Dat is een tegenvaller voor Bram. Eigenlijk had-ie net genoeg eten voor zichzelf gehaald.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:02 schreef 5thencounter het volgende:
Alsido valt onmiddellijk aan...logisch, het is ook de énige die werkt daar..
[ link | afbeelding ]
Kan, maar vooral voor morgen, de show van Jaap 18:30 - 23: 00 uur.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is Bram er voor bunker-overleg, of zomaar?
Hij zit continu te stoken. Hij zou geband moeten worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef Chanel5 het volgende:
PietjeSV heeft ook commentaar op Lies en Aaltsje al een paar keer trouwens, ik val bijna van mijn stoel. We mochten toch alleen maar positief zijn.
Een "Dooie Doos" nog wel.. nahhh die ken nie hoor....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef Chanel5 het volgende:
PietjeSV heeft ook commentaar op Lies en Aaltsje al een paar keer trouwens, ik val bijna van mijn stoel. We mochten toch alleen maar positief zijn.
Jaaaaaa tweede commentaar binnen korte tijdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een "Dooie Doos" nog wel.. nahhh die ken nie hoor....
Kan het bijna niet geloven dat onze Pietje daar ook chat-modje is en zo zit te stoken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij zit continu te stoken. Hij zou geband moeten worden.
Wie is dat?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef Chanel5 het volgende:
Nogmaals, ik ben niet PietjeSV. Heb gewoon 't account PietjePuk007 daar, zal zo ff inloggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Kan het bijna niet geloven dat onze Pietje daar ook chat-modje is en zo zit te stoken.
Is niet onze Pietje.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kan het bijna niet geloven dat onze Pietje daar ook chat-modje is en zo zit te stoken.
Jaja.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nogmaals, ik ben niet PietjeSV. Heb gewoon 't account PietjePuk007 daar, zal zo ff inloggen.
quote:
Okéééé!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
Ja.. wordt maar eens lullig met zo'n kindje aan het tsb...![]()
Hoe krijg je dat chatvenster zo groot?quote:
Dat is net al gedaan doer Piepiephálloo...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Kan iemand op het chatje even vragen aan Elienepientje om de groetjes aan Copycatje te doen?
Riep er iemand?quote:
Ja waar is Peter?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja kut hé? wordt maar es kwaad op Elientje.....Petertje moet maar snel overnemen..
Peter? WTF is Peter?quote:
Ik trok het ook niet, normaal zit ik wel klaar voor wat quotes te tikken van Peter N. , Johan, maar nu nee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:08 schreef Disana het volgende:
Ik ging zowat over m'n nek door die chat. Gelukkig gaat het nu weer over Jaap.
Gelukkig, was ik niet de enige.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik trok het ook niet, normaal zit ik wel klaar voor wat quotes te tikken, maar nee.![]()
Wat had je dan verwacht? Een bruine brombeer die het alsmaar over zijn prinsesje heeft. Getver klef stel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:14 schreef Disana het volgende:
Gelukkig, was ik niet de enige.
Ik zit nu naar het nieuws te kijken.
Ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:08 schreef Disana het volgende:
Schattig kan ik wel inkomen, maar sexy???? PB, nee dat zie ik nietquote:
Ach dat zoeken ze zelf maar uit, zolang ik het niet hoef te zien...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:14 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Een bruine brombeer die het alsmaar over zijn prinsesje heeft. Getver klef stel.
Nee, ik mis hem ook al een tijdjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En Peter6000, die zie ik ook niet meer posten. Of zit die op de chat ?
Lees hierquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In het topic van Maanvis kan je daar lezen hoe en wat en eventueel reageren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
ik vind Eline een sexy meid hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Schattig kan ik wel inkomen, maar sexy???? PB, nee dat zie ik niet
Ah, bedankt Disana en Fluiter, heb al gereageerd daar.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Lees hier
De vraag die ons allen bezighoudt.....................
even, daar geeft Peter6000 ook een verklaring.
Ik vind het gewoon een leuke, spontane meid. Erg leuk om haar daar weer eens te zien, heb meteen een Bunkergevoelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ik vind Eline een sexy meid hoor
P6K is gestopt op de chat toen daar ook die dagelijkse debiele kutmuziek stopte.. zou daar en link zijn??quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, bedankt Disana en Fluiter, heb al gereageerd daar.
Hopelijk komt hij weer gezellig Cossen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een leuke, spontane meid. Erg leuk om haar daar weer eens te zien, heb meteen een Bunkergevoel
Dat zal bij mij het probleem zijn. Ik had een vreselijk anti bunkergevoelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een leuke, spontane meid. Erg leuk om haar daar weer eens te zien, heb meteen een Bunkergevoel
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
P6K is gestopt op de chat toen daar ook die dagelijkse debiele kutmuziek stopte.. zou daar en link zijn??
Men, als ik opgenomen wordt weet je waar het door komtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die dagelijkse debiele kutmuziek?![]()
Zo je ziet er nog mooier uit, heb jij je opgetut voor Eline.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
En heel leuk dat ze voor de stream kjkersvragen beantwoordt.
dan mag je NA mij, ik lig s`nachts in bed en hoor dan nog steeds potje met vet of dat deuntje over bakkie koffiequote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Men, als ik opgenomen wordt weet je waar het door komt
Ik begrijp ook niet dat jullie daarnaar kunnen luisteren, bij mij gaat het acuut op mute.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan mag je NA mij, ik lig s`nachts in bed en hoor dan nog steeds potje met vet of dat deuntje over bakkie koffievanmorgen toen dat vrouwtje Liesbeth (met dat dooie konijn om der nek) achter de p.c. zat draaide ze lekkere muziek, maar was van korte duur.
Nou Disana had gister al geluid uitgezet, en nu die hele toko, want las af en toe mee maar gutohgut, kon het niet meer aanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet dat jullie daarnaar kunnen luisteren, bij mij gaat het acuut op mute.
Wanneer gaat Calimero nou eens weg?
Ja dat kan ik me voorstellen, daarom vroeg ik ook wanneer ze vertrekt. Wanneer begint Lachen met Peter nou weer.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou Disana had gister al geluid uitgezet, en nu die hele toko, want las af en toe mee maar gutohgut, kon het niet meer aanen moet steeds op de handjes blijven zitten om maar niet 1 of andere kutopmerkingen te plaatsen daar.
Pietje meet met 6 maten, want er mogen geen links geplaatst worden van hem, Hansie is er en er wordt gewoon links enzo geplaatst en hij zegt er niks van die Pietje, en ik geloof dat Pietje zo zijn voorkeuren heeft voor sommige chatters, en wat betreft Hansie, die denkt dat ie alles mag vragen en zeggen, ik vind als je mod bent hou je op de achtergrond en waarschuw alleen of zeg wat als dat echt nodig is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:03 schreef Chanel5 het volgende:
PietjeSV vraagt aan Eline de diepgang van Bram in centimeters....Is dit dezelfde Pietje die een ban geeft om een scheet
Weet ik niet hahha maar waarschuw je me dan wel ffquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen, daarom vroeg ik ook wanneer ze vertrekt. Wanneer begint Lachen met Peter nou weer.
Oh ik heb het venster verkleind en af en toe vergroot ik het even en dan zit ze er nog. Nu bijvoorbeeld zit ze tegen de camera te praten. En het hondje mag een stukje wc-papier verscheuren. En Palma is ook weer in de chat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Weet ik niet hahha maar waarschuw je me dan wel ff
Kijk ze kan best lief.aardig en charmant wezen maar kom op zeg, een uurtje vind ik leuk maar de hele avond en iedereen rolt daar op de chat over elkaar heen om maar vragen te stellen, uurtje is leuk maar dan nokken met die handel, desnoods gooien ze er weer muziek tegenaan en gaat Elientje fijn de keukenuitsoppen.(ze zij daar had ze zin an)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ik heb het venster verkleind en af en toe vergroot ik het even en dan zit ze er nog. Nu bijvoorbeeld zit ze tegen de camera te praten. En het hondje mag een stukje wc-papier verscheuren. En Palma is ook weer in de chat.
Ze geniet van de aandacht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kijk ze kan best lief.aardig en charmant wezen maar kom op zeg, een uurtje vind ik leuk maar de hele avond en iedereen rolt daar op de chat over elkaar heen om maar vragen te stellen, uurtje is leuk maar dan nokken met die handel, desnoods gooien ze er weer muziek tegenaan en gaat Elientje fijn de keukenuitsoppen.(ze zij daar had ze zin an)
"De geloofwaardigheid is ver te zoeken. Is er veel geouwehoer krijg je op alles een waarschuwing. Loopt het lekker dan mogen links, telkens terugkerende berichten van een mod, en zelfs vragen en opmerkingen van een mod waarbij ik zo mijn bedenkingen heb.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Pietje meet met 6 maten, want er mogen geen links geplaatst worden van hem, Hansie is er en er wordt gewoon links enzo geplaatst en hij zegt er niks van die Pietje, en ik geloof dat Pietje zo zijn voorkeuren heeft voor sommige chatters, en wat betreft Hansie, die denkt dat ie alles mag vragen en zeggen, ik vind als je mod bent hou je op de achtergrond en waarschuw alleen of zeg wat als dat echt nodig is.
Joh.quote:
Ja Chanel, maar zeg er maar wat van, dan loop je te zieken en kom je in het schriftje wie er in aanmerking komt om uitgebannen te worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
"De geloofwaardigheid is ver te zoeken. Is er veel geouwehoer krijg je op alles een waarschuwing. Loopt het lekker dan mogen links, telkens terugkerende berichten van een mod, en zelfs vragen en opmerkingen van een mod waarbij ik zo mijn bedenkingen heb.
Ik heb gehamsterd. Komt goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:18 schreef Disana het volgende:
En Ruud had deze keer zijn teiltjes niet bij zich zei hij.
Oh da's waar ook, morgen gaat de bezem door de chat. Dan ga ik klagen dat ik mensen misquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja Chanel, maar zeg er maar wat van, dan loop je te zieken en kom je in het schriftje wie er in aanmerking komt om uitgebannen te worden.
En Disana jij verwoord het topwant het is de waarheid.
Ach vind ze niet erg denk ik, alles voor de kijkcijffers en natuurlijk om Bram een pleziertje te doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:18 schreef 5thencounter het volgende:
Ze laat zich trekpoppen nu, met een oortje in laat ze zich sturen... erg lullig...
Ja las dat ook. Peter gaat de chat *Opruimen* zoals hij schreef, ik had al gepost daar dat ik verliefd op hem was, hem leuk en aardig vond en een geweldige wereldzanger, ja wil nog wel ff Jaap zien morgenavond voordat ik erafgekickt wordt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh da's waar ook, morgen gaat de bezem door de chat. Dan ga ik klagen dat ik mensen mis![]()
5thEncounter, meen je dat nou echt, een oortje voor aanwijzingen?
Dat denk ik ook, dat Eline het doet om Bram een plezier te doen. Want hoe dan ook, er zijn nu toch veel meer mensen die streamen? En het is een lekker opwarmertje voor morgenavond.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach vind ze niet erg denk ik, alles voor de kijkcijffers en natuurlijk om Bram een pleziertje te doen.
(lopen die 2 bouviers ook achter haar aan, dan moeten die ook een oortje in)
Die ene Bouvier heeft der panty gemoldquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach vind ze niet erg denk ik, alles voor de kijkcijffers en natuurlijk om Bram een pleziertje te doen.
(lopen die 2 bouviers ook achter haar aan, dan moeten die ook een oortje in)
Zien kun je Jaap altijd hoor Heksje je wordt alleen van de chat gegooid.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja las dat ook. Peter gaat de chat *Opruimen* zoals hij schreef, ik had al gepost daar dat ik verliefd op hem was, hem leuk en aardig vond en een geweldige wereldzanger, ja wil nog wel ff Jaap zien morgenavond voordat ik erafgekickt wordt.
hahaha maar hij blijft lief en sexy he ( zegt PB dan) hahhaaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die ene Bouvier heeft der panty gemold
oh ik dacht dat je helemaal verbannen werd, oke bedanktquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zien kun je Jaap altijd hoor Heksje je wordt alleen van de chat gegooid.
Zijn er bouviers? Ik zag op de caps 2 heel kleine hondjes.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die ene Bouvier heeft der panty gemold
Zal toch helemaal te gek voor woorden zijn als je de stream niet meer kunt volgen? En anders heb je Hidi als back-upquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je helemaal verbannen werd, oke bedankt
In Heks haar belevingswereld zijn het Bouviersquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zijn er bouviers? Ik zag op de caps 2 heel kleine hondjes.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zijn er bouviers? Ik zag op de caps 2 heel kleine hondjes.
Vond het wel vermakelijk hoor. Ze vindt het leuk en de chatters(de meeste dan) ook. Maar vind het nu wel mooi geweest. In ieder geval beter dan wat we de afgelopen dagen te zien hebben gekregen.quote:
Je bent helemaal vrij om ergens anders naar te gaan kijkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:34 schreef Jian het volgende:
Jessus, zit nou een kwartier te kijken, ik word er niet goed van
Had 'm zo'n 10 minuten geleden al uitgegooid, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je bent helemaal vrij om ergens anders naar te gaan kijken
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zo je ziet er nog mooier uit, heb jij je opgetut voor Eline.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |