I'm bad, I know..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja... een beetje misbruik maken van d'r onschuld....
Dat is een tegenvaller voor Bram. Eigenlijk had-ie net genoeg eten voor zichzelf gehaald.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
Alsido valt onmiddellijk aan...logisch, het is ook de énige die werkt daar..
[ link | afbeelding ]
Kan, maar vooral voor morgen, de show van Jaap 18:30 - 23: 00 uur.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is Bram er voor bunker-overleg, of zomaar?
Hij zit continu te stoken. Hij zou geband moeten worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef Chanel5 het volgende:
PietjeSV heeft ook commentaar op Lies en Aaltsje al een paar keer trouwens, ik val bijna van mijn stoel. We mochten toch alleen maar positief zijn.
Een "Dooie Doos" nog wel.. nahhh die ken nie hoor....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef Chanel5 het volgende:
PietjeSV heeft ook commentaar op Lies en Aaltsje al een paar keer trouwens, ik val bijna van mijn stoel. We mochten toch alleen maar positief zijn.
Jaaaaaa tweede commentaar binnen korte tijdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een "Dooie Doos" nog wel.. nahhh die ken nie hoor....
Kan het bijna niet geloven dat onze Pietje daar ook chat-modje is en zo zit te stoken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij zit continu te stoken. Hij zou geband moeten worden.
Wie is dat?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef Chanel5 het volgende:
Nogmaals, ik ben niet PietjeSV. Heb gewoon 't account PietjePuk007 daar, zal zo ff inloggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Kan het bijna niet geloven dat onze Pietje daar ook chat-modje is en zo zit te stoken.
Is niet onze Pietje.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kan het bijna niet geloven dat onze Pietje daar ook chat-modje is en zo zit te stoken.
Jaja.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nogmaals, ik ben niet PietjeSV. Heb gewoon 't account PietjePuk007 daar, zal zo ff inloggen.
quote:
Okéééé!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
Ja.. wordt maar eens lullig met zo'n kindje aan het tsb...![]()
Hoe krijg je dat chatvenster zo groot?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |