quote:
![]()
.
Stream :http://streams.servehttp.com/sv.aspwww.johanvlemmix.tv.
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:Overigens hoorde ik Bram op de stream zeggen dat het geen probleem is om de opnames
van morgen met enige regelmaat stil te leggen
want het is toch maar een pilot.Dat was nieuw voor mij.
.
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:Elinepientje gaat de hondjes uitlaten.
Bram moet even mee want het is hier niet zo'n leuk buurtje.
Elinepientje doet haar wantjes aan.

![]()
![]()
.
quote:
.
Vandaag en van de week.-Ik heb de indruk dat er met Bram wat meer organisatorisch vermogen in huis is !
- Harry Loco is iemand die op 17 januari een veertien uur durend programma gaat doen!
-Ja ik hoor timmeren en er ligt zo'n rode rol op de barkrukken. Er wordt nog gewerkt aan de 'studio'.
-Moderator PietjeSV zit continu te stoken. Hij zou geband moeten worden.
-Bram Recourt , Eline en twee hondjes zijn er, ze blijven logeren.
-Er dreigt een rel op de chat.
-Is Bram er voor bunker-overleg, of zomaar?
-Eline heeft helpen schoon maken en zit nu op de chat.
-Eline komt twee dagen logeren. dus dat ze de hondjes meegenomen heeft zal vooraf overlegd zijn.
-Ik vind Eline een sexy meid hoor.
- Alsido heeft een SV-trui aan, had ik nog niet eens gezien.
-Weinig andere beelden, zijn bezig met voorbereiding show Jaap.
-Eline in SV, Renate en Dido op de chat.
-Kunnen de Mods op de chat die pm's meelezen? of is het vrijspelen zo?
-Ben niet zo van het rellen maar..als iemand het persé wil ga ik het niet uit de weg.
.-Als Johan van huis is doet iedereen daar maar waar hij/zij zin in heeft.
-Jaap betracht geheimzinnigheid tot woensdagavond.
-Ik zet de stream net aan en zie niets bewegen?
-En Hans de Chat-master neemt er nog eentje !
-Copycat staat boven aan de lijst... WELKE LIJST?? vraagt ze dan braaf....DE BANLIJST lieverd.....
-Jaap komt elke woensdag een show geven , eerste keer zal niet perfect gaan. Als het maar leuk is.
-Vlemmix wil de politiek op de kaart zetten, is van plan om actief compagne te voeren.
-Liesbeth is niet zo goed met decors, ze doet een oproep: decorbouwers gezocht, meld je snel aan.
-Ze hebben het nu over een jamsessie. Met volkszangers .
-Via de site van Vlemmix mag je kijkersvragen stellen aan Jaap die woensdag een show heeft.
-Je kan ook live vragen stellen aan Jaap.
-Mogen nog niet zeggen welke gasten er bij Jaap komen , dat moet een verrassing blijven.
.
quote:
![]()
.
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:14 schreef Disana het volgende:Het lijkt me sterk dat Huub na zo'n lange mediastilte ineens binnen komt huppelen alsof
er niets is gebeurd. Ze zullen hun gesprekken dan wel heel oppervlakkig moeten houden.
Maar goed, het zou leuk zijn hem weer eens te zien.
.
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef Maanvis het volgende:Hoe dan ook, Bram heeft geen flikker te vertellen bij SV.
Hij bepaalt niet wie er binnen komt, net zoals wij bijv. niet kunnen bepalen dat Sly daar binnen komt.
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:Bram begint ook al te praten zo als Elinepientje: Sopje, dweiltje, schatje hihihi.
Vorige topic:[SV COS #24] Isn't she lovely????[SV COS 23] Vlemmix wordt onze nieuwe Minister-President.[SV COS # 22] Vlemmix wil de politiek op de kaart zetten.[RLS] Filmpjeshoekje.[RLS] Who is who in Paleis Soestdijk II