.quote:
.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Eline heeft ook nog twee ratten meegenomen, waarvan er inmiddels al eentje heeft staan
pissen in het Mediacafé.
.quote:
.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:19 schreef Disana het volgende:
Johan verschijnt en het is acuut afgelopen met de harde baggermuziek.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhww dat zuige... jaja het is dinsdagavond...
.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:14 schreef Disana het volgende:
Het lijkt me sterk dat Huub na zo'n lange mediastilte ineens binnen komt huppelen alsof
er niets is gebeurd. Ze zullen hun gesprekken dan wel heel oppervlakkig moeten houden.
Maar goed, het zou leuk zijn hem weer eens te zien.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef Maanvis het volgende:
Hoe dan ook, Bram heeft geen flikker te vertellen bij SV.
Hij bepaalt niet wie er binnen komt, net zoals wij bijv. niet kunnen bepalen dat Sly daar binnen komt.
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:31 schreef Jian het volgende:
Nou vooruit, voor alle dames hier, nog één keer de brede schouders van Hans![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Aardige voorraad drank in de bar. Het gerucht gaat dat Huub woensdag komt.
De regels worden dus effe veranderd wanneer ze dat uitkomt???quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niemand zou anders durven beweren.
4:24 PietjeSV: ALGEMENE WAARSCHUWING!!!!! hET BEGINT HEEL GEZELLIG. BIJ STOKEN OF KATTEN NAAR ELKAAR TOE KOMT ER METEEN EEN BAN VOOR 24 UUR OP ZONDER WAARSCHUWING, HOUD HET GEZELLIG!!!!
Dat was erg vreemd inderdaad. Ze moeten hem telkens hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:
User roepmaar is inmiddels geband want die vroeg om een ander shot van de regie.
De banlijst moet voor morgenavond afgewerkt zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De regels worden dus effe veranderd wanneer ze dat uitkomt???
Ik moet dat nu maar eens gaan leren, ik ga er binnenkort even rustig voor zitten. bedankt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:34 schreef Disana het volgende:
http://www.picresize.com/
Klik links boven het deel dat je wilt bewaren (croppen). Klik dan rechtsonder het deel dat je wilt bewaren.
Als je vanavond een keer in de chat komt kan ik het wel uitleggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik moet dat nu maar eens gaan leren, ik ga er binnenkort even rustig voor zitten. bedankt.
www.gadwin.com/printscreenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:34 schreef Disana het volgende:
Nogmaals mijn tip voor tuinfluiter om de stream te cappen zonder het hele scherm te bewaren:
Je moet een editor hebben die kan croppen, ofwel een deel van het beeld uitsnijden zodat de rest verdwijnt. Ikzelf doe dat met Paint Shop Pro maar er zijn vast wel gratis editors die het ook kunnen.
Oh wacht eens, hier kun je online croppen:
http://www.picresize.com/
Klik links boven het deel dat je wilt bewaren (croppen). Klik dan rechtsonder het deel dat je wilt bewaren.
Die gebruik ik ook, werkt perfect, en het voegt netjes een stamp toe en resized ze naar FOK! breedtequote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
www.gadwin.com/printscreen
Ik gebruik deze. Ideaal. Je kan zelf je beeld selecteren En je hoeft niet eerst te plakken maar je kunt direct uploaden.
En het is gratis
Ik las dat je het opnam, ik heb het ook mocht je iets missenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
www.gadwin.com/printscreen
Ik gebruik deze. Ideaal. Je kan zelf je beeld selecteren En je hoeft niet eerst te plakken maar je kunt direct uploaden.
En het is gratis
Ik heb mijn eigen methode maar misschien is het voor Tuinfluiter wel nuttig.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook, werkt perfect, en het voegt netjes een stamp toe en resized ze naar FOK! breedte. Hidiho heeft een uitgebreide captutorial op zijn site, als jullie willen kan ik wel een iets simpelere tutorial maken.
Wat is de fok breedte? Ik zie dat je dat al van te voren kan instellen op gadwinquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook, werkt perfect, en het voegt netjes een stamp toe en resized ze naar FOK! breedte. Hidiho heeft een uitgebreide captutorial op zijn site, als jullie willen kan ik wel een iets simpelere tutorial maken.
610 en als je hoogte op 2000 zet met verhouding aan dan pakt ie altijd de juiste hoogtequote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is de fok breedte? Ik zie dat je dat al van te voren kan instellen op gadwin
Wanneer ik iets moet downloaden of dingen in moet vullen , haak ik al bijna af,quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:59 schreef Disana het volgende:
Ik heb mijn eigen methode maar misschien is het voor Tuinfluiter wel nuttig.
In paint kun je toch ook gewoon iets uitsnijden??quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wanneer ik iets moet downloaden of dingen in moet vullen , haak ik al bijna af,
maar goed , dat is mijn zwakke punt.
Regels zijn er om gebroken te worden?? en je schrijft honden, het is van elienTje he, dus hondjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:20 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Geen honden meer in SV?
Heb denk ik paint niet op mijn PC zitten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:21 schreef Leandra het volgende:
In paint kun je toch ook gewoon iets uitsnijden??
Ik gebruik gewoon paint, en het is vrij simpel.
600 of 610quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is de fok breedte? Ik zie dat je dat al van te voren kan instellen op gadwin
2 stoelen erop, 1 voor Jaap en 1 voor zijn gast. Ik snap niet wat daar zo moeilijk aan is, roei met de middelen die je hebt zou ik zo zeggen tegen Vlemmix, hang desnoods leuke poster op van Jaap of beter de Koningin en klaar is het decorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:22 schreef Copycat het volgende:
Zo, ik zie dat het decor op orde wordt gebracht!
Oke, zp mag ik het horen, als er maar naar mij geluisterd wordt hequote:
Met welk programma sla je je plaatjes dan op als je een printscreen doet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb denk ik paint niet op mijn PC zitten.
Ik heb van jou geleerd hoe het werkt bij tinypic en ja dat zonder mijn hele monitor op een cap
moet ik nog leren.![]()
Lieve Chanel5 bedankt voor de cap van Bram , heel handig voor het topic Who Is Who.
Dat lijkt me nou een geweldig idee in een kelder: de ventilatieroosters afplakkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Bram is niet blij met het decor. Er zitten ventilatieroosters in die afgeplakt moeten worden.
Gelukkig hebben ze Peter daar, die is heel goed met plakken en zo.
Goed Heksjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oke, zp mag ik het horen, als er maar naar mij geluisterd wordt he![]()
dus Hondjes, stofzuigertje,Brammetje,decortje,paleisje etc etc
Mag ik die eerste zin ff van je pikken voor onder de foto? Ik verstond niet waar ze het over haddenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Bram is niet blij met het decor. Er zitten ventilatieroosters in die afgeplakt moeten worden.
Gelukkig hebben ze Peter daar, die is heel goed met plakken en zo.
Goed dat te weten, dat jouw scherm er ook op staat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:31 schreef Leandra het volgende:
Met welk programma sla je je plaatjes dan op als je een printscreen doet?
Ik cap overigens ook altijd mijn hele scherm, maar ik snij uit wat ik wil uitsnijden
Hoe sla je ze op dan??quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed dat te weten, dat jouw scherm er ook op staat.
Ik sla ze op en dan na lang zoeken zie ik ze bij afbeeldingen staan.
Maar ik haal er wel een keer iemand bij , want krijg nu op mijn caps een zwart beeld.
Ben echt niet handig met dit soort dingen, kan dan niet goed nadenken. Schaam ik me niet voor.
Heb ik het eenmaal door, dan loopt het wel los met die caps.
Natuurlijk. Dit is de chat niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mag ik die eerste zin ff van je pikken voor onder de foto? Ik verstond niet waar ze het over hadden
Dat komt door je overlays. Die moet je uit zetten om te kunnen cappen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed dat te weten, dat jouw scherm er ook op staat.
Ik sla ze op en dan na lang zoeken zie ik ze bij afbeeldingen staan.
Maar ik haal er wel een keer iemand bij , want krijg nu op mijn caps een zwart beeld.
Ben echt niet handig met dit soort dingen, kan dan niet goed nadenken. Schaam ik me niet voor.
Heb ik het eenmaal door, dan loopt het wel los met die caps.
Jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:38 schreef Leandra het volgende:
Maar serieus: Gaan ze ventilatieroosters afplakken??
thnx. Och vind het wel zo netjes om het ff te vragen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dit is de chat niet.
Okay, en omdat ze wegens de heerlijke buitentemperatuur toch de deur naar buiten open hebben staan maakt het niets uit??quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja"Want dat ziet er niet uit"
Het stofzuigen heeft ze zelfs twee keer gedaan, één keer met een volle en één keer met een nieuwe stofzuigerzak.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:43 schreef Copycat het volgende:
Eline werkt zich het apelazarus.
Eline wel, Aaltsje en Liesbeth zijn nog bezig het kapotte wiel uit te vinden.
Maar nu doet ze tenminste wat, stofzuigen zelfs 2 keerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef sunny16947 het volgende:
pffffff Calimero er eindelijk uitgestemd komt ze weer terug.
Maar nu met hondjes!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef sunny16947 het volgende:
Ongelooflijk dat die twee domme wijven daarboven zich totaal niet geroepen voelen ook eindelijk eens de handen uit de mouwen te steken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Het stofzuigen heeft ze zelfs twee keer gedaan, één keer met een volle en één keer met een nieuwe stofzuigerzak.
Aaltsje heeft een excuus. Zij lijdt aan een post-traumatische stoornis. Zij heeft het bed met Peter gedeeld.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat die twee domme wijven daarboven zich totaal niet geroepen voelen ook eindelijk eens de handen uit de mouwen te steken.
Dat ze dit überhaupt zelf niet al gedaan hebben. Initiatief!
Maar neen! Wij gaan opzitten en duf zijn!
Ach, aan de andere kant voelde Peter zich ook niet geroepen om te stofzuigen.... ik dacht toch dat we het millennium dat vrouwen dat horen te doen achter ons hadden gelaten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat die twee domme wijven daarboven zich totaal niet geroepen voelen ook eindelijk eens de handen uit de mouwen te steken.
Dat ze dit überhaupt zelf niet al gedaan hebben. Initiatief!
Maar neen! Wij gaan opzitten en duf zijn!
Oh.... nou weet ik waarom ik nooit stofzuigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aaltsje heeft een excuus. Zij lijdt aan een post-traumatische stoornis. Zij heeft het bed met Peter gedeeld.
Peter voelt zich nergens toe geroepen. Hij heeft geen roeping.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:52 schreef Leandra het volgende:
Ach, aan de andere kant voelde Peter zich ook niet geroepen om te stofzuigen.... ik dacht toch dat we het millennium dat vrouwen dat horen te doen achter ons hadden gelaten.
Zag ik het toch goed!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet nu eindelijk wat die twee rode kokers zijn die al een paar dagen bij Johans bureau stonden. Dat is het decor!
OMG.... daar scoor je mee in de familie: je hond naar je nichtje noemenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Het ene hondje is vernoemd naar de dochter van Huub en Claire
OMG... heeft die jongen een gouden pik ofzo??? Sorry hoor, maar je auto aan je ex uitlenen zodat hij zijn huidige neukertje even 150 km (of meer) naar huis kan brengen??quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:06 schreef Copycat het volgende:
De twee meiden Liesbeth en Aaltsje zitten in de regie te helpen. Als straks een RCO set weg is, snappen we dus waarom.
Verder gaat Peter vanavond Aaltsje naar huis in Friesland brengen. Daarvoor gaat ie eerst de auto van zijn ex halen in Oss, dan terug naar EHV en dan naar Friesland en weer terug.
Dat er een treinstation pal naast Soestdijk ligt, doet daar niks aan af.
Het is zo'n galante heer. Met de beste preoriteiten.
Ikmagnietlachen ikmagnietlachenikmagnietlachen en toch..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aaltsje heeft een excuus. Zij lijdt aan een post-traumatische stoornis. Zij heeft het bed met Peter gedeeld.
Okee, dan ben ik vanaf nu weer een soppertjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oke, zp mag ik het horen, als er maar naar mij geluisterd wordt he![]()
dus Hondjes, stofzuigertje,Brammetje,decortje,paleisje etc etc
En dat zal dan wel het bekende vierkante wiel van de NS trein worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:43 schreef Copycat het volgende:
Eline werkt zich het apelazarus.
Eline wel, Aaltsje en Liesbeth zijn nog bezig het kapotte wiel uit te vinden.
En Dido komt waarschijnlijk ook morgen!!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef sunny16947 het volgende:
Dat heb ik even goed geregeld héquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En Dido komt waarschijnlijk ook morgen!!!!
In de bunker was ze ook nooit te beroerd om iets te doen hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar nu doet ze tenminste wat, stofzuigen zelfs 2 keer
ik vind het wel een aardige vondst, als je bedenkt dat de vader ook een hond is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... daar scoor je mee in de familie: je hond naar je nichtje noemen
LOLquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:06 schreef Copycat het volgende:
De twee meiden Liesbeth en Aaltsje zitten in de regie te helpen. Als straks een RCO set weg is, snappen we dus waarom.
Verder gaat Peter vanavond Aaltsje naar huis in Friesland brengen. Daarvoor gaat ie eerst de auto van zijn ex halen in Oss, dan terug naar EHV en dan naar Friesland en weer terug.
Dat er een treinstation pal naast Soestdijk ligt, doet daar niks aan af.
Het is zo'n galante heer. Met de beste preoriteiten.
Je bent een kanjer!!quote:
Dan wens ik iedereen nog veel plezierquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:47 schreef Leandra het volgende:
Het is drukker dan druk qua chatters en lurkers, dus kennelijk werkt het voor SV meer dan uitstekend dat de dames hun eigen theekransje in de chat hebben.
Nee hoor. Ze hebben er een schattige meidenkamer van gemaakt. Wat is het trouwens heerlijk om haar stem weer te horen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Eline en Dido hebben de chat doodvermoord
Wat leuk!! Eline in SV , gauw de streams aanzettenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze hebben er een schattige meidenkamer van gemaakt. Wat is het trouwens heerlijk om haar stem weer te horen.![]()
![]()
En Eline heeft ook al aangeboden om te koken, de schat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
Eline krijgt zware steun van d'r zussie....
[ link | afbeelding ]
Tja...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En Eline heeft ook al aangeboden om te koken, de schat.![]()
Ik heb zo het idee dat ze onder de meiden daar niet echt vrienden gaat maken. Aaltsje wil al naar huis en Liesbeth zal haar ook wel haten omdat ze haar indirect heel subtiel met de neus op de feiten drukt m.b.t. tot de te verrichten werkzaamheden.
Dat is wel lekker passief agressief.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En Eline heeft ook al aangeboden om te koken, de schat.![]()
Ik heb zo het idee dat ze onder de meiden daar niet echt vrienden gaat maken. Aaltsje wil al naar huis en Liesbeth zal haar ook wel haten omdat ze haar indirect heel subtiel met de neus op de feiten drukt m.b.t. tot de te verrichten werkzaamheden.
Jaja... een beetje misbruik maken van d'r onschuld....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze zwaait naar me !!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Neeeeeeeheeeeeeeeee!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kunnen die twee zusjes even op het Tina-forum gaan zitten chatten?
I'm bad, I know..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja... een beetje misbruik maken van d'r onschuld....
Dat is een tegenvaller voor Bram. Eigenlijk had-ie net genoeg eten voor zichzelf gehaald.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
Alsido valt onmiddellijk aan...logisch, het is ook de énige die werkt daar..
[ link | afbeelding ]
Kan, maar vooral voor morgen, de show van Jaap 18:30 - 23: 00 uur.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is Bram er voor bunker-overleg, of zomaar?
Hij zit continu te stoken. Hij zou geband moeten worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef Chanel5 het volgende:
PietjeSV heeft ook commentaar op Lies en Aaltsje al een paar keer trouwens, ik val bijna van mijn stoel. We mochten toch alleen maar positief zijn.
Een "Dooie Doos" nog wel.. nahhh die ken nie hoor....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef Chanel5 het volgende:
PietjeSV heeft ook commentaar op Lies en Aaltsje al een paar keer trouwens, ik val bijna van mijn stoel. We mochten toch alleen maar positief zijn.
Jaaaaaa tweede commentaar binnen korte tijdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een "Dooie Doos" nog wel.. nahhh die ken nie hoor....
Kan het bijna niet geloven dat onze Pietje daar ook chat-modje is en zo zit te stoken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij zit continu te stoken. Hij zou geband moeten worden.
Wie is dat?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef Chanel5 het volgende:
Nogmaals, ik ben niet PietjeSV. Heb gewoon 't account PietjePuk007 daar, zal zo ff inloggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Kan het bijna niet geloven dat onze Pietje daar ook chat-modje is en zo zit te stoken.
Is niet onze Pietje.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kan het bijna niet geloven dat onze Pietje daar ook chat-modje is en zo zit te stoken.
Jaja.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nogmaals, ik ben niet PietjeSV. Heb gewoon 't account PietjePuk007 daar, zal zo ff inloggen.
quote:
Okéééé!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
Ja.. wordt maar eens lullig met zo'n kindje aan het tsb...![]()
Hoe krijg je dat chatvenster zo groot?quote:
Dat is net al gedaan doer Piepiephálloo...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Kan iemand op het chatje even vragen aan Elienepientje om de groetjes aan Copycatje te doen?
Riep er iemand?quote:
Ja waar is Peter?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja kut hé? wordt maar es kwaad op Elientje.....Petertje moet maar snel overnemen..
Peter? WTF is Peter?quote:
Ik trok het ook niet, normaal zit ik wel klaar voor wat quotes te tikken van Peter N. , Johan, maar nu nee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:08 schreef Disana het volgende:
Ik ging zowat over m'n nek door die chat. Gelukkig gaat het nu weer over Jaap.
Gelukkig, was ik niet de enige.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik trok het ook niet, normaal zit ik wel klaar voor wat quotes te tikken, maar nee.![]()
Wat had je dan verwacht? Een bruine brombeer die het alsmaar over zijn prinsesje heeft. Getver klef stel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:14 schreef Disana het volgende:
Gelukkig, was ik niet de enige.
Ik zit nu naar het nieuws te kijken.
Ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:08 schreef Disana het volgende:
Schattig kan ik wel inkomen, maar sexy???? PB, nee dat zie ik nietquote:
Ach dat zoeken ze zelf maar uit, zolang ik het niet hoef te zien...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:14 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Een bruine brombeer die het alsmaar over zijn prinsesje heeft. Getver klef stel.
Nee, ik mis hem ook al een tijdjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En Peter6000, die zie ik ook niet meer posten. Of zit die op de chat ?
Lees hierquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In het topic van Maanvis kan je daar lezen hoe en wat en eventueel reageren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
ik vind Eline een sexy meid hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Schattig kan ik wel inkomen, maar sexy???? PB, nee dat zie ik niet
Ah, bedankt Disana en Fluiter, heb al gereageerd daar.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Lees hier
De vraag die ons allen bezighoudt.....................
even, daar geeft Peter6000 ook een verklaring.
Ik vind het gewoon een leuke, spontane meid. Erg leuk om haar daar weer eens te zien, heb meteen een Bunkergevoelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ik vind Eline een sexy meid hoor
P6K is gestopt op de chat toen daar ook die dagelijkse debiele kutmuziek stopte.. zou daar en link zijn??quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, bedankt Disana en Fluiter, heb al gereageerd daar.
Hopelijk komt hij weer gezellig Cossen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een leuke, spontane meid. Erg leuk om haar daar weer eens te zien, heb meteen een Bunkergevoel
Dat zal bij mij het probleem zijn. Ik had een vreselijk anti bunkergevoelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een leuke, spontane meid. Erg leuk om haar daar weer eens te zien, heb meteen een Bunkergevoel
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
P6K is gestopt op de chat toen daar ook die dagelijkse debiele kutmuziek stopte.. zou daar en link zijn??
Men, als ik opgenomen wordt weet je waar het door komtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die dagelijkse debiele kutmuziek?![]()
Zo je ziet er nog mooier uit, heb jij je opgetut voor Eline.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
En heel leuk dat ze voor de stream kjkersvragen beantwoordt.
dan mag je NA mij, ik lig s`nachts in bed en hoor dan nog steeds potje met vet of dat deuntje over bakkie koffiequote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Men, als ik opgenomen wordt weet je waar het door komt
Ik begrijp ook niet dat jullie daarnaar kunnen luisteren, bij mij gaat het acuut op mute.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan mag je NA mij, ik lig s`nachts in bed en hoor dan nog steeds potje met vet of dat deuntje over bakkie koffievanmorgen toen dat vrouwtje Liesbeth (met dat dooie konijn om der nek) achter de p.c. zat draaide ze lekkere muziek, maar was van korte duur.
Nou Disana had gister al geluid uitgezet, en nu die hele toko, want las af en toe mee maar gutohgut, kon het niet meer aanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet dat jullie daarnaar kunnen luisteren, bij mij gaat het acuut op mute.
Wanneer gaat Calimero nou eens weg?
Ja dat kan ik me voorstellen, daarom vroeg ik ook wanneer ze vertrekt. Wanneer begint Lachen met Peter nou weer.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou Disana had gister al geluid uitgezet, en nu die hele toko, want las af en toe mee maar gutohgut, kon het niet meer aanen moet steeds op de handjes blijven zitten om maar niet 1 of andere kutopmerkingen te plaatsen daar.
Pietje meet met 6 maten, want er mogen geen links geplaatst worden van hem, Hansie is er en er wordt gewoon links enzo geplaatst en hij zegt er niks van die Pietje, en ik geloof dat Pietje zo zijn voorkeuren heeft voor sommige chatters, en wat betreft Hansie, die denkt dat ie alles mag vragen en zeggen, ik vind als je mod bent hou je op de achtergrond en waarschuw alleen of zeg wat als dat echt nodig is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:03 schreef Chanel5 het volgende:
PietjeSV vraagt aan Eline de diepgang van Bram in centimeters....Is dit dezelfde Pietje die een ban geeft om een scheet
Weet ik niet hahha maar waarschuw je me dan wel ffquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen, daarom vroeg ik ook wanneer ze vertrekt. Wanneer begint Lachen met Peter nou weer.
Oh ik heb het venster verkleind en af en toe vergroot ik het even en dan zit ze er nog. Nu bijvoorbeeld zit ze tegen de camera te praten. En het hondje mag een stukje wc-papier verscheuren. En Palma is ook weer in de chat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Weet ik niet hahha maar waarschuw je me dan wel ff
Kijk ze kan best lief.aardig en charmant wezen maar kom op zeg, een uurtje vind ik leuk maar de hele avond en iedereen rolt daar op de chat over elkaar heen om maar vragen te stellen, uurtje is leuk maar dan nokken met die handel, desnoods gooien ze er weer muziek tegenaan en gaat Elientje fijn de keukenuitsoppen.(ze zij daar had ze zin an)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ik heb het venster verkleind en af en toe vergroot ik het even en dan zit ze er nog. Nu bijvoorbeeld zit ze tegen de camera te praten. En het hondje mag een stukje wc-papier verscheuren. En Palma is ook weer in de chat.
Ze geniet van de aandacht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kijk ze kan best lief.aardig en charmant wezen maar kom op zeg, een uurtje vind ik leuk maar de hele avond en iedereen rolt daar op de chat over elkaar heen om maar vragen te stellen, uurtje is leuk maar dan nokken met die handel, desnoods gooien ze er weer muziek tegenaan en gaat Elientje fijn de keukenuitsoppen.(ze zij daar had ze zin an)
"De geloofwaardigheid is ver te zoeken. Is er veel geouwehoer krijg je op alles een waarschuwing. Loopt het lekker dan mogen links, telkens terugkerende berichten van een mod, en zelfs vragen en opmerkingen van een mod waarbij ik zo mijn bedenkingen heb.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Pietje meet met 6 maten, want er mogen geen links geplaatst worden van hem, Hansie is er en er wordt gewoon links enzo geplaatst en hij zegt er niks van die Pietje, en ik geloof dat Pietje zo zijn voorkeuren heeft voor sommige chatters, en wat betreft Hansie, die denkt dat ie alles mag vragen en zeggen, ik vind als je mod bent hou je op de achtergrond en waarschuw alleen of zeg wat als dat echt nodig is.
Joh.quote:
Ja Chanel, maar zeg er maar wat van, dan loop je te zieken en kom je in het schriftje wie er in aanmerking komt om uitgebannen te worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
"De geloofwaardigheid is ver te zoeken. Is er veel geouwehoer krijg je op alles een waarschuwing. Loopt het lekker dan mogen links, telkens terugkerende berichten van een mod, en zelfs vragen en opmerkingen van een mod waarbij ik zo mijn bedenkingen heb.
Ik heb gehamsterd. Komt goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:18 schreef Disana het volgende:
En Ruud had deze keer zijn teiltjes niet bij zich zei hij.
Oh da's waar ook, morgen gaat de bezem door de chat. Dan ga ik klagen dat ik mensen misquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja Chanel, maar zeg er maar wat van, dan loop je te zieken en kom je in het schriftje wie er in aanmerking komt om uitgebannen te worden.
En Disana jij verwoord het topwant het is de waarheid.
Ach vind ze niet erg denk ik, alles voor de kijkcijffers en natuurlijk om Bram een pleziertje te doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:18 schreef 5thencounter het volgende:
Ze laat zich trekpoppen nu, met een oortje in laat ze zich sturen... erg lullig...
Ja las dat ook. Peter gaat de chat *Opruimen* zoals hij schreef, ik had al gepost daar dat ik verliefd op hem was, hem leuk en aardig vond en een geweldige wereldzanger, ja wil nog wel ff Jaap zien morgenavond voordat ik erafgekickt wordt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh da's waar ook, morgen gaat de bezem door de chat. Dan ga ik klagen dat ik mensen mis![]()
5thEncounter, meen je dat nou echt, een oortje voor aanwijzingen?
Dat denk ik ook, dat Eline het doet om Bram een plezier te doen. Want hoe dan ook, er zijn nu toch veel meer mensen die streamen? En het is een lekker opwarmertje voor morgenavond.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach vind ze niet erg denk ik, alles voor de kijkcijffers en natuurlijk om Bram een pleziertje te doen.
(lopen die 2 bouviers ook achter haar aan, dan moeten die ook een oortje in)
Die ene Bouvier heeft der panty gemoldquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach vind ze niet erg denk ik, alles voor de kijkcijffers en natuurlijk om Bram een pleziertje te doen.
(lopen die 2 bouviers ook achter haar aan, dan moeten die ook een oortje in)
Zien kun je Jaap altijd hoor Heksje je wordt alleen van de chat gegooid.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja las dat ook. Peter gaat de chat *Opruimen* zoals hij schreef, ik had al gepost daar dat ik verliefd op hem was, hem leuk en aardig vond en een geweldige wereldzanger, ja wil nog wel ff Jaap zien morgenavond voordat ik erafgekickt wordt.
hahaha maar hij blijft lief en sexy he ( zegt PB dan) hahhaaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die ene Bouvier heeft der panty gemold
oh ik dacht dat je helemaal verbannen werd, oke bedanktquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zien kun je Jaap altijd hoor Heksje je wordt alleen van de chat gegooid.
Zijn er bouviers? Ik zag op de caps 2 heel kleine hondjes.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zal toch helemaal te gek voor woorden zijn als je de stream niet meer kunt volgen? En anders heb je Hidi als back-upquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je helemaal verbannen werd, oke bedankt
In Heks haar belevingswereld zijn het Bouviersquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zijn er bouviers? Ik zag op de caps 2 heel kleine hondjes.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zijn er bouviers? Ik zag op de caps 2 heel kleine hondjes.
Vond het wel vermakelijk hoor. Ze vindt het leuk en de chatters(de meeste dan) ook. Maar vind het nu wel mooi geweest. In ieder geval beter dan wat we de afgelopen dagen te zien hebben gekregen.quote:
Je bent helemaal vrij om ergens anders naar te gaan kijkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:34 schreef Jian het volgende:
Jessus, zit nou een kwartier te kijken, ik word er niet goed van
Had 'm zo'n 10 minuten geleden al uitgegooid, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je bent helemaal vrij om ergens anders naar te gaan kijken
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo je ziet er nog mooier uit, heb jij je opgetut voor Eline.
Elientje blijft slapen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet dat jullie daarnaar kunnen luisteren, bij mij gaat het acuut op mute.
Wanneer gaat Calimero nou eens weg?
Goh die zat er gister ook, met al die juhhhhhh's ruik je de vislucht op afstand.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:57 schreef SeSeSeS het volgende:
Jêutje wat een nare Mevrouw zit er op die Chat...
9:49 DuhCon: heeeeee ger jij zuigt harder toch tja homo s zuigen altijd harder weetjuhhhhh
9:50 DuhCon: zieligerttttttttt ben juh
Volwassenen met een vmbo-taaltjuuuhquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:57 schreef SeSeSeS het volgende:
9:49 DuhCon: heeeeee ger jij zuigt harder toch tja homo s zuigen altijd harder weetjuhhhhh
De eerste keer dat ik jaloers ben op een "bouvier"quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik had het niet over de hond, maar over Eline hoor. Hahahaha...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha maar hij blijft lief en sexy he ( zegt PB dan) hahhaa
Ohhja dat is die Duhhh... dat ze zich zó verlaagt zeg, totaal geen niveau...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Goh die zat er gister ook, met al die juhhhhhh's ruik je de vislucht op afstand.
Dat is Connie van NoLifequote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:57 schreef SeSeSeS het volgende:
Niveau stoeprand en zelfs daar struikelen ze nog over.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhja dat is die Duhhh... dat ze zich zó verlaagt zeg, totaal geen niveau...
We hebben een N, we hebben een O, we hebben een W.......quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volwassenen met een vmbo-taaltjuuuh. Dan weet je het wel.
Kunnen de Mods op de chat die pm's meelezen? of is het vrijspelen zo?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben een N, we hebben een O, we hebben een W.......
Stoeprandenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Niveau stoeprand en zelfs daar struikelen ze nog over.
Daar vraag je iets, ik denk het niet. Heb je een simpel forumpje dan kan dat ook niet. Maar heb je een forum met eigen server dan heb je die mogelijkheid volgens mij wel. Ff info bij Sly? die kan de PM's dus wel lezen..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kunnen de Mods op de chat die pm's meelezen? of is het vrijspelen zo?
Dacht ik dus alquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:13 schreef Maanvis het volgende:
Och, Evilwon nivo.
Enne, mods kunnen PM's niet meelezen.
ook? lijkt me saai!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:20 schreef 5thencounter het volgende:
Nou ja.. een PM-oorlog is óók wel eens leuk weer...
Ben niet zo van het rellen maar..als iemand het persé wil ga ik het niet uit de weg. Of ik moet het niet waard vinden, trek mijn schouders op, lach er een keer over en dat is ut. Ligt ook aan mijn buiquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, geen publiek hé? dan is er ook nix aan...
Niet echt handig als je het net met alle toeters en bellen hebt aangekondigd op De Telegraaf..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens hoorde ik Bram op de stream zeggen dat het geen probleem is om de opnames van morgen met enige regelmaat stil te leggen want het is toch maar een pilot.
Dat was nieuw voor mij.
Kan je haar niet negeren?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben nu echt pissed, die lowlive stoeptrut kan de pleuris krijgen.
Met welke van die stoeptrutten heb jet aan de stok?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben nu echt pissed, die lowlive stoeptrut kan de pleuris krijgen.
Moeilijk Fluiter, ik probeer het wel, maar kan niet over me heen laten lopen, ben ik de persoon niet voor..quote:
Watskebeurt?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:26 schreef Chanel5 het volgende:
Moeilijk Fluiter, ik probeer het wel, maar kan niet over me heen laten lopen, ben ik de persoon niet voor..
Die Duhconquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met welke van die stoeptrutten heb jet aan de stok?
Zitten ze te zuigen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:26 schreef Chanel5 het volgende:
Moeilijk Fluiter, ik probeer het wel, maar kan niet over me heen laten lopen, ben ik de persoon niet voor..
Die bunkercube, heb ook nog stickers...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zitten ze te zuigen?
Zat net te bedenken wat had je nou gewonnen dat je dat op mocht halen in The Bunker?
Toch leuk dat je dat won en het daar mocht ophalen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:31 schreef Chanel5 het volgende:
Die bunkercube, heb ook nog stickers...
Heb gedag gezegd, tis rustig daar. Verder geen gedoe, op naar de volgende rondequote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Toch leuk dat je dat won en het daar mocht ophalen.
Zijn er nog modjes op de chat, of moet je het zelf zien te rooien.
Wat, ben je al zo oud?quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:57 schreef Copycat het volgende:
Het is weer helemaal terug naar de begintijd van televisie! Een uurtje per dag en op woensdag extra zendtijd.
Nu nog Tante Hannie terug!
14 seconden is ook echt een beetje de limit hoor. Aan de ene kant vind ik het wel een guitig ding, aan de andere kant word ik ook weer vrij snel kriegelig van dat kinderstemmetje en die verkleinwoordjes ....quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:45 schreef Maanvis het volgende:
Nog maar eens mijn geweldigeEline filmpje
Het is eigenlijk gewoon lekker weer een lege bar te zien.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:18 schreef Jian het volgende:
[..]
14 seconden is ook echt een beetje de limit hoor. Aan de ene kant vind ik het wel een guitig ding, aan de andere kant word ik ook weer vrij snel kriegelig van dat kinderstemmetje en die verkleinwoordjes ....
Goed het wordt wel haasten, maar ik zit om 18.30 uur klaar voor La Grande Ouverture, La maar komen
Denk dat we daar met de aanwezigheid van Bram in elk geval wel meer kans op hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon lekker weer een lege bar te zien.
Ik verwacht niet veel van vanavond maar zal zeker even kijken. Ben benieuwd of het geluid goed zal zijn, want daar schort het nogal eens aan.
Da's waar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Denk dat we daar met de aanwezigheid van Bram in elk geval wel meer kans op hebben.
Dat is iemand die op 17 januari een veertien uur durend programma gaat doen!quote:
Alles voor vanavond, nog 6 uren dan is het zover.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:28 schreef Disana het volgende:
Da's waar.
Maar wat zijn ze aan het doen, ik krijg alleen een zwart beeld.
Nou ja, het zal wel met de voorbereidingen te maken hebben.
Nou het lijkt erop dat ik niets ga zien, ik krijg die stream echt niet meer aan de praat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Alles voor vanavond, nog 6 uren dan is het zover.
Heb je nu wel beeld Disana? Ik zie de bar , geluid is aan, geen muziek.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:36 schreef Disana het volgende:
Nou het lijkt erop dat ik niets ga zien, ik krijg die stream echt niet meer aan de praat.
Nee, ik heb zojuist mijn computer opnieuw opgestart maar dat heeft ook niet geholpen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb je nu wel beeld Disana? Ik zie de bar , geluid is aan, geen muziek.
Nee, hij heeft een bedrijfje, Enjoy Media, en was producent van TBO. Vanavond 'doet' hij de Japio-show.quote:
Heb je nog een andere PC of laptop waar je op kan testen ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:42 schreef Disana het volgende:
Nee, ik heb zojuist mijn computer opnieuw opgestart maar dat heeft ook niet geholpen.
Krijgt hij dan betaald door Johan voor zijn format? Of wat.? hij is daar toch niet steeds mee bezig voor de kat zijn viool.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een bedrijfje, Enjoy Media, en was producent van TBO. Vanavond 'doet' hij de Japio-show.
17, 18 én 19 januari maar liefst! Van tien uur 's ochtends tot twaalf uur 's nachts.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:35 schreef Gert het volgende:
Dat is iemand die op 17 januari een veertien uur durend programma gaat doen!
Maar ja, anderhalf uur op water en brood is ook niet echt een prestatie. Veertien uur, dát begint al iets survivaligs te krijgen.
Ik heb zojuist ontdekt dat de stream het in Internet Explorer wel doet. We hadden een kabelstoring en kennelijk is Firefox nu in de war.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb je nog een andere PC of laptop waar je op kan testen ?
Ik denk niet dat hij betaald krijgt. En het zal als een investering in de toekomst worden gezien. Mocht de Japio-show in de toekomst goed bekeken gaan worden, dan zal een deel van de eventuele sponsorgelden naar Bram / EM gaan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:47 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Krijgt hij dan betaald door Johan voor zijn format? Of wat.? hij is daar toch niet steeds mee bezig voor de kat zijn viool.
O kijk eens, drié dagen! Expeditie Harry Loco! Draaiboek: op even uren een boterham, op oneven uren een glaasje water. Dat wordt lachen, boterhammen kauwen met een droge bek. Kunnen ze er niet "op water en beschuit" van maken?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
17, 18 én 19 januari maar liefst! Van tien uur 's ochtends tot twaalf uur 's nachts.
Zal hij al wel een draaiboek hebben?
Oh oh, ik zie een zakelijk geschil aankomen. Op naar de volgende gate.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Het schijtn dat hij ook meebetaald heeft aan de apparatuur in PS2, maar dat hier niets van op papier staat.
Goed, dus je hebt nu weer beeld wat op de bar staat, hoorde timmeren , vrouw met lang haar achter de bar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:48 schreef Disana het volgende:
Ik heb zojuist ontdekt dat de stream het in Internet Explorer wel doet.
We hadden een kabelstoring en kennelijk is Firefox nu in de war.
Ik weet niet hoe goed maanvis ingevoerd is, maar die roept dingen als "Bram heeft helemaal niets te vertellen" en "gewoon de bunker onder een andere naam maken, heb je Bram niet meer nodig". Als dergelijke opmerkingen het sfeertje rond Johan representeren , dan verheug ik me al op de live-streams wanneer Bram verhaal komt halen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:53 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Oh oh, ik zie een zakelijk geschil aankomen. Op naar de volgende gate.
Ja ik hoor ook timmeren en er ligt zo'n rode rol op de barkrukken. Er wordt dus nog gewerkt aan de 'studio'.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed, dus je hebt nu weer beeld wat op de bar staat, hoorde timmeren , vrouw met lang haar achter de bar.
Het is een pilot, waarom zou ie überhaupt van iemand iets verwachten?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:47 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Krijgt hij dan betaald door Johan voor zijn format? Of wat.? hij is daar toch niet steeds mee bezig voor de kat zijn viool.
Het waren dingen die Peter tegen Jaap zei, toen ie aan het koken was en Jaap er voor het eerst zegmaar was.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed maanvis ingevoerd is, maar die roept dingen als "Bram heeft helemaal niets te vertellen" en "gewoon de bunker onder een andere naam maken, heb je Bram niet meer nodig". Als dergelijke opmerkingen het sfeertje rond Johan representeren , dan verheug ik me al op de live-streams wanneer Bram verhaal komt halen.
Had eerlijk niet anders verwacht , maar zou het wel prettig dat er een camera blijft draaienquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens hoorde ik Bram op de stream zeggen dat het geen probleem is om de opnames
van morgen met enige regelmaat stil te leggen want het is toch maar een pilot.
Dat was nieuw voor mij.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:01 schreef Maanvis het volgende:
Het waren dingen die Peter tegen Jaap zei, toen ie aan het koken was en Jaap er voor het eerst zegmaar was.
Ah. Peter inspireert! Yo Bram, de pilot van vanavond gewoon supergelikt terug editten naar een sprankelend half uur en het format verkopen aan een omroep. Dag Johan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het waren dingen die Peter tegen Jaap zei, toen ie aan het koken was en Jaap er voor het eerst zegmaar was.
Niemand zit te wachten op de Terror Jaap show op een reguliere TVzender.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah. Peter inspireert! Yo Bram, de pilot van vanavond gewoon supergelikt terug editten naar een sprankelend half uur en het format verkopen aan een omroep. Dag Johan.
Joh. Maar wordt het nu weer wél "terror"?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Niemand zit te wachten op de Terror Jaap show op een reguliere TVzender.
Jaap wil niet Terror zijn maar gebruikt Terror wel als advertentiemethode.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh. Maar wordt het nu weer wél "terror"?
Het wordt gewoon een gezellig gevecht.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jaap wil niet Terror zijn maar gebruikt Terror wel als advertentiemethode.
Of het echt terror wordt zullen we vanavond zien, als Palma haar opwachting maakt in de JaapShow. Wordt het vechten of een gezellig gesprek? Spannend!
Nee, ze hadden een stickertje tekort. Dat moet nog besteld worden. Levertijd zeven dagen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:30 schreef Copycat het volgende:
Waarom is die talkshow van P. en een week verschoven en onder voorbehoud? Koudwatervrees?
Weet je de lottogetallen van de komende week ook?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het wordt gewoon een gezellig gevecht.
Ik zie een grote rát daar lopen !!quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:52 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man weet wel van wanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |