BINGOquote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:54 schreef daardbei het volgende:
[..]
oh ja...
ik kom uit een boerengat waar je de allochtonen op een hand kon tellen.
er waren 3 turkse families waarvan ik met eentje erg goed bevriend was.
ook vanuit huis waar mijn ouders de hele wereld hadden gezien ben ik opgegroeid om geen verschil in kleur te zien.
en zo met mij verschillende mensen uit datzelfde dorp.
totdat we gingen studeren en in grotere steden terecht kwamen.
allen, zelfs het meest lieve en zachte meisje dat je je kunt voorstellen hadden binnen een jaar een gruwelijke hekel aan noord-afrikanen...
zelfs de meeste niet noord-afrikaanse allochtonen die ik ken hebben een gruwelijke hekel aan marokkanen gekregen.
ligt dat aan onze opvoeding of ervaringen die je opdoet als je naar een gebied gaat waar relatief veel marokkanen zijn...
toen was het nog iets bijzonders....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Want toen Marokkanen er niet waren, was "de gewapende overval" slechts iets uit het buitenland?
En hoe hebben wij er dan voor gezorgd?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar hebben we wel degelijk voor gezorgd ja.
Jij voelt je aangesproken. Het beestje moet een naam hebben, net zoals hooligans, gabbers, hardrockers, skaters, Chinesen, etc.. Hoe zou jij deze Marokkanen willen groeperen dan, welke sticker wil jij erop plakken? Laat me raden, nieuwe Nederlanders? Het zijn, blijven, en willen graag Marokkanen zijn. Prima, want dat zijn ze ook. Zij zijn diegene die jouw volk zwart maken en in een kwaad daglicht zetten, wij Nederlanders bereiken door dat gedrag enkel een kookpunt..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:49 schreef Mutant01 het volgende:
Dat rijmt uitstekend. Want ik wordt aangesproken als volk, dus voel ik me aangesproken als volk, maar dat WIL ik niet.
En afkeuren ook nietquote:1) Nergens is dit gedrag door enige Marokkaan hier op dit forum goedgepraat.
Als je geen vlag in je avatar zou hebben zou ik niet zo 1-2-3 weten dat je Marokkaan bent. Blijkbaar wil je ook zo gezien worden, het is vast niet je favoriete vakantieland.quote:2) Je "als een Nederlander gedragen", helpt geen reet in de praktijk - je bent en blijft een allochtoon
Fout! De Marokkaanse bevolking lijkt te doen alsof de hele bevolking zich zo gedraagt. Constateren dat het ALTIJD om Marokkanen gaat is wat anders als zeggen dat jij dat als Marokkaan ook zou dien. Dat wil je niet zien. De enige die dit vertroebelde beeld kunnen verbeteren zijn is die Marokkaanse bevolking zelg, maar nee die maken zich druk over irrelevante dingen en vallen gelijk in de slachtofferrol..quote:3) Je lijkt te doen alsof dit gedrag normaal is binnen de Marokkaanse bevolking en/of gedragingen.
Ehm even kijken hoor, westerlingen aan mensen in het midden-oosten? Atheïsten die geen kans voorbij laten gaan dat gelovigen dom zijn? Zoiets?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:47 schreef VatosLoco het volgende:
want wie willen hun denkbeelden opdringen aan andersdenkenden?
Tuurlijk niet, dat weet jij ook wel. Feit is wel dat gewelddadige overvallen vandaag de dag het handelsmerk zijn van Marokkaanse bendes.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Want toen Marokkanen er niet waren, was "de gewapende overval" slechts iets uit het buitenland?
Waarom gedragen niet alle buitenlanders zich dan zo slecht als marokkanen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bij mij is het juist andersom. Mmijn opa en oma (echte utrechters, wonend op de Neude), en ouders (wonend aan de amsterdamse straatweg) zijn tijdig gevlucht voor de multiculturele samenleving. Als ik nu over de amsterdamse straatweg loop, kan ik hen geen ongelijk geven. Zelfs beesten vervuilen nog niet hun eigen nest, als je begrijpt wat ik bedoel..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:54 schreef daardbei het volgende:
[..]
oh ja...
ik kom uit een boerengat waar je de allochtonen op een hand kon tellen.
er waren 3 turkse families waarvan ik met eentje erg goed bevriend was.
ook vanuit huis waar mijn ouders de hele wereld hadden gezien ben ik opgegroeid om geen verschil in kleur te zien.
en zo met mij verschillende mensen uit datzelfde dorp.
totdat we gingen studeren en in grotere steden terecht kwamen.
allen, zelfs het meest lieve en zachte meisje dat je je kunt voorstellen hadden binnen een jaar een gruwelijke hekel aan noord-afrikanen...
zelfs de meeste niet noord-afrikaanse allochtonen die ik ken hebben een gruwelijke hekel aan marokkanen gekregen.
ligt dat aan onze opvoeding of ervaringen die je opdoet als je naar een gebied gaat waar relatief veel marokkanen zijn...
Ik wacht nog altijd op antwoord hoe Yvonne mij uitlegt hoe wij er dan voor gezorgd hebbenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:00 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Waarom gedragen niet alle buitenlanders zich dan zo slecht als marokkanen?
Wat een dom gelul.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo. Het heeft te maken met lage opleiding en wonen in achterstandswijken en minder kansen zien/hebben voor de toekomst. En ik wil ook nog wel toegeven dat er relatief gezien veel Marrokanen in die wijken wonen, dus dat er percentagegewijs meer jongens op het slechte pad komen. Maar pak die rotte appels dan harder aan, daar ben ik wél heel erg voor.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:56 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het jammere is gewoon dat telkens wanneer er iets gebeurt wat niet kan dat het om een individu uit dezelfde groep blijkt te gaan. ( wat je met eigen ogen hebt gezien )
Na de 20ste keer blijft dat toch wel in je hoofd hangen.
Wat dacht je van tuig? Hangjongeren? Kut-Marokkanen? Probleem-jongeren? De term kut-marokkanen is toch uitstekend?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:58 schreef Tarabass het volgende:
Jij voelt je aangesproken. Het beestje moet een naam hebben, net zoals hooligans, gabbers, hardrockers, skaters, Chinesen, etc.. Hoe zou jij deze Marokkanen willen groeperen dan, welke sticker wil jij erop plakken? Laat me raden, nieuwe Nederlanders? Het zijn, blijven, en willen graag Marokkanen zijn. Prima, want dat zijn ze ook. Zij zijn diegene die jouw volk zwart maken en in een kwaad daglicht zetten, wij Nederlanders bereiken door dat gedrag enkel een kookpunt..
Omdat dat vanzelfsprekend is. Bovendien zit er een enorme balk in je oog, je weigert nogsteeds de doodsverwensing van Halcon af te keuren.quote:En afkeuren ook niet![]()
Ik heb een band met Marokko, moet ik dat onder stoelen en banken steken om als volwaardig Nederlander gezien te worden ofzo? Wat maakt mij minder Nederlander? Ik betaal belasting, ik werk, heb een goede opleiding genoten, spreek de taal, ben nooit in aanraking geweest met justitie. WAT WIL JE VAN ME!?quote:Als je geen vlag in je avatar zou hebben zou ik niet zo 1-2-3 weten dat je Marokkaan bent. Blijkbaar wil je ook zo gezien worden, het is vast niet je favoriete vakantieland.
Jij vindt doodsverwensingen irrelevante dingen? Nou sorry ik vind dat niet irrelevant en dat is tevens de oorzaak van de slachtofferrol, die dan ook terecht is. Mensen worden slachtoffer van het wangedrag en wanuitingen van bepaalde Nederlanders, ze worden vernederd en de grond in gestampt. Hun achtergrond wordt gebruikt als wapen - dus ja in die zin zijn de geintegreerde Marokkanen zeker een slachtoffer. En dan niet alleen van die specifiek eNederlanders, maar ook slachtoffer van de kut-Marokkanen die een vlek vormen op sheet van de Marokkaanse gemeenschap als geheel.quote:Fout! De Marokkaanse bevolking lijkt te doen alsof de hele bevolking zich zo gedraagt. Constateren dat het ALTIJD om Marokkanen gaat is wat anders als zeggen dat jij dat als Marokkaan ook zou dien. Dat wil je niet zien. De enige die dit vertroebelde beeld kunnen verbeteren zijn is die Marokkaanse bevolking zelg, maar nee die maken zich druk over irrelevante dingen en vallen gelijk in de slachtofferrol..
Dat zeg je goed ja; we.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:54 schreef yvonne het volgende:
Ik raad je aan om de misdaadstatistieken erbij te pakken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:00 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Waarom gedragen niet alle buitenlanders zich dan zo slecht als marokkanen?
hoezo minder kansen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo. Het heeft te maken met lage opleiding en wonen in achterstandswijken en minder kansen zien/hebben voor de toekomst. En ik wil ook nog wel toegeven dat er relatief gezien veel Marrokanen in die wijken wonen, dus dat er percentagegewijs meer jongens op het slechte pasd komen. Maar pak die rotte appels dan harder aan, daar ben ik wél heel erg voor.
Zodat de goeden er niet onder hoeven te lijden.
anti's scoren wellicht nog beter.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik raad je aan om de misdaadstatistieken erbij te pakken.
Daar gaat het niet om, heb jij weleens de kwaliteit van scholen meegemaakt. En dan doel ik met name op de zogenaamde zwarte scholen? Denk jij dat de kinderen op die scholen evenveel kans maken op een goede vervolgopleiding dan de kinderen op de witte scholen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:07 schreef daardbei het volgende:
[..]
hoezo minder kansen.
op welke onderwijsinstelling hangt een bordje "verboden voor allochtonen"?
of waar in de voorwaarden van de IB-groep staat: "iedereen mag lenen behalve marokkanen"
de meeste mede studenten die ik ken hebben ook geen luxe om rond te komen.
en ja, x aantal jaren arm studentje zijn of crimineel worden en direct veel geld...het blijft je eigen keuze.
Dus een niet-criminele antilliaan zegt ook dat hij crimineel is? Interessant.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:09 schreef daardbei het volgende:
[
maar antillianen hoor je ook nooit ontkennen dat ze niet crimineel zijn![]()
Onzin, ik kom uit zo'n achterstandswijk, ik heb er mijn gehele jeugd (tot bijna me 18e verjaardag) gewoond, ik genoot een lage opleiding en mijn gezinssituatie was nou niet echt toppie te noemen in die tijd, maar toch ben ik goed terecht gekomen, mede doordat ik met een harde hand ben opgevoed, mede doordat ik zelf ben blijven geloven in mijn kansen en wist dat ik die kansen zelf moest afdwingen zonder mij een slachtofferrol te plaatsen, ik wist dat ik het niet makkelijk zou krijgen maar ik heb ervoor gewerkt en het resultaat ben ik trots op, ik heb een studie kunnen voltooien, ik heb nu een baan met een goed inkomen, een leuk appartement, allemaal omdat ik er zelf voor geknokt heb, en ik zat in exact dezelfde positie als die Marokkaanse jeugdvriendjes waarmee ik ben opgegroeid, ik heb het ook niet allemaal voor niets gekregen, de huidige generatie Marokkanen heeft het makkelijker dan ik ooit gehad heb met hun buurthuizen, hun sociale projectjes en snoepreisjes, een strenge opvoeding doet wonderen en daar zit juist het probleem, de meeste Marokkaanse ouders weten niet wat hun kinderen uitspoken en dan durft iemand als Yvonne wat de praktijk nog nooit heeft mogen mee te maken en al dat andere linkse gespuis een conclusie te trekken dat het aan ons ligt? Schande noem ik het.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo. Het heeft te maken met lage opleiding en wonen in achterstandswijken en minder kansen zien/hebben voor de toekomst. En ik wil ook nog wel toegeven dat er relatief gezien veel Marrokanen in die wijken wonen, dus dat er percentagegewijs meer jongens op het slechte pasd komen. Maar pak die rotte appels dan harder aan, daar ben ik wél heel erg voor.
hoe komt het dat er zwarte scholen zijn dan???quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, heb jij weleens de kwaliteit van scholen meegemaakt. En dan doel ik met name op de zogenaamde zwarte scholen? Denk jij dat de kinderen op die scholen evenveel kans maken op een goede vervolgopleiding dan de kinderen op de witte scholen?
Heeft niets met weigeren te maken, heeft te maken met de samenstelling van de wijk waarin de school zich bevindt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:11 schreef daardbei het volgende:
[..]
hoe komt het dat er zwarte scholen zijn dan???
gedragen die allochtonen zich zo goed dat sommige scholen ze weigeren.
hoe kan dat dan dat ze geweigerd worden als ze zo goed zijn of ligt het aan hun gedrag en instelling?
Suggestief. Het heeft puur met de bevolkingsopbouw in de omgeving te maken en bovendien gaat het niet uitsluitend om Marokkaans-Nederlandse kinderen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:11 schreef daardbei het volgende:
[..]
hoe komt het dat er zwarte scholen zijn dan???
gedragen die allochtonen zich zo goed dat sommige scholen ze weigeren.
hoe kan dat dan dat ze geweigerd worden als ze zo goed zijn of ligt het aan hun gedrag en instelling?
" Zieligheidsindustrie"quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:07 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dat zeg je goed ja; we.
Jij en je linkse vriendjes in de zieligheidsindustrie.
En dan kom je aan met 'rassenrellen' in '72. Opoe vertelt hoor.
Echt.![]()
![]()
Ik heb die school meegemaakt? Ik heb op een zwarte school gezeten (voornamelijk Marokkaanse en Antilliaanse jeugd) en ik heb die kans zelf gecreëerd en aangegrepen om iets van mijn leven te maken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, heb jij weleens de kwaliteit van scholen meegemaakt. En dan doel ik met name op de zogenaamde zwarte scholen? Denk jij dat de kinderen op die scholen evenveel kans maken op een goede vervolgopleiding dan de kinderen op de witte scholen?
Als je, uit welke bevolkingsgroep dan ook, opgroeit in een achterstandswijk, met ouders die ook niet gestudeerd hebben, dan is het gebleken dat je dus minder snel gaat studeren en sneller in aanraking komt met criminaliteit. Ik zeg niet dat die jongens niet mógen studeren, maar ze komen er niet echt mee in aanraking en worden minder gestimuleerd om door te leren. Waar ze wél mee in aanraking komen zijn hun oudere broertjes en hun vrienden die zich al op het verkeerde pad bevinden en dan krijg je copycat gedrag en zo verder.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:07 schreef daardbei het volgende:
[..]
hoezo minder kansen.
op welke onderwijsinstelling hangt een bordje "verboden voor allochtonen"?
of waar in de voorwaarden van de IB-groep staat: "iedereen mag lenen behalve marokkanen"
de meeste mede studenten die ik ken hebben ook geen luxe om rond te komen.
en ja, x aantal jaren arm studentje zijn of crimineel worden en direct veel geld...het blijft je eigen keuze.
Hoe kan je het mij kwalijk nemen dat ik zo ben gaan denken, als het elke keer ALLEEN maar over Marokkanen blijkt te gaan? Hoe kan je het mij kwalijk nemen als overal waar veel allochtonen wonen het straatbeeld gewoon schrikbarend is? hoe kan je het mij kwalijk nemen dat Opsporing verzocht vol zit met licht getinte mensen met donkere krulletjes en een noord-Afrikaans accent? Hoe kan je het mij kwalijk nemen als we ineens een nieuw fenomeen rijker zijn, loverboys, en dat dat vaak allochtonen zijn? Hoe kan je het mij kwalijk nemen dat ik van te voren al weet om welke mensen het gaat als ik de titel van dit topic lees? Het ergste is dat jij dat ook wist. Ook jij wist dat het over Marokkanen zou gaan. En dat neem ik jou ook niet kwalijk. Je baseert die mening op feiten en gebeurtenissen. Dat doen wij ook namelijk..quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:05 schreef Mutant01 het volgende:
Jij vindt doodsverwensingen irrelevante dingen? Nou sorry ik vind dat niet irrelevant en dat is tevens de oorzaak van de slachtofferrol, die dan ook terecht is. Mensen worden slachtoffer van het wangedrag en wanuitingen van bepaalde Nederlanders, ze worden vernederd en de grond in gestampt. Hun achtergrond wordt gebruikt als wapen - dus ja in die zin zijn de geintegreerde Marokkanen zeker een slachtoffer. En dan niet alleen van die specifiek eNederlanders, maar ook slachtoffer van de kut-Marokkanen die een vlek vormen op sheet van de Marokkaanse gemeenschap als geheel.
Nee, nee, nee mop, díe zieligheidsindustrie bedoel ik niet en dat weet je best.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:13 schreef yvonne het volgende:
" Zieligheidsindustrie"
Ik verzorg inderdaad mensen die wegrotten aan kanker,
ik verzorg inderdaad junks op leeftijd, ik verzorg inderdaad mensen als je oma of opa waar niemand meer naar komt kijken, en ik verzorg jou als je weg ligt te teren aan de korsakoff.
Als een zwarte school een slechte school is omdat het een zwarte school is, dan zegt dat al genoeg over het gedrag van de mensen op zo'n school.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heeft niets met weigeren te maken, heeft te maken met de samenstelling van de wijk waarin de school zich bevindt.
Je hebt uitzonderingen. Er zijn ook talloze Marokkaanse kinderen van de 1e generatie, die het 20 x zwaarder hebben gehad dan jou en het ook hebben gered. Dat neemt niet weg dat er heel veel kinderen zijn die het gewoon niet lukt. Niet iedereen bezit de helderheid der geest om zelf kansen te creeren, sommige mensen zijn sneller vatbaar voor criminele prikkels.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:13 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ik heb die school meegemaakt? Ik heb op een zwarte school gezeten (voornamelijk Marokkaanse en Antilliaanse jeugd) en ik heb die kans zelf gecreëerd en aangegrepen om iets van mijn leven te maken.
ah ja, en binnen een straal van 10 km heb je 1 schoolquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Heeft niets met weigeren te maken, heeft te maken met de samenstelling van de wijk waarin de school zich bevindt.
Doorgaans fietsen kinderen niet 12 km naar hun basisschool.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:17 schreef daardbei het volgende:
[..]
ah ja, en binnen een straal van 10 km heb je 1 school
ik moest elke dag 12 km heen en 12 km terug fietsen voor mijn school of kunnen marokkanen niet fietsen?![]()
en dat eeuwige gedram...ik ken meerdere mensen die vanuit hun principes op een zwarte school werken, jongen jongens ik kan je vertellen dat marokkanen zich keurig gedragen
Karakter tonen en harde opvoeding thuis wil nog wel eens helpen. Steek de hand maar in eigen boezem ipv allerlei andere instanties weer de schuld te geven voor het Marokkanen probleem.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt uitzonderingen. Er zijn ook talloze Marokkaanse kinderen van de 1e generatie, die het 20 x zwaarder hebben gehad dan jou en het ook hebben gered. Dat neemt niet weg dat er heel veel kinderen zijn die het gewoon niet lukt. Niet iedereen bezit de helderheid der geest om zelf kansen te creeren, sommige mensen zijn sneller vatbaar voor criminele prikkels.
Marokkanen dus blijkbaar, en dat is nou juist wat veel Nederlanders de strot uitkomt. Zeker omdat het constant gebagatelliseerd wordt, en er niet hard word opgetreden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hebt uitzonderingen. Er zijn ook talloze Marokkaanse kinderen van de 1e generatie, die het 20 x zwaarder hebben gehad dan jou en het ook hebben gered. Dat neemt niet weg dat er heel veel kinderen zijn die het gewoon niet lukt. Niet iedereen bezit de helderheid der geest om zelf kansen te creeren, sommige mensen zijn sneller vatbaar voor criminele prikkels.
ja ik zat ook bij een dergelijke vriendengroep.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je, uit welke bevolkingsgroep dan ook, opgroeit in een achterstandswijk, met ouders die ook niet gestudeerd hebben, dan is het gebleken dat je dus minder snel gaat studeren en sneller in aanraking komt met criminaliteit. Ik zeg niet dat die jongens niet mógen studeren, maar ze komen er niet echt mee in aanraking en worden minder gestimuleerd om door te leren. Waar ze wél mee in aanraking komen zijn hun oudere broertjes en hun vrienden die zich al op het verkeerde pad bevinden en dan krijg je copycat gedrag en zo verder.
Hulde hulde Mutant0.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat doet dat af aan het feit dat er mensen hier mij liever dood zien of "preventief geruimd?" Of lees je bewust over dat soort posts heen?
Good for you!! Dan heb je kansen gepakt die er lagen. Zo zijn er ook veel Marrokaanse jongens die niet beinvloedbaar zijn, ook kansen grijpen en wel goed terechtkomen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:13 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Ik heb die school meegemaakt? Ik heb op een zwarte school gezeten (voornamelijk Marokkaanse en Antilliaanse jeugd) en ik heb die kans zelf gecreëerd en aangegrepen om iets van mijn leven te maken.
Dat geldt net zo goed voor de NL-ers. er zijn genoeg nederlanders die het 'niet redden'. Maar die gaan toch ook niet naar een ziekenhuis de mensen die hen juist willen helpen bedreigen, of ambulances tegenhouden?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
NL'se tokkies verschillen niet zoveel met de kut-Marokkanen in die wijken. Sterker nog, ze lijken extreem veel op elkaar.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:22 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dat geldt net zo goed voor de NL-ers. er zijn genoeg nederlanders die het 'niet redden'. Maar die gaan toch ook niet naar een ziekenhuis de mensen die hen juist willen helpen bedreigen, of ambulances tegenhouden?
en een witte tokkie buurt is wel relaxed.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:22 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dat geldt net zo goed voor de NL-ers. er zijn genoeg nederlanders die het 'niet redden'. Maar die gaan toch ook niet naar een ziekenhuis de mensen die hen juist willen helpen bedreigen, of ambulances tegenhouden?
Ga jij nou maar een holocaust op Marokkanen goedpraten.... o wacht dat doe je hier nu met deze post.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hulde hulde Mutant0.
Jij bent echt een topper van formaat.
Jij praat alles goed wat krom is. En dan nog op je lange tenen getrapt zijn als men iets zegt over jou bevolkingsgroep.
Hoe komt het toch Mutant0 dat die naffertjes zich zo gedragen? Het is allang geen uitzondering meer, het is scheing en inslag met dat "volk".
Totdat je iets zegt over de herrie of de troep.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:24 schreef daardbei het volgende:
[..]
en een witte tokkie buurt is wel relaxed.
het zijn uitvreters met hun zwarte handeltjes maar problemen...
zijn vaak vriendelijke mensen, heel erg simpel maar je kunt best door een witte tokkie buurt lopen zonder bang te hoeven zijn.
Of de bedreigingen en vernielingen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Totdat je iets zegt over de herrie of de troep.
Ze komen alleen niet zo vaak in het nieuws als het ziekenhuispersoneel bedreigen betreftquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
NL'se tokkies verschillen niet zoveel met de kut-Marokkanen in die wijken. Sterker nog, ze lijken extreem veel op elkaar.
Niemand geeft allerlei instanties de schuld voor het Marokkanen-probleem. Ik val echter gewoon wel terecht over de rare doodsverwensingen aan het adres van een complete bevolkingsgroep. Maar ik begrijp dat jij het de normaalste zaak van de wereld vindt. Heb je toch nog wat overgehouden aan de tijd dat je in de zwarte wijk woonde kennelijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:18 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Karakter tonen en harde opvoeding thuis wil nog wel eens helpen. Steek de hand maar in eigen boezem ipv allerlei andere instanties weer de schuld te geven voor het Marokkanen probleem.
Welke bedreigen en vernielingen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Of de bedreigingen en vernielingen.
ja als je teveel herrie maakt willen ze er wel wat van zeggen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Totdat je iets zegt over de herrie of de troep.
Dus als ze normale mensen bedreigen en het komt niet in het nieuws, dan is het niet zo erg.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:27 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ze komen alleen niet zo vaak in het nieuws als het ziekenhuispersoneel bedreigen betreft
Draai er maar omheenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus als ze normale mensen bedreigen en het komt niet in het nieuws, dan is het niet zo erg.
Denk aan de bedreigingen aan het adres van Peter R de Vries of Herman van Veen. Denk echter ook aan de groep jongeren in Groningen die willekeurige mensen van hun fiets af knuppelden. Maar daar hoor ik je niet over.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:28 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Welke bedreigen en vernielingen?
feit blijft wel dat noordafrikanen gewoon niet passen in westerse samenlevingen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niemand geeft allerlei instanties de schuld voor het Marokkanen-probleem. Ik val echter gewoon wel terecht over de rare doodsverwensingen aan het adres van een complete bevolkingsgroep. Maar ik begrijp dat jij het de normaalste zaak van de wereld vindt. Heb je toch nog wat overgehouden aan de tijd dat je in de zwarte wijk woonde kennelijk.
Kijk kijk, we komen ergens, langzaam maar zeker komen we bij het punt dat ik aangaf.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
NL'se tokkies verschillen niet zoveel met de kut-Marokkanen in die wijken. Sterker nog, ze lijken extreem veel op elkaar.
Het kan zijn dat dat meer over jou zegt dan over de Marokkanen. Ik zou me kunnen voorstellen dat je je onder witte tokkies meer thuis voelt omdat het toch nader aan het hart ligt.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:28 schreef daardbei het volgende:
[..]
ja als je teveel herrie maakt willen ze er wel wat van zeggen.
heb in een marokkanenbuurt gewoond en een tokkiebuurt.
tokkiebuurt is het beter te vertoeven...
Ik heb het over feiten die zijn gepleegd door dezelfde bevolkingsgroep,wat ik met mijn eigen ogen heb zien gebeuren en jij geeft als antwoord dat het niet zo is????quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is dus niet zo. Het heeft te maken met lage opleiding en wonen in achterstandswijken en minder kansen zien/hebben voor de toekomst. En ik wil ook nog wel toegeven dat er relatief gezien veel Marrokanen in die wijken wonen, dus dat er percentagegewijs meer jongens op het slechte pad komen. Maar pak die rotte appels dan harder aan, daar ben ik wél heel erg voor.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hulde hulde Mutant0.
Jij bent echt een topper van formaat.
Jij praat alles goed wat krom is. En dan nog op je lange tenen getrapt zijn als men iets zegt over jou bevolkingsgroep.
Hoe komt het toch Mutant0 dat die naffertjes zich zo gedragen? Het is allang geen uitzondering meer, het is scheing en inslag met dat "volk".
Ehm je reageert op Mutant01, die gelooft jouw punt sowieso wel hoor.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk kijk, we komen ergens, langzaam maar zeker komen we bij het punt dat ik aangaf.
Ik vind het jammer dat je niet in gaat op de rest van mijn post. Ik neem het mensen kwalijk als ze complete bevolkingsgroepen afschrijven, terwijl het zeker niet altijd en overal kommer en kwel is. En dát is ook een feit. En dat mag ook best meegewogen worden bij het vormen van een mening. Waarom verwacht jij van mij dat ik accepteer dat er zo ranzig over een gehele bevolkingsgroep gesproken wordt? Waarom verwacht jij van mij dat ik doodsverwensingen richting hen moet negeren? Dat is toch onacceptabel? Ik zou dezelfde walging uitten als het ging om een Marokkaan die zou roepen dat alle Nederlanders maar preventief geruimd moeten worden, of alle Australiers, of alle Chinezen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:15 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Hoe kan je het mij kwalijk nemen dat ik zo ben gaan denken, als het elke keer ALLEEN maar over Marokkanen blijkt te gaan? Hoe kan je het mij kwalijk nemen als overal waar veel allochtonen wonen het straatbeeld gewoon schrikbarend is? hoe kan je het mij kwalijk nemen dat Opsporing verzocht vol zit met licht getinte mensen met donkere krulletjes en een noord-Afrikaans accent? Hoe kan je het mij kwalijk nemen als we ineens een nieuw fenomeen rijker zijn, loverboys, en dat dat vaak allochtonen zijn? Hoe kan je het mij kwalijk nemen dat ik van te voren al weet om welke mensen het gaat als ik de titel van dit topic lees? Het ergste is dat jij dat ook wist. Ook jij wist dat het over Marokkanen zou gaan. En dat neem ik jou ook niet kwalijk. Je baseert die mening op feiten en gebeurtenissen. Dat doen wij ook namelijk..
http://www.slachtofferhulp.nl/quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je niet in gaat op de rest van mijn post. Ik neem het mensen kwalijk als ze complete bevolkingsgroepen afschrijven, terwijl het zeker niet altijd en overal kommer en kwel is. En dát is ook een feit. En dat mag ook best meegewogen worden bij het vormen van een mening. Waarom verwacht jij van mij dat ik accepteer dat er zo ranzig over een gehele bevolkingsgroep gesproken wordt? Waarom verwacht jij van mij dat ik doodsverwensingen richting hen moet negeren? Dat is toch onacceptabel? Ik zou dezelfde walging uitten als het ging om een Marokkaan die zou roepen dat alle Nederlanders maar preventief geruimd moeten worden, of alle Australiers, of alle Chinezen.
Waaruit blijkt dit feit? Vooralsnog is er een overgrote meerderheid die perfect past in een Westerse samenleving. Het getuigt echt van een surrealistisch wereldbeeld als je denkt dat de meeste Marokkanen niet gewoon hun ding doen. Wie passen er dan wel in de westerse samenleving? Antillianen dus ook niet, Surinamers ook niet en Turken kennelijk ook niet. Somaliers al helemaal niet, Joegoslaven niet, Serviers niet... wel saai zo he.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:30 schreef daardbei het volgende:
[..]
feit blijft wel dat noordafrikanen gewoon niet passen in westerse samenlevingen.
dit probleem is niet puur nederlands, overal waar ze komen veroorzaken ze problemen, zelfs in nederland waar de sociale voorzieningen en de kansen groot zijn
http://www.aambeien.nl/quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:35 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
http://www.slachtofferhulp.nl/
Prob'e'er nou eens zelf na te denken, probeer het eens!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:33 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Ehm je reageert op Mutant01, die gelooft jouw punt sowieso wel hoor.
Slachtofferrol!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mylene heeft weer haar doel bereikt.
Je raaskalt, ik zuip m'n hersencellen liever kapot dan dat ik ze gebruik om over jouw idiote standpunten na te denken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Prob'e'er nou eens zelf na te denken, probeer het eens!
Dat mag ze nog eens even goed uitleggen als ze daartoe in staat is.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:45 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
"Door de Nederlanders zijn marokkanen crimineel..."
Je hebt nog altijd niet je opmerking onderbouwt waarin je aangeeft dat wij het schuld zijn dat de Marokkanen het zo zwaar hebben in Nederland.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Prob'e'er nou eens zelf na te denken, probeer het eens!
Deze topics werken inderdaad niet erg. Tenminste, niet als het de bedoeling is een echte discussie te voeren. Het onderwerp wordt vaak vrijwel onmiddelijk losgelaten door het te veralgemeniseren en hiermee - nogal onhandig - 'het grotere probleem' aan te kaarten. Vaak op een erg simplistische en grove manier, maar het is overduidelijk dat men 'ergens mee zit'.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, het ligt aan mensen die iedere zaak aangrijpen om gehele bevolkingsgroepen dood te wensen. We hebben een centraal Wilders topic, waarom geen centraal "Marokkanen topic" - dan kan iedereen die wil genieten van Marokkanen en hun uitschot naar zo'n topic gaan.
dus als de telegraaf niet zou bestaan dan was er geen marokkanen probleemquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:50 schreef Re het volgende:
ik vraag me af welke bevolkingsgroep de telegraaf gaat uitkiezen al het marokkaantjesprobleem is opgelost...
Of alle jodenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je niet in gaat op de rest van mijn post. Ik neem het mensen kwalijk als ze complete bevolkingsgroepen afschrijven, terwijl het zeker niet altijd en overal kommer en kwel is. En dát is ook een feit. En dat mag ook best meegewogen worden bij het vormen van een mening. Waarom verwacht jij van mij dat ik accepteer dat er zo ranzig over een gehele bevolkingsgroep gesproken wordt? Waarom verwacht jij van mij dat ik doodsverwensingen richting hen moet negeren? Dat is toch onacceptabel? Ik zou dezelfde walging uitten als het ging om een Marokkaan die zou roepen dat alle Nederlanders maar preventief geruimd moeten worden, of alle Australiers, of alle Chinezen.
Waarom zou ik tijd steken in de beeldvorming van Marokkanen, als het per definitie geen nut heeft? En ik denk inderdaad niet dat TS dit topic heeft geopend met de bedoeling een rationele discussie te starten over de problematiek. Volgens mij heb ik het recht om dat te uiten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:01 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Of alle joden![]()
Door in de aanval te gaan zul je alleen maar het stereotype bekrachtigen. En in plaats van je afschuw te uiten over de bedreigingen van ziekenhuispersoneel, zeg je dat TS weer zijn zin heeft. Door je te verlagen tot hetzelfde niveau als diegene die die uitlatingen deed waar je je zo druk over maakt, heb je geen tijd ervoor te zorgen dat wij eens een goed beeld krijgen van Marokkanen.
nee hoor, maar ik ben gewoon benieuwd...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:57 schreef daardbei het volgende:
[..]
dus als de telegraaf niet zou bestaan dan was er geen marokkanen probleem
Dat is toch zinloos? Iedereen stort zich op Mutant, niet met argumenten maar met kotssmileys en verwensingen en vooroordelen omtrent zijn volk. Er wordt gewoon een luik naar de onderbuik van Nederland opengetrokken, jongens we kunnen weer want er post een Marokkaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:01 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Of alle joden![]()
Door in de aanval te gaan zul je alleen maar het stereotype bekrachtigen. En in plaats van je afschuw te uiten over de bedreigingen van ziekenhuispersoneel, zeg je dat TS weer zijn zin heeft. Door je te verlagen tot hetzelfde niveau als diegene die die uitlatingen deed waar je je zo druk over maakt, heb je geen tijd ervoor te zorgen dat wij eens een goed beeld krijgen van Marokkanen.
beeldvorming gebeurd door observatie van gedrag en niet door te lullen als brugman.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zou ik tijd steken in de beeldvorming van Marokkanen, als het per definitie geen nut heeft? En ik denk inderdaad niet dat TS dit topic heeft geopend met de bedoeling een rationele discussie te starten over de problematiek. Volgens mij heb ik het recht om dat te uiten.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
We zitten op een discussieforum en niet een forum waarbij je ongegeneerd de meest bekrompen onzin over een gehele bevolkingsgroep kan spuien. Althans niet zonder een tegenreactie te verwachten. Kennelijk is niet iedereen het eens met jouw visie en daar vloeit dan weldegelijk een discussie uit, ook al ben je het zat.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:05 schreef daardbei het volgende:
[..]
beeldvorming gebeurd door observatie van gedrag en niet door te lullen als brugman.
dat discussieren zijn de meesten na 40 jaar wel zat.
word tijd dat er hard word opgetreden en het onderzoeken of je mensen met een dubbele nationaliteit het land kan uittrappen zou een mooi begin zijn
een mooi begin van wat...?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:05 schreef daardbei het volgende:
[..]
beeldvorming gebeurd door observatie van gedrag en niet door te lullen als brugman.
dat discussieren zijn de meesten na 40 jaar wel zat.
word tijd dat er hard word opgetreden en het onderzoeken of je mensen met een dubbele nationaliteit het land kan uittrappen zou een mooi begin zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |