ik vind het wel een aardige vondst, als je bedenkt dat de vader ook een hond is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... daar scoor je mee in de familie: je hond naar je nichtje noemen
LOLquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:06 schreef Copycat het volgende:
De twee meiden Liesbeth en Aaltsje zitten in de regie te helpen. Als straks een RCO set weg is, snappen we dus waarom.
Verder gaat Peter vanavond Aaltsje naar huis in Friesland brengen. Daarvoor gaat ie eerst de auto van zijn ex halen in Oss, dan terug naar EHV en dan naar Friesland en weer terug.
Dat er een treinstation pal naast Soestdijk ligt, doet daar niks aan af.
Het is zo'n galante heer. Met de beste preoriteiten.
Je bent een kanjer!!quote:
Dan wens ik iedereen nog veel plezierquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:47 schreef Leandra het volgende:
Het is drukker dan druk qua chatters en lurkers, dus kennelijk werkt het voor SV meer dan uitstekend dat de dames hun eigen theekransje in de chat hebben.
Nee hoor. Ze hebben er een schattige meidenkamer van gemaakt. Wat is het trouwens heerlijk om haar stem weer te horen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Eline en Dido hebben de chat doodvermoord
Wat leuk!! Eline in SV , gauw de streams aanzettenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze hebben er een schattige meidenkamer van gemaakt. Wat is het trouwens heerlijk om haar stem weer te horen.![]()
![]()
En Eline heeft ook al aangeboden om te koken, de schat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
Eline krijgt zware steun van d'r zussie....
[ link | afbeelding ]
Tja...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En Eline heeft ook al aangeboden om te koken, de schat.![]()
Ik heb zo het idee dat ze onder de meiden daar niet echt vrienden gaat maken. Aaltsje wil al naar huis en Liesbeth zal haar ook wel haten omdat ze haar indirect heel subtiel met de neus op de feiten drukt m.b.t. tot de te verrichten werkzaamheden.
Dat is wel lekker passief agressief.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En Eline heeft ook al aangeboden om te koken, de schat.![]()
Ik heb zo het idee dat ze onder de meiden daar niet echt vrienden gaat maken. Aaltsje wil al naar huis en Liesbeth zal haar ook wel haten omdat ze haar indirect heel subtiel met de neus op de feiten drukt m.b.t. tot de te verrichten werkzaamheden.
Jaja... een beetje misbruik maken van d'r onschuld....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze zwaait naar me !!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Neeeeeeeheeeeeeeeee!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kunnen die twee zusjes even op het Tina-forum gaan zitten chatten?
I'm bad, I know..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja... een beetje misbruik maken van d'r onschuld....
Dat is een tegenvaller voor Bram. Eigenlijk had-ie net genoeg eten voor zichzelf gehaald.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
Alsido valt onmiddellijk aan...logisch, het is ook de énige die werkt daar..
[ link | afbeelding ]
Kan, maar vooral voor morgen, de show van Jaap 18:30 - 23: 00 uur.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is Bram er voor bunker-overleg, of zomaar?
Hij zit continu te stoken. Hij zou geband moeten worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef Chanel5 het volgende:
PietjeSV heeft ook commentaar op Lies en Aaltsje al een paar keer trouwens, ik val bijna van mijn stoel. We mochten toch alleen maar positief zijn.
Een "Dooie Doos" nog wel.. nahhh die ken nie hoor....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef Chanel5 het volgende:
PietjeSV heeft ook commentaar op Lies en Aaltsje al een paar keer trouwens, ik val bijna van mijn stoel. We mochten toch alleen maar positief zijn.
Jaaaaaa tweede commentaar binnen korte tijdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een "Dooie Doos" nog wel.. nahhh die ken nie hoor....
Kan het bijna niet geloven dat onze Pietje daar ook chat-modje is en zo zit te stoken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij zit continu te stoken. Hij zou geband moeten worden.
Wie is dat?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef Chanel5 het volgende:
Nogmaals, ik ben niet PietjeSV. Heb gewoon 't account PietjePuk007 daar, zal zo ff inloggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Kan het bijna niet geloven dat onze Pietje daar ook chat-modje is en zo zit te stoken.
Is niet onze Pietje.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kan het bijna niet geloven dat onze Pietje daar ook chat-modje is en zo zit te stoken.
Jaja.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nogmaals, ik ben niet PietjeSV. Heb gewoon 't account PietjePuk007 daar, zal zo ff inloggen.
quote:
Okéééé!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
Ja.. wordt maar eens lullig met zo'n kindje aan het tsb...![]()
Hoe krijg je dat chatvenster zo groot?quote:
Dat is net al gedaan doer Piepiephálloo...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Kan iemand op het chatje even vragen aan Elienepientje om de groetjes aan Copycatje te doen?
Riep er iemand?quote:
Ja waar is Peter?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja kut hé? wordt maar es kwaad op Elientje.....Petertje moet maar snel overnemen..
Peter? WTF is Peter?quote:
Ik trok het ook niet, normaal zit ik wel klaar voor wat quotes te tikken van Peter N. , Johan, maar nu nee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:08 schreef Disana het volgende:
Ik ging zowat over m'n nek door die chat. Gelukkig gaat het nu weer over Jaap.
Gelukkig, was ik niet de enige.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik trok het ook niet, normaal zit ik wel klaar voor wat quotes te tikken, maar nee.![]()
Wat had je dan verwacht? Een bruine brombeer die het alsmaar over zijn prinsesje heeft. Getver klef stel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:14 schreef Disana het volgende:
Gelukkig, was ik niet de enige.
Ik zit nu naar het nieuws te kijken.
Ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:08 schreef Disana het volgende:
Schattig kan ik wel inkomen, maar sexy???? PB, nee dat zie ik nietquote:
Ach dat zoeken ze zelf maar uit, zolang ik het niet hoef te zien...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:14 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Een bruine brombeer die het alsmaar over zijn prinsesje heeft. Getver klef stel.
Nee, ik mis hem ook al een tijdjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En Peter6000, die zie ik ook niet meer posten. Of zit die op de chat ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |