het is een wisselwerking. en onder feed back, versta ik feed back. ben niet zo gewend om in slow chat feed back te geven. kom daar never. de naam van dat subforum heet namelijk niet feed back.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:15 schreef Frutsel het volgende:
NOGMAALS:
Kunnen we ons weer beperken tot FB?
Zoeken jullie het met elkaar maar elders uit.
Het gezuig richting elkaar en elkanders mening is de oorzaak. Daarnaast loopt de frustratie nu ineens zo hoog op dat het persoonlijk dreigt te worden,klonen het topic gaan verkloten. In overleg met FA's blijft het topic gewoon dicht. Als er nieuwe feiten zijn zien we verder.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:19 schreef Kees22 het volgende:
Geen gek idee, een slot op Jonge vrouw in brand gestoken in Zeist #2
Maar waarom?
Had ik begrepen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:27 schreef sp3c het volgende:
mogelijk tijdelijk
Musicioso verwoordde mijn achterdocht.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het gezuig richting elkaar en elkanders mening is de oorzaak. Daarnaast loopt de frustratie nu ineens zo hoog op dat het persoonlijk dreigt te worden,klonen het topic gaan verkloten. In overleg met FA's blijft het topic gewoon dicht. Als er nieuwe feiten zijn zien we verder.
Mjah... hij is wel 'bijzonder'... toch komt hij letterlijk van de Telegraafquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Taliban blij met PvdA Tendentieuze titel. Onwaar, ook.
Het is eigenlijk een topic op zich waard : tendentieuze koppen in de Telegraaf, of zoiets.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah... hij is wel 'bijzonder'... toch komt hij letterlijk van de Telegraaf
http://www.telegraaf.nl/b(...)blij_met_PvdA__.html
en kan dan hier eindelijk iets aan gedaan worden?!quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:52 schreef Kees22 het volgende:
Edit: Oh ja: iemand van 50 vind ik geen oude man!
het is allang veranderd...quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:35 schreef sp3c het volgende:
hij kan dat toch gewoon niet oud vinden?
zal zelf die leeftijd wel naderen ofzo ... ik zie het probleem niet echt
nee hoor. maar net als jij zag ik het later.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:41 schreef sp3c het volgende:
ik zie het!!
wat was je klacht nu eigenlijk?
je wil dat we het weer terug veranderen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |