Oh, jammerquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wel vrijwel overal al uitverkocht, en wordt ook bijna nergens meer echt aangevuld.
Ik ben blij dat er in het oosten des lands geen hond woontquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wel vrijwel overal al uitverkocht, en wordt ook bijna nergens meer echt aangevuld.
ps3 even aanslingerenquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:59 schreef Chaos-Zero het volgende:
Voor degene die het nog niet weten, ModNation Racers is nu al te downloaden in de store!
max. 100.000 downloads toch?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:59 schreef Chaos-Zero het volgende:
Voor degene die het nog niet weten, ModNation Racers is nu al te downloaden in de store!
Het is geen Xbox Live!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarom max. 100.000 downloads? Je moet er toch voor betalen?
Open Beta, zie ik nu. Ben benieuwd. Ben hem nu met een slakkengangetje aan het downloaden (moet de poorten eigenlijk nog forwarden)quote:
Agent: Waarom reed u door rood licht.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:08 schreef Misan het volgende:
Ik ben op weg naar huis, hopelijk nog op tijd
Ik was het ook wel ff zat vandaagquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:12 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Agent: Waarom reed u door rood licht.
Misan: Uuh ik moet ModNation Racers downloaden..
Jij denkt echt dat het zo snel wordt gedownloadquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:38 schreef Misan het volgende:
Op tijd thuis iig, dus heb het idee dat er veel meer dan 100.000 downloads beschikbaar zijn
Wereldwijd 100.000 stuks dacht ikquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:39 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat het zo snel wordt gedownload? Ik denk dat er nu misschien 1000/2000 stuks zijn gedownload.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:38 schreef Misan het volgende:
Op tijd thuis iig, dus heb het idee dat er veel meer dan 100.000 downloads beschikbaar zijn
En daar is geen woord aan gelogen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Cyb ik krijg altijd het gevoel dat je heel erg intelligent bent![]()
No shit.quote:
Dit iets?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is er een overzicht van welke dynamic themes er te verkrijgen zijn en hoe deze eruit zien? Ik heb nu gewoon de standaardtheme met die bewegende sterretjes, maar een nieuwe toffe theme zou wel leuk zijn denk ik. Heb alleen geen zin om dat via de store uit te zoeken omdat het zo'n onoverzichtelijke bende is.
Thnx.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Dit iets?
En ik vind ModNations best grappig
Welk helder licht heeft deze beste man als redacteur aangenomen? Met dit soort oneliners kunnen we natuurlijk weinig mee. Keiharde faal.quote:
Als dit dezelfde beta als de eerdere dan is het ook mogelijk online te racen tegen anderequote:Op donderdag 21 januari 2010 20:11 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zit ook ff ModNation Racers te spelen maar je kunt alleen maar time trial doen.
Het ziet er opzich wel grappig uit alleen of ik dit fullprice ga kopen. Ik waag het te betwijfelen.
Als je zelf een track maakt kan je wel tegen AI tegenstanders rijden maar tegen anderen online heb ik nog niet gevonden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:25 schreef marcek het volgende:
[..]
Als dit dezelfde beta als de eerdere dan is het ook mogelijk online te racen tegen andere
Goed mogelijk dat er op dat moment een server onderhoud plaatsvond. In de closed beta was dit van 17.00 tot 19.00 namelijk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als je zelf een track maakt kan je wel tegen AI tegenstanders rijden maar tegen anderen online heb ik nog niet gevonden.
Zal wel onderhoud geweest zijn kan nu namelijk wel online racen en zie ook andere rijden in de Modspot.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Goed mogelijk dat er op dat moment een server onderhoud plaatsvond. In de closed beta was dit van 17.00 tot 19.00 namelijk.
In ieder geval kun je online racen via de snelmenu (druk op start-->online race) of vanuit de mod pod naar het hok ''online racing'' te rijden.
dat gelul heb ik ook af en toe en vaak werkt het dan ineens weerquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
ZIjn er mensen met trophy problemen op het moment? Ik heb die laatste update al in december gedaan, maar blijkbaar heb ik daarmee trophy sync problemen gekregen?
Ik sync niet dagelijks of zo, dus het is me niet eerder opgevallen.
Zonder de game gespeeld te hebben geloof ik jequote:Op donderdag 21 januari 2010 19:07 schreef Wessiej het volgende:
Modnation Racers, wat een schijt.
ben het eigenlijk ook wel met wessiej eens. Alleen het asfalt leggen is leuk. Het racen is kut en het banen bouwen is op het asfalteren na ook niet bijzonder interessantquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Zonder de game gespeeld te hebben geloof ik je
quote:“Your latest word on L.A. Noire is that it is coming along "splendidly" and that we can expect more details very soon, but that was in September. I've been anticipating this game for ages now and I was wondering if you can provide any new information or when in fact you'll publicly provide more information. By the way, is it still on the PS3?” – received via Mouthoff
Bronquote:There will be something great to see soon - a proper in-depth look at the game and why it is so ground breaking and innovative, both in terms of the game's design and the amazing new technology to support it. Expect to see a long-awaited reveal via a big cover story next month.
*ergert zich.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:37 schreef Misan het volgende:
[..]
dat gelul heb ik ook af en toe en vaak werkt het dan ineens weer
Sweet! Er veel zin in.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 07:13 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Battlefield: Bad Company 2 Exclusive Single-Player Reveal Trailer
FUCK YEAH![]()
Ziet er goed uit. Lekker veel variatie.
Is door mij al besteldquote:Op vrijdag 22 januari 2010 07:13 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Battlefield: Bad Company 2 Exclusive Single-Player Reveal Trailer
FUCK YEAH![]()
Ziet er goed uit. Lekker veel variatie.
Metroid op 1....zucht.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Gametrailers: Top 10 Most Anticipated Games of 2010
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |