quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:33 schreef Cid het volgende:
[..]
Geen idee, denk op alle:
[..]
Van http://www.gamefaqs.com/boards/genmessage.php?board=197341&topic=49853999
Ah, jij bent sinds kort geëmigreerd naar Japan speciaal voor de release van het spel? Dat is fucked up ja. Keer maar weer direct terug.quote:
dan nog moeten ze leren plannen....uiteindelijk koopt iedereen het toch wel maar toch :pquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ah, jij bent sinds kort geëmigreerd naar Japan speciaal voor de release van het spel? Dat is fucked up ja. Keer maar weer direct terug.
Uh?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ah, jij bent sinds kort geëmigreerd naar Japan speciaal voor de release van het spel? Dat is fucked up ja. Keer maar weer direct terug.
Mag dat weer?quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:17 schreef Cheiron het volgende:
Pff.. GT uitgesteld..
Deze week maar eens Uncharted 2 uitspelen en aan Batman beginnen. Tussendoor bevalt Motorstorm 2 ook erg goed trouwens. Het blijft leuk om een ventje van zn motor afgereden te zien worden waarna je met een scherpe bocht nog net over zn hoofd kan rijden
Hij is niet uitgesteld. Het was vals alarm omdat het verkeerd vertaald was.quote:
Het uitstel van de game heeft nog geen invloed op de Europses release, aangezien die sowieso al maanden later ging zijnquote:
Heb alleen geen andere tv om dat uit te proberenquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:47 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Ik heb ook eens zoiets gehad. Alles was prima, ik zette hem een dag later aan en het hele beeld rolde als een gek. Paar restarts later was het nog steeds niet weg. Andere TV geprobeerd en daar had ik het niet. Toen ik het nog een keer op mijn "game tv" probeerde was het probleem ineens weg...
Hello IT, have you tried turning it off and on again?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:33 schreef Tain het volgende:
IT Crowd
Have you tried turning it off and on again?
Dus alles inc tv van de stroom gehaald en het werkt
crosspost met SC
Epic seriequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:57 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hello IT, have you tried turning it off and on again?
[ afbeelding ]
quote:Square Enix cut a game's worth of content from Final Fantasy XIII
It turns out there once were many more labyrinthine paths and dungeons in Final Fantasy XIII, but they got cut. An interview (in Japanese) over at FF-Reunion with art director Isamu Kamikokuryou has him saying that the team removed enough extra locations from the title to make up a whole other game entirely.
Sections cut include a secret base for Snow's hero squad, a character's home that included a park, and even a zoo inside one of the game's amusement park areas. This is all more impressive when you consider that Square Enix is expecting to need three DVDs to hold everything that's still in the Xbox 360 version of the game. Bron
Dan zeg ik het wel. Thank you Xbox.quote:
Waarom heeft SE dan ooit ingestemd om een 360 versie te maken...quote:
Geld van MS en meer potentiële kopers. Volkomen logische beslissing, maar wel jammer dat er zoveel geschrapt moest worden (een deel zal ook vanwege tijd zijn denk ik, FFXIII is geen GT5)quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Waarom heeft SE dan ooit ingestemd om een 360 versie te maken...
Jaaa bijna maart dan komt GT5quote:
Ik zie niet in waarom dat het probleem zou zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan zeg ik het wel. Thank you Xbox.
http://www.eurogamer.net/articles/3d-dot-game-heroes-reviewquote:3D Dot Game Heroes is a one-trick pony, but it does its one trick very well. Anyone with any nostalgic affection for the era of its inspiration - or for classic Zelda - will find it hard to resist. You could see it either as a loving tribute or a complete rip-off, but even if it is a rip-off, it's a very likeable one. If it were a bit more imaginative and a bit funnier, a bit more openly satirical, it might be brilliant. It's a comfortable and visually stunning trip down memory lane rather than anything more ambitious.
Niet heel veel bijzonders helaasquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:10 schreef SToRM81 het volgende:
De Store update voor deze week: http://blog.eu.playstatio(...)e-14th-january-2010/
Constructorquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:10 schreef SToRM81 het volgende:
De Store update voor deze week: http://blog.eu.playstatio(...)e-14th-january-2010/
In Europa is dat al een tijdje uit onder de naam PlayTV. Het ding ondersteunt echter alleen DVB-T, wat je in nederland kan krijgen via digitenne, maar geen dvb-c, digitale tv via de kabel, wat de meeste nederlanders gebruiken. Bovendien kan je er geen smartcard indoen, waardoor je alleen de ongecodeerde zenders, Nederland 1,2,3 kan ontvangen. Al met al is het een vrij waardeloos ding voor de Nederlandse markt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan zeg ik het wel. Thank you Xbox.
Anyway, er komt een Digitale TV Recorder in Japan als uitbreiding voor de PS3:
http://www.jp.playstation.com/info/release/nr_20100114_torne.html
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |