Hey, niet iedereen heeft zo'n rijke ouders als jij.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
lollercopter @ PS3 ft analoog
Zal ik je dan maar ff wakker schudden, er zijn al iso loaders, ze werken en ze worden al sinds 2008 gebruikt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:01 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Dank jeDaarom deel ik het ook met jullie
?quote:Op maandag 25 januari 2010 22:04 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Hey, niet iedereen heeft zo'n rijke ouders als jij.
Killzone 2 natuurlijk. SOCOM zuigt. SOCOM lagt, zit vol met bugs en het ziet er grafisch niet uit. Ook is er amper een community. Killzone 2 heeft een wat simpele single player, maar ziet er erg strak uit, tilt de PS3 grafisch tot het maximum, heeft een grote online community en is gewoon erg leuk om online te spelen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 02:00 schreef Koko_Banana het volgende:
Socom: Confrontation of Killzone 2?
Ik wil één van die twee, welke is de betere en moeilijkere game?
Psssst, die is nog niet gekraakt. leuk dat de persoon in kwestie bij de supervisor kan komen, maar daarmee heb je de securitykeys nog nietquote:Op maandag 25 januari 2010 22:12 schreef maess het volgende:
[..]
Zal ik je dan maar ff wakker schudden, er zijn al iso loaders, ze werken en ze worden al sinds 2008 gebruikt.
Het enige probleem is is dat ze alleen op PS3 devkits werken omdat die je die vrijheid geven.
Nu de consumer ps3 gekraakt is is het een kwestie van copy paste.
Hehe, da's zo'n beetje mijn probleem ook. Vandaar de pauper-tv.quote:
De God of War spellen kunnen op bepaalde stukken inderdaad vrij pittig zijn ja. Ik heb ze vroeger beide op normal uitgespeeld, maar de Collection heb ik op easy uitgespeeld. Het maakt voor de game-ervaring (en trophies) niets uit en het zorgt voor minder frustratie, vooral op het einde.quote:Op maandag 25 januari 2010 18:43 schreef Chaos-Zero het volgende:
Zeker een mooi cadeau! Vind het wel wat moeilijk, of ligt het aan mij? Heb het ook nog nooit eerder gespeeld maar ben al een aantal keer dood gegaan.
In deel drie verwacht ik daar toch zeker een trophy voorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:06 schreef rakotto het volgende:
God of War moet op God-mode uitgespeeld worden.
Dat is een kwestie van dagen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Psssst, die is nog niet gekraakt. leuk dat de persoon in kwestie bij de supervisor kan komen, maar daarmee heb je de securitykeys nog niet
WAAAAAAAAW GEAAAAK NU AL DAMNNNNquote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:57 schreef SuperFruitig het volgende:
MYGAAAAAAWD
UNCHARTED TWEE BINNEN GEAK
MUST
GO
HOME,
LEAVE
WORK,
MUST
PLAY
UNCHARTED
2
Ik had eens geheurd dat met een snellere schijf dan de standaard hij ook sneller overhit.. Geen idee of t waar is maar toch..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:55 schreef rakotto het volgende:
Hoe sneller hoe beter natuurlijk.Laadtijden etc
HET WAS ALLEMAAL FUCKED GEGAAN MET DE POST MAAR NU ISSIE ER DAN EINDELIJK HOLY JEZUS WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
WAAAAAAAAW GEAAAAK NU AL DAMNNNN
Ok!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HET WAS ALLEMAAL FUCKED GEGAAN MET DE POST MAAR NU ISSIE ER DAN EINDELIJK HOLY JEZUS WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
En is hij ook competitief? Dat is mijn grootste vraag.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 03:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Killzone 2 natuurlijk. SOCOM zuigt. SOCOM lagt, zit vol met bugs en het ziet er grafisch niet uit. Ook is er amper een community. Killzone 2 heeft een wat simpele single player, maar ziet er erg strak uit, tilt de PS3 grafisch tot het maximum, heeft een grote online community en is gewoon erg leuk om online te spelen.
Ik vond 'm tegenvallen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:09 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
HET WAS ALLEMAAL FUCKED GEGAAN MET DE POST MAAR NU ISSIE ER DAN EINDELIJK HOLY JEZUS WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
jij bent al maanden niet meer geloofwaardigquote:
Hoe bedoel je competitief? Er zit een goede online community in ja en de SP heeft verschillende moeilijkheidsgraden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:16 schreef Koko_Banana het volgende:
[..]
En is hij ook competitief? Dat is mijn grootste vraag.
Ik geloof, als ik zo vrij mag zijn, of er ook daadwerkelijk competitief in teamverband gespeeld wordt. Dus niet zoals in negen van de tien potjes dominate op MW2 waarin niemand zich om de vlaggen bemoeit.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:02 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Hoe bedoel je competitief? Er zit een goede online community in ja en de SP heeft verschillende moeilijkheidsgraden.
Oh zo, dit is niet beter dan MW2 nee. Je hebt bijvoorbeeld een mode dat je de VIP moet killen. Die VIP moet dan een object ergens heen brengen. Meestal doen de mensen wel OK mee, maar soms interesseert het ze ook echt geen bal en gaan ze alleen voor eigen kills.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:08 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ik geloof, als ik zo vrij mag zijn, of er ook daadwerkelijk competitief in teamverband gespeeld wordt. Dus niet zoals in negen van de tien potjes dominate op MW2 waarin niemand zich om de vlaggen bemoeit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |