abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 februari 2010 @ 17:08:02 #1
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_77987934
Deel1 : Rassenrellen in Milaan
quote:
Immigrantenrellen in Milaan
Enkele tientallen Noord-Afrikaanse jongeren hebben vannacht in de Italiaanse stad Milaan rellen geschopt. Ze waren woedend over de dood van een 19-jarige Egyptische jongen.

Die kwam om het leven na een ruzie met een groep Latijns-Amerikaanse emigranten. Vrienden van het slachtoffer trokken daarop door de wijk, op zoek naar de daders. Ze lieten een spoor van vernieling achter.

Talloze winkelruiten sneuvelden, containers en auto's werden in brand gestoken. De mobiele eenheid trad op en pas na een paar uur was het weer rustig in de wijk. Vier relschoppers zijn gearresteerd.

Per ongeluk
Het slachtoffer had net een dag eerder een verblijfsvergunning gekregen, nadat hij vier jaar illegaal in Italië had gewoond.

Hij en twee Afrikaanse vrienden kregen gistermiddag in een bus ruzie met een groep van vijf latinos. Een van de Afrikanen zou per ongeluk op de voet van een latino zijn gaan staan. Eén van de latinos trok daarop een mes. Hij verwondde een 21-jarige Ivoriaan en doodde de Egyptenaar.

Het incident vond plaats in de wijk rond de Via Padova, een etnisch diverse wijk. In Milaan leven ongeveer 200.000 buitenlanders, naar schatting 40.000 van hen zijn illegaal.

Debat
De rellen hebben het debat over integratie in Milaan aangewakkerd. Volgens loco-burgemeester Riccardo De Corata van Milaan is de buurt al langer "een kruitvat", omdat er een "hoge concentratie buitenlanders" woont.
²

[ Bericht 80% gewijzigd door Frutsel op 14-02-2010 19:16:07 (Bericht toegevoegd) ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 14 februari 2010 @ 17:08:31 #2
13462 BansheeBoy
pi_77987944
quote:
Op zondag 14 februari 2010 16:57 schreef Deux het volgende:

[..]

Met het groot verschil dat de Joden zonder enig noemenswaardige aanleiding gedemoniseerd werden en de Marokkanen/moslims het over zichzelf hebben afgeroepen.
Met alle respect voor je verfijnde onwetendheid, maar ook onder Joden waren er kleine groepen te vinden die zorgden voor hun slechte naam. De geschiedenis heeft uitgewezen dat men in economisch slechte tijden altijd behoefte heeft aan een zondebok.

Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat 95 % van de Marokkanen zich "normaal" gedragen, ook zij doen boodschappen, betalen belasting en steunen de lokale Moskee.

We hebben in Nederland problemen met een klein groepje Marokkanen, en wat voor problemen zijn dat dan? Juist ja, overvallen, meisjes lastig vallen, drugs etc. M.a.w.; we moeten de Islam juist omarmen, want niks van dit alles is voor een Moslim toegestaan te doen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zondag 14 februari 2010 @ 17:11:23 #3
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77988030
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:04 schreef Re het volgende:

[..]

och, wilders wil er miljoenen deporteren, maar dacht dat dat wel algemene kennis was
Foei Re!!
Ik dacht dat het alleen criminele marokkanen waren!

Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_77988049
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:11 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Foei Re!!
Ik dacht dat het alleen criminele marokkanen waren!

Foei Henk, dan raad ik je aan om de uitspraak van hem nog eens goed te lezen.

Allah Al Watan Al Malik
  zondag 14 februari 2010 @ 17:13:03 #5
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77988090
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Foei Henk, dan raad ik je aan om de uitspraak van hem nog eens goed te lezen.
Het was een grapje he! Ik denk ik zeg het er even bij!

Nou laat mij eens die uitspraak zien dat hij miljoenen marokkanen wil deporteren?
pi_77988115
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Met alle respect voor je verfijnde onwetendheid, maar ook onder Joden waren er kleine groepen te vinden die zorgden voor hun slechte naam. De geschiedenis heeft uitgewezen dat men in economisch slechte tijden altijd behoefte heeft aan een zondebok.

Ik durf er mijn handen voor in het vuur te steken dat 95 % van de Marokkanen zich "normaal" gedragen, ook zij doen boodschappen, betalen belasting en steunen de lokale Moskee.

We hebben in Nederland problemen met een klein groepje Marokkanen, en wat voor problemen zijn dat dan? Juist ja, overvallen, meisjes lastig vallen, drugs etc. M.a.w.; we moeten de Islam juist omarmen, want niks van dit alles is voor een Moslim toegestaan te doen.

²
95% normaal?
Niet alleen in Nederland, dwars door heel Europa gaat dit over. Overal waar er meer dan 10 op een kluitje zitten heeft een gastland problemen met ze. Incidenten staan niet meer opzich. Overal hetzelfde.
quote:
De geschiedenis heeft uitgewezen dat men in economisch slechte tijden altijd behoefte heeft aan een zondebok.
Onzin, gezijk met moslims is niet de laatste jaren. Veel verder voor de crisis was er al gekut en in de jaren '90 was er ook genoeg gekloot met dat volk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_77988176
quote:

[..]

²
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1208793.ece/
http://www.parool.nl/paro(...)ngens-uit-West.dhtml

Yep het is maar een minderheid
  zondag 14 februari 2010 @ 17:16:44 #8
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77988200
Ik zie alleen dit :
quote:
AMSTERDAM - Alle moslims in Europa die problemen veroorzaken, moeten worden uitgezet en van hun nationaliteit beroofd. Het gaat daarbij om ‘miljoenen, tientallen miljoenen’ mensen. PVV-leider Wilders heeft dit zaterdag gezegd in een interview voor de Deense televisie. [...]
en daar zegt hij toch echt alleen de Moslims ( niet de Marokkanen) die problemen veroorzaken.
pi_77988213
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:13 schreef Henk-B het volgende:

[..]

Het was een grapje he! Ik denk ik zeg het er even bij!

Nou laat mij eens die uitspraak zien dat hij miljoenen marokkanen wil deporteren?
Ik had het niet over specifiek Marokkanen henk! Foei! 2e foei van vandaag, een derde is scheepsrecht!

http://www.rnw.nl/english(...)-deportation-muslims

En dan hebben we het zeker niet over criminelen alleen, immers zelfs alleen al "denken" aan de sharia is een reden om je te deporteren. Gedachtenpolizei ten top!
Allah Al Watan Al Malik
pi_77988225
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:16 schreef Henk-B het volgende:
Ik zie alleen dit :
[..]

en daar zegt hij toch echt alleen die problemen veroorzaken.
"die problemen veroorzaken"- erg breed begrip he.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 14 februari 2010 @ 17:18:39 #11
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77988266
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

"die problemen veroorzaken"- erg breed begrip he.
Idd!
pi_77988325
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:16 schreef Henk-B het volgende:
Ik zie alleen dit :
[..]

en daar zegt hij toch echt alleen de Moslims ( niet de Marokkanen) die problemen veroorzaken.
Uitzetten is onhaalbaar. Remigratie stimuleren onder moslims is haalbaarder.
  zondag 14 februari 2010 @ 17:21:04 #13
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77988348
Ik ben er ook geen voorstander van hoor om ze te deporteren!
pi_77988481
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:21 schreef Henk-B het volgende:
Ik ben er ook geen voorstander van hoor om ze te deporteren!
Deporteren bekt gewoon lekker omdat het negatieve associaties oproept met WOII. Het gewone woord is nog steeds uitzetten.
  zondag 14 februari 2010 @ 17:26:03 #15
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_77988514
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:20 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Uitzetten is onhaalbaar. Remigratie stimuleren onder moslims is haalbaarder.
Wat is 'stimuleren'? Ze stelselmatig discrimineren? Of erger nog: moslims wél 10.000 euro geven als ze vertrekken naar Marokko, maar míj niet als ik in Canada of zo wil gaan wonen.
  zondag 14 februari 2010 @ 17:27:20 #16
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_77988572
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:25 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Deporteren bekt gewoon lekker omdat het negatieve associaties oproept met WOII. Het gewone woord is nog steeds uitzetten.
Aanhangers van een bepaald geloof uitzetten omdat ze dénken aan de sharia. En het dan over tientallen miljoenen hebben. Dan heb je het woord 'deporteren' niet meer nodig hoor, om aan WO II te denken. Of gaat Wilders dat ook nog verbieden, aan WO II denken?
  zondag 14 februari 2010 @ 17:30:32 #17
262 Re
Kiss & Swallow
pi_77988695
maar goed, een egyptenaar wordt doodgestoken in milaan, dat was het toch...?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_77988787
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:26 schreef Pool het volgende:
Wat is 'stimuleren'? Ze stelselmatig discrimineren? Of erger nog: moslims wél 10.000 euro geven als ze vertrekken naar Marokko, maar míj niet als ik in Canada of zo wil gaan wonen.
Catastrofale fouten uit het verleden goed proberen te maken met in het uiterste geval een financiële stimulans om mensen te laten remigreren. Idealiter is als mensen vanzelf de balans opmaken dat het land van herkomst beter past dan het nieuwe land waar ze zijn neergestreken.

Ik geloof niet dat de islam verenigbaar is met Westerse fundamenten. Je zult dus altijd fricties behouden tussen het Westen en de islam en daarmee met (groepen) moslims.
pi_77988847
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:27 schreef Pool het volgende:

[..]

Aanhangers van een bepaald geloof uitzetten omdat ze dénken aan de sharia. En het dan over tientallen miljoenen hebben. Dan heb je het woord 'deporteren' niet meer nodig hoor, om aan WO II te denken. Of gaat Wilders dat ook nog verbieden, aan WO II denken?
Mail Wilders als je dat graag wil weten.
  zondag 14 februari 2010 @ 17:41:29 #20
13462 BansheeBoy
pi_77989108
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:13 schreef Red_85 het volgende:
Onzin, gezijk met moslims is niet de laatste jaren. Veel verder voor de crisis was er al gekut en in de jaren '90 was er ook genoeg gekloot met dat volk.
Precies, maar het probleem is onmogelijk groter geworden, het wordt alleen meer belicht. Dus de media helpen hier een handje aan mee. Als mijn buurjongen een meisje heeft verkracht, en de media melden het elke dag, dan is het nog steeds "maar" 1 keer gebeurd.

²
  zondag 14 februari 2010 @ 17:43:19 #21
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_77989176
Marokkanen. Jarenlang slecht behandeld, nu zijn ze boos en gaan ze stoute dingen doen.
Bedankt Hans.
  zondag 14 februari 2010 @ 17:47:19 #22
13462 BansheeBoy
pi_77989344
En laat ik nog even benadrukken dat ik als Marokkaan weet waar ik het over heb. Ik erken dat er problemen zijn. Maar ze worden nu dusdanig uitvergroot dat zelfs de goede, nette, correcte, gestudeerde, hardwerkende Marokkanen/Moslims er onder gaan lijden. Dat lijkt me verre van wenselijk.

En laten we niet vergeten dat de Wajong uitkering voornamelijk wordt gebruikt door autochtonen.

²
pi_77989367
quote:

[..]{

Voor een normale opvoeding, of in het algemeen respectvol met elkaar om te gaan heb je geen geloof nodig.

En sorry, ja, ik liet me even gaan, maar als het je geruststelt; Ik heb aan elk geloof dezelfde hekel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 14-02-2010 19:18:10 (onnodig) ]
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
  zondag 14 februari 2010 @ 17:51:37 #24
13462 BansheeBoy
pi_77989504
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:48 schreef ChungLingSoo het volgende:
Voor een normale opvoeding, of in het algemeen respectvol met elkaar om te gaan heb je geen geloof nodig.
Dat zijn we eens, alleen het bashen van de Islam werkt averechts daar ik de Islam voor dit soort boys juist als een solution zie.

²
pi_77989566
quote:
Op zondag 14 februari 2010 17:43 schreef bascross het volgende:
Marokkanen. Jarenlang slecht behandeld, nu zijn ze boos en gaan ze stoute dingen doen.
Wanneer zijn Marokkanen precies slecht behandeld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')