Natuurlijk, of denk je dat moraal iets objectiefs is?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:15 schreef Klopkoek het volgende:
"op grond van internationale ontwikkelingen". owwww, dus als alle andere landen het prima vonden dan was deze oorlog wel terecht?
Ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:15 schreef Klopkoek het volgende:
"op grond van internationale ontwikkelingen". owwww, dus als alle andere landen het prima vonden dan was deze oorlog wel terecht?
Hier kan ik ZO boos om worden inderdaad. Ze geven gewoon hun eigen interpretatie van het rapport en gebruiken het om hun politieke punt te maken, terwijl het juist een rapport van FEITEN is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:15 schreef Klopkoek het volgende:
Haha een gouden quote is geboren.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:16 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Antwoord geven op een vraag die je niet begrijpt.
Ja, het is een suffe drol.:')quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:16 schreef Silven het volgende:
Hij snapte hem niet en ziet er eenbeetje zenuwachtig uit, of is dat altijd zo?
Je moet ook wel. Je kunt je niet veroorloven om iets fout te zeggen, dus dan kun je beter niets zeggen.quote:
REcht is iets objectiefs. Dat is wat zeker is. En als je 10 bondgenoten kan vinden die het met je eens zijn dan zegt dat helemaal niks. Het erge is dat je met zo'n redenering, mits je meer maatjes bij elkaar zoekt (want dat is wat de brief eigenlijk zegt), net zo goed weer een oorlog kan starten!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:16 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Natuurlijk, of denk je dat moraal iets objectiefs is?
Kabinetscrises zijn altijd leuk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:17 schreef JohnLocke het volgende:
Persoonlijk boeit die hele Irak-kwestie me overigens heel weinig, ik had gewoon zin in het drama van nieuwe verkiezingen
Hij lult zich in allerlei bochten, maar komt er (voor zichzelf) wel weer uit.quote:
Hij is net zo'n pannekoek als Balkenendequote:
Heb jij al een minister aan het woord gezien?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:17 schreef Captain_Ghost het volgende:
wat leugenaar is al die ministers in kabinet
quote:Wim van de Camp ( CDA) (follow)
Vandaag, 23:16
In Brussel,even met een glas het live debat Irak volgen Die toch altijd weer oprechte verontwaardiging van Femke, ik zal er nooit aan wennen
Jij zei 'alle landen' dan zou het internationaal recht er ook wel naar zijn, of als op dat punt irrelevant worden beschouwd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:18 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
REcht is iets objectiefs. Dat is wat zeker is. En als je 10 bondgenoten kan vinden die het met je eens zijn dan zegt dat helemaal niks. Het erge is dat je met zo'n redenering, mits je meer maatjes bij elkaar zoekt (want dat is wat de brief eigenlijk zegt), net zo goed weer een oorlog kan starten!
doet ie altijd, die vent kan niet spreken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:18 schreef Boze_Appel het volgende:
van Geel lijkt inderdaad echt piszenuwachtig.
Je reacties zijn niet echt van hoog niveau. Zelfs het CDA en PvdA doen het beter.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:19 schreef Captain_Ghost het volgende:
wanneer dien ze de motie van wan vertrouwne
Nee, dit is het essentiële punt waar het deze nacht over zal gaan vrees ik. Het onderscheid Balkenende toen/Balkenende nu.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:17 schreef Queque het volgende:
Wat een nondiscussie tussen femke en van geel.
Ja, het is wat, mensen met principes in de politiek...quote:
geel, slob..quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:18 schreef fratsman het volgende:
[..]
Heb jij al een minister aan het woord gezien?
Wilders zal zich er wel in kunnen vinden. Formulens e.d.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je reacties zijn niet echt van hoog niveau. Zelfs het CDA en PvdA doen het beter.
Zie je tenminste goed wat voor inhoudloze mensen er in het kabinet zitten. Als je zoiets in een land ziet met een sterk leider praat je wel anders. De meeste landen hebben een leider met ballen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik lig helemaal in een deuk om dit 'debat' i.c.m. de opmerkingen in dit topic. Geweldig hahahah
Nouja, normaal praat hij langzamer en neemt hij af en toe pauze. Nu is hij heel gehaast aan het praten en struikelt hij veel meer dan normaal.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:19 schreef ASroma het volgende:
[..]
doet ie altijd, die vent kan niet spreken.
Dat zijn fractievoorzittersquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:20 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
geel, slob..
das ministers die kabinet tegenwoordig
ah ja, de realist... recht is gebaseerd op de meerderheid/sterkste...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:19 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Jij zei 'alle landen' dan zou het internationaal recht er ook wel naar zijn, of als op dat punt irrelevant worden beschouwd.
Zoals Berlusconi zekerquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:20 schreef Silven het volgende:
[..]
Zie je tenminste goed wat voor inhoudloze mensen er in het kabinet zitten. Als je zoiets in een land ziet met een sterk leider praat je wel anders. De meeste landen hebben een leider met ballen.
Wat is jouw eerste taal?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:20 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
geel, slob..
das ministers die kabinet tegenwoordig
Ja, of denk je dat er alleen een oorlog kan worden begonnen als alle landen er het mee eens zijn? Lijkt me niet dat er dan nog sprake is van conflict of wel?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:21 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
ah ja, de realist... recht is gebaseerd op de meerderheid/sterkste...
Ik lachtequote:Op woensdag 13 januari 2010 23:21 schreef ErikT het volgende:
Van Geel: "Die zou ook van u kunnen komen."
Nog liever dat. Die heeft tenminste charisma en verstand. Enkele criminele invloeden daargelaten.quote:
Ik ook, maar precies zoals die smiley.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:22 schreef Torrio het volgende:
[..]
Liever een pimp dan een hopeloos ventje
Terecht. Slob en Geel doen net alsof er geen problemen bestaan. Dat rechtvaardigt het lange wachten natuurlijk niet.quote:
ik ben het niet met je eens. laat ik het daar bij laten. ik constateer dat het kabinet de ruimte open laat om een oorlogje te starten mits er iets meer maatjes worden geronseld. zo walgelijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, of denk je dat er alleen een oorlog kan worden begonnen als alle landen er het mee eens zijn? Lijkt me niet dat er dan nog sprake is van conflict of wel?
SP gaat niet regeren.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:23 schreef Kwaliteit het volgende:
Pechtold
ik zie wel iets tussen VVD - D66 - SP ofzo
Ik ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:23 schreef Kwaliteit het volgende:
Pechtold
ik zie wel iets tussen VVD - D66 - PVV ofzo
Is dat bij jou aangeschoten ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:24 schreef Silven het volgende:
Hij ziet eruit alsof hij 3 á 4 pilsjes op heeft.
Nee, die stemmen PVV.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:24 schreef ASroma het volgende:
[..]
tjah de rest van het dorp stemt er zeker ook op
Vind je?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:16 schreef Klopkoek het volgende:
van geel komt wel als een ervaren staatsman over....
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:24 schreef ASroma het volgende:
[..]
tjah de rest van het dorp stemt er zeker ook op
SP en VVD???quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:23 schreef Kwaliteit het volgende:
Pechtold
ik zie wel iets tussen VVD - D66 - SP ofzo
Goed puntquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:26 schreef superworm het volgende:
[..]
Bek is een understatement. Noem het een scheur.
In dit soort debatten vind ik haar altijd verruit de beste. Ook nu is ze bezig emt een taktiek. Kant roept vanuit de emotie, zonder gedachte. Femke heeft een gedachte om ze in het nauw te sluiten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:20 schreef Klopkoek het volgende:
ik snap wel waarom men op van geel stemt, van geel komt over als een bestuurder, halsema als een leuke luis in de pels.
Ik ben het niet direct oneens met je, maar er zit natuurlijk een huge verschil tussen 'alle landen' en 'een paar maatjes'.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
ik ben het niet met je eens. laat ik het daar bij laten. ik constateer dat het kabinet de ruimte open laat om een oorlogje te starten mits er iets meer maatjes worden geronseld. zo walgelijk
ja na de schorsingquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:26 schreef Droopie het volgende:
Komen straks nu ook de Premier en Vice-premiers nog aan het woord?
Update 99% van 'onze' troepen zijn al een tijdje weg uit Irak.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:26 schreef Silven het volgende:
Je krijgt gewoon de neiging om daar binnen te stappen, zeggen dat ze allemaal hun muil moeten houden, Balkie op moet zouten, en dat we volgende week het fileprobleem op gaan lossen en alles koek en ei is. En dat iedereen uit Irak terugkomt. Daar zit geen enkele toekomst in. Ze doppen hun eigen boontjes maar. Zijn die mensen in dat zaaltje in een trance ofzo..
Pechtold is verruit de bestequote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
In dit soort debatten vind ik haar altijd verruit de beste. Ook nu is ze bezig emt een taktiek. Kant roept vanuit de emotie, zonder gedachte. Femke heeft een gedachte om ze in het nauw te sluiten.
Deze partij wordt niet afgestraft zolang de hele bible belt plichtsgetrouw blijft stemmen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef Apoca het volgende:
Hoop dat het CDA eindelijk eens in verkiezingen afgestraft zal worden. Is toch fijn om als partij in het "midden" te staan, en lekker van rechts naar links te kunnen draaien en zo zieltjes te winnen. Ze moeten maar eens 4 jaar in de kamer zitten en geen deel uit maken van het kabinet.
In all fairness, hij zit in een onmogelijke positie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef ASroma het volgende:
die van geel wordt met dit soort debatten altijd doorgezaagd, wat een incompetente lul is toch
Daar wil hij niet echt op ingaan. Het gaat allemaal over de "algemene zin".quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:25 schreef Igen het volgende:
Mag je uit de woorden van Van Geel concluderen, dat de CDA-fractie nog steeds voor 100% achter de verklaring van Balkenende van gisteren staat?
de behoudende man die keihard werkt ziet meer in types als van geel dan opgewonden standjes als halsema.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
In dit soort debatten vind ik haar altijd verruit de beste. Ook nu is ze bezig emt een taktiek. Kant roept vanuit de emotie, zonder gedachte. Femke heeft een gedachte om ze in het nauw te sluiten.
Nee, geen PvdA.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:26 schreef borisz het volgende:
Tijd voor D66+VVD+PVDA dan Alexander Rinnooy Kan als MP.
Wacht maar tot Hamer zo komtquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik kan er werkelijk nog steeds niet over uit dat van Geel gewoon de woedende PvdA van gister glashard ontkent. Dat kan toch gewoon echt niet?
ook nog een schorsing..quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:26 schreef borisz het volgende:
Ik ben wel benieuwd inderdaad wat de PvdA van de uitleg van Van Geel vindt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik kan er werkelijk nog steeds niet over uit dat van Geel gewoon de woedende PvdA van gister glashard ontkent. Dat kan toch gewoon echt niet?
Rinnooy Kan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:26 schreef borisz het volgende:
En dan die 1% nog, dan zijn we er. En laat iedereen buiten Amerika dat ook gewoon doen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Update 99% van 'onze' troepen zijn al een tijdje weg uit Irak.
Die zijn zo kleurloos als wat en buigen dan naar een midden-liberale koers.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Met PvdA louter als opvulling, hoop ik.
meerder keren per jaar jahquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
In all fairness, hij zit in een onmogelijke positie.
Ja Balkenende twee met VVD en D66 was een groot succes zeg....quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef ScottTracy het volgende:
dat is dan wel weer zo. Maar je kan onmogelijk feiten ontkennen, het kan niet tegelijk dag en nacht zijn op 1 en hetzelfde punt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
In all fairness, hij zit in een onmogelijke positie.
Wat denk je van Hamer zometeen dan!?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:30 schreef Hukkie het volgende:
Wat een lutser zeg, kan van Geel niet verwijdert worden? Beetje zonde van de tijd.
Dit debat gaat ver boven de pet van de normale burger, die gaat zich van dit soort dingen niets aantrekken..quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het CDA kan Wijn beter zo snel mogelijk terughalen,als ze nog een lijsttreker willen hebben die geloofwardigheid geniet,.
Misschien wil Hamer wel naar huis toe en stelt voor om de regering maar te laten vallen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd inderdaad wat de PvdA van de uitleg van Van Geel vindt.
+1, en dan nog alle mensen welke geen mening hebben ook maar lekker op lijst 1 stemmen zonder gedachte erachter...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Deze partij wordt niet afgestraft zolang de hele bible belt plichtsgetrouw blijft stemmen.
Ja, die draaien wel bij. Tijd voor een liberaler tijdperk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef ScottTracy het volgende:
Vieze man met aardappel in zijn keelquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef Horloge het volgende:
[..]
Rinnooy Kan.![]()
Dat zou echt de juiste man op de juiste plaats zijn. Zo'n persoon hebben we nodig in Nederland.
Nóg liberalerquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, die draaien wel bij. Tijd voor een liberaler tijdperk.
Als dit morgen in een scoop van 2 minuten in het RTL nieuws gevormd word, kan zelfs je blinde katje een mening hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:30 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dit debat gaat ver boven de pet van de normale burger, die gaat zich van dit soort dingen niets aantrekken..
Ook die mensen die nog aan het "opbouwen" zijn. En daarnaast Amerika zijn eigen oorlogen laten uitvechten. Balkenende blijft zich opstellen als een schoothondje.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:32 schreef fratsman het volgende:
Oke, Hamer wordt weer helemaal binnenstebuiten gekeerd door de oppositie.Dat mens komt zó onzeker over.
quote:
Nou ja. Ik werk ook.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
de behoudende man die keihard werkt ziet meer in types als van geel dan opgewonden standjes als halsema.
Geen idee, even afwachten nog.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wat denk je van Hamer zometeen dan!?
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als dit morgen in een scoop van 2 minuten in het RTL nieuws gevormd word, kan zelfs je blinde katje een mening hebben.
Verlichte geestquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef FunkyHomosapien het volgende:
HAMER LAAT JE TIETEN ZIEN!!
oh wacht.
maar het draait niks terug en heeft de economie weldegelijk liberaler gemaaktquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:33 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Idd, wat we nu hebben is het minst liberale kabinet in tijden.
De Nederlandse aanwezigheid in Irak bestaat volgens mij bijna alleen nog maar uit particulieren. Die verdienen geld, die kosten het (ons) niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:32 schreef Silven het volgende:
[..]
Ook die mensen die nog aan het "opbouwen" zijn. En daarnaast Amerika zijn eigen oorlogen laten uitvechten. Balkenende blijft zich opstellen als een schoothondje.
NEIN!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef FunkyHomosapien het volgende:
oh wacht.
*proest* Whahaha!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef FunkyHomosapien het volgende:
oh wacht.
oh wacht.
Volgens mij gaat het daar niet om nu...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:33 schreef Klopkoek het volgende:
Hamer is wel een aardig mens geloof ik... niet alleen negatief zijn.
oh wacht.
Zal Wilders blij mee zijnquote:"Import Liefde op bestelling is komen te vervallen"
Jep, Hamer is de laatste voor de schorsingquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Pechtold is lekker agressief vanavond
Ik had visite maar ik neem aan dat hij zijn eigen termijn al gehad heeft?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Dat dus. Dit gaat geen kabinetscrisis worden.
Check! Iemand die zo veel woorden nodig heeft gaat dat doen... Wat een muts.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef Harlon het volgende:
Nee toch. Ze gaat toch niet proberen om haar uitspraken van gisteren te nuanceren en recht te lullen? Dit kan je serieus niet menen echt.
Als eerste. Sterk betoog had hij.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Pechtold is lekker agressief vanavond
Ik had visite maar ik neem aan dat hij zijn eigen termijn al gehad heeft?
Ik ben heel benieuwd wat de beweegredenen zijn van Bos en Hamer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Dat dus. Dit gaat geen kabinetscrisis worden.
Ik ga het vervolg niet meer zien denk ik nee.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:35 schreef heiden6 het volgende:
Einde discussie zo te horen, Hamer likt het aarsgaatje van Balkenende, en trouwens ook van Bos.
Terecht ook deze keer.quote:
Ja sorry hoor, ze doen het zich zelf aan. Als ze ballen hebben schieten ze de MP gewoon af.quote:
Pechtold basht niet hoor, wil alleen weten waarom ze wederom binnen 24h van standpunt zijn gewijzigd.quote:
quote:
Al was hij Julius Caesar, Napoleon en Roosevelt tegelijk: vanavond gebeurt er niks meer.quote:
Volkomen terecht natuurlijk, dat weet je zelf ook wel. De ondraaglijke hypocrisie en de ruggegraat van rubber, dat leidt onherroepelijk tot een moreel failliet.quote:
1 antwoord.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Pechtold basht niet hoor, wil alleen weten waarom ze wederom binnen 24h van standpunt zijn gewijzigd.
here's a hint: de peilingen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:35 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd wat de beweegredenen zijn van Bos en Hamer.
En dit gaat rotzooi geven in de PvdA.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:37 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ja en? Mooi toch..
Alles om die kut pvda te slopen is mooi..
Met alle respect, ze maken zichzelf hier, wederom, compleet belachelijk.quote:
Heb je de brief gelezen? Daar gaan ze pas in februari op in. Het heeft dus weinig zin om daar specifiek op in te gaan op dit moment.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:37 schreef Klopkoek het volgende:
het gaat totaal niet om de inhoud van commissie davids he? terwijl je daar balkie flink op kan gaan roosteren
Dat komt nog wel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:37 schreef Klopkoek het volgende:
het gaat totaal niet om de inhoud van commissie davids he? terwijl je daar balkie flink op kan gaan roosteren
Zonder standvastigheid van de PvdA was dit onderzoek nooit gekomen. Klaar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:37 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Volkomen terecht natuurlijk, dat weet je zelf ook wel. De ondraaglijke hypocrisie en de ruggegraat van rubber, dat leidt onherroepelijk tot een moreel failliet.
Precies. Van de PvdA begrijp ik het wel, die wilden graag een vrouw hebben en deze stond toevallig bovenaan de lijst.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Wat een aanfluiting van een fractievoorzitster hebben ze toch bij de PvdA.... ongelofelijk dat je zo iemand als spreekbuis van je fractie kiest... mijn dooie hond heeft meer charisma.... zelfde geldt overigens voor Van Geel bij het CDA
Virtuele zetels > Echte zetels.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Het komt nu weer bij me op he: Pechtold heeft 3 zetels! 3! 1 meer dan ThiemenWat een enorme prestatie eigenlijk zoals hij zich profileert.
hulang.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef Nee het volgende:
Wie is dat chineesje naast Femke halsema?
Die is van hier om de hoek. Chinees de Lange Muur.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef Nee het volgende:
Helden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zonder standvastigheid van de PvdA was dit onderzoek nooit gekomen. Klaar.
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:
Juist omdat de PvdA niet standvastig was is het er gekomen, dat was al een teken van zwakte naar het CDA en de eigen kiezers toe.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:39 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zonder standvastigheid van de PvdA was dit onderzoek nooit gekomen. Klaar.
Mariko Peters.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef Nee het volgende:
Niemand wilde, behalve die ene die al 20 x eerder een afgewezen sollicitatie ingedient heeft.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef borisz het volgende:
Hamer dat zij ooit fractievoorzitter is geworden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |