Dat dus.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:35 schreef Yi-Long het volgende:
Idd een beetje een vreemde top 10. Maffia 2 stond er bijvoorbeeld niet eens tussen. Maar goed, iedereen zal zo zijn lijstje hebben naar welke games ze uitkijken. Ik kan het er wel mee 'oneens' zijn, maar dat heeft ook weinig zin.
Beetje magertjes. Vind het jammer dat niet de hele soundtrack meegeleverd wordt. Die sticker hoeft voor mij ook niet echt, die plak ik toch nergens op. Artbook is dan wel weer leuk.quote:The Limited Collector's Edition, available for both PS3 and Xbox 360 on March 9, will include the game (obviously), a soundtrack sampler CD containing tracks chosen by outbound composer Masashi Hamauzu, and a "The World of Final Fantasy XIII" artbook.
Also included in the package: three art prints of the main characters' Eidolon summons, and a decal of the "Brand of the l'Cie,"
De Soundtrack is los tekoop voor 50 dollah ofzoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:28 schreef Griebus het volgende:
Voor de mensen die de MAG demo nog willen proberen: hij staat nu in de HongKong store.
Ping zal wel niet al te best zijn maar wie niet waagt...
edit: info over de collector's edition van Final Fantasy XIII:
[..]
Beetje magertjes. Vind het jammer dat niet de hele soundtrack meegeleverd wordt. Die sticker hoeft voor mij ook niet echt, die plak ik toch nergens op. Artbook is dan wel weer leuk.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Sinds vandaag ook de trotse bezitter van een PS3.
Welke film?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke titels heb je mee opgepikt?
Hehequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke titels heb je mee opgepikt?
Deel 1 moet ook, geen multiplayer, maar maakt niet uit.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hehe![]()
Nu alleen Uncharted 2 en het bevalt me erg goed
Idem hier,... erg matige CE voor een FF game. Gemiste kans hoor,... ik laat hem liggen,... helemaal voor die prijs!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:28 schreef Griebus het volgende:
Voor de mensen die de MAG demo nog willen proberen: hij staat nu in de HongKong store.
Ping zal wel niet al te best zijn maar wie niet waagt...
edit: info over de collector's edition van Final Fantasy XIII:
[..]
Beetje magertjes. Vind het jammer dat niet de hele soundtrack meegeleverd wordt. Die sticker hoeft voor mij ook niet echt, die plak ik toch nergens op. Artbook is dan wel weer leuk.
Knap gedaan vanuit beveiligingsoptiek. Maar nu komen die piraatjes weer om het uit te buiten. Zie de reacties op deblog.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 06:44 schreef maess het volgende:
geohotps3.blogspot.com
het is zover, de ps3 is gehackt,
Dat waarschijnelijk, maar hij kan op dit moment nog niets doen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:56 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ach, nog even wachten en Sony komt met een patch en dan kunnen ze weer opnieuw beginnen.
Ikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie heeft er FFV gespeelt
5400 of 7200 rpm schijf maakt niet echt veel uit.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:55 schreef rakotto het volgende:
Hoe sneller hoe beter natuurlijk.Laadtijden etc
quote:PS3 startup time
* 5400rpm speed test: 15.7 sec
* 7200rpm speed test: 13.5 sec
VERDICT: This one was the most noticeable; we could swear that the faster HDD allowed the PS3 to start and load the Cross Media Bar slightly faster.
Neej. Dat is het nog niet.quote:
nee, weet ik. Er zal hoogstwaarschijnlijk ook nooit een loader komen, maar de playstation 3 was nog niet gehacked... nu dus wel. Als hij het afmaakt dan is het mogelijk homebrew te draaien op de playstation 3.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:28 schreef rakotto het volgende:
[..]
Neej. Dat is het nog niet.Hij heeft alleen bepalade dingen gekraakt, wat ie gedaan heeft kan nog niets uitvoeren. Dus geen zelf geschreven codes oid om ISO loaders te maken bv.
Mooi toch? Goede emulators en media-centers en regio-vrij DVD's kijken, etc etc. Misschien zelfs de BR-speler wel regiovrij. Zou prima zijn.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:49 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nee, weet ik. Er zal hoogstwaarschijnlijk ook nooit een loader komen, maar de playstation 3 was nog niet gehacked... nu dus wel. Als hij het afmaakt dan is het mogelijk homebrew te draaien op de playstation 3.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:49 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
nee, weet ik. Er zal hoogstwaarschijnlijk ook nooit een loader komen, maar de playstation 3 was nog niet gehacked... nu dus wel. Als hij het afmaakt dan is het mogelijk homebrew te draaien op de playstation 3.
Misschien is het wel allemaal een hoax van sony, doen alsof ie gehackt is, zodat allemaal mensen een PS3 kopen om hem vervolgens om te bouwen, en dan de hack weer ongedaan maken op een of andere manierquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mooi toch? Goede emulators en media-centers en regio-vrij DVD's kijken, etc etc. Misschien zelfs de BR-speler wel regiovrij. Zou prima zijn.
Daarnaast zal het er voor zorgen dat heel veel mensen dan zo'n PS3 gaan kopen, die dat eerst niet van plan waren, om verschillende redenen (de een voor 'gratis' games, de ander voor een regio-vrije BR/DVD speler, een ander vanwege die emulators, etc etc).
Dank jequote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:57 schreef maess het volgende:
[..]- jij bent ook goed op de hoogte he
Het leukste van dat spel is ook wanneer je de game selecteert in de XMB maar nog niet start.quote:Op maandag 25 januari 2010 08:52 schreef NutKees het volgende:
Verdomme wat is Brutal Legend een flinke tegenvaller. Presentatie is goed maar de rest erg onder de maat: saaie landschappen, repeterende opdrachten, sandbox (ga toch weg met je jumps, buried metal en snakes... wie zit daar nou nog op te wachten...),en niet erg goed werkende RTS. Erg jammer zo na het geniale Psychonauts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel bekennen dat ik nog niet erg ver ben gekomen met die game.
erg slecht uitgewerkt iddquote:Op maandag 25 januari 2010 12:48 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben er ook nog niet ver in, vooral omdat het rts gedeelte gewoon niet leuk is. Had er ook veel meer van verwacht.
Alleen sata 2,5" als ik me niet vergisquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:06 schreef Misan het volgende:
Pikt de PS3 trouwens SATA schijven of alleen IDE?
Ik heb hem ook van een paar vrienden gehad voor m'n verjaardag gisterquote:
Mooi cadeauquote:Op maandag 25 januari 2010 16:20 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ik heb hem ook van een paar vrienden gehad voor m'n verjaardag gister
Ik ook, alleen is hij in het zwart-wit bij mij. Heeft geloof ik te maken met 50Hz tv.quote:
lollercopter @ PS3 ft analoogquote:Op maandag 25 januari 2010 16:45 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ik ook, alleen is hij in het zwart-wit bij mij. Heeft geloof ik te maken met 50Hz tv.
Iemand de zelfde ervaring?
Zeker een mooi cadeau! Vind het wel wat moeilijk, of ligt het aan mij? Heb het ook nog nooit eerder gespeeld maar ben al een aantal keer dood gegaan.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:40 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mooi cadeau.
Dikke actie. Ik had nog nooit GoW gespeeld.
Ik vind het ook wel lastig af en toe maar ik vecht gewoon doorquote:Op maandag 25 januari 2010 18:43 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Zeker een mooi cadeau! Vind het wel wat moeilijk, of ligt het aan mij? Heb het ook nog nooit eerder gespeeld maar ben al een aantal keer dood gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |