Niet echt handig als je het net met alle toeters en bellen hebt aangekondigd op De Telegraaf..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens hoorde ik Bram op de stream zeggen dat het geen probleem is om de opnames van morgen met enige regelmaat stil te leggen want het is toch maar een pilot.
Dat was nieuw voor mij.
Kan je haar niet negeren?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben nu echt pissed, die lowlive stoeptrut kan de pleuris krijgen.
Met welke van die stoeptrutten heb jet aan de stok?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben nu echt pissed, die lowlive stoeptrut kan de pleuris krijgen.
Moeilijk Fluiter, ik probeer het wel, maar kan niet over me heen laten lopen, ben ik de persoon niet voor..quote:
Watskebeurt?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:26 schreef Chanel5 het volgende:
Moeilijk Fluiter, ik probeer het wel, maar kan niet over me heen laten lopen, ben ik de persoon niet voor..
Die Duhconquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met welke van die stoeptrutten heb jet aan de stok?
Zitten ze te zuigen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:26 schreef Chanel5 het volgende:
Moeilijk Fluiter, ik probeer het wel, maar kan niet over me heen laten lopen, ben ik de persoon niet voor..
Die bunkercube, heb ook nog stickers...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zitten ze te zuigen?
Zat net te bedenken wat had je nou gewonnen dat je dat op mocht halen in The Bunker?
Toch leuk dat je dat won en het daar mocht ophalen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:31 schreef Chanel5 het volgende:
Die bunkercube, heb ook nog stickers...
Heb gedag gezegd, tis rustig daar. Verder geen gedoe, op naar de volgende rondequote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Toch leuk dat je dat won en het daar mocht ophalen.
Zijn er nog modjes op de chat, of moet je het zelf zien te rooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |