Kan je haar niet negeren?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben nu echt pissed, die lowlive stoeptrut kan de pleuris krijgen.
Met welke van die stoeptrutten heb jet aan de stok?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:12 schreef Chanel5 het volgende:
Ik ben nu echt pissed, die lowlive stoeptrut kan de pleuris krijgen.
Moeilijk Fluiter, ik probeer het wel, maar kan niet over me heen laten lopen, ben ik de persoon niet voor..quote:
Watskebeurt?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:26 schreef Chanel5 het volgende:
Moeilijk Fluiter, ik probeer het wel, maar kan niet over me heen laten lopen, ben ik de persoon niet voor..
Die Duhconquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met welke van die stoeptrutten heb jet aan de stok?
Zitten ze te zuigen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:26 schreef Chanel5 het volgende:
Moeilijk Fluiter, ik probeer het wel, maar kan niet over me heen laten lopen, ben ik de persoon niet voor..
Die bunkercube, heb ook nog stickers...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zitten ze te zuigen?
Zat net te bedenken wat had je nou gewonnen dat je dat op mocht halen in The Bunker?
Toch leuk dat je dat won en het daar mocht ophalen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:31 schreef Chanel5 het volgende:
Die bunkercube, heb ook nog stickers...
Heb gedag gezegd, tis rustig daar. Verder geen gedoe, op naar de volgende rondequote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Toch leuk dat je dat won en het daar mocht ophalen.
Zijn er nog modjes op de chat, of moet je het zelf zien te rooien.
Wat, ben je al zo oud?quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:57 schreef Copycat het volgende:
Het is weer helemaal terug naar de begintijd van televisie! Een uurtje per dag en op woensdag extra zendtijd.
Nu nog Tante Hannie terug!
14 seconden is ook echt een beetje de limit hoor. Aan de ene kant vind ik het wel een guitig ding, aan de andere kant word ik ook weer vrij snel kriegelig van dat kinderstemmetje en die verkleinwoordjes ....quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:45 schreef Maanvis het volgende:
Nog maar eens mijn geweldigeEline filmpje
Het is eigenlijk gewoon lekker weer een lege bar te zien.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:18 schreef Jian het volgende:
[..]
14 seconden is ook echt een beetje de limit hoor. Aan de ene kant vind ik het wel een guitig ding, aan de andere kant word ik ook weer vrij snel kriegelig van dat kinderstemmetje en die verkleinwoordjes ....
Goed het wordt wel haasten, maar ik zit om 18.30 uur klaar voor La Grande Ouverture, La maar komen
Denk dat we daar met de aanwezigheid van Bram in elk geval wel meer kans op hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is eigenlijk gewoon lekker weer een lege bar te zien.
Ik verwacht niet veel van vanavond maar zal zeker even kijken. Ben benieuwd of het geluid goed zal zijn, want daar schort het nogal eens aan.
Da's waar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Denk dat we daar met de aanwezigheid van Bram in elk geval wel meer kans op hebben.
Dat is iemand die op 17 januari een veertien uur durend programma gaat doen!quote:
Alles voor vanavond, nog 6 uren dan is het zover.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:28 schreef Disana het volgende:
Da's waar.
Maar wat zijn ze aan het doen, ik krijg alleen een zwart beeld.
Nou ja, het zal wel met de voorbereidingen te maken hebben.
Nou het lijkt erop dat ik niets ga zien, ik krijg die stream echt niet meer aan de praat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Alles voor vanavond, nog 6 uren dan is het zover.
Heb je nu wel beeld Disana? Ik zie de bar , geluid is aan, geen muziek.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:36 schreef Disana het volgende:
Nou het lijkt erop dat ik niets ga zien, ik krijg die stream echt niet meer aan de praat.
Nee, ik heb zojuist mijn computer opnieuw opgestart maar dat heeft ook niet geholpen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb je nu wel beeld Disana? Ik zie de bar , geluid is aan, geen muziek.
Nee, hij heeft een bedrijfje, Enjoy Media, en was producent van TBO. Vanavond 'doet' hij de Japio-show.quote:
Heb je nog een andere PC of laptop waar je op kan testen ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:42 schreef Disana het volgende:
Nee, ik heb zojuist mijn computer opnieuw opgestart maar dat heeft ook niet geholpen.
Krijgt hij dan betaald door Johan voor zijn format? Of wat.? hij is daar toch niet steeds mee bezig voor de kat zijn viool.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een bedrijfje, Enjoy Media, en was producent van TBO. Vanavond 'doet' hij de Japio-show.
17, 18 én 19 januari maar liefst! Van tien uur 's ochtends tot twaalf uur 's nachts.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:35 schreef Gert het volgende:
Dat is iemand die op 17 januari een veertien uur durend programma gaat doen!
Maar ja, anderhalf uur op water en brood is ook niet echt een prestatie. Veertien uur, dát begint al iets survivaligs te krijgen.
Ik heb zojuist ontdekt dat de stream het in Internet Explorer wel doet. We hadden een kabelstoring en kennelijk is Firefox nu in de war.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb je nog een andere PC of laptop waar je op kan testen ?
Ik denk niet dat hij betaald krijgt. En het zal als een investering in de toekomst worden gezien. Mocht de Japio-show in de toekomst goed bekeken gaan worden, dan zal een deel van de eventuele sponsorgelden naar Bram / EM gaan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:47 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Krijgt hij dan betaald door Johan voor zijn format? Of wat.? hij is daar toch niet steeds mee bezig voor de kat zijn viool.
O kijk eens, drié dagen! Expeditie Harry Loco! Draaiboek: op even uren een boterham, op oneven uren een glaasje water. Dat wordt lachen, boterhammen kauwen met een droge bek. Kunnen ze er niet "op water en beschuit" van maken?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
17, 18 én 19 januari maar liefst! Van tien uur 's ochtends tot twaalf uur 's nachts.
Zal hij al wel een draaiboek hebben?
Oh oh, ik zie een zakelijk geschil aankomen. Op naar de volgende gate.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Het schijtn dat hij ook meebetaald heeft aan de apparatuur in PS2, maar dat hier niets van op papier staat.
Goed, dus je hebt nu weer beeld wat op de bar staat, hoorde timmeren , vrouw met lang haar achter de bar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:48 schreef Disana het volgende:
Ik heb zojuist ontdekt dat de stream het in Internet Explorer wel doet.
We hadden een kabelstoring en kennelijk is Firefox nu in de war.
Ik weet niet hoe goed maanvis ingevoerd is, maar die roept dingen als "Bram heeft helemaal niets te vertellen" en "gewoon de bunker onder een andere naam maken, heb je Bram niet meer nodig". Als dergelijke opmerkingen het sfeertje rond Johan representeren , dan verheug ik me al op de live-streams wanneer Bram verhaal komt halen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:53 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Oh oh, ik zie een zakelijk geschil aankomen. Op naar de volgende gate.
Ja ik hoor ook timmeren en er ligt zo'n rode rol op de barkrukken. Er wordt dus nog gewerkt aan de 'studio'.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed, dus je hebt nu weer beeld wat op de bar staat, hoorde timmeren , vrouw met lang haar achter de bar.
Het is een pilot, waarom zou ie überhaupt van iemand iets verwachten?quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:47 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Krijgt hij dan betaald door Johan voor zijn format? Of wat.? hij is daar toch niet steeds mee bezig voor de kat zijn viool.
Het waren dingen die Peter tegen Jaap zei, toen ie aan het koken was en Jaap er voor het eerst zegmaar was.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed maanvis ingevoerd is, maar die roept dingen als "Bram heeft helemaal niets te vertellen" en "gewoon de bunker onder een andere naam maken, heb je Bram niet meer nodig". Als dergelijke opmerkingen het sfeertje rond Johan representeren , dan verheug ik me al op de live-streams wanneer Bram verhaal komt halen.
Had eerlijk niet anders verwacht , maar zou het wel prettig dat er een camera blijft draaienquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens hoorde ik Bram op de stream zeggen dat het geen probleem is om de opnames
van morgen met enige regelmaat stil te leggen want het is toch maar een pilot.
Dat was nieuw voor mij.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:01 schreef Maanvis het volgende:
Het waren dingen die Peter tegen Jaap zei, toen ie aan het koken was en Jaap er voor het eerst zegmaar was.
Ah. Peter inspireert! Yo Bram, de pilot van vanavond gewoon supergelikt terug editten naar een sprankelend half uur en het format verkopen aan een omroep. Dag Johan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het waren dingen die Peter tegen Jaap zei, toen ie aan het koken was en Jaap er voor het eerst zegmaar was.
Niemand zit te wachten op de Terror Jaap show op een reguliere TVzender.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah. Peter inspireert! Yo Bram, de pilot van vanavond gewoon supergelikt terug editten naar een sprankelend half uur en het format verkopen aan een omroep. Dag Johan.
Joh. Maar wordt het nu weer wél "terror"?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Niemand zit te wachten op de Terror Jaap show op een reguliere TVzender.
Jaap wil niet Terror zijn maar gebruikt Terror wel als advertentiemethode.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh. Maar wordt het nu weer wél "terror"?
Het wordt gewoon een gezellig gevecht.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jaap wil niet Terror zijn maar gebruikt Terror wel als advertentiemethode.
Of het echt terror wordt zullen we vanavond zien, als Palma haar opwachting maakt in de JaapShow. Wordt het vechten of een gezellig gesprek? Spannend!
Nee, ze hadden een stickertje tekort. Dat moet nog besteld worden. Levertijd zeven dagen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:30 schreef Copycat het volgende:
Waarom is die talkshow van P. en een week verschoven en onder voorbehoud? Koudwatervrees?
Weet je de lottogetallen van de komende week ook?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het wordt gewoon een gezellig gevecht.
Ik zie een grote rát daar lopen !!quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:52 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man weet wel van wanten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |