Veel posts gewist . Zou erger zijn wanneer ik dergelijke posts zou laten staan. Volgens mij werd hier achter juist op die posts gewezen. Toen ik die hint las ben ik er gaan modereren i.p.v er op ingegaan. Het was onmogelijk om die posts te laten staan. Zou ons ook niet in dank afgenomen wordenquote:Op zondag 14 februari 2010 11:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jammer genoeg is het halve topic ge-edit zodat er hele verbanden wegzijn, vanaf hier:
Ziekenhuispersoneel opnieuw bedreigd
Gewoon vragen, als je me niet begrijpt, zou weleens handiger zijn dan meteen mette gaan strooien.
Maar je beweert dus dat ik lieg en jij niet zou hebben geklaagd in het topic zelf over de moderatie? Hier het bewijs Ziekenhuispersoneel opnieuw bedreigdquote:Op zondag 14 februari 2010 12:02 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je draait de zaken om droppie.
Hier begint het dat ik Paddy een compliment geef. Ja en dit is in chronologische volgorde.
[..]
[..]
[..]
En daar is de eerste aanval van Paddy waar ik met tekst en uitleg op reageer of in jouw woorden zeik.
[..]
Ik heb dus de volgende post weggehaald omdat ik die niet vond kunnen in die staat. Geen zin om daar gedonder om te krijgen. Al bedoel je het tig keer anders. Het staat er zoals het er staat.quote:Je bent wel een slechte moderator om mijn reactie in een quote te laten staan
Overigens, waarom je mijn reactie hebt verwijderd is mij een grote raadsel.
De verwijderde post.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het is blijkbaar een Marokkaanse ziekte om hulppersoneel te bedreigen. Wordt tijd dat er een vaccin op de markt komt om het ontbrekende gen aan te vullen.
Nou kun je wel piepen dat het daar niet hoort. De eerste regel is een constatering c.q oproep om de ingebedde quote alsnog te verwijderen en de tweede regel is een opmerking en duidelijk geen klacht.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Veel posts gewist . Zou erger zijn wanneer ik dergelijke posts zou laten staan. Volgens mij werd hier achter juist op die posts gewezen. Toen ik die hint las ben ik er gaan modereren i.p.v er op ingegaan. Het was onmogelijk om die posts te laten staan. Zou ons ook niet in dank afgenomen worden
[..]
Maar je beweert dus dat ik lieg en jij niet zou hebben geklaagd in het topic zelf over de moderatie? Hier het bewijs Ziekenhuispersoneel opnieuw bedreigd
Die hoort daar niet en ga in topics normaal gesproken daar ook niet op in, maar wis de post en verwijs de user naar feedback. Dit was de post die eerst in de link stond.
[..]
Niets mis mee.quote:Ik heb dus de volgende post weggehaald omdat ik die niet vond kunnen in die staat. Geen zin om daar gedonder om te krijgen. Al bedoel je het tig keer anders. Het staat er zoals het er staat.
[..]
De verwijderde post.
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:13 schreef sp3c het volgende:
het is in zoverre zinloos dat je niet ineens gelijk krijgt als je je ´punt´ vaak genoeg herhaalt
Kan er iets gedaan worden aan deze smakeloze bedreiging!quote:de dag dat ik hier lees dat je een dodelijke niet operabele vorm van rectum kanker hebt dan geef ik een feestje smerig kwijlende kakkerlak
Nee kunnen we niet. Pm's mogen niet besproken worden en kunnen niet worden beoordeeld omdat ze niet te checken zijn door ons. Enige wat je kan doen is de desbetreffende user in je pm box blokkeren.quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:00 schreef Meki het volgende:
Beste Admins en FA
Dit kreeg ik van Fungis via PB
[..]
Kan er iets gedaan worden aan deze smakeloze bedreiging!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:46 schreef Snapcount2 het volgende:
Wat is de toegevoegde waarde van dit topic?
Israel=terroracistisch geen steun meer
als jij nou eens zou ophouden met janken en wat constructiefs, zonder beledigingen, zou schrijven, dan zou je bijdragen aan fok!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:53 schreef Meki het volgende:
Tientallen doden na instorten minaret in Marokko
Loopt alleen te rellen !
Maak jij grappen over de holocaust? Of vind jij dat dit moet kunnen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
teringflauw. Over alle rampen mogen grappen (Denk eens aan haiti), maar als het moslims betreft wordt er gelijk ingegrepen en notes gezet.
Als de anderen zich aan de regels hielden was er geen eigen topic van feedback nodig. Dus ik zou zeggen kijk eens naa jezelf en reageer niet als je niks te zeggen hebt!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als jij nou eens zou ophouden met janken en wat constructiefs, zonder beledigingen, zou schrijven, dan zou je bijdragen aan fok! nu ben je niet meer dan een zielige, imbeciele jankbuil.
ik heb wat te zeggen en daarom post ik. jij moet niet anderen de mond gaan snoeren omdat jij niet capabel genoeg bent om na te denken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:59 schreef Meki het volgende:
[..]
Als de anderen zich aan de regels hielden was er geen eigen topic van feedback nodig. Dus ik zou zeggen kijk eens naa jezelf en reageer niet als je niks te zeggen hebt!
Hoezo, is hij een levenloos voorwerp?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb wat te zeggen en daarom post ik. jij moet niet anderen de mond gaan snoeren omdat jij niet capabel genoeg bent om na te denken.
hij doet wel verdomd zijn best.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoezo, is hij een levenloos voorwerp?²
Ik snoer niemand de mond dicht. Ik geef enkel de smakeloze posts aan die als doel hebben als de slachtoffers van een ramp uit te lachen en flamebaiten en trollen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb wat te zeggen en daarom post ik. jij moet niet anderen de mond gaan snoeren omdat jij niet capabel genoeg bent om na te denken.
een grap moet kunnen, daar geef ik je gelijk in. Die note is dan ook weg.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
teringflauw. Over alle rampen mogen grappen (Denk eens aan haiti), maar als het moslims betreft wordt er gelijk ingegrepen en notes gezet.
what the fuck?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
*KNIP*
je zit alleen maar te flaimbaiten en trollen. je doet allahverdomme niets anders.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik snoer niemand de mond dicht. Ik geef enkel de smakeloze posts aan die als doel hebben als de slachtoffers van een ramp uit te lachen en flamebaiten en trollen.
Blijkbaar vind jij dat oke! maar 99 % van de users en 100% van de moderators etc. vinden dat niet kunnen.
wat is het probleem... dat meki gaat huilen? hij lokt alles uit en weet dat. niet zo lopen miesmuilen.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:09 schreef Frutsel het volgende:
zucht
dan moeten d'r nog maar een paar meer af
Ik ga me niet eens verlagen tot jouw kinderachtige smakeloze niveauquote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je zit alleen maar te flaimbaiten en trollen. je doet allahverdomme niets anders.
schamen doe ik me niet. zeker niet als ik jouw walgelijke, eenzijdige en geschiedenisvervalsende posts lees.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:11 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ga me niet eens verlagen tot jouw kinderachtige smakeloze niveau
Jij moet je diep schamen met jou nutteloze posts.
Je ontkent de gebeurtenis in Meknes?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
schamen doe ik me niet. zeker niet als ik jouw walgelijke, eenzijdige en geschiedenisvervalsende posts lees.
het is een wisselwerking. en onder feed back, versta ik feed back. ben niet zo gewend om in slow chat feed back te geven. kom daar never. de naam van dat subforum heet namelijk niet feed back.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:15 schreef Frutsel het volgende:
NOGMAALS:
Kunnen we ons weer beperken tot FB?
Zoeken jullie het met elkaar maar elders uit.
Het gezuig richting elkaar en elkanders mening is de oorzaak. Daarnaast loopt de frustratie nu ineens zo hoog op dat het persoonlijk dreigt te worden,klonen het topic gaan verkloten. In overleg met FA's blijft het topic gewoon dicht. Als er nieuwe feiten zijn zien we verder.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:19 schreef Kees22 het volgende:
Geen gek idee, een slot op Jonge vrouw in brand gestoken in Zeist #2
Maar waarom?
Had ik begrepen.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:27 schreef sp3c het volgende:
mogelijk tijdelijk
Musicioso verwoordde mijn achterdocht.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 01:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het gezuig richting elkaar en elkanders mening is de oorzaak. Daarnaast loopt de frustratie nu ineens zo hoog op dat het persoonlijk dreigt te worden,klonen het topic gaan verkloten. In overleg met FA's blijft het topic gewoon dicht. Als er nieuwe feiten zijn zien we verder.
Mjah... hij is wel 'bijzonder'... toch komt hij letterlijk van de Telegraafquote:Op woensdag 24 februari 2010 18:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Taliban blij met PvdA Tendentieuze titel. Onwaar, ook.
Het is eigenlijk een topic op zich waard : tendentieuze koppen in de Telegraaf, of zoiets.quote:Op woensdag 24 februari 2010 19:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah... hij is wel 'bijzonder'... toch komt hij letterlijk van de Telegraaf
http://www.telegraaf.nl/b(...)blij_met_PvdA__.html
en kan dan hier eindelijk iets aan gedaan worden?!quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:52 schreef Kees22 het volgende:
Edit: Oh ja: iemand van 50 vind ik geen oude man!
het is allang veranderd...quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:35 schreef sp3c het volgende:
hij kan dat toch gewoon niet oud vinden?
zal zelf die leeftijd wel naderen ofzo ... ik zie het probleem niet echt
nee hoor. maar net als jij zag ik het later.quote:Op woensdag 24 februari 2010 22:41 schreef sp3c het volgende:
ik zie het!!
wat was je klacht nu eigenlijk?
je wil dat we het weer terug veranderen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |