.quote:
.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Eline heeft ook nog twee ratten meegenomen, waarvan er inmiddels al eentje heeft staan
pissen in het Mediacafé.
.quote:
.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:19 schreef Disana het volgende:
Johan verschijnt en het is acuut afgelopen met de harde baggermuziek.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhww dat zuige... jaja het is dinsdagavond...
.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:14 schreef Disana het volgende:
Het lijkt me sterk dat Huub na zo'n lange mediastilte ineens binnen komt huppelen alsof
er niets is gebeurd. Ze zullen hun gesprekken dan wel heel oppervlakkig moeten houden.
Maar goed, het zou leuk zijn hem weer eens te zien.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef Maanvis het volgende:
Hoe dan ook, Bram heeft geen flikker te vertellen bij SV.
Hij bepaalt niet wie er binnen komt, net zoals wij bijv. niet kunnen bepalen dat Sly daar binnen komt.
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:31 schreef Jian het volgende:
Nou vooruit, voor alle dames hier, nog één keer de brede schouders van Hans![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Aardige voorraad drank in de bar. Het gerucht gaat dat Huub woensdag komt.
De regels worden dus effe veranderd wanneer ze dat uitkomt???quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niemand zou anders durven beweren.
4:24 PietjeSV: ALGEMENE WAARSCHUWING!!!!! hET BEGINT HEEL GEZELLIG. BIJ STOKEN OF KATTEN NAAR ELKAAR TOE KOMT ER METEEN EEN BAN VOOR 24 UUR OP ZONDER WAARSCHUWING, HOUD HET GEZELLIG!!!!
Dat was erg vreemd inderdaad. Ze moeten hem telkens hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:33 schreef Scrutinizer het volgende:
User roepmaar is inmiddels geband want die vroeg om een ander shot van de regie.
De banlijst moet voor morgenavond afgewerkt zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De regels worden dus effe veranderd wanneer ze dat uitkomt???
Ik moet dat nu maar eens gaan leren, ik ga er binnenkort even rustig voor zitten. bedankt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:34 schreef Disana het volgende:
http://www.picresize.com/
Klik links boven het deel dat je wilt bewaren (croppen). Klik dan rechtsonder het deel dat je wilt bewaren.
Als je vanavond een keer in de chat komt kan ik het wel uitleggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik moet dat nu maar eens gaan leren, ik ga er binnenkort even rustig voor zitten. bedankt.
www.gadwin.com/printscreenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:34 schreef Disana het volgende:
Nogmaals mijn tip voor tuinfluiter om de stream te cappen zonder het hele scherm te bewaren:
Je moet een editor hebben die kan croppen, ofwel een deel van het beeld uitsnijden zodat de rest verdwijnt. Ikzelf doe dat met Paint Shop Pro maar er zijn vast wel gratis editors die het ook kunnen.
Oh wacht eens, hier kun je online croppen:
http://www.picresize.com/
Klik links boven het deel dat je wilt bewaren (croppen). Klik dan rechtsonder het deel dat je wilt bewaren.
Die gebruik ik ook, werkt perfect, en het voegt netjes een stamp toe en resized ze naar FOK! breedtequote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
www.gadwin.com/printscreen
Ik gebruik deze. Ideaal. Je kan zelf je beeld selecteren En je hoeft niet eerst te plakken maar je kunt direct uploaden.
En het is gratis
Ik las dat je het opnam, ik heb het ook mocht je iets missenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
www.gadwin.com/printscreen
Ik gebruik deze. Ideaal. Je kan zelf je beeld selecteren En je hoeft niet eerst te plakken maar je kunt direct uploaden.
En het is gratis
Ik heb mijn eigen methode maar misschien is het voor Tuinfluiter wel nuttig.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook, werkt perfect, en het voegt netjes een stamp toe en resized ze naar FOK! breedte. Hidiho heeft een uitgebreide captutorial op zijn site, als jullie willen kan ik wel een iets simpelere tutorial maken.
Wat is de fok breedte? Ik zie dat je dat al van te voren kan instellen op gadwinquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die gebruik ik ook, werkt perfect, en het voegt netjes een stamp toe en resized ze naar FOK! breedte. Hidiho heeft een uitgebreide captutorial op zijn site, als jullie willen kan ik wel een iets simpelere tutorial maken.
610 en als je hoogte op 2000 zet met verhouding aan dan pakt ie altijd de juiste hoogtequote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is de fok breedte? Ik zie dat je dat al van te voren kan instellen op gadwin
Wanneer ik iets moet downloaden of dingen in moet vullen , haak ik al bijna af,quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:59 schreef Disana het volgende:
Ik heb mijn eigen methode maar misschien is het voor Tuinfluiter wel nuttig.
In paint kun je toch ook gewoon iets uitsnijden??quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wanneer ik iets moet downloaden of dingen in moet vullen , haak ik al bijna af,
maar goed , dat is mijn zwakke punt.
Regels zijn er om gebroken te worden?? en je schrijft honden, het is van elienTje he, dus hondjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:20 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Geen honden meer in SV?
Heb denk ik paint niet op mijn PC zitten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:21 schreef Leandra het volgende:
In paint kun je toch ook gewoon iets uitsnijden??
Ik gebruik gewoon paint, en het is vrij simpel.
600 of 610quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat is de fok breedte? Ik zie dat je dat al van te voren kan instellen op gadwin
2 stoelen erop, 1 voor Jaap en 1 voor zijn gast. Ik snap niet wat daar zo moeilijk aan is, roei met de middelen die je hebt zou ik zo zeggen tegen Vlemmix, hang desnoods leuke poster op van Jaap of beter de Koningin en klaar is het decorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:22 schreef Copycat het volgende:
Zo, ik zie dat het decor op orde wordt gebracht!
Oke, zp mag ik het horen, als er maar naar mij geluisterd wordt hequote:
Met welk programma sla je je plaatjes dan op als je een printscreen doet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb denk ik paint niet op mijn PC zitten.
Ik heb van jou geleerd hoe het werkt bij tinypic en ja dat zonder mijn hele monitor op een cap
moet ik nog leren.![]()
Lieve Chanel5 bedankt voor de cap van Bram , heel handig voor het topic Who Is Who.
Dat lijkt me nou een geweldig idee in een kelder: de ventilatieroosters afplakkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Bram is niet blij met het decor. Er zitten ventilatieroosters in die afgeplakt moeten worden.
Gelukkig hebben ze Peter daar, die is heel goed met plakken en zo.
Goed Heksjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oke, zp mag ik het horen, als er maar naar mij geluisterd wordt he![]()
dus Hondjes, stofzuigertje,Brammetje,decortje,paleisje etc etc
Mag ik die eerste zin ff van je pikken voor onder de foto? Ik verstond niet waar ze het over haddenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Bram is niet blij met het decor. Er zitten ventilatieroosters in die afgeplakt moeten worden.
Gelukkig hebben ze Peter daar, die is heel goed met plakken en zo.
Goed dat te weten, dat jouw scherm er ook op staat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:31 schreef Leandra het volgende:
Met welk programma sla je je plaatjes dan op als je een printscreen doet?
Ik cap overigens ook altijd mijn hele scherm, maar ik snij uit wat ik wil uitsnijden
Hoe sla je ze op dan??quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed dat te weten, dat jouw scherm er ook op staat.
Ik sla ze op en dan na lang zoeken zie ik ze bij afbeeldingen staan.
Maar ik haal er wel een keer iemand bij , want krijg nu op mijn caps een zwart beeld.
Ben echt niet handig met dit soort dingen, kan dan niet goed nadenken. Schaam ik me niet voor.
Heb ik het eenmaal door, dan loopt het wel los met die caps.
Natuurlijk. Dit is de chat niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mag ik die eerste zin ff van je pikken voor onder de foto? Ik verstond niet waar ze het over hadden
Dat komt door je overlays. Die moet je uit zetten om te kunnen cappen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed dat te weten, dat jouw scherm er ook op staat.
Ik sla ze op en dan na lang zoeken zie ik ze bij afbeeldingen staan.
Maar ik haal er wel een keer iemand bij , want krijg nu op mijn caps een zwart beeld.
Ben echt niet handig met dit soort dingen, kan dan niet goed nadenken. Schaam ik me niet voor.
Heb ik het eenmaal door, dan loopt het wel los met die caps.
Jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:38 schreef Leandra het volgende:
Maar serieus: Gaan ze ventilatieroosters afplakken??
thnx. Och vind het wel zo netjes om het ff te vragen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dit is de chat niet.
Okay, en omdat ze wegens de heerlijke buitentemperatuur toch de deur naar buiten open hebben staan maakt het niets uit??quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja"Want dat ziet er niet uit"
Het stofzuigen heeft ze zelfs twee keer gedaan, één keer met een volle en één keer met een nieuwe stofzuigerzak.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:43 schreef Copycat het volgende:
Eline werkt zich het apelazarus.
Eline wel, Aaltsje en Liesbeth zijn nog bezig het kapotte wiel uit te vinden.
Maar nu doet ze tenminste wat, stofzuigen zelfs 2 keerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef sunny16947 het volgende:
pffffff Calimero er eindelijk uitgestemd komt ze weer terug.
Maar nu met hondjes!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef sunny16947 het volgende:
Ongelooflijk dat die twee domme wijven daarboven zich totaal niet geroepen voelen ook eindelijk eens de handen uit de mouwen te steken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Het stofzuigen heeft ze zelfs twee keer gedaan, één keer met een volle en één keer met een nieuwe stofzuigerzak.
Aaltsje heeft een excuus. Zij lijdt aan een post-traumatische stoornis. Zij heeft het bed met Peter gedeeld.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat die twee domme wijven daarboven zich totaal niet geroepen voelen ook eindelijk eens de handen uit de mouwen te steken.
Dat ze dit überhaupt zelf niet al gedaan hebben. Initiatief!
Maar neen! Wij gaan opzitten en duf zijn!
Ach, aan de andere kant voelde Peter zich ook niet geroepen om te stofzuigen.... ik dacht toch dat we het millennium dat vrouwen dat horen te doen achter ons hadden gelaten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat die twee domme wijven daarboven zich totaal niet geroepen voelen ook eindelijk eens de handen uit de mouwen te steken.
Dat ze dit überhaupt zelf niet al gedaan hebben. Initiatief!
Maar neen! Wij gaan opzitten en duf zijn!
Oh.... nou weet ik waarom ik nooit stofzuigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aaltsje heeft een excuus. Zij lijdt aan een post-traumatische stoornis. Zij heeft het bed met Peter gedeeld.
Peter voelt zich nergens toe geroepen. Hij heeft geen roeping.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:52 schreef Leandra het volgende:
Ach, aan de andere kant voelde Peter zich ook niet geroepen om te stofzuigen.... ik dacht toch dat we het millennium dat vrouwen dat horen te doen achter ons hadden gelaten.
Zag ik het toch goed!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet nu eindelijk wat die twee rode kokers zijn die al een paar dagen bij Johans bureau stonden. Dat is het decor!
OMG.... daar scoor je mee in de familie: je hond naar je nichtje noemenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Het ene hondje is vernoemd naar de dochter van Huub en Claire
OMG... heeft die jongen een gouden pik ofzo??? Sorry hoor, maar je auto aan je ex uitlenen zodat hij zijn huidige neukertje even 150 km (of meer) naar huis kan brengen??quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:06 schreef Copycat het volgende:
De twee meiden Liesbeth en Aaltsje zitten in de regie te helpen. Als straks een RCO set weg is, snappen we dus waarom.
Verder gaat Peter vanavond Aaltsje naar huis in Friesland brengen. Daarvoor gaat ie eerst de auto van zijn ex halen in Oss, dan terug naar EHV en dan naar Friesland en weer terug.
Dat er een treinstation pal naast Soestdijk ligt, doet daar niks aan af.
Het is zo'n galante heer. Met de beste preoriteiten.
Ikmagnietlachen ikmagnietlachenikmagnietlachen en toch..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aaltsje heeft een excuus. Zij lijdt aan een post-traumatische stoornis. Zij heeft het bed met Peter gedeeld.
Okee, dan ben ik vanaf nu weer een soppertjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oke, zp mag ik het horen, als er maar naar mij geluisterd wordt he![]()
dus Hondjes, stofzuigertje,Brammetje,decortje,paleisje etc etc
En dat zal dan wel het bekende vierkante wiel van de NS trein worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:43 schreef Copycat het volgende:
Eline werkt zich het apelazarus.
Eline wel, Aaltsje en Liesbeth zijn nog bezig het kapotte wiel uit te vinden.
En Dido komt waarschijnlijk ook morgen!!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef sunny16947 het volgende:
Dat heb ik even goed geregeld héquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En Dido komt waarschijnlijk ook morgen!!!!
In de bunker was ze ook nooit te beroerd om iets te doen hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar nu doet ze tenminste wat, stofzuigen zelfs 2 keer
ik vind het wel een aardige vondst, als je bedenkt dat de vader ook een hond is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG.... daar scoor je mee in de familie: je hond naar je nichtje noemen
LOLquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:06 schreef Copycat het volgende:
De twee meiden Liesbeth en Aaltsje zitten in de regie te helpen. Als straks een RCO set weg is, snappen we dus waarom.
Verder gaat Peter vanavond Aaltsje naar huis in Friesland brengen. Daarvoor gaat ie eerst de auto van zijn ex halen in Oss, dan terug naar EHV en dan naar Friesland en weer terug.
Dat er een treinstation pal naast Soestdijk ligt, doet daar niks aan af.
Het is zo'n galante heer. Met de beste preoriteiten.
Je bent een kanjer!!quote:
Dan wens ik iedereen nog veel plezierquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:47 schreef Leandra het volgende:
Het is drukker dan druk qua chatters en lurkers, dus kennelijk werkt het voor SV meer dan uitstekend dat de dames hun eigen theekransje in de chat hebben.
Nee hoor. Ze hebben er een schattige meidenkamer van gemaakt. Wat is het trouwens heerlijk om haar stem weer te horen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Eline en Dido hebben de chat doodvermoord
Wat leuk!! Eline in SV , gauw de streams aanzettenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Ze hebben er een schattige meidenkamer van gemaakt. Wat is het trouwens heerlijk om haar stem weer te horen.![]()
![]()
En Eline heeft ook al aangeboden om te koken, de schat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:41 schreef 5thencounter het volgende:
Eline krijgt zware steun van d'r zussie....
[ link | afbeelding ]
Tja...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En Eline heeft ook al aangeboden om te koken, de schat.![]()
Ik heb zo het idee dat ze onder de meiden daar niet echt vrienden gaat maken. Aaltsje wil al naar huis en Liesbeth zal haar ook wel haten omdat ze haar indirect heel subtiel met de neus op de feiten drukt m.b.t. tot de te verrichten werkzaamheden.
Dat is wel lekker passief agressief.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En Eline heeft ook al aangeboden om te koken, de schat.![]()
Ik heb zo het idee dat ze onder de meiden daar niet echt vrienden gaat maken. Aaltsje wil al naar huis en Liesbeth zal haar ook wel haten omdat ze haar indirect heel subtiel met de neus op de feiten drukt m.b.t. tot de te verrichten werkzaamheden.
Jaja... een beetje misbruik maken van d'r onschuld....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze zwaait naar me !!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Neeeeeeeheeeeeeeeee!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kunnen die twee zusjes even op het Tina-forum gaan zitten chatten?
I'm bad, I know..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja... een beetje misbruik maken van d'r onschuld....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |