Is competitief dan een moeilijk woord? Het is exact hetzelfde.quote:
Competitief is niet hetzelfde als vaardigheid.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:28 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Is competitief dan een moeilijk woord? Het is exact hetzelfde.
En ik spreek Nederlands op fora. Engels spreek ik liever ergens anders.
Heb jij een antwoord op mijn vraag? Anders is jouw reactie wat nutteloos.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:28 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Is competitief dan een moeilijk woord? Het is exact hetzelfde.
En ik spreek Nederlands op fora. Engels spreek ik liever ergens anders.
Heb jij een antwoord op mijn vraag? Anders is jouw reactie wat nutteloos.
Dit dus.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:35 schreef Cid het volgende:
[..]
Competitief is niet hetzelfde als vaardigheid.
Het komt op ongeveer hetzelfde neer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:35 schreef Cid het volgende:
[..]
Competitief is niet hetzelfde als vaardigheid.
Ik zie niemand hier huilen behalve jij.quote:
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 16:58 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
Het komt op ongeveer hetzelfde neer.
Hier het Uncharted 2 stukje van mijn GOTY2009 blog:quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:01 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jij bent al maanden niet meer geloofwaardig
Ter info, New Mario, Ratchet en Batman waren 3, 2 en 1.quote:Nummer 4: Uncharted 2: Among Thieves, PS3
Uncharted 2 is zonder twijfel de beste game van het jaar. Vreemd dat de game dan niet verder komt dan een vierde plek zul je denken, maar het is vrij logisch eigenlijk. Allereerst de redenen dat de game de beste game van het jaar is: de graphics zijn ongeëvenaard, de soundtrack, stemmen en geluidseffecten zijn van Hollywood niveau, de game speelt als een zonnetje en de levels zijn zo gevarieerd als het toetjesvak van de Albert Heijn. Alles klopt aan de game en het is één grote achtbaan van gebeurtenissen waarbij je zoveel meemaakt dat je de gebeurtenissen nauwelijks kunt verwerken. Een magistrale game eigenlijk die de concurrentie ver achter zich laat. En dan toch ‘maar’ een vierde plek… Ja. Uncharted 2 verschilt namelijk helemaal niet zoveel van Uncharted 1. Ook die game was op dat moment de beste in zijn genre en oogverblindend mooi. De gameplay is ook nauwelijks veranderd en bovendien is de game stiekem een beetje kort. Een fantastische game dus waarbij de actie van je scherm afspat, maar er was een mindere klik als bij het eerste deel. Plek vier voor Nathan en zijn twee chicks dus!
*Zucht*quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Vaardigheid = wat je beheerst, wat je kunt, je kwaliteiten dus
Competitief = of je interessant genoeg bent om tegen te strijden, dat je dus competitie kan bieden, dat je niet zomaar van je laat winnen
Klopt, exact hetzelfde.
Ja, er klopt namelijk geen hout van.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:10 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
*Zucht*
Competitief = "competitive" in het Engels, uiteindelijk is één van de betekenissen ervan "skills" hebben.
Moeilijk hé?
of hij koopt gewoon moderne oorlogsvoering twee...tip 2 gewoon importenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Schaf gewoon lekker beide titels aan. Ze zijn tenslotte voor een hondenscheet op te pikken dus een miskoop wordt het allerminst. Klaar. Move on.
FF7 stond toch al een hele tijd op PSN?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:32 schreef Kn0x het volgende:
FF7 op de PSP. Misschien toch maar een PSP aanschaffen. Altijd leuk voor in de trein.
Ik zit nu een uur of 4-5 in Batman, en ik vind hem eigenlijk een klein beetje overrated..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hier het Uncharted 2 stukje van mijn GOTY2009 blog:
[..]
Ter info, New Mario, Ratchet en Batman waren 3, 2 en 1.
Uncharted 2 had natuurlijk GOTY moeten zijn, je zegt het zelf al. Heeft echt veel meer voor de PS3 betekend dan Ratchet.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hier het Uncharted 2 stukje van mijn GOTY2009 blog:
[..]
Ter info, New Mario, Ratchet en Batman waren 3, 2 en 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |