quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:33 schreef Cid het volgende:
[..]
Geen idee, denk op alle:
[..]
Van http://www.gamefaqs.com/boards/genmessage.php?board=197341&topic=49853999
Ah, jij bent sinds kort geëmigreerd naar Japan speciaal voor de release van het spel? Dat is fucked up ja. Keer maar weer direct terug.quote:
dan nog moeten ze leren plannen....uiteindelijk koopt iedereen het toch wel maar toch :pquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ah, jij bent sinds kort geëmigreerd naar Japan speciaal voor de release van het spel? Dat is fucked up ja. Keer maar weer direct terug.
Uh?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ah, jij bent sinds kort geëmigreerd naar Japan speciaal voor de release van het spel? Dat is fucked up ja. Keer maar weer direct terug.
Mag dat weer?quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:17 schreef Cheiron het volgende:
Pff.. GT uitgesteld..
Deze week maar eens Uncharted 2 uitspelen en aan Batman beginnen. Tussendoor bevalt Motorstorm 2 ook erg goed trouwens. Het blijft leuk om een ventje van zn motor afgereden te zien worden waarna je met een scherpe bocht nog net over zn hoofd kan rijden
Hij is niet uitgesteld. Het was vals alarm omdat het verkeerd vertaald was.quote:
Het uitstel van de game heeft nog geen invloed op de Europses release, aangezien die sowieso al maanden later ging zijnquote:
Heb alleen geen andere tv om dat uit te proberenquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:47 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik heb ook eens zoiets gehad. Alles was prima, ik zette hem een dag later aan en het hele beeld rolde als een gek. Paar restarts later was het nog steeds niet weg. Andere TV geprobeerd en daar had ik het niet. Toen ik het nog een keer op mijn "game tv" probeerde was het probleem ineens weg...
Hello IT, have you tried turning it off and on again?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:33 schreef Tain het volgende:
IT Crowd
Have you tried turning it off and on again?
Dus alles inc tv van de stroom gehaald en het werkt
crosspost met SC
Epic seriequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hello IT, have you tried turning it off and on again?
[ afbeelding ]
quote:Square Enix cut a game's worth of content from Final Fantasy XIII
It turns out there once were many more labyrinthine paths and dungeons in Final Fantasy XIII, but they got cut. An interview (in Japanese) over at FF-Reunion with art director Isamu Kamikokuryou has him saying that the team removed enough extra locations from the title to make up a whole other game entirely.
Sections cut include a secret base for Snow's hero squad, a character's home that included a park, and even a zoo inside one of the game's amusement park areas. This is all more impressive when you consider that Square Enix is expecting to need three DVDs to hold everything that's still in the Xbox 360 version of the game. Bron
Dan zeg ik het wel. Thank you Xbox.quote:
Waarom heeft SE dan ooit ingestemd om een 360 versie te maken...quote:
Geld van MS en meer potentiële kopers. Volkomen logische beslissing, maar wel jammer dat er zoveel geschrapt moest worden (een deel zal ook vanwege tijd zijn denk ik, FFXIII is geen GT5)quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom heeft SE dan ooit ingestemd om een 360 versie te maken...
Jaaa bijna maart dan komt GT5quote:
Ik zie niet in waarom dat het probleem zou zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan zeg ik het wel. Thank you Xbox.
http://www.eurogamer.net/articles/3d-dot-game-heroes-reviewquote:3D Dot Game Heroes is a one-trick pony, but it does its one trick very well. Anyone with any nostalgic affection for the era of its inspiration - or for classic Zelda - will find it hard to resist. You could see it either as a loving tribute or a complete rip-off, but even if it is a rip-off, it's a very likeable one. If it were a bit more imaginative and a bit funnier, a bit more openly satirical, it might be brilliant. It's a comfortable and visually stunning trip down memory lane rather than anything more ambitious.
Niet heel veel bijzonders helaasquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:10 schreef SToRM81 het volgende:
De Store update voor deze week: http://blog.eu.playstatio(...)e-14th-january-2010/
Constructorquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:10 schreef SToRM81 het volgende:
De Store update voor deze week: http://blog.eu.playstatio(...)e-14th-january-2010/
In Europa is dat al een tijdje uit onder de naam PlayTV. Het ding ondersteunt echter alleen DVB-T, wat je in nederland kan krijgen via digitenne, maar geen dvb-c, digitale tv via de kabel, wat de meeste nederlanders gebruiken. Bovendien kan je er geen smartcard indoen, waardoor je alleen de ongecodeerde zenders, Nederland 1,2,3 kan ontvangen. Al met al is het een vrij waardeloos ding voor de Nederlandse markt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan zeg ik het wel. Thank you Xbox.
Anyway, er komt een Digitale TV Recorder in Japan als uitbreiding voor de PS3:
http://www.jp.playstation.com/info/release/nr_20100114_torne.html
[ afbeelding ]
3.15quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:43 schreef fratsman het volgende:
Wat houdt die nieuwe systeemupdate in? Krijg net een melding.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:41 schreef SToRM81 het volgende:
Het is een update die eerste niet verplicht was en nu wel, 3.15 dus.
Nieuwe GoW III screens: http://www.andriasang.com/e/galleries/2010/01/15/god_of_war_iii/
Ziet er echt supergoed uit!!!![]()
![]()
![]()
Confirmed eindbazen:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zoals N'gai Croal treffend zou zeggen: ''i'm...i'm still recovering''.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Confirmed eindbazen:Een ervan staat volgens mij ook op image 2: je ziet die kachel op zijn kop en volgens mij op de achtergrond weer die stomme wanden waar die handjes uit kwamen in eerdere delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de rest, als je deel 2 hebt gespeeld weet je precies welke baasjes je iig gaat p0wnen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik zeg toch ook confirmedquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een ervan staat volgens mij ook op image 2: je ziet die kachel op zijn kop en volgens mij op de achtergrond weer die stomme wanden waar die handjes uit kwamen in eerdere delen
Ha, got yaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook confirmed
Heel de spoiler voor niets
Oooohhhh Stealth edit!
Screens zijn inmiddels van de site gehaald. Embargo verbroken, die zijn d'r aan dus.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:41 schreef SToRM81 het volgende:
Het is een update die eerste niet verplicht was en nu wel, 3.15 dus.
Nieuwe GoW III screens: http://www.andriasang.com/e/galleries/2010/01/15/god_of_war_iii/
Ziet er echt supergoed uit!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:57 schreef SToRM81 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Hier nu opeens ook weer.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:57 schreef SToRM81 het volgende:
Ik kan ze via de link ook nog altijd zien hoor.
En anders importerenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Same voor Europa please.
Ik weet niet wat er in zitquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De Ultimate Edition pik ik liever hier in de winkel op.
Ah, bijgelezen. Kost da?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
http://blog.eu.playstatio(...)ate-trilogy-edition/
quote:
Ik verwacht echter dat ie hier voor 100 euro wordt verkocht.quote:Sony Europe has slapped a rather hefty GBP £109.99 price tag on its forthcoming God of War III: Ultimate Trilogy Edition bundle in the UK.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:Ik was net iets te laat met mijn editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN id: NL_SToRM
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]De slet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan het in maart meemaken. Marathonhacken!
Die collection vind ikw at duur voor wat het mij extra biedt: ik heb de I+II HD collection ook al, dus dan zou ik flink wat neer moeten leggen voor een leuk uitziende pandoras box
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Sold!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[..]
Ik verwacht echter dat ie hier voor 100 euro wordt verkocht.
De wat?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:13 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben getroffen door The Three Beeps of Horror.
Heb ik ook gehad, binnen een week had ik een nieuw exemplaar (een oude 40gb versie dat dan weer wel).quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:16 schreef DrDentz het volgende:
Krijg 'm met geen mogelijkheid meer aan de praat. Hopen dat Sony me een andere geeft.
Doe het voor mij sletje.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:27 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik ben aan het resisten, maar lastig.
Ziet er goed uit! Even de reviews afwachten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heavy Rain Special Edition inhoud in beeld.
[ afbeelding ]
Jij had m toch ook al besteld bij HMV?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Moet. Hebben.
Gooi 'm straks meteen in de bestelling.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:17 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Jij had m toch ook al besteld bij HMV?
Ziet er goed uit die SE
Linger in the Shadows. Niet echt een game maar wel een bijzonder aparte ervaringquote:Op maandag 18 januari 2010 11:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand nog tips op artsy / abstracte games zoals:
Flower
PixelJunk Eden
PixelJunk Shooter
Loco Roco
PataPon
Dus stylishe grapics en een aparte vorm van gameplay
flOw, Echochrome en Gravity Crash.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:20 schreef SuperFruitig het volgende:
Iemand nog tips op artsy / abstracte games zoals:
Flower
PixelJunk Eden
PixelJunk Shooter
Loco Roco
PataPon
Dus stylishe grapics en een aparte vorm van gameplay
Welke extra cd's?quote:Op zondag 17 januari 2010 18:44 schreef knoest99 het volgende:
Heb de Heavy Rain SE ook net besteld bij HMV, is dat alleen wel dezelfde als op het plaatje hierboven?
Op de HMV site hebben ze het alleen over extra digitale content en niet over de echte origami en extra cd's die op het plaatje staan
Echt een hele goede gamequote:Op maandag 18 januari 2010 10:23 schreef SToRM81 het volgende:
Mijn volgende game om uit te spelen is inFamous.
Ah! flOw had ik ook al jaquote:Op maandag 18 januari 2010 12:09 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
flOw, Echochrome en Gravity Crash.
Linger in Shadows iddquote:Op maandag 18 januari 2010 11:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Linger in the Shadows. Niet echt een game maar wel een bijzonder aparte ervaring
World Exclusive Review van OPM UK (welke kritischer zijn dan de Amerikaanse uitgave) ja.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:08 schreef Cheiron het volgende:
Stukje Heavy Rain review?
Van GoT geplukt. "Genuinly emotional" -> klinkt goed!
Ik heb er al veel goeds over gehoord jaquote:
Mmmm,... interessant!quote:Op maandag 18 januari 2010 14:08 schreef Cheiron het volgende:
Stukje Heavy Rain review?
Van GoT geplukt. "Genuinly emotional" -> klinkt goed!
Who who who, wacht es ff. Je hebt wel een PSN id in je sig staan maar je hebt geen PS3? Waar ben jij nou helemaal mee bezig?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:04 schreef Agiath het volgende:
gvd ik moet niet meer dit topic lezen, moet me echt inhouden om niet zelf een PS3 te kopen, en ik heb al zo weinig geld.
Wat een faler.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:31 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Who who who, wacht es ff. Je hebt wel een PSN id in je sig staan maar je hebt geen PS3? Waar ben jij nou helemaal mee bezig?Of speel je op iemand anders z'n apparaat?
Lal, zeker arrrr-in gegaan voor rollsquote:Op maandag 18 januari 2010 21:04 schreef Agiath het volgende:
gvd ik moet niet meer dit topic lezen, moet me echt inhouden om niet zelf een PS3 te kopen, en ik heb al zo weinig geld.
Pokeren doe ik al een tijdje niet meer.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lal, zeker arrrr-in gegaan voor rolls
Wedden dat Nintendo de lachende derde (of eigenlijk eerste dus) wordt/blijft?quote:Sony has announced a delay to the planned release of the new motion controller for PlayStation 3.
The controller had been due to launch in spring this year. However, in a statement, Sony said it will now be released in the autumn in Japan, North America, Europe and other PAL territories.
There's still no official title for the peripheral, which is referred to as "Motion Controller (tentative name)" in the press release. Reports began circulating yesterday that it will be called Arc.
According to Sony the controller will work with the PlayStation Eye 2 camera. It's said to "detect the natural and intuitive movement of the hand and reflect the precise movement within the game, delivering a whole new entertainment experience on PS3". The plan is for the new peripheral to become the de facto controller for PS3 "along with" the Dual Shock pad.
"We have decided to release the Motion Controller in fall 2010 when we will be able to offer an exciting and varied line-up of software titles that will deliver the new entertainment experience to PS3 users," said Sony Computer Entertainment president Kaz Hirai.
"We will continue to work to have a comprehensive portfolio of attractive and innovative games for the Motion Controller, not only from SCE Worldwide Studios but also from the third-party developers and publishers, whom we have been working closely with. We look forward to soon unveiling the exciting software line-up that further expand and define the PS3 platform as the ultimate entertainment system for the home."
The PS3 motion controller was first unveiled at Sony's E3 press conference last year. Back in July, R&D exec Paul Holman told Eurogamer the company was on track for a spring release "from a hardware point of view".
Sony will now face competition from Microsoft, which has given a "holiday 2010" date for the release of new motion control technology Project Natal.
Ik zie me dan ook niet wild rondzwaaiend GoW doen. Maar goed, ik heb dezelfde bedenkingen bij Natal. Het is evolutie, Nintendo had de revolutie. En je ziet aan de spellen dat er soms achteruitgang is. Als ook elke casheyed devver op de PS3 en XBox zijn motiontroep gaat gooien zoals nu met de Wii het geval is, dan ga ik huilen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze gaan het één op één uitvechten:
[..]
Wedden dat Nintendo de lachende derde (of eigenlijk eerste dus) wordt/blijft?
Ik vond m na een paar uurtjes saai worden eerlijk gezegd.quote:
Er zullen wel wat crap-zwaai-games uitkomen maar ik verwacht toch dat het niet heel erg veel zal zijn. Kijk naar Wii Motion +, dat is ook een uitbreiding die niet standaard is en er wordt vrijwel niets voor uitgebracht.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie me dan ook niet wild rondzwaaiend GoW doen. Maar goed, ik heb dezelfde bedenkingen bij Natal. Het is evolutie, Nintendo had de revolutie. En je ziet aan de spellen dat er soms achteruitgang is. Als ook elke casheyed devver op de PS3 en XBox zijn motiontroep gaat gooien zoals nu met de Wii het geval is, dan ga ik huilen.
Niemand wil dat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:52 schreef Cheiron het volgende:
Ik wil helemaal niet dat motion controls de standaard manier van gamen worden
Jawel! Lekker springen voor je tv en je motion controller door je tv heengooienquote:
Ik vind m na een paar uur juist leuker worden, aangezien je dan meer krachten hebt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vond m na een paar uurtjes saai worden eerlijk gezegd.
Misschien moet ik er eens mee verder gaan, maar op een gegeven moment had ik het gevoel dat ik niets anders moest doen dan rondrennen/springen en van die gasten dood moest schieten met een bliksem hier en daar.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:23 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik vind m na een paar uur juist leuker worden, aangezien je dan meer krachten hebt.
De game bevalt prima tot nu toe moet ik zeggen. Ik heb m tot nu toe alsmaar in het Nederlands zitten spelen, omdat ik telkens vergeet de systeemtaal aan te passen voordat ik begin met spelen. Maar ik vind de voice-acting nog nieteens zo slecht gedaan eigenlijk.
Tja, geld stroomt (nog) binnenquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze gaan het één op één uitvechten:
[..]
Wedden dat Nintendo de lachende derde (of eigenlijk eerste dus) wordt/blijft?
Toen Nintendo cartridges gebruikte ipv discs was Nintendo d00med. Toen Square-Enix weg ging was Nintendo d00med. Toen Rare weg ging was Nintendo d00med. Toen de GameCube verkopen achter bleven was Nintendo d00med. En nu verkopen ze de meeste consoles en games van allemaal.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Tja, geld stroomt (nog) binnen
Reputatie en games aanbod: verdwenenKijken hoe nintendo dit ooit gaat oplossen.
Dat wordt het ook niet, en dat moet het ook niet worden want dan is de magie eraf (lees: magie = gimmicky-ness)quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:52 schreef Cheiron het volgende:
Ik wil helemaal niet dat motion controls de standaard manier van gamen worden
Je hebt het over het financiele plaatje. Wii is nou niet echt de meest gerespecteerde console meer. Welke artitieke games bedoel je dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toen Nintendo cartridges gebruikte ipv discs was Nintendo d00med. Toen Square-Enix weg ging was Nintendo d00med. Toen Rare weg ging was Nintendo d00med. Toen de GameCube verkopen achter bleven was Nintendo d00med. En nu verkopen ze de meeste consoles en games van allemaal.
They'll find a way. Bovendien, er zijn een paar van de meest artistieke en bijzondere games van deze generatie verschenen op de Wii. Daarnaast is het dé console voor 2D en 3D platforming en partygames.
Maar goed, als je dat niet wil zien of geloven, primaIk ben blij met mij Wii
Ik was in het begin ook nog niet helemaal overtuigd van de gameplay moet ik zeggen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Misschien moet ik er eens mee verder gaan, maar op een gegeven moment had ik het gevoel dat ik niets anders moest doen dan rondrennen/springen en van die gasten dood moest schieten met een bliksem hier en daar.
Vond de missies nogal saai ook, als ik het me goed herinner moest ik als laatste de hele stad rond om van die radio-zenders te slopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het feit dat alle abilities uit te breiden zijn vind ik ook wel leuk
PSN id: NL_SToRM
No More Heroes, Madworld, Muramasa, A Boy and his Blob, Mario Galaxy. En dit jaar komen o.a. nog Lost in Shadow en Fragile Dreams. Het is allemaal niet zo erg als iedereen denkt, het overgrote deel van de Wii gebruikers is echter meer van de Wii Fit en Just Dance zoals een groot deel van de PS2 gebruikers voor Buzz en Singstar gingen. Maakt dat de PS2 tot een slechte console? Nee, verre van.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Je hebt het over het financiele plaatje. Wii is nou niet echt de meest gerespecteerde console meer. Welke artitieke games bedoel je dan?
Ik ook, zeker. Op dit moment speel ik er weinig mee, maar dat ligt meer aan het gamesgeweld wat de PS3 op dit moment heeft. Galaxy 2, Zelda, games waar ik toch zeker zonder een review te lezen ga halen, day 1.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar goed, als je dat niet wil zien of geloven, primaIk ben blij met mij Wii
Daar heb je wel gelijk in ja. Het grote verschil vind ik is dat je op de xbox360/ps3 heeeeeeeel veel degelijke games hebt die tof zijn. Op de Wii heb je een aantal toppers en alles wat geen topper is is meteen enorme bagger. (wat is topper een vies woordquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
No More Heroes, Madworld, Muramasa, A Boy and his Blob, Mario Galaxy. En dit jaar komen o.a. nog Lost in Shadow en Fragile Dreams. Het is allemaal niet zo erg als iedereen denkt, het overgrote deel van de Wii gebruikers is echter meer van de Wii Fit en Just Dance zoals een groot deel van de PS2 gebruikers voor Buzz en Singstar gingen. Maakt dat de PS2 tot een slechte console? Nee, verre van.
Veel gamers hebben alleen een plaat voor hun kop en missen echt veel toffe games doordat ze de Wii bij voorbaat al afschrijven.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in ja. Het grote verschil vind ik is dat je op de xbox360/ps3 heeeeeeeel veel degelijke games hebt die tof zijn. Op de Wii heb je een aantal toppers en alles wat geen topper is is meteen enorme bagger. (wat is topper een vies woord)
Linkje?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:22 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Zo, net maar even de special edition van Bioshock 2 besteld. ¤79 en gratis bezorgd leek me toch niet gek![]()
Nu nog een platenspeler kopen zodat ik dat ding dat er bij zit straks kan gaan draaien
Zit totaal niet in deze hype!quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
3D Dot Heroes, nieuwe screens, trailer en website!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
http://www.3ddotgameheroes.com/
Trailer via de website.
Ik ook niet, maar dat wil niet zeggen dat ik het nieuws niet deel.quote:
Die zou toch al eerder uitkomen? Die eerdere GOTY editie is dus geschrapt en dit wordt de definitieve GOTY editie? Ben benieuwd of hier dan ook de nieuwere DLC bij inbegrepen zal zitten, zoals water enzo...quote:
De eerdere GOTY editie is helemaal niet geschrapt. Op dat moment werd deze alleen voor Amerika aangekondigd. Europa volgt nu dus met van wat je kunt aannemen exact dezelfde content.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die zou toch al eerder uitkomen? Die eerdere GOTY editie is dus geschrapt en dit wordt de definitieve GOTY editie? Ben benieuwd of hier dan ook de nieuwere DLC bij inbegrepen zal zitten, zoals water enzo....
Even langs lopen en je ziet het voor 10 euro.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:53 schreef Cid het volgende:
[..]
Op de site isse gewoon nog 60+ euro...
edit: heb het al gezienquote:
Wel vrijwel overal al uitverkocht, en wordt ook bijna nergens meer echt aangevuld.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even langs lopen en je ziet het voor 10 euro.
Oh, jammerquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wel vrijwel overal al uitverkocht, en wordt ook bijna nergens meer echt aangevuld.
Ik ben blij dat er in het oosten des lands geen hond woontquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wel vrijwel overal al uitverkocht, en wordt ook bijna nergens meer echt aangevuld.
ps3 even aanslingerenquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:59 schreef Chaos-Zero het volgende:
Voor degene die het nog niet weten, ModNation Racers is nu al te downloaden in de store!
max. 100.000 downloads toch?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:59 schreef Chaos-Zero het volgende:
Voor degene die het nog niet weten, ModNation Racers is nu al te downloaden in de store!
Het is geen Xbox Live!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarom max. 100.000 downloads? Je moet er toch voor betalen?
Open Beta, zie ik nu. Ben benieuwd. Ben hem nu met een slakkengangetje aan het downloaden (moet de poorten eigenlijk nog forwarden)quote:
Agent: Waarom reed u door rood licht.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:08 schreef Misan het volgende:
Ik ben op weg naar huis, hopelijk nog op tijd
Ik was het ook wel ff zat vandaagquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Agent: Waarom reed u door rood licht.
Misan: Uuh ik moet ModNation Racers downloaden..
Jij denkt echt dat het zo snel wordt gedownloadquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:38 schreef Misan het volgende:
Op tijd thuis iig, dus heb het idee dat er veel meer dan 100.000 downloads beschikbaar zijn
Wereldwijd 100.000 stuks dacht ikquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat het zo snel wordt gedownload? Ik denk dat er nu misschien 1000/2000 stuks zijn gedownload.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:38 schreef Misan het volgende:
Op tijd thuis iig, dus heb het idee dat er veel meer dan 100.000 downloads beschikbaar zijn
En daar is geen woord aan gelogen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Cyb ik krijg altijd het gevoel dat je heel erg intelligent bent![]()
No shit.quote:
Dit iets?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er een overzicht van welke dynamic themes er te verkrijgen zijn en hoe deze eruit zien? Ik heb nu gewoon de standaardtheme met die bewegende sterretjes, maar een nieuwe toffe theme zou wel leuk zijn denk ik. Heb alleen geen zin om dat via de store uit te zoeken omdat het zo'n onoverzichtelijke bende is.
Thnx.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Dit iets?
En ik vind ModNations best grappig
Welk helder licht heeft deze beste man als redacteur aangenomen? Met dit soort oneliners kunnen we natuurlijk weinig mee. Keiharde faal.quote:
Als dit dezelfde beta als de eerdere dan is het ook mogelijk online te racen tegen anderequote:Op donderdag 21 januari 2010 20:11 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zit ook ff ModNation Racers te spelen maar je kunt alleen maar time trial doen.
Het ziet er opzich wel grappig uit alleen of ik dit fullprice ga kopen. Ik waag het te betwijfelen.
Als je zelf een track maakt kan je wel tegen AI tegenstanders rijden maar tegen anderen online heb ik nog niet gevonden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:25 schreef marcek het volgende:
[..]
Als dit dezelfde beta als de eerdere dan is het ook mogelijk online te racen tegen andere
Goed mogelijk dat er op dat moment een server onderhoud plaatsvond. In de closed beta was dit van 17.00 tot 19.00 namelijk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als je zelf een track maakt kan je wel tegen AI tegenstanders rijden maar tegen anderen online heb ik nog niet gevonden.
Zal wel onderhoud geweest zijn kan nu namelijk wel online racen en zie ook andere rijden in de Modspot.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Goed mogelijk dat er op dat moment een server onderhoud plaatsvond. In de closed beta was dit van 17.00 tot 19.00 namelijk.
In ieder geval kun je online racen via de snelmenu (druk op start-->online race) of vanuit de mod pod naar het hok ''online racing'' te rijden.
dat gelul heb ik ook af en toe en vaak werkt het dan ineens weerquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
ZIjn er mensen met trophy problemen op het moment? Ik heb die laatste update al in december gedaan, maar blijkbaar heb ik daarmee trophy sync problemen gekregen?
Ik sync niet dagelijks of zo, dus het is me niet eerder opgevallen.
Zonder de game gespeeld te hebben geloof ik jequote:Op donderdag 21 januari 2010 19:07 schreef Wessiej het volgende:
Modnation Racers, wat een schijt.
ben het eigenlijk ook wel met wessiej eens. Alleen het asfalt leggen is leuk. Het racen is kut en het banen bouwen is op het asfalteren na ook niet bijzonder interessantquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zonder de game gespeeld te hebben geloof ik je
quote:“Your latest word on L.A. Noire is that it is coming along "splendidly" and that we can expect more details very soon, but that was in September. I've been anticipating this game for ages now and I was wondering if you can provide any new information or when in fact you'll publicly provide more information. By the way, is it still on the PS3?” – received via Mouthoff
Bronquote:There will be something great to see soon - a proper in-depth look at the game and why it is so ground breaking and innovative, both in terms of the game's design and the amazing new technology to support it. Expect to see a long-awaited reveal via a big cover story next month.
*ergert zich.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:37 schreef Misan het volgende:
[..]
dat gelul heb ik ook af en toe en vaak werkt het dan ineens weer
Sweet! Er veel zin in.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 07:13 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Battlefield: Bad Company 2 Exclusive Single-Player Reveal Trailer
FUCK YEAH![]()
Ziet er goed uit. Lekker veel variatie.
Is door mij al besteldquote:Op vrijdag 22 januari 2010 07:13 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Battlefield: Bad Company 2 Exclusive Single-Player Reveal Trailer
FUCK YEAH![]()
Ziet er goed uit. Lekker veel variatie.
Metroid op 1....zucht.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Gametrailers: Top 10 Most Anticipated Games of 2010
Dat dus.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:35 schreef Yi-Long het volgende:
Idd een beetje een vreemde top 10. Maffia 2 stond er bijvoorbeeld niet eens tussen. Maar goed, iedereen zal zo zijn lijstje hebben naar welke games ze uitkijken. Ik kan het er wel mee 'oneens' zijn, maar dat heeft ook weinig zin.
Beetje magertjes. Vind het jammer dat niet de hele soundtrack meegeleverd wordt. Die sticker hoeft voor mij ook niet echt, die plak ik toch nergens op. Artbook is dan wel weer leuk.quote:The Limited Collector's Edition, available for both PS3 and Xbox 360 on March 9, will include the game (obviously), a soundtrack sampler CD containing tracks chosen by outbound composer Masashi Hamauzu, and a "The World of Final Fantasy XIII" artbook.
Also included in the package: three art prints of the main characters' Eidolon summons, and a decal of the "Brand of the l'Cie,"
De Soundtrack is los tekoop voor 50 dollah ofzoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:28 schreef Griebus het volgende:
Voor de mensen die de MAG demo nog willen proberen: hij staat nu in de HongKong store.
Ping zal wel niet al te best zijn maar wie niet waagt...
edit: info over de collector's edition van Final Fantasy XIII:
[..]
Beetje magertjes. Vind het jammer dat niet de hele soundtrack meegeleverd wordt. Die sticker hoeft voor mij ook niet echt, die plak ik toch nergens op. Artbook is dan wel weer leuk.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Sinds vandaag ook de trotse bezitter van een PS3.
Welke film?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke titels heb je mee opgepikt?
Hehequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke titels heb je mee opgepikt?
Deel 1 moet ook, geen multiplayer, maar maakt niet uit.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hehe![]()
Nu alleen Uncharted 2 en het bevalt me erg goed
Idem hier,... erg matige CE voor een FF game. Gemiste kans hoor,... ik laat hem liggen,... helemaal voor die prijs!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:28 schreef Griebus het volgende:
Voor de mensen die de MAG demo nog willen proberen: hij staat nu in de HongKong store.
Ping zal wel niet al te best zijn maar wie niet waagt...
edit: info over de collector's edition van Final Fantasy XIII:
[..]
Beetje magertjes. Vind het jammer dat niet de hele soundtrack meegeleverd wordt. Die sticker hoeft voor mij ook niet echt, die plak ik toch nergens op. Artbook is dan wel weer leuk.
Knap gedaan vanuit beveiligingsoptiek. Maar nu komen die piraatjes weer om het uit te buiten. Zie de reacties op deblog.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 06:44 schreef maess het volgende:
geohotps3.blogspot.com
het is zover, de ps3 is gehackt,
Dat waarschijnelijk, maar hij kan op dit moment nog niets doen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:56 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ach, nog even wachten en Sony komt met een patch en dan kunnen ze weer opnieuw beginnen.
Ikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie heeft er FFV gespeelt
5400 of 7200 rpm schijf maakt niet echt veel uit.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:55 schreef rakotto het volgende:
Hoe sneller hoe beter natuurlijk.Laadtijden etc
quote:PS3 startup time
* 5400rpm speed test: 15.7 sec
* 7200rpm speed test: 13.5 sec
VERDICT: This one was the most noticeable; we could swear that the faster HDD allowed the PS3 to start and load the Cross Media Bar slightly faster.
Neej. Dat is het nog niet.quote:
nee, weet ik. Er zal hoogstwaarschijnlijk ook nooit een loader komen, maar de playstation 3 was nog niet gehacked... nu dus wel. Als hij het afmaakt dan is het mogelijk homebrew te draaien op de playstation 3.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:28 schreef rakotto het volgende:
[..]
Neej. Dat is het nog niet.Hij heeft alleen bepalade dingen gekraakt, wat ie gedaan heeft kan nog niets uitvoeren. Dus geen zelf geschreven codes oid om ISO loaders te maken bv.
Mooi toch? Goede emulators en media-centers en regio-vrij DVD's kijken, etc etc. Misschien zelfs de BR-speler wel regiovrij. Zou prima zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:49 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nee, weet ik. Er zal hoogstwaarschijnlijk ook nooit een loader komen, maar de playstation 3 was nog niet gehacked... nu dus wel. Als hij het afmaakt dan is het mogelijk homebrew te draaien op de playstation 3.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:49 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nee, weet ik. Er zal hoogstwaarschijnlijk ook nooit een loader komen, maar de playstation 3 was nog niet gehacked... nu dus wel. Als hij het afmaakt dan is het mogelijk homebrew te draaien op de playstation 3.
Misschien is het wel allemaal een hoax van sony, doen alsof ie gehackt is, zodat allemaal mensen een PS3 kopen om hem vervolgens om te bouwen, en dan de hack weer ongedaan maken op een of andere manierquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mooi toch? Goede emulators en media-centers en regio-vrij DVD's kijken, etc etc. Misschien zelfs de BR-speler wel regiovrij. Zou prima zijn.
Daarnaast zal het er voor zorgen dat heel veel mensen dan zo'n PS3 gaan kopen, die dat eerst niet van plan waren, om verschillende redenen (de een voor 'gratis' games, de ander voor een regio-vrije BR/DVD speler, een ander vanwege die emulators, etc etc).
Dank jequote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:57 schreef maess het volgende:
[..]- jij bent ook goed op de hoogte he
Het leukste van dat spel is ook wanneer je de game selecteert in de XMB maar nog niet start.quote:Op maandag 25 januari 2010 08:52 schreef NutKees het volgende:
Verdomme wat is Brutal Legend een flinke tegenvaller. Presentatie is goed maar de rest erg onder de maat: saaie landschappen, repeterende opdrachten, sandbox (ga toch weg met je jumps, buried metal en snakes... wie zit daar nou nog op te wachten...),en niet erg goed werkende RTS. Erg jammer zo na het geniale Psychonauts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel bekennen dat ik nog niet erg ver ben gekomen met die game.
erg slecht uitgewerkt iddquote:Op maandag 25 januari 2010 12:48 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben er ook nog niet ver in, vooral omdat het rts gedeelte gewoon niet leuk is. Had er ook veel meer van verwacht.
Alleen sata 2,5" als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:06 schreef Misan het volgende:
Pikt de PS3 trouwens SATA schijven of alleen IDE?
Ik heb hem ook van een paar vrienden gehad voor m'n verjaardag gisterquote:
Mooi cadeauquote:Op maandag 25 januari 2010 16:20 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ik heb hem ook van een paar vrienden gehad voor m'n verjaardag gister
Ik ook, alleen is hij in het zwart-wit bij mij. Heeft geloof ik te maken met 50Hz tv.quote:
lollercopter @ PS3 ft analoogquote:Op maandag 25 januari 2010 16:45 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ik ook, alleen is hij in het zwart-wit bij mij. Heeft geloof ik te maken met 50Hz tv.
Iemand de zelfde ervaring?
Zeker een mooi cadeau! Vind het wel wat moeilijk, of ligt het aan mij? Heb het ook nog nooit eerder gespeeld maar ben al een aantal keer dood gegaan.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mooi cadeau.
Dikke actie. Ik had nog nooit GoW gespeeld.
Ik vind het ook wel lastig af en toe maar ik vecht gewoon doorquote:Op maandag 25 januari 2010 18:43 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Zeker een mooi cadeau! Vind het wel wat moeilijk, of ligt het aan mij? Heb het ook nog nooit eerder gespeeld maar ben al een aantal keer dood gegaan.
Hey, niet iedereen heeft zo'n rijke ouders als jij.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
lollercopter @ PS3 ft analoog
Zal ik je dan maar ff wakker schudden, er zijn al iso loaders, ze werken en ze worden al sinds 2008 gebruikt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:01 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Dank jeDaarom deel ik het ook met jullie
?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:04 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Hey, niet iedereen heeft zo'n rijke ouders als jij.
Killzone 2 natuurlijk. SOCOM zuigt. SOCOM lagt, zit vol met bugs en het ziet er grafisch niet uit. Ook is er amper een community. Killzone 2 heeft een wat simpele single player, maar ziet er erg strak uit, tilt de PS3 grafisch tot het maximum, heeft een grote online community en is gewoon erg leuk om online te spelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 02:00 schreef Koko_Banana het volgende:
Socom: Confrontation of Killzone 2?
Ik wil één van die twee, welke is de betere en moeilijkere game?
Psssst, die is nog niet gekraakt. leuk dat de persoon in kwestie bij de supervisor kan komen, maar daarmee heb je de securitykeys nog nietquote:Op maandag 25 januari 2010 22:12 schreef maess het volgende:
[..]
Zal ik je dan maar ff wakker schudden, er zijn al iso loaders, ze werken en ze worden al sinds 2008 gebruikt.
Het enige probleem is is dat ze alleen op PS3 devkits werken omdat die je die vrijheid geven.
Nu de consumer ps3 gekraakt is is het een kwestie van copy paste.
Hehe, da's zo'n beetje mijn probleem ook. Vandaar de pauper-tv.quote:
De God of War spellen kunnen op bepaalde stukken inderdaad vrij pittig zijn ja. Ik heb ze vroeger beide op normal uitgespeeld, maar de Collection heb ik op easy uitgespeeld. Het maakt voor de game-ervaring (en trophies) niets uit en het zorgt voor minder frustratie, vooral op het einde.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:43 schreef Chaos-Zero het volgende:
Zeker een mooi cadeau! Vind het wel wat moeilijk, of ligt het aan mij? Heb het ook nog nooit eerder gespeeld maar ben al een aantal keer dood gegaan.
In deel drie verwacht ik daar toch zeker een trophy voorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:06 schreef rakotto het volgende:
God of War moet op God-mode uitgespeeld worden.
Dat is een kwestie van dagen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Psssst, die is nog niet gekraakt. leuk dat de persoon in kwestie bij de supervisor kan komen, maar daarmee heb je de securitykeys nog niet
WAAAAAAAAW GEAAAAK NU AL DAMNNNNquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:57 schreef SuperFruitig het volgende:
MYGAAAAAAWD
UNCHARTED TWEE BINNEN GEAK
MUST
GO
HOME,
LEAVE
WORK,
MUST
PLAY
UNCHARTED
2
Ik had eens geheurd dat met een snellere schijf dan de standaard hij ook sneller overhit.. Geen idee of t waar is maar toch..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:55 schreef rakotto het volgende:
Hoe sneller hoe beter natuurlijk.Laadtijden etc
HET WAS ALLEMAAL FUCKED GEGAAN MET DE POST MAAR NU ISSIE ER DAN EINDELIJK HOLY JEZUS WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
WAAAAAAAAW GEAAAAK NU AL DAMNNNN
Ok!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HET WAS ALLEMAAL FUCKED GEGAAN MET DE POST MAAR NU ISSIE ER DAN EINDELIJK HOLY JEZUS WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
En is hij ook competitief? Dat is mijn grootste vraag.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 03:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Killzone 2 natuurlijk. SOCOM zuigt. SOCOM lagt, zit vol met bugs en het ziet er grafisch niet uit. Ook is er amper een community. Killzone 2 heeft een wat simpele single player, maar ziet er erg strak uit, tilt de PS3 grafisch tot het maximum, heeft een grote online community en is gewoon erg leuk om online te spelen.
Ik vond 'm tegenvallen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HET WAS ALLEMAAL FUCKED GEGAAN MET DE POST MAAR NU ISSIE ER DAN EINDELIJK HOLY JEZUS WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
jij bent al maanden niet meer geloofwaardigquote:
Hoe bedoel je competitief? Er zit een goede online community in ja en de SP heeft verschillende moeilijkheidsgraden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:16 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
En is hij ook competitief? Dat is mijn grootste vraag.
Ik geloof, als ik zo vrij mag zijn, of er ook daadwerkelijk competitief in teamverband gespeeld wordt. Dus niet zoals in negen van de tien potjes dominate op MW2 waarin niemand zich om de vlaggen bemoeit.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:02 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Hoe bedoel je competitief? Er zit een goede online community in ja en de SP heeft verschillende moeilijkheidsgraden.
Oh zo, dit is niet beter dan MW2 nee. Je hebt bijvoorbeeld een mode dat je de VIP moet killen. Die VIP moet dan een object ergens heen brengen. Meestal doen de mensen wel OK mee, maar soms interesseert het ze ook echt geen bal en gaan ze alleen voor eigen kills.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:08 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ik geloof, als ik zo vrij mag zijn, of er ook daadwerkelijk competitief in teamverband gespeeld wordt. Dus niet zoals in negen van de tien potjes dominate op MW2 waarin niemand zich om de vlaggen bemoeit.
Is competitief dan een moeilijk woord? Het is exact hetzelfde.quote:
Competitief is niet hetzelfde als vaardigheid.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:28 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Is competitief dan een moeilijk woord? Het is exact hetzelfde.
En ik spreek Nederlands op fora. Engels spreek ik liever ergens anders.
Heb jij een antwoord op mijn vraag? Anders is jouw reactie wat nutteloos.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:28 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Is competitief dan een moeilijk woord? Het is exact hetzelfde.
En ik spreek Nederlands op fora. Engels spreek ik liever ergens anders.
Heb jij een antwoord op mijn vraag? Anders is jouw reactie wat nutteloos.
Dit dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:35 schreef Cid het volgende:
[..]
Competitief is niet hetzelfde als vaardigheid.
Het komt op ongeveer hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:35 schreef Cid het volgende:
[..]
Competitief is niet hetzelfde als vaardigheid.
Ik zie niemand hier huilen behalve jij.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:58 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Het komt op ongeveer hetzelfde neer.
Hier het Uncharted 2 stukje van mijn GOTY2009 blog:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jij bent al maanden niet meer geloofwaardig
Ter info, New Mario, Ratchet en Batman waren 3, 2 en 1.quote:Nummer 4: Uncharted 2: Among Thieves, PS3
Uncharted 2 is zonder twijfel de beste game van het jaar. Vreemd dat de game dan niet verder komt dan een vierde plek zul je denken, maar het is vrij logisch eigenlijk. Allereerst de redenen dat de game de beste game van het jaar is: de graphics zijn ongeëvenaard, de soundtrack, stemmen en geluidseffecten zijn van Hollywood niveau, de game speelt als een zonnetje en de levels zijn zo gevarieerd als het toetjesvak van de Albert Heijn. Alles klopt aan de game en het is één grote achtbaan van gebeurtenissen waarbij je zoveel meemaakt dat je de gebeurtenissen nauwelijks kunt verwerken. Een magistrale game eigenlijk die de concurrentie ver achter zich laat. En dan toch ‘maar’ een vierde plek… Ja. Uncharted 2 verschilt namelijk helemaal niet zoveel van Uncharted 1. Ook die game was op dat moment de beste in zijn genre en oogverblindend mooi. De gameplay is ook nauwelijks veranderd en bovendien is de game stiekem een beetje kort. Een fantastische game dus waarbij de actie van je scherm afspat, maar er was een mindere klik als bij het eerste deel. Plek vier voor Nathan en zijn twee chicks dus!
*Zucht*quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Vaardigheid = wat je beheerst, wat je kunt, je kwaliteiten dus
Competitief = of je interessant genoeg bent om tegen te strijden, dat je dus competitie kan bieden, dat je niet zomaar van je laat winnen
Klopt, exact hetzelfde.
Ja, er klopt namelijk geen hout van.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:10 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
*Zucht*
Competitief = "competitive" in het Engels, uiteindelijk is één van de betekenissen ervan "skills" hebben.
Moeilijk hé?
of hij koopt gewoon moderne oorlogsvoering twee...tip 2 gewoon importenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Schaf gewoon lekker beide titels aan. Ze zijn tenslotte voor een hondenscheet op te pikken dus een miskoop wordt het allerminst. Klaar. Move on.
FF7 stond toch al een hele tijd op PSN?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:32 schreef Kn0x het volgende:
FF7 op de PSP. Misschien toch maar een PSP aanschaffen. Altijd leuk voor in de trein.
Ik zit nu een uur of 4-5 in Batman, en ik vind hem eigenlijk een klein beetje overrated..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hier het Uncharted 2 stukje van mijn GOTY2009 blog:
[..]
Ter info, New Mario, Ratchet en Batman waren 3, 2 en 1.
Uncharted 2 had natuurlijk GOTY moeten zijn, je zegt het zelf al. Heeft echt veel meer voor de PS3 betekend dan Ratchet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hier het Uncharted 2 stukje van mijn GOTY2009 blog:
[..]
Ter info, New Mario, Ratchet en Batman waren 3, 2 en 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |