Ik heb gehamsterd. Komt goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:18 schreef Disana het volgende:
En Ruud had deze keer zijn teiltjes niet bij zich zei hij.
Oh da's waar ook, morgen gaat de bezem door de chat. Dan ga ik klagen dat ik mensen misquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja Chanel, maar zeg er maar wat van, dan loop je te zieken en kom je in het schriftje wie er in aanmerking komt om uitgebannen te worden.
En Disana jij verwoord het topwant het is de waarheid.
Ach vind ze niet erg denk ik, alles voor de kijkcijffers en natuurlijk om Bram een pleziertje te doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:18 schreef 5thencounter het volgende:
Ze laat zich trekpoppen nu, met een oortje in laat ze zich sturen... erg lullig...
Ja las dat ook. Peter gaat de chat *Opruimen* zoals hij schreef, ik had al gepost daar dat ik verliefd op hem was, hem leuk en aardig vond en een geweldige wereldzanger, ja wil nog wel ff Jaap zien morgenavond voordat ik erafgekickt wordt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh da's waar ook, morgen gaat de bezem door de chat. Dan ga ik klagen dat ik mensen mis![]()
5thEncounter, meen je dat nou echt, een oortje voor aanwijzingen?
Dat denk ik ook, dat Eline het doet om Bram een plezier te doen. Want hoe dan ook, er zijn nu toch veel meer mensen die streamen? En het is een lekker opwarmertje voor morgenavond.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach vind ze niet erg denk ik, alles voor de kijkcijffers en natuurlijk om Bram een pleziertje te doen.
(lopen die 2 bouviers ook achter haar aan, dan moeten die ook een oortje in)
Die ene Bouvier heeft der panty gemoldquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach vind ze niet erg denk ik, alles voor de kijkcijffers en natuurlijk om Bram een pleziertje te doen.
(lopen die 2 bouviers ook achter haar aan, dan moeten die ook een oortje in)
Zien kun je Jaap altijd hoor Heksje je wordt alleen van de chat gegooid.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja las dat ook. Peter gaat de chat *Opruimen* zoals hij schreef, ik had al gepost daar dat ik verliefd op hem was, hem leuk en aardig vond en een geweldige wereldzanger, ja wil nog wel ff Jaap zien morgenavond voordat ik erafgekickt wordt.
hahaha maar hij blijft lief en sexy he ( zegt PB dan) hahhaaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die ene Bouvier heeft der panty gemold
oh ik dacht dat je helemaal verbannen werd, oke bedanktquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:26 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zien kun je Jaap altijd hoor Heksje je wordt alleen van de chat gegooid.
Zijn er bouviers? Ik zag op de caps 2 heel kleine hondjes.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die ene Bouvier heeft der panty gemold
Zal toch helemaal te gek voor woorden zijn als je de stream niet meer kunt volgen? En anders heb je Hidi als back-upquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je helemaal verbannen werd, oke bedankt
In Heks haar belevingswereld zijn het Bouviersquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zijn er bouviers? Ik zag op de caps 2 heel kleine hondjes.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zijn er bouviers? Ik zag op de caps 2 heel kleine hondjes.
Vond het wel vermakelijk hoor. Ze vindt het leuk en de chatters(de meeste dan) ook. Maar vind het nu wel mooi geweest. In ieder geval beter dan wat we de afgelopen dagen te zien hebben gekregen.quote:
Je bent helemaal vrij om ergens anders naar te gaan kijkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:34 schreef Jian het volgende:
Jessus, zit nou een kwartier te kijken, ik word er niet goed van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |