Omdat ze mensen zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:09 schreef Klopkoek het volgende:
wat ik nooit snap is waarom uitgerekend christenen soms van een oorlog houden op zijn tijd en dat gaan mystificeren
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:09 schreef Klopkoek het volgende:
wat ik nooit snap is waarom uitgerekend christenen soms van een oorlog houden op zijn tijd en dat gaan mystificeren
Dat komt later pas.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:10 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Domme vraag misschien, maar waarom staat Slob "terecht"? Hij is toch geen lid van het kabinet? Zou Balkenende daar zelf niet moeten staan?
Balkenende komt na de schorsingquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:10 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Domme vraag misschien, maar waarom staat Slob "terecht"? Hij is toch geen lid van het kabinet? Zou Balkenende daar zelf niet moeten staan?
Omdat alle kamerfracties wat mogen zeggen bij een debat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:10 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
SMS-democratie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:10 schreef raptorix het volgende:
Kunnen we niet televoten, kunnen we ook es op tijd naar bed
Het is de spreektijd van Slob, en hij wordt geïnterrumpeerd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:10 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Hij verdedigt dan ook het kabinet niet. Hij staat er als fractievoorzitter van de CU in de Tweede Kamer en iedere partij geeft in een debat haar visie, zo dus ook de regeringspartijen. Dat het één grote kabinetlikkerij is, staat daar los van.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:10 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Hij hoeft hier in principe niet op te antwoorden op dit moment. Hij spreekt voor zijn fractie, niet voor de regering.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:10 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Is toch gewoon een duidelijke vraag van Halsema?
Tsjonge jonge.
IRRITANT DIE SLOB!!!!
en 'mensen' houden van oorlog? die vinden het geweldig om onder valse voorwendselen elkaars hersens in te slaan?quote:
QFTquote:
Voor deze ene keer ben ik voor, kunnen we tenminste weer gaan stemmenquote:
Ik begrijp ook niet waarom bepaalde mensen zo nadrukkelijk in beeld komen bij verschillende partijen. Het ontbreekt aan charisma en dat is tegenwoordig belangrijk in het overbrengen van een boodschap.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:12 schreef venomsnake het volgende:
De vent heeft ook zo'n onbetrouwbare kop.
Of course, maar enkele maanden een demissionair kabinet en een termijn die niet afgemaakt wordt betekent minder uitgevoerd overheidsbeleid, dus minder groei, uitbreiding en controle.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik kijk het even uit puur ramptoerisme. Een nieuwe kabinet zal net zo dramatisch zijn. Allemaal variatie op hetzelfde thema: meer overheid.
Maar Hamer is toch wel een van de dieptepunten van alle bescheiden drama's daar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, het is bij de CDA na een jaar of 10 wel weer eens tijd voor een bloedbad, willen ze de standaard 25 zetels behouden, die ze sinds de fusie gehad hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:12 schreef superworm het volgende:
Lessen trekken.
Mijn bullshit bingo kaart is alweer bijna vol.
Een van de weinige 'organisaties' waar stilstand inderdaad relatieve vooruitgang is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Of course, maar enkele maanden een demissionair kabinet en een termijn die niet afgemaakt wordt betekent minder uitgevoerd overheidsbeleid, dus minder groei, uitbreiding en controle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |