Dat dus.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:35 schreef Yi-Long het volgende:
Idd een beetje een vreemde top 10. Maffia 2 stond er bijvoorbeeld niet eens tussen. Maar goed, iedereen zal zo zijn lijstje hebben naar welke games ze uitkijken. Ik kan het er wel mee 'oneens' zijn, maar dat heeft ook weinig zin.
Beetje magertjes. Vind het jammer dat niet de hele soundtrack meegeleverd wordt. Die sticker hoeft voor mij ook niet echt, die plak ik toch nergens op. Artbook is dan wel weer leuk.quote:The Limited Collector's Edition, available for both PS3 and Xbox 360 on March 9, will include the game (obviously), a soundtrack sampler CD containing tracks chosen by outbound composer Masashi Hamauzu, and a "The World of Final Fantasy XIII" artbook.
Also included in the package: three art prints of the main characters' Eidolon summons, and a decal of the "Brand of the l'Cie,"
De Soundtrack is los tekoop voor 50 dollah ofzoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:28 schreef Griebus het volgende:
Voor de mensen die de MAG demo nog willen proberen: hij staat nu in de HongKong store.
Ping zal wel niet al te best zijn maar wie niet waagt...
edit: info over de collector's edition van Final Fantasy XIII:
[..]
Beetje magertjes. Vind het jammer dat niet de hele soundtrack meegeleverd wordt. Die sticker hoeft voor mij ook niet echt, die plak ik toch nergens op. Artbook is dan wel weer leuk.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Sinds vandaag ook de trotse bezitter van een PS3.
Welke film?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke titels heb je mee opgepikt?
Hehequote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke titels heb je mee opgepikt?
Deel 1 moet ook, geen multiplayer, maar maakt niet uit.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:46 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hehe![]()
Nu alleen Uncharted 2 en het bevalt me erg goed
Idem hier,... erg matige CE voor een FF game. Gemiste kans hoor,... ik laat hem liggen,... helemaal voor die prijs!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:28 schreef Griebus het volgende:
Voor de mensen die de MAG demo nog willen proberen: hij staat nu in de HongKong store.
Ping zal wel niet al te best zijn maar wie niet waagt...
edit: info over de collector's edition van Final Fantasy XIII:
[..]
Beetje magertjes. Vind het jammer dat niet de hele soundtrack meegeleverd wordt. Die sticker hoeft voor mij ook niet echt, die plak ik toch nergens op. Artbook is dan wel weer leuk.
Knap gedaan vanuit beveiligingsoptiek. Maar nu komen die piraatjes weer om het uit te buiten. Zie de reacties op deblog.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 06:44 schreef maess het volgende:
geohotps3.blogspot.com
het is zover, de ps3 is gehackt,
Dat waarschijnelijk, maar hij kan op dit moment nog niets doen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:56 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ach, nog even wachten en Sony komt met een patch en dan kunnen ze weer opnieuw beginnen.
Ikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wie heeft er FFV gespeelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |