Ik ben wel benieuwd inderdaad wat de PvdA van de uitleg van Van Geel vindt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik kan er werkelijk nog steeds niet over uit dat van Geel gewoon de woedende PvdA van gister glashard ontkent. Dat kan toch gewoon echt niet?
Rinnooy Kan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:26 schreef borisz het volgende:
Tijd voor D66+VVD+PVDA dan Alexander Rinnooy Kan als MP.
En dan die 1% nog, dan zijn we er. En laat iedereen buiten Amerika dat ook gewoon doen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Update 99% van 'onze' troepen zijn al een tijdje weg uit Irak.
Die zijn zo kleurloos als wat en buigen dan naar een midden-liberale koers.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Met PvdA louter als opvulling, hoop ik.
meerder keren per jaar jahquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
In all fairness, hij zit in een onmogelijke positie.
Ja Balkenende twee met VVD en D66 was een groot succes zeg....quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef ScottTracy het volgende:
dat is dan wel weer zo. Maar je kan onmogelijk feiten ontkennen, het kan niet tegelijk dag en nacht zijn op 1 en hetzelfde punt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:28 schreef ErikT het volgende:
[..]
In all fairness, hij zit in een onmogelijke positie.
Wat denk je van Hamer zometeen dan!?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:30 schreef Hukkie het volgende:
Wat een lutser zeg, kan van Geel niet verwijdert worden? Beetje zonde van de tijd.
Dit debat gaat ver boven de pet van de normale burger, die gaat zich van dit soort dingen niets aantrekken..quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het CDA kan Wijn beter zo snel mogelijk terughalen,als ze nog een lijsttreker willen hebben die geloofwardigheid geniet,.
Misschien wil Hamer wel naar huis toe en stelt voor om de regering maar te laten vallen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd inderdaad wat de PvdA van de uitleg van Van Geel vindt.
+1, en dan nog alle mensen welke geen mening hebben ook maar lekker op lijst 1 stemmen zonder gedachte erachter...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Deze partij wordt niet afgestraft zolang de hele bible belt plichtsgetrouw blijft stemmen.
Ja, die draaien wel bij. Tijd voor een liberaler tijdperk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef ScottTracy het volgende:
Vieze man met aardappel in zijn keelquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef Horloge het volgende:
[..]
Rinnooy Kan.![]()
Dat zou echt de juiste man op de juiste plaats zijn. Zo'n persoon hebben we nodig in Nederland.
Nóg liberalerquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, die draaien wel bij. Tijd voor een liberaler tijdperk.
Als dit morgen in een scoop van 2 minuten in het RTL nieuws gevormd word, kan zelfs je blinde katje een mening hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:30 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dit debat gaat ver boven de pet van de normale burger, die gaat zich van dit soort dingen niets aantrekken..
Ook die mensen die nog aan het "opbouwen" zijn. En daarnaast Amerika zijn eigen oorlogen laten uitvechten. Balkenende blijft zich opstellen als een schoothondje.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:32 schreef fratsman het volgende:
Oke, Hamer wordt weer helemaal binnenstebuiten gekeerd door de oppositie.Dat mens komt zó onzeker over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |