Waarom zou ik tijd steken in de beeldvorming van Marokkanen, als het per definitie geen nut heeft? En ik denk inderdaad niet dat TS dit topic heeft geopend met de bedoeling een rationele discussie te starten over de problematiek. Volgens mij heb ik het recht om dat te uiten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:01 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Of alle joden![]()
Door in de aanval te gaan zul je alleen maar het stereotype bekrachtigen. En in plaats van je afschuw te uiten over de bedreigingen van ziekenhuispersoneel, zeg je dat TS weer zijn zin heeft. Door je te verlagen tot hetzelfde niveau als diegene die die uitlatingen deed waar je je zo druk over maakt, heb je geen tijd ervoor te zorgen dat wij eens een goed beeld krijgen van Marokkanen.
nee hoor, maar ik ben gewoon benieuwd...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 12:57 schreef daardbei het volgende:
[..]
dus als de telegraaf niet zou bestaan dan was er geen marokkanen probleem
Dat is toch zinloos? Iedereen stort zich op Mutant, niet met argumenten maar met kotssmileys en verwensingen en vooroordelen omtrent zijn volk. Er wordt gewoon een luik naar de onderbuik van Nederland opengetrokken, jongens we kunnen weer want er post een Marokkaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:01 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Of alle joden![]()
Door in de aanval te gaan zul je alleen maar het stereotype bekrachtigen. En in plaats van je afschuw te uiten over de bedreigingen van ziekenhuispersoneel, zeg je dat TS weer zijn zin heeft. Door je te verlagen tot hetzelfde niveau als diegene die die uitlatingen deed waar je je zo druk over maakt, heb je geen tijd ervoor te zorgen dat wij eens een goed beeld krijgen van Marokkanen.
beeldvorming gebeurd door observatie van gedrag en niet door te lullen als brugman.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom zou ik tijd steken in de beeldvorming van Marokkanen, als het per definitie geen nut heeft? En ik denk inderdaad niet dat TS dit topic heeft geopend met de bedoeling een rationele discussie te starten over de problematiek. Volgens mij heb ik het recht om dat te uiten.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daar hebben we wel degelijk voor gezorgd ja.
We zitten op een discussieforum en niet een forum waarbij je ongegeneerd de meest bekrompen onzin over een gehele bevolkingsgroep kan spuien. Althans niet zonder een tegenreactie te verwachten. Kennelijk is niet iedereen het eens met jouw visie en daar vloeit dan weldegelijk een discussie uit, ook al ben je het zat.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:05 schreef daardbei het volgende:
[..]
beeldvorming gebeurd door observatie van gedrag en niet door te lullen als brugman.
dat discussieren zijn de meesten na 40 jaar wel zat.
word tijd dat er hard word opgetreden en het onderzoeken of je mensen met een dubbele nationaliteit het land kan uittrappen zou een mooi begin zijn
een mooi begin van wat...?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:05 schreef daardbei het volgende:
[..]
beeldvorming gebeurd door observatie van gedrag en niet door te lullen als brugman.
dat discussieren zijn de meesten na 40 jaar wel zat.
word tijd dat er hard word opgetreden en het onderzoeken of je mensen met een dubbele nationaliteit het land kan uittrappen zou een mooi begin zijn
ik niet alleen ben het zat, het overgrote deel van nederland en europa...quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
We zitten op een discussieforum en niet een forum waarbij je ongegeneerd de meest bekrompen onzin over een gehele bevolkingsgroep kan spuien. Althans niet zonder een tegenreactie te verwachten. Kennelijk is niet iedereen het eens met jouw visie en daar vloeit dan weldegelijk een discussie uit, ook al ben je het zat.
Om wat betreft criminele marokkanen orde op zaken te stellen in dit land?quote:
Bron http://majorityrights.com(...)rape_wave_in_sweden/quote:According to a new study from the Crime Prevention Council, Brå, it is four times more likely that a known rapist is born abroad, compared to persons born in Sweden. Resident aliens from Algeria, Libya, Morocco and Tunisia dominate the group of rape suspects. According to these statistics, almost half of all perpetrators are immigrants. In Norway and Denmark, we know that non-Western immigrants, which frequently means Muslims, are grossly overrepresented on rape statistics. In Oslo, Norway, immigrants were involved in two out of three rape charges in 2001.
Inderdaad, een gevalletje 'de splinter in een anders oog wel zien, maar niet de balk in zijn eigen oog'.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:32 schreef yvonne het volgende:
Wij nederlanders staan niet bekend om de hand in eigen boezem te steken.
Ik vraag me serieus af hoeveel kans van slagen het heeft, maar zie het ook als de enige 'oplossing'.quote:En ja, ook mij maakt het langzaamaan bang: Wilders deugt niet, maar godverdomme het wordt hem nu wel enorm makkelijk gemaakt en DAAR zou men in de Turkse en Marokkaanse gemeenschap eens over moeten denken, snel.
Meest betrouwbare website ever.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:13 schreef Henk-B het volgende:
Holy CRAP!!!!
[..]
Bron http://majorityrights.com(...)rape_wave_in_sweden/
![]()
tsja dat zijn van die non-issues... had een artikeltje hierboven geplaatst... 1560 gevallen van agressieviteit in ziekenhuizen in 2005... dus alleen de mensen met dubbele nationaliteit dan maar uitzetten?... leuk dit soort irreele maatregelen, maar dat gaat het niet wordenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:13 schreef cheqy het volgende:
[..]
Om wat betreft criminele marokkanen orde op zaken te stellen in dit land?
Vooralsnog beschikt het overgrote deel van Nederland en Europa over ratio en ziet overduidelijk het verschil tussen tuig en niet-tuig. En ze zien zeker niets in de walgelijke doodsverwensingen richting complete bevolkingsgroepen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:12 schreef daardbei het volgende:
[..]
ik niet alleen ben het zat, het overgrote deel van nederland en europa...
dat zegt toch wel wat dat als het je lukt als kleine deel van de samenlevingen het overgrote deel van de europese samenleving tegen jezelf in het harnas te jagen.
deze discussie is gewoon het gevolg van jarenlang intolerant gedrag van jouw bevolking en niet andersom
ik gaf alleen aan wat hij misschien bedoelde. Verder zal het altijd een droom blijven.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:16 schreef Re het volgende:
[..]
tsja dat zijn van die non-issues... had een artikeltje hierboven geplaatst... 1560 gevallen van agressieviteit in ziekenhuizen in 2005... dus alleen de mensen met dubbele nationaliteit dan maar uitzetten?... leuk dit soort irreele maatregelen, maar dat gaat het niet worden
Hou toch op. In mijn perceptie is de gemiddelde marokkaan inmiddels de kutmarokkaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is toch zinloos? Iedereen stort zich op Mutant, niet met argumenten maar met kotssmileys en verwensingen en vooroordelen omtrent zijn volk. Er wordt gewoon een luik naar de onderbuik van Nederland opengetrokken, jongens we kunnen weer want er post een Marokkaan.
En je laat gelukkig in het midden waarom mutant gelijk weer begint te piepen. Goed zo jongen, zo kom je er wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:19 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hou toch op. In mijn perceptie is de gemiddelde marokkaan inmiddels de kutmarokkaan.
Er gaat geen week voorbij dat mijn vriendin niet wordt lastig gevallen als ze naar huis loopt vanuit het centrum van Utrecht. Ook als ik erbij ben.
Als van de nieuwe contacten die je opdoet met marokkanen ruim de meerderheid negatief is dan wordt dat jouw realiteit. En ik hoor deze signalen van steeds meer mensen, ook mensen die vers uit een links dorp zijn komen studeren in de stad.
Dat mutant gelijk weer begint te piepen in plaats van zijn zorgen uit te spreken over zijn marokkaanse vrienden. Dat is de reden waarom men over hem valt.
volgens mij is hij vrij duidelijk dat hij dit soort gedrag niet tolereert, dat men daar gaarne overheenleest is een tweedequote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:19 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hou toch op. In mijn perceptie is de gemiddelde marokkaan inmiddels de kutmarokkaan.
Er gaat geen week voorbij dat mijn vriendin niet wordt lastig gevallen als ze naar huis loopt vanuit het centrum van Utrecht. Ook als ik erbij ben.
Als van de nieuwe contacten die je opdoet met marokkanen ruim de meerderheid negatief is dan wordt dat jouw realiteit. En ik hoor deze signalen van steeds meer mensen, ook mensen die vers uit een links dorp zijn komen studeren in de stad.
Dat mutant gelijk weer begint te piepen in plaats van zijn zorgen uit te spreken over zijn marokkaanse vrienden. Dat is de reden waarom men over hem valt.
het compleet uitroeien niet nee maar als de terreur maar lang genoeg doorgaat zullen daar ook steeds minder mensen problemen mee hebben (wat niet zegt dat ik het goedkeur).quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vooralsnog beschikt het overgrote deel van Nederland en Europa over ratio en ziet overduidelijk het verschil tussen tuig en niet-tuig. En ze zien zeker niets in de walgelijke doodsverwensingen richting complete bevolkingsgroepen.
Ik vind het zo raar dat ze nooit wordt lastig gevallen door ik noem maar een zijstraat Chinezen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:19 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |