NEIN!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef FunkyHomosapien het volgende:
HAMER LAAT JE TIETEN ZIEN!!
oh wacht.
*proest* Whahaha!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef FunkyHomosapien het volgende:
oh wacht.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef FunkyHomosapien het volgende:
oh wacht.
Volgens mij gaat het daar niet om nu...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:33 schreef Klopkoek het volgende:
Hamer is wel een aardig mens geloof ik... niet alleen negatief zijn.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef FunkyHomosapien het volgende:
oh wacht.
Zal Wilders blij mee zijnquote:"Import Liefde op bestelling is komen te vervallen"
Jep, Hamer is de laatste voor de schorsingquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Pechtold is lekker agressief vanavond
Ik had visite maar ik neem aan dat hij zijn eigen termijn al gehad heeft?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Dat dus. Dit gaat geen kabinetscrisis worden.
Check! Iemand die zo veel woorden nodig heeft gaat dat doen... Wat een muts.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef Harlon het volgende:
Nee toch. Ze gaat toch niet proberen om haar uitspraken van gisteren te nuanceren en recht te lullen? Dit kan je serieus niet menen echt.
Als eerste. Sterk betoog had hij.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Pechtold is lekker agressief vanavond
Ik had visite maar ik neem aan dat hij zijn eigen termijn al gehad heeft?
Ik ben heel benieuwd wat de beweegredenen zijn van Bos en Hamer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Dat dus. Dit gaat geen kabinetscrisis worden.
Ik ga het vervolg niet meer zien denk ik nee.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:35 schreef heiden6 het volgende:
Einde discussie zo te horen, Hamer likt het aarsgaatje van Balkenende, en trouwens ook van Bos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |