Niemand wil dat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:52 schreef Cheiron het volgende:
Ik wil helemaal niet dat motion controls de standaard manier van gamen worden
Jawel! Lekker springen voor je tv en je motion controller door je tv heengooienquote:
Ik vind m na een paar uur juist leuker worden, aangezien je dan meer krachten hebt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vond m na een paar uurtjes saai worden eerlijk gezegd.
Misschien moet ik er eens mee verder gaan, maar op een gegeven moment had ik het gevoel dat ik niets anders moest doen dan rondrennen/springen en van die gasten dood moest schieten met een bliksem hier en daar.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:23 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Ik vind m na een paar uur juist leuker worden, aangezien je dan meer krachten hebt.
De game bevalt prima tot nu toe moet ik zeggen. Ik heb m tot nu toe alsmaar in het Nederlands zitten spelen, omdat ik telkens vergeet de systeemtaal aan te passen voordat ik begin met spelen. Maar ik vind de voice-acting nog nieteens zo slecht gedaan eigenlijk.
Tja, geld stroomt (nog) binnenquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze gaan het één op één uitvechten:
[..]
Wedden dat Nintendo de lachende derde (of eigenlijk eerste dus) wordt/blijft?
Toen Nintendo cartridges gebruikte ipv discs was Nintendo d00med. Toen Square-Enix weg ging was Nintendo d00med. Toen Rare weg ging was Nintendo d00med. Toen de GameCube verkopen achter bleven was Nintendo d00med. En nu verkopen ze de meeste consoles en games van allemaal.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:05 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Tja, geld stroomt (nog) binnen
Reputatie en games aanbod: verdwenenKijken hoe nintendo dit ooit gaat oplossen.
Dat wordt het ook niet, en dat moet het ook niet worden want dan is de magie eraf (lees: magie = gimmicky-ness)quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:52 schreef Cheiron het volgende:
Ik wil helemaal niet dat motion controls de standaard manier van gamen worden
Je hebt het over het financiele plaatje. Wii is nou niet echt de meest gerespecteerde console meer. Welke artitieke games bedoel je dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toen Nintendo cartridges gebruikte ipv discs was Nintendo d00med. Toen Square-Enix weg ging was Nintendo d00med. Toen Rare weg ging was Nintendo d00med. Toen de GameCube verkopen achter bleven was Nintendo d00med. En nu verkopen ze de meeste consoles en games van allemaal.
They'll find a way. Bovendien, er zijn een paar van de meest artistieke en bijzondere games van deze generatie verschenen op de Wii. Daarnaast is het dé console voor 2D en 3D platforming en partygames.
Maar goed, als je dat niet wil zien of geloven, primaIk ben blij met mij Wii
Ik was in het begin ook nog niet helemaal overtuigd van de gameplay moet ik zeggen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:30 schreef PBateman1978 het volgende:
Misschien moet ik er eens mee verder gaan, maar op een gegeven moment had ik het gevoel dat ik niets anders moest doen dan rondrennen/springen en van die gasten dood moest schieten met een bliksem hier en daar.
Vond de missies nogal saai ook, als ik het me goed herinner moest ik als laatste de hele stad rond om van die radio-zenders te slopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het feit dat alle abilities uit te breiden zijn vind ik ook wel leuk
PSN id: NL_SToRM
No More Heroes, Madworld, Muramasa, A Boy and his Blob, Mario Galaxy. En dit jaar komen o.a. nog Lost in Shadow en Fragile Dreams. Het is allemaal niet zo erg als iedereen denkt, het overgrote deel van de Wii gebruikers is echter meer van de Wii Fit en Just Dance zoals een groot deel van de PS2 gebruikers voor Buzz en Singstar gingen. Maakt dat de PS2 tot een slechte console? Nee, verre van.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:17 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Je hebt het over het financiele plaatje. Wii is nou niet echt de meest gerespecteerde console meer. Welke artitieke games bedoel je dan?
Ik ook, zeker. Op dit moment speel ik er weinig mee, maar dat ligt meer aan het gamesgeweld wat de PS3 op dit moment heeft. Galaxy 2, Zelda, games waar ik toch zeker zonder een review te lezen ga halen, day 1.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar goed, als je dat niet wil zien of geloven, primaIk ben blij met mij Wii
Daar heb je wel gelijk in ja. Het grote verschil vind ik is dat je op de xbox360/ps3 heeeeeeeel veel degelijke games hebt die tof zijn. Op de Wii heb je een aantal toppers en alles wat geen topper is is meteen enorme bagger. (wat is topper een vies woordquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
No More Heroes, Madworld, Muramasa, A Boy and his Blob, Mario Galaxy. En dit jaar komen o.a. nog Lost in Shadow en Fragile Dreams. Het is allemaal niet zo erg als iedereen denkt, het overgrote deel van de Wii gebruikers is echter meer van de Wii Fit en Just Dance zoals een groot deel van de PS2 gebruikers voor Buzz en Singstar gingen. Maakt dat de PS2 tot een slechte console? Nee, verre van.
Veel gamers hebben alleen een plaat voor hun kop en missen echt veel toffe games doordat ze de Wii bij voorbaat al afschrijven.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in ja. Het grote verschil vind ik is dat je op de xbox360/ps3 heeeeeeeel veel degelijke games hebt die tof zijn. Op de Wii heb je een aantal toppers en alles wat geen topper is is meteen enorme bagger. (wat is topper een vies woord)
Linkje?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:22 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Zo, net maar even de special edition van Bioshock 2 besteld. ¤79 en gratis bezorgd leek me toch niet gek![]()
Nu nog een platenspeler kopen zodat ik dat ding dat er bij zit straks kan gaan draaien
Zit totaal niet in deze hype!quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
3D Dot Heroes, nieuwe screens, trailer en website!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
http://www.3ddotgameheroes.com/
Trailer via de website.
Ik ook niet, maar dat wil niet zeggen dat ik het nieuws niet deel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |