abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77877824
PVV-er: “Laat mensen met hiv brandmerken”
quote:
In Den Haag is ophef ontstaan over de vermeende uitspraken van het jonge openlijk homoseksuele PVV-kandidaatsraadslid Paul ter Linden (20). Tegen Gay.nl zou hij hebben gezegd dat je hiv-besmette mannen herkenbaar zou moeten maken door ze te brandmerken boven hun geslachtsdeel.

Volgens de datingsite Gay.nl zou Ter Linden hebben gezegd: “Het kan misschien wel hard klinken, maar waarom kunnen ze ze niet ‘brandmerken’ of iets dergelijks? Dat zal al heel veel nieuwe besmettingen voorkomen.”

Ook de volgende uitspraak wordt hem door Gay.nl toegeschreven: “Nederland is nu te tolerant. Als je boven het geslachtsdeel een tatoeage ziet, kun je meteen zien of hij oneerlijk is geweest. Dat is een harde opmerking maar zo denk ik er gewoon over.”

Paul ter Linden laat via een PVV-woordvoerder weten dat hij de bewuste uitspraken nooit zo heeft gedaan. De gewraakte passage is inmiddels van de website van Gay.nl verwijderd.

Om zichzelf te profieleren als kandidaat raadslid schrijft Paul ter Linden op de website van de Gay Krant: “Als jonge homoseksueel heb ik zelf ervaren dat de emancipatie, die in al die jaren moeizaam is opgebouwd, met de dag achteruit gaat door de islamisering van Nederland. Ik wil me daarom richten op de emancipatie.”

VVD-kandidaatsraadslid Arjen Lakerveld wil donderdag helderheid van Ter Linden. Hij zal daar een punt van maken tijdens een Roze Debat in het Bastacafé van COC Haaglanden. Daar zullen enkele plaatselijke politici om 19.00 uur met elkaar in debat gaan.

´Er is maar één manier om te voorkomen dat je hiv/aids krijgt en dat is door veilige seks´, zegt woordvoerder Philip Tijsma namens COC Nederland. ´Het voorstel dat Ter Linden zou hebben gedaan is onnodig kwetsend en stigmatiserend voor mensen met hiv/aids en als jonge homoseksueel zou hij moeten weten hoe het voelt om gestigmatiseerd te worden´. COC Nederland is dan ook blij dat hij zijn uitspraken terugneemt respectievelijk aangeeft ze nooit gedaan te hebben.
Ben benieuwd naar de reacties van de PVV stemmers & de goedpraterij die ongetwijfeld zal volgen .

Tevens in de submit gegooid
pi_77877857

Dit kan niet waar zijn, zelfs niet in de PVV.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_77877966
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:03 schreef ErikT het volgende:

Mij mag je er voor wakker maken.
pi_77878022
''Paul ter Linden laat via een PVV-woordvoerder weten dat hij de bewuste uitspraken nooit zo heeft gedaan''

Heb niks met die partij, maar deze titel slaat natuurlijk helemaal nergens op.
pi_77878080
quote:

Zelfs GS heb het opgepikt... Nu worden zij ook wel eens gehoaxed, maar ik twijfel aan het hoax gehalte hiervan. Klinkt wel als een ideetje dat een PVV'er (privé) zou kunnen ventileren*. Het probleem is, hij deed het niet privé.

* Hetzelfde als een SP'er die (privé) zou ventileren dat NL een communistische staat zou moeten worden, of een GL'er die berijders van hummers standrechtelijk wil executeren.
pi_77878104
Ik stem voor
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_77878129
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:08 schreef Aandemur het volgende:
''Paul ter Linden laat via een PVV-woordvoerder weten dat hij de bewuste uitspraken nooit zo heeft gedaan''

Heb niks met die partij, maar deze titel slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Brinkman had ook geen alcoholprobleem... En ook geen geweld gebruikt... En Graus is nooit aangeklaagd geweest...

Allemaal zaken die ze geroepen hebben en achteraf niet waar bleken te zijn.

Titel komt btw 1 op 1 uit de bron.
pi_77878136
Dan gaat dus niemand zich meer laten testen want zo'n brandmerk doet flink pijn. Lijkt me een leuek voor kabouter wesley.

GOEDVERDOEMME IK HAAT AIDS
*even later*
HALLO DOKTER
dag kabouter wesley
IK KOM VOOR MIJN HIV BRANDMERK
ah, ik zal de ijzers eens in het vuur steken
*even later*
zet uw tampeloeres hier maar neer
*sissend geluid*
AMAJ GOEDVERDOEMME DAT IS WARM ZEG
OEI OEI OEI DIE WAS ER GOED OP HE
had ge wel HIV eigenlijk
GOEDVERDOEMME DAAR IS DEZE MERK TOCH ZEKERS TEGEN?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_77878188
Eerst maar eens afwachten of het geen zwartmakerij is. Als gay.nl die uitspraken zo snel weer verwijderd heeft zou het me niks verbazen als het inderdaad niet zo gezegd is. Zou logisch zijn als ze het anders gewoon lieten staan, niet?
Ja, ik generaliseer.
pi_77878189
@PVV: misschien een idee om ze een gele ster op hun kleding te laten dragen? Met HIV erin geschreven?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_77878200
Pure treurnis weer dit voorstel.
Wat een clowns zijn het ook bij de PVV
pi_77878437
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:10 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Brinkman had ook geen alcoholprobleem... En ook geen geweld gebruikt... En Graus is nooit aangeklaagd geweest...

Allemaal zaken die ze geroepen hebben en achteraf niet waar bleken te zijn.

Titel komt btw 1 op 1 uit de bron.
En nu moet ik allemaal artikelen gaan plaatsen waar dit niet zo bleek te zijn, achteraf?

Buiten het feit dat elke sensationele opmerking tegenwoordig in de media wordt uitgelicht en als we vervolgens het hele verhaal lezen, bij alinea twee afhaken, omdat het in de context weer eens nergens over gaat...
pi_77879316
Beetje slap dat gay.nl de uitspraken direct van de site heeft gehaald. Dan ga je toch twijfelen aan het waarheidsgehalte.

Misschien kunnen die neuk in het rond nichten die bang zijn aids op te lopen aan veilige sex doen. Tis maar een idee.
[i]"The wolves will come again," said Jojen solemnly.[/i] - George R.R. Martin
  donderdag 11 februari 2010 @ 12:56:31 #14
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_77879755
quote:

We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_77879869
Kunnen we PVV'ers niet gewoon merken, met een koevoet door hun hoofd ofzo?
  donderdag 11 februari 2010 @ 13:03:39 #16
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_77880027
Mensen die geloven dat dit echt is gezegd
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  donderdag 11 februari 2010 @ 13:05:48 #17
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77880114
Als hij ook Herpes Simplex Verspreider op zijn bovenlip tatooeert mag het wel van mij
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 11 februari 2010 @ 13:10:57 #18
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_77880349
  • Ik kan me niet voorstellen dat iemand zoiets zegt.
  • Ik kan me niet voorstellen dat iemand zoiets publiceert zonder dat het is gezegd.
  •   donderdag 11 februari 2010 @ 13:45:14 #19
    136343 BasEnAad
    , die clown en die acrobaat!
    pi_77881680
    Storm in een glas water. Deze uitspraak, als die al gemaakt is, was niet serieus bedoeld. Iedereen flapt er wel eens iets lomps uit.

Ik vond dit eigenlijk meer een uitspraak voor Ab Klink. Die is echt totaal de weg kwijt.
    pi_77881747
    Ben benieuwd naar de eerste aflevering van Miami Ink of LA Ink
    Honey ! Take me drunk, i am home !
      donderdag 11 februari 2010 @ 14:43:53 #21
    3542 Gia
    User under construction
    pi_77884025
    quote:
    Op donderdag 11 februari 2010 13:10 schreef Sjaakz het volgende:
  • Ik kan me niet voorstellen dat iemand zoiets zegt.
  • Ik kan me niet voorstellen dat iemand zoiets publiceert zonder dat het is gezegd.
  • Er staat in de OP dat het om vermeende uitspraken gaat.....

Maar goed, dit slaat natuurlijk helemaal nergens op. Zelfs als hij het over tatoeeren heeft gehad, gaat dat te ver. Wil je geen aids, dan vrij je maar veilig.
    pi_77884296
    quote:
    Paul ter Linden laat via een PVV-woordvoerder weten dat hij de bewuste uitspraken nooit zo heeft gedaan.
    Hij heeft ze dus wel gedaan maar niet zo? Hoe heeft hij ze dan wel gedaan?
    pleased to meet you
    pi_77884320
    alle pvv-ers brandmerken lijkt me een veel beter idee, geintje;)
    pi_77884367
    quote:
    Op donderdag 11 februari 2010 14:52 schreef MakkieR het volgende:
    Ik heb een beter idee... laten we alle pvv-ers brandmerken, geintje;)
    Dat heb je niet zo gezegd toch?
    As the officer took her away, she recalled that she asked,
    "Why do you push us around?"
    And she remembered him saying,
    "I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
    pi_77884372
    Waar klagen we over? Deze jongen is pas 20 en toont zich nu al een voortreffelijke PVV-kandidaat. Hij zorgt er namelijk voor dat de PVV weer volop in de schijnwerpers staat, nog los van de vraag of hij die uitspraak werkelijk heeft gedaan of niet.

Wilders mag trots zijn op dit soort jonge helden; al 460 reaguurders op GeenStijl.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')