres doet. Lees eens wat Mylene zegt.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 13 februari 2010 @ 14:10:37 #230
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77953171
Gaan we nu ineens allemaal ontkennen dat er problemen zijn met een grote groep Marokkanen?
In België, Frankrijk, Zweden, Nederland Enz. ??

Dat de kranten het allemaal gedaan hebben.
Vroeger werd het in de doofpot gestopt en nu mag het beestje bij de naam genoemd worden!

In mijn familie zitten kaapverdianen, surinamers en raad eens aan wie zij de grootste hekel hebben?
Juist!

Komt dat door dat ze de Telegraaf lezen? NEEN, dat komt door wat ze allemaal meemaken met dit tuig!

Er zit zelfs nog een verdwaalde Iranees in de familie en weet je wat, die ook!
pi_77953189
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

WAT telt men?
Het delier?
De psychopaat?
WAT.
Agressie is agressie. Moeilijk....

Goedpratertje.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 14:18:22 #232
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_77953360
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:10 schreef Henk-B het volgende:
Vroeger werd het in de doofpot gestopt en nu mag het beestje bij de naam genoemd worden!
Wat je vervolgens met die verworvenheid doet is zeker zo belangrijk. Denk je dat het zinvol is dag in dag uit de hele dag zonder enige nuancering te schreeuwen dat Marokkanen crimineel zijn? Of dat ze het land uit moeten, of erger? Wanneer iets mag betekent dat niet dat het moet en dat je er zoveel mogelijk gebruik van moet maken, zonder na te denken over hoe je dat het beste kunt doen.
  Admin zaterdag 13 februari 2010 @ 14:19:02 #233
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77953383
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:04 schreef Re het volgende:

[..]

alle vormen van agressiviteit, zelfs door personeel...
[..]
Dat dacht ik dus al Wordt opeens een heel ander plaatje h`e?
Bedreiging en geweld is namelijk niet van " opeens" maar van alle jaren.

De verpleging en andere medische onderdelen hebben al jaren met geweld te maken

Admin zaterdag 13 februari 2010 @ 14:19:32 #234
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77953395
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:11 schreef Sj0rs het volgende:

[..]

Agressie is agressie. Moeilijk....

Goedpratertje.
En toen las je de post van Re even

zaterdag 13 februari 2010 @ 14:29:53 #235
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_77953675
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:10 schreef Henk-B het volgende:
Dat de kranten het allemaal gedaan hebben.
De kranten hebben het altijd gedaan.

Als ze Wilders negatief in het nieuws brengen dan zijn het de linkse media die proberen om Wilders te demoniseren, als ze de dag erna Marokkanen negatief in het nieuws brengen dan is het de rechtse media die Marokkaanse criminelen onevenredig veel aandacht geven.
pi_77953695
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:22 schreef Leshy het volgende:

[..]

-
knipper de knip
een hoop geblaat

Maar misschien denk ik dan wel te links ofzo.
Dat laatste dus.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_77953756
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Mutant reageert op het feit dat meteen de hele groep waarbij hij wordt ingedeeld wordt weggezet als asociaal en crimineel. Dat is zijn goed recht. Ik zou het ook doen als men op een buitenlands forum hetzelfde met Nederlanders zou doen, of wanneer iemand zou stellen dat alle vrouwen dom zijn, en ga maar door.

Mij valt meer de gretigheid op waarmee mensen erbovenop duiken. Kennelijk is een Marokkaan/moslim hier niet zo vrij zijn gedachten en bezwaren te uiten. Er is dus geen discussie mogelijk van de kant van sommige autochtonen.
Tuurlijk wel.
Maar Marokkanen moeten niet meer proberen de vermoorde onschuld te spelen, dan kan men natuurlijk kritiek verwachten.
En als je niet tegen kritiek kan moet je je niet op een forum begeven.
Faal van de eeuw.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 14:34:06 #238
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_77953781
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:30 schreef huhggh het volgende:
Dat laatste dus.
Inhoudelijk sterk, goede redenatie, overtuigende argumenten en een scherpe conclusie. Misschien wel de meest waardevolle bijdrage aan het debat van een groot denker als huhggh, wie had dat kunnen denken.
pi_77953873
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:48 schreef yvonne het volgende:

[..]

Doet domheid nou erg zeer? Heb ik me nou altijd al afgevraagd.
Wel schandalig dat je gewoon Marokkanen als de Joden uit WW2 probeert afschilderen.
Het zijn nog wel steeds Marokkanen die vaak in dit soort situaties de agressor zijn, niet dader en slachtoffer omdraaien.
Faal van de eeuw.
pi_77953874
Oke, mutant01 is dus toch een marokkaan, verbaasd me niets getuige zijn tunnelvisie die hij projecteert in zijn postjes. Meki heeft er ook al last van, Wel jammer dat hij niet gewoon mijn postje quoted en het bevestigd maar toch typisch zeikt en wegloopt als hem wat gevraagd wordt. echt typisch.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2010 14:39:00 ]
pi_77953970
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:37 schreef SolidasRock het volgende:
Oke, mutant01 is dus toch een marokkaan, verbaasd me niets getuige zijn tunnelvisie die hij projecteert in zijn postjes. Meki heeft er ook al last van, Wel jammer dat hij niet gewoon mijn postje quoted en het bevestigd maar toch typisch zeikt en wegloopt als hem wat gevraagd wordt. echt typisch.
Ik vind het eerder typisch dat jij je zo graag vastklampt aan iemands achtergrond. Dat is kennelijk belangrijker voor je dan de inhoud.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77954013
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:34 schreef Leshy het volgende:

[..]

Inhoudelijk sterk, goede redenatie, overtuigende argumenten en een scherpe conclusie. Misschien wel de meest waardevolle bijdrage aan het debat van een groot denker als huhggh, wie had dat kunnen denken.
Jij geeft het zelf aan.
Ik kop 'm er alleen maar in.
Maar het is gewoon zo dat veel linkse users hier, zoals Yvonne ook al mooi aantoont met haar gezwam, Marokkanen maar al te graag alle wind uit de zeilen halen als Marokkanen (en niet Chinezen, Irakezen of Canadezen) weer eens iets fout hebben gedaan....voor de zoveelste keer.
Faal van de eeuw.
pi_77954099
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik vind het eerder typisch dat jij je zo graag vastklampt aan iemands achtergrond. Dat is kennelijk belangrijker voor je dan de inhoud.
Het is moeilijk daarvan af te stappen als het telkens bevestigd wordt. Je klinkt gewoon als 1 van mijn marokkaanse vrienden. Zwaai maar met je handje maar dan wel graag de boot pakken en nooit meer terugkomen als je toch al niet verder wilt praten en alleen maar wilt nawijzen ipv zelfkennis te hebben.

Wil je toch praten en ophouden met elkaar na te wijzen, hoor ik graag wat je nou echt van laila denkt? Heeft ze gelijk, klopt het wat ze zegt of lijdt ze aan tunnelvisie of is ze gedrogeerd of fout geciteerd?
  zaterdag 13 februari 2010 @ 14:49:02 #244
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_77954148
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:42 schreef huhggh het volgende:
Maar het is gewoon zo dat veel linkse users hier, zoals Yvonne ook al mooi aantoont met haar gezwam, Marokkanen maar al te graag alle wind uit de zeilen halen als Marokkanen (en niet Chinezen, Irakezen of Canadezen) weer eens iets fout hebben gedaan....voor de zoveelste keer.
Ik vind het alleen een beetje hypocriet dat klaarblijkelijk wordt verwacht van Marokkanen die zich wel gewoon gedragen dat zij hun verontschuldigingen moeten gaan aanbieden voor hetgeen criminele Marokkanen uithalen. Net alsof jij sorry moet gaan zeggen elke keer als een Nederlander iets uitvreet, of heb jij al je verontschuldigingen aangeboden voor Karst T. en Volkert van der G.?
pi_77954163
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:46 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Het is moeilijk daarvan af te stappen als het telkens bevestigd wordt. Je klinkt gewoon als 1 van mijn marokkaanse vrienden. Zwaai maar met je handje maar dan wel graag de boot pakken en nooit meer terugkomen als je toch al niet verder wilt praten en alleen maar wilt nawijzen ipv zelfkennis te hebben.

Wil je toch praten en ophouden met elkaar na te wijzen, hoor ik graag wat je nou echt van laila denkt? Heeft ze gelijk, klopt het wat ze zegt of lijdt ze aan tunnelvisie of is ze gedrogeerd of fout geciteerd?
Ik heb niets met je vrienden te maken, wat ze al dan niet doen zal mij een worst wezen. Je beticht mij van het hebben van een tunnelvisie, zonder enige uitleg, in dezelfde post vraag je om mijn achtergrond. Dat is compleet irrelevant, ik heb dan ook heel netjes op je post geantwoord - het tweede deel heb ik achterwege gelaten. Daar heb jij niet eens op gereageerd. Over zelfkennis gesproken zeg. Verder weet ik niet over welk deel van het betoog van laila je het hebt, wellicht dat je die eens voor mij zou kunnen quoten, zodat ik precies weet waarop ik moet reageren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mutant01 op 13-02-2010 14:55:52 ]
Allah Al Watan Al Malik
pi_77954317
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:42 schreef huhggh het volgende:

[..]

Jij geeft het zelf aan.
Ik kop 'm er alleen maar in.
Let wel volgens haar woorden is dat gedrag "ons" schuld hè.
pi_77954394
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:49 schreef Leshy het volgende:

[..]

Ik vind het alleen een beetje hypocriet dat klaarblijkelijk wordt verwacht van Marokkanen die zich wel gewoon gedragen dat zij hun verontschuldigingen moeten gaan aanbieden voor hetgeen criminele Marokkanen uithalen. Net alsof jij sorry moet gaan zeggen elke keer als een Nederlander iets uitvreet, of heb jij al je verontschuldigingen aangeboden voor Karst T. en Volkert van der G.?
Laten we het wel realistisch houden poepie:
Het zou inderdaad mijn probleem worden als ik elke keer foute Nederlanders zou gaan verdedigen, waar menig Marokkaan, zoals mutant, zich tegenwoordig aan schuldig maakt.

Als iedereen nou gewoon meteen schoon schip maakt en zich openlijk, oprecht en publiekelijk distantieert van dit soort tuig, dan is er niks aan de hand.
Gaan marokkaantjes andere foute marokkaantjes verdedigen, dan heb je logischerwijs een terechte discussie te pakken en ben je daarmee weer aadig wat pagina's en topics verder.

Maar door marokkanen zonder zelfreflectie en hun linkse apologisten, blijven dit soort kwesties onnodig in dit land voort emmeren.
Faal van de eeuw.
  Admin zaterdag 13 februari 2010 @ 14:59:11 #248
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77954444
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:55 schreef Sj0rs het volgende:

[..]

Let wel volgens haar woorden is dat gedrag "ons" schuld hè.
Mijn God, je kunt dus 'echt niet begrijpend lezen..
En wat is jouw excuus?

pi_77954445
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:57 schreef huhggh het volgende:

[..]

Laten we het wel realistisch houden poepie:
Het zou inderdaad mijn probleem worden als ik elke keer foute Nederlanders zou gaan verdedigen, waar menig Marokkaan, zoals mutant, zich tegenwoordig aan schuldig maakt.

Als iedereen nou gewoon meteen schoon schip maakt en zich openlijk, oprecht en publiekelijk distantieert van dit soort tuig, dan is er niks aan de hand.
Gaan marokkaantjes andere foute marokkaantjes verdedigen, dan heb je logischerwijs een terechte discussie te pakken en ben je daarmee weer aadig wat pagina's en topics verder.

Maar door marokkanen zonder zelfreflectie en hun linkse apologisten, blijven dit soort kwesties onnodig in dit land voort emmeren.
Zoals ik? Laat maar zien jongeman. Niet liegen he.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77954956
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb niets met je vrienden te maken, wat ze al dan niet doen zal mij een worst wezen. Je beticht mij van het hebben van een tunnelvisie, zonder enige uitleg, in dezelfde post vraag je om mijn achtergrond. Dat is compleet irrelevant, ik heb dan ook heel netjes op je post geantwoord - het tweede deel heb ik achterwege gelaten. Daar heb jij niet eens op gereageerd. Over zelfkennis gesproken zeg. Verder weet ik niet over welk deel van het betoog van laila je het hebt, wellicht dat je die eens voor mij zou kunnen quoten, zodat ik precies weet waarop ik moet reageren.
Ik vind het belangrijk omdat jij een goed voorbeeld ben om hoe anderen het kunnen zien "mijn vooroordeel" te bevestigen. Het is natuurlijk belangrijk om zoiets te weten om te begrijpen waarom jij de tegenparty steunt of lijkt te steunen.

Ik kan nu helaas ff niet discussieren met je, maar een volgende keer ga ik niet uit de weg. Onze wegen kruizen mekaar nog. Ben je overigens een kloonaccount van meki of ?

Edit: Er is een opruimslotje, Dus ik kan geen nieuwe bericht plaatsen en hopenlijk blijft deze staan: Ik discussieer graag met de tegenparty. Met maar 1 reden, niet om mij beter te voelen of superieur, maar om te begrijpen waarom de tegenparty zo over denkt. Nou ja vooral dat dan.

Is 1 of andere soort tick van mij, ik wil altijd de tegenpartij of hun beweegredenen begrijpen

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2010 15:25:29 ]
pi_77955062
Hij gaat zo weer open. Opruimsloitje

en weer open.

[ Bericht 25% gewijzigd door paddy op 13-02-2010 15:47:27 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_77955724
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 15:16 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik vind het belangrijk omdat jij een goed voorbeeld ben om hoe anderen het kunnen zien "mijn vooroordeel" te bevestigen. Het is natuurlijk belangrijk om zoiets te weten om te begrijpen waarom jij de tegenparty steunt of lijkt te steunen.

Ik kan nu helaas ff niet discussieren met je, maar een volgende keer ga ik niet uit de weg. Onze wegen kruizen mekaar nog. Ben je overigens een kloonaccount van meki of ?
En nogmaals vertik je het om aan te geven wat de tunnelvisie specifiek is of waar ik de "tegenparty" steun. Typisch. Ik zal even een reply van mij op een post van jou aanhalen:
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 11:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Daaruit blijkt inderdaad mijn steun voor deze lieden. Ik ben eerder het tegendeel van jouw vooroordeel jongeman, je kan beter een andere user kiezen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77955945
Ik heb mijn mening al in een ander topic gegeven over die etterbakken die in een hele groep lopen te bedreigen. dat is veel angstiger en bedreigender (en ik spreek uit ervaring) dan dat er één of twee mensen doordraaien wanneer een familielid overlijdt. Waar vaak ook wel weer familieleden elkaar tot rust manen. en ik heb het over de etterbakken die het blijkbaar normaal vinden om dit te doen, want ze blijven het blijkbaar doen.

En nog belachelijker vind ik het dat het bijna als normaal ervaren moet worden ...moet verplegend personeel maar tegen kunnen om belaagd te worden door een horde mensen

Ik heb het dus niet over een heel volk.

en voor de rest kan ik mij heel goed vinden in de post van Mutant die zegt dat het belachelijk is om als Marokkaan je verantwoordelijk te voelen voor iets wat aan de andere kant van Nederland gebeurd is. Ik voel mij ook niet verantwoordelijk voor de daden van een westerling of blanke Nederlander. Voel me wel verantwoordelijk voor de daden van een Nederlander die een oude man (voorbeeld) in elkaar aan het slaan is en ik als buurtbewoner hoor in te grijpen. Maar dan nog niet omdat mijn genen blank zijn.

En ik ondervind aan de lijve hier dat discriminatie niet één kant op gaat.

Verhalen bespaar ik iedereen. Ik weiger alleen elke persoon met die dubbele nationaliteit te generaliseren.

[ Bericht 5% gewijzigd door paddy op 13-02-2010 16:14:35 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 16:00:21 #254
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_77956069
Mensen, jullie moeten niet te voorbarig conclusies trekken. Wacht nou het interview met de familie even af, dan weten we precies wat er is gebeurd.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 16:01:15 #255
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77956094
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:00 schreef Harde_Kip het volgende:
Mensen, jullie moeten niet te voorbarig conclusies trekken. Wacht nou het interview met de familie even af, dan weten we precies wat er is gebeurd.
pi_77956244
Binnenkort zeker weer een interview op maroc.nl waarin ze het personeel de schuld geven want dat zijn vieze racisten.
pi_77956312
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:05 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Binnenkort zeker weer een interview op maroc.nl waarin ze het personeel de schuld geven want dat zijn vieze racisten.
Kan je mij een link geven naar de aankondiging? Ben benieuwd!
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 13 februari 2010 @ 16:11:13 #258
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77956425
och dit soort hooghartig cynisme is wel te verwachten natuurlijk...
pi_77956493
Incidentje in mijn woonplaats
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 13 februari 2010 @ 16:14:57 #260
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_77956542
En kranten en websites vreten het allemaal op want het levert ze behoorlijk wat lezers en hits op, die spinnen er wol bij en zullen dan ook reikhalzend uitzien naar het volgende hoofdstuk.
pi_77956629
quote:
Medewerker St Jansdal bedreigd

HARDERWIJK - Een medewerker van het ziekenhuis St Jansdal in Harderwijk is verbaal bedreigd. Het ziekenhuis bespreekt maandag of er aangifte zal worden gedaan.In de nacht van donderdag op vrijdag werd een dode man binnengebracht, begeleid door de politie. In eerste instantie was niet duidelijk of het om een misdrijf ging. In afwachting van die duidelijkheid werd het lichaam, in overleg met justitie, in beslag genomen. De meegekomen familie mocht op dat moment niet bij de dode. De gemoederen raakten verhit en toen is volgens de politie een beveiliger van het ziekenhuis bedreigd.

Toen bleek dat er geen sprake was van een misdrijf werd het lichaam vrij gegeven. De familie kon toen bij de man en de problemen waren op dat moment voorbij. Het ziekenhuis doet geen nadere mededelingen over het voorval uit bescherming van de privacy van de familie en de medewerker. Maandag komen de betrokken medewerkers bijeen om te bespreken wat er precies is gebeurd en of mogelijk aangifte wordt gedaan van de bedreiging. Het ziekenhuis werkt in dergelijke gevallen volgens de procedures van het project Veilige zorg, met de mogelijkheid van gele en rode kaarten en aangifte. Een gele kaart geldt als waarschuwing dat bij een tweede voorval iemand een rode kaart krijgt. De rode kaart betekent dat iemand de toegang tot het ziekenhuis wordt ontzegd. Dat geldt overigens niet als acuut medische zorg noodzakelijk is.In dit systeem worden de namen geregistreerd en de namen van de rode kaart zijn ook bekend bij de politie. Dat is veelal ook gekoppeld aan een aangifte. In de afgelopen jaren heeft het ziekenhuis enkele tientallen gele kaarten uitgeschreven en ruim tien rode kaarten.

Woordvoerster Anneke Plette van het ziekenhuis St Jansdal stelt met nadruk dat er geen sprake is van angst om aangifte te doen. "We gaan de situatie afwegen en we kijken naar de omstandigheden. En dan beslissen we of er aangifte wordt gedaan."Ze voegt daar aan toe dat het mogelijk zou moeten zijn om als ziekenhuis aangifte te doen. Daarbij verwijst ze naar de recente gebeurtenissen in het Sint Radboudziekenhuis Nijmegen en het Lievensbergziekenhuis in Bergen op Zoom. "Je moet nu als persoon aangifte doen. We hebben het altijd over de privacy van de patient en de familie, maar we zouden ook eens moeten kijken naar de privacy van het slachtoffer van de bedreiging. Als het ziekenhuis aangifte kan doen of je als persoon niet bang te zijn."Fred Teeven, Tweede Kamerlid voor de VVD, heeft inmiddels aangekondigd om dinsdag tijdens het vragenuurtje in de kamer hierover te willen spreken met minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_77956723
quote:

[..]

Dan mag je mij even uitleggen hoe.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 16:21:30 #263
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_77956737
Zoals incidenten met Marokkanen een belangrijk aandeel hebben in de negatieve beeldvorming omtrent deze groep, zo hebben de vele beledigende, discriminerende of racistische reacties - of deze nu door de politiek, in de media of op internet worden geuit - een belangrijk aandeel in de negatieve beeldvorming over Nederlanders.

Nu hoef je wat mij betreft niet direct het boetekleed aan, maar met al die 'leuke', 'grappige' en vooral grove beledigingen heb je uiteindelijk niet alleen degene die je op de kast probeert te jagen, maar net zo goed jezelf en de samenleving als geheel.

Je zit hier niet in een café waar je je gesprekspartner er met een knipoog van overtuigt dat je een grapje maakt. Je slingert rotzooi de ruimte in die een massa mensen keer op keer via zoekmachines of quotes onder ogen krijgt. Het kan geen kwaad hier af en toe even bij stil te staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjaakz op 13-02-2010 16:27:25 ]
pi_77956740
Ongelooflijk en wederom te verwachten hoe Mutant01 zich weer tot slachtoffer weet te lullen in deze discussie. De enige slachtoffers zijn de mensen uit het ziekenhuis die onder deze terreur moeten zwichten.

En dat gelul over dat je niet als Nederlander wordt gezien: dat is onzin. Je probeert het waarschijnlijk niet eens. En nee, niet 100% van de bevolking zal je als Nederlander aanzien. Maar niemand wordt door elk mens gemogen. Maar waarom kunnen andere allochtonen het nou wel voor elkaar krijgen de taal te leren, zich aan te passen, normaal te gedragen EN hun eigen cultuur te behouden? En die worden door veel mensen WEL als Nederlander gezien. Door mij iig wel. Ik zie Surinamers bijvoorbeeld gewoon als Nederlanders met een kleurtje.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 16:22:30 #265
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_77956770
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:21 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Dan mag je mij even uitleggen hoe.
Een hond die je maar vaak genoeg schopt wordt vanzelf vals.
pi_77956805
Ik zou wel eens weten uit hoeveel familileden die familie bestaat die bedreigingen hebben geuit. Wanneer het er 1 of twee was is mijn mening al heel anders dan wanneer het er tien of twintig waren.

Bedreigingen zouden trouwens nooit geaccepteerd moeten worden. Iemand iets toeschelden begrijp ik best wanneer je geëmotioneerd bent, maar meestal brengen ze elkaar tot rust en wordt handgemeen en bedreigen tegengehouden of gesust door familieleden.

Ik vind bedreigen van de zotte vinden, laat staan met een hele groep (ongeacht kleurtje)
pi_77956846
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:22 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Toen ik jong was deed ik altijd heel vriendelijk tegen Marokkanen, na bijna alleen maar negatieve ervaringen ben ik heel anders tegen Marokkanen aan gaan kijken, ik vertrouw ze dan ook pas als het tegendeel bewezen is.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 16:24:28 #268
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77956849
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:21 schreef ThaMadEd het volgende:
Ongelooflijk en wederom te verwachten hoe Mutant01 zich weer tot slachtoffer weet te lullen in deze discussie. De enige slachtoffers zijn de mensen uit het ziekenhuis die onder deze terreur moeten zwichten.
er is een medewerker die verbale agressie heeft ondervonden in een situatie waarbij een dode werd binnengebracht in een ziekenhuis en de familie er in eerste instantie niet bij mocht. Ziekenhuis overweegt aangifte te doen...

dat was het wel zo'n beetje... oh ja... het was blijkbaar een Marokkaan.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 16:24:33 #269
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77956854
quote:

[..]

Dus je vergelijkt Marokkanen met honden?

Dat dit kan in Nederland!!
pi_77956868
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:24 schreef Re het volgende:

[..]

er is een medewerker die verbale agressie heeft ondervonden in een situatie waarbij een dode werd binnengebracht in een ziekenhuis en de familie er in eerste instantie niet bij mocht. Ziekenhuis overweegt aangifte te doen...

Ik heb het niet over dit specifieke incident. Ook over Nijmegen en Bergen op Zoom.
pi_77956904
quote:

[..]

Wanneer ik die van harte zou nemen? Zou het dus net zo terecht zijn dat ik een hele bevolkingsgroep over één kam zou gaan scheren en (ongeacht schuldig aan) zou mogen aanpakken en jennen?

Belachelijk. Pak dan lekker de personen die daarvoor verantwoordelijk zijn
pi_77956981
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:21 schreef Sjaakz het volgende:
Zoals incidenten met Marokkanen een belangrijk aandeel hebben in de negatieve beeldvorming omtrent deze groep, zo hebben de vele beledigende, discriminerende of racistische reacties - of deze nu door de politiek, in de media of op internet worden geuit - een belangrijk aandeel in de negatieve beeldvorming over Nederlanders.

Nu hoef je wat mij betreft niet direct het boetekleed aan, maar met al die 'leuke', 'grappige' en vooral grove beledigingen heb je uiteindelijk niet alleen degene die je op de kast probeert te jagen, maar net zo goed jezelf en de samenleving als geheel.
Groot gelijk en daarom doe jij daar volop aan mee.
quote:
Je zit hier niet in een café waar je je gesprekspartner er met een knipoog van overtuigd dat je een grapje maakt. Je slingert rotzooi de ruimte in die een massa mensen keer op keer via zoekmachines of quotes onder ogen krijgt. Het kan geen kwaad hier af en toe even bij stil te staan.
OMG dat jij dit durft te stellen als de grootste troll van NWS.
pi_77957068
-edit- Je weet waar je moet zijn voor moderatieklachten

[ Bericht 92% gewijzigd door paddy op 13-02-2010 16:33:50 ]
pi_77957092
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:24 schreef Re het volgende:

[..]

Was het er één of een hele groep? Heeft de groep (mocht het een groep zijn) die ene tot rust bedaard? Of hebben ze er aan meegedaan? Hoe weet jij dat het er één was?
pi_77957141
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:14 schreef Dagonet het volgende:
En kranten en websites vreten het allemaal op want het levert ze behoorlijk wat lezers en hits op, die spinnen er wol bij en zullen dan ook reikhalzend uitzien naar het volgende hoofdstuk.
Die vuige kranten toch.
Faal van de eeuw.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 16:34:43 #276
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77957158
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:32 schreef paddy het volgende:

[..]

Was het er één of een hele groep? Heeft de groep (mocht het een groep zijn) die ene tot rust bedaard? Of hebben ze er aan meegedaan? Hoe weet jij dat het er één was?
zie bericht... ietwat genuanceerder dan de telegraaf natuurlijk, sprerekt trouwens verder niet over wie allemaal bedreigingen uitte, maarkomt mij gewoon meer over als niet specifiek bepaald bevolkingsgroep achtige agressie...

[ Bericht 6% gewijzigd door Re op 13-02-2010 16:47:40 ]
  zaterdag 13 februari 2010 @ 16:39:57 #277
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_77957318
quote:

[..]

Hmmm zouden daarom zo veel mensen op Wilders stemmen?
pi_77957401
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:39 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

pi_77957583
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:14 schreef Dagonet het volgende:
DADER TOP 5
1. Wilders en Wilders stemmers
2. De media (met name de Telegraaf)
3. De Nederlandse samenleving
4. De ouders/opvoeding
5. De (racistische) politie

Nooit, maar dan ook nooit ligt de schuld bij Marokkaans straattuig. NOOIT!
pi_77957618
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:39 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

+10
pi_77957812
Natuurlijk zegt een woordvoerster dat er geen angst is om aangifte te doen. Duh, daar is ze voor aangesteld. Een ziekenhuismedewerker zegt wat anders, namelijk dat dit soort incidenten schering en inslag zijn en dat het elke keer stil moet worden gehouden. Daar hecht ik meer waarde aan dan wat een woordvoerster zegt.

Ik heb zo het vermoeden dat dit een gevalletje doofpot wordt.

Verder vind ik het uitermate jammer dat dit incident weer wordt aangerepen door Wilders aanhangers om te generaliseren enzo.
pi_77957876
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:21 schreef ThaMadEd het volgende:
Nou, als je continu wordt aangesproken en aangekeken op de fratsen van mensen die je niet eens kent, dan lijkt me dat je er ook slachtoffer van bent. Weliswaar op een andere en minder directe manier, maar toch, het is geen positieve bejegening en dus het woord slachtoffer lijkt me op zijn plaats.
quote:
En dat gelul over dat je niet als Nederlander wordt gezien: dat is onzin. Je probeert het waarschijnlijk niet eens. En nee, niet 100% van de bevolking zal je als Nederlander aanzien. Maar niemand wordt door elk mens gemogen. Maar waarom kunnen andere allochtonen het nou wel voor elkaar krijgen de taal te leren, zich aan te passen, normaal te gedragen EN hun eigen cultuur te behouden? En die worden door veel mensen WEL als Nederlander gezien. Door mij iig wel. Ik zie Surinamers bijvoorbeeld gewoon als Nederlanders met een kleurtje.
Mutant praat perfect Nederlands, leert en werkt hier, betaalt belastingen en zit op een Nederlands forum. Wat wil je nog meer?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 13 februari 2010 @ 17:06:54 #283
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_77958161
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:57 schreef Mwanatabu het volgende:
Nou, als je continu wordt aangesproken en aangekeken op de fratsen van mensen die je niet eens kent, dan lijkt me dat je er ook slachtoffer van bent. Weliswaar op een andere en minder directe manier, maar toch, het is geen positieve bejegening en dus het woord slachtoffer lijkt me op zijn plaats.
Denk dat het probleem is dat Mutant er zo'n punt van maakt, en prat lijkt te gaan op zijn slachterofferschap.
Zelf wordt ik soms ook op dat soort dingen aangekeken en be veroordeeld, en dan ben ik nog niet eens marokkaan. Maar ik laat me daardoor niet gek maken.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_77958308
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:56 schreef Mylene het volgende:
Natuurlijk zegt een woordvoerster dat er geen angst is om aangifte te doen. Duh, daar is ze voor aangesteld. Een ziekenhuismedewerker zegt wat anders, namelijk dat dit soort incidenten schering en inslag zijn en dat het elke keer stil moet worden gehouden. Daar hecht ik meer waarde aan dan wat een woordvoerster zegt.

Ik heb zo het vermoeden dat dit een gevalletje doofpot wordt.

Verder vind ik het uitermate jammer dat dit incident weer wordt aangerepen door Wilders aanhangers om te generaliseren enzo.
Ik hoop dat de verschillende media hier onderzoek naar doen naar de claim van die ziekenhuismedewerker.
Faal van de eeuw.
pi_77958348
Ik zou blij zijn als ik niet als Nederlander wordt aangezien. Je wilt je toch niet verbonden voelen met dat bekrompen, hysterisch visvolk?
pi_77958398
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:06 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Denk dat het probleem is dat Mutant er zo'n punt van maakt, en prat lijkt te gaan op zijn slachterofferschap.
Zelf wordt ik soms ook op dat soort dingen aangekeken en be veroordeeld, en dan ben ik nog niet eens marokkaan. Maar ik laat me daardoor niet gek maken.
Misschien kunnen we eens gaan nadenken waarom een normaal iemand met een Marokkaanse achtergrond zo snel die slachtofferhoek in duikt. Lijkt me sterk dat ie het uit liefhebberij doet, het zal eerder iets van ervaring zijn die in een gewoonte omgeslagen is. Het triestste is dan dat getuige de eerste reactie in dit topic hij er nog gelijk mee heeft ook.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_77958414
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:12 schreef Monidique het volgende:
Ik zou blij zijn als ik niet als Nederlander wordt aangezien. Je wilt je toch niet verbonden voelen met dat bekrompen, hysterisch visvolk?
Nee, stel je voor zeg. Stelletje hypocriete krenterige, ongastvrije mensen.
pi_77958431
quote:
Kijk, deze Nederlander schiet tenminste niet meteen in het offensief nav zo'n opmerking.
En probeert het ook niet te ontkennen.
Alhoewel ik niks typisch hysterisch herken in jouw beeld van Nederlanders, maar dat terzijde.
Daar kunnen Marokkanen nog een voorbeeld aan nemen.
Faal van de eeuw.
pi_77958512
quote:

[..]

Oh, wacht! Wij zijn begonnen de 3de(!) generatie ineens zomaar uit het niets te schoppen. Dat ik daar niet eerder aan had gedacht. En we schoppen dan ook allemaal structureel alleen en enkel de Marokkanen. Dat hebben we zo collectief afgesproken met elkaar
pi_77958597
Wanneer een kaasje wat doet, wordt het niet breed uiteens gemeten in de media.. als we elke zondag de rellen gaan tellen/ familiedrama's/ Moordenaars/ oplichters (zie DAS/ Trots Radar etc), blijft er verdomd weining goede nederlanders over
routine
pi_77958665
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:19 schreef Bleekscheet het volgende:
Wanneer een kaasje wat doet, wordt het niet breed uiteens gemeten in de media.. als we elke zondag de rellen gaan tellen/ familiedrama's/ Moordenaars/ oplichters (zie DAS/ Trots Radar etc), blijft er verdomd weining goede nederlanders over
Boehoe....... hoe, Marokkanen worden ook zo zwart gemaakt.
En dat allemaal zonder enige aanleiding, want het zijn allemaal van die lievertjes. Dat weet immers iedereen uit eigen ervaring.
Faal van de eeuw.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 17:23:24 #292
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_77958737
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:13 schreef Mwanatabu het volgende:
Misschien kunnen we eens gaan nadenken waarom een normaal iemand met een Marokkaanse achtergrond zo snel die slachtofferhoek in duikt. Lijkt me sterk dat ie het uit liefhebberij doet, het zal eerder iets van ervaring zijn die in een gewoonte omgeslagen is. Het triestste is dan dat getuige de eerste reactie in dit topic hij er nog gelijk mee heeft ook.
Kan inderdaad. Waarom dat is, geen idee, dat zouden we hem moeten vragen.
Maar het lijkt mij erg lastig en onleefbaar om overal aanstoot aan te nemen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_77958799
quote:
Je bent toch een hysterische surinamer of niet?
pi_77958815
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:23 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Misschien krijgen ze er een kick van.
Wie weet en "who cares".
Faal van de eeuw.
  Admin zaterdag 13 februari 2010 @ 17:27:56 #295
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77958911
HARDERWIJK - Een medewerker van het ziekenhuis St Jansdal in Harderwijk is verbaal bedreigd

Dit was het?

Ongelooflijk

pi_77959021
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:23 schreef Hukkie het volgende:

[..]

In dit geval gaat het over een post om alle Marokkanen preventief te ruimen toch? Daar neem ik al aanstoot aan. Als ik Marokkaanse zou wezen zou het ook nog persoonlijk worden.
pi_77959073
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:27 schreef yvonne het volgende:
HARDERWIJK - Een medewerker van het ziekenhuis St Jansdal in Harderwijk is verbaal bedreigd

Dit was het?

Ongelooflijk
Is dit nou zo'n hysterische reactie van een Nederlander, namelijk Yvonne, waar Monidique het over had?
Faal van de eeuw.
pi_77959134
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:31 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

In dit geval gaat het over een post om alle Marokkanen preventief te ruimen toch? Daar neem ik al aanstoot aan. Als ik Marokkaanse zou wezen zou het ook nog persoonlijk worden.
Maar dat is overduidelijk niet serieus bedoeld.
Soms moet je ook je hersens gebruiken om daar te hebben wanneer iets niet meer serieus bedoeld is.
Ik kan zo'n opmerking in ieder geval niet serieus nemen.
Dus om daar dan helemaal op los te gaan is pure tijdverspilling.
Faal van de eeuw.
  Admin zaterdag 13 februari 2010 @ 17:37:26 #299
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_77959201
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:32 schreef huhggh het volgende:

[..]

Is dit nou zo'n hysterische reactie van een Nederlander, namelijk Yvonne, waar Monidique het over had?
Ik werk in de verpleging en vanaf nu maak ik melding en een hele hoop heisa voor iedere vuistslag die ik vanaf nu nog ontvang.

pi_77959262
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik werk in de verpleging en vanaf nu maak ik melding en een hele hoop heisa voor iedere vuistslag die ik vanaf nu nog ontvang.
Neem dan eens wat van je eigen medicijn, poepie, want je spoort duidelijk niet.
Faal van de eeuw.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 17:42:46 #301
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_77959335
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 17:27 schreef yvonne het volgende:

Dit was het?

Ongelooflijk

Het is inderdaad volkomen normaal om verbaal bedreigd te worden.

Een laatste post van kwaliteit zie ik.
Bedankt Hans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')