quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ik meende het ook niet, he! Wel grappig dat je er serieus op in gaat, ben het deels ook wel met je eens.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:24 schreef SEIKO--- het volgende:
2fast2furious hierzo
ben niet met de stelling eens, er zijn veel turken die geen ''onzin'' zijn. paar nadelen bij turken zijn is dat veel te lui zijn om iets te doen terwijl we een superintelligente volk zijn én altijd het kortste weg zoeken (en meestal vinden)
----
& nee; geen bilmi niet, ken wel de naam van bortecinem van een andere forum en themagnificient van een andere forum
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:24 schreef SEIKO--- het volgende:
2fast2furious hierzo
ben niet met de stelling eens, er zijn veel turken die geen ''onzin'' zijn. paar nadelen bij turken zijn is dat veel te lui zijn om iets te doen terwijl we een superintelligente volk zijn én altijd het kortste weg zoeken (en meestal vinden)
----
& nee; geen bilmi niet, ken wel de naam van bortecinem van een andere forum en themagnificient van een andere forum
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik meende het ook niet, he! Wel grappig dat je er serieus op in gaat, ben het deels ook wel met je eens.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, volgens mij lopen er veel van die 'ulkucu' debielen rond op fora met de nickname Bortecinem.
Had jezelf dan Asena genoemd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, volgens mij lopen er veel van die 'ulkucu' debielen rond op fora met de nickname Bortecinem.
Had ik ook, echt jaaaaaren terug. Maar toen veranderde ik het in Bortecine.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had jezelf dan Asena genoemd.Dansöz...
4quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:32 schreef IHVK het volgende:
Hoeveel delen hebben jullie (we) nu al volgeluld vandaag?
Doh, het is een van de centrale figuren uit de Ergenekon destani: Asena en Börteçine. Börteçine is trouwens de mannelijke wolf. Asena is het vrouwtje.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:31 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kon de naam Bortecine wel vaker tegen. En ik maar denken dat ik origineel ben.
+1quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
M'n moeder zegt: "ben sendende birsey beklemiyorum artik, hayirlisi."
-1quote:
Ja daarom. Maar Ayca komt met 'en die hebben heel toevallig dezelfde naam'. Alsof ik lieg ofzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doh, het is een van de centrale figuren uit de Ergenekon destani: Asena en Börteçine. Börteçine is trouwens de mannelijke wolf. Asena is het vrouwtje.
MFÖquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:32 schreef EchoAlpha het volgende:
Geweldig nummer....Iemand toevallig zijn CD thuis liggen?
Vond het gewoon een stomme opmerking.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem, je lijkt de laatste tijd sneller geirriteerd. Het is wel grappig.
Maar je reageert zo grappig. Als ik zo iemand in het echt zou kennen, zou ik met opzet zulke opmerkingen maken en ik heb het idee dat Ayca dat ook regelmatig doet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vond het gewoon een stomme opmerking.
Oh, maar mensen denken vaak dat ik kwaad of boos praat/reageer terwijl dat helemaal niet het geval is. Nu wel, ze irriteerde me daarnet wel. Maar normaal denken mensen dat onterecht ook vaak.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar je reageert zo grappig. Als ik zo iemand in het echt zou kennen, zou ik met opzet zulke opmerkingen maken en ik heb het idee dat Ayca dat ook regelmatig doet.
Börteçine is ook Turks hoor. En het is mannelijk...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja daarom. Maar Ayca komt met 'en die hebben heel toevallig dezelfde naam'. Alsof ik lieg ofzo.En Bortecine is een vrouwtjeswolf, het is Mongools voor vrouwtjeswolf. Asena is Turks.
Nietus. Volgens mij is het echt Mongools. Iig is het zeker een vrouwtjeswolf en geen mannetjes zoals vaak gedacht word.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Börteçine is ook Turks hoor.
Het is echt geweldige muziek om gewoon aan te zetten en rustig naar te luisteren. Heerlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
MFÖ![]()
Deze is ook goed:
-knip-
Doe je ook vaak bij mij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, maar mensen denken vaak dat ik kwaad of boos praat/reageer terwijl dat helemaal niet het geval is. Nu wel, ze irriteerde me daarnet wel. Maar normaal denken mensen dat onterecht ook vaak.
Nog zo'n nummer:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:40 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Het is echt geweldige muziek om gewoon aan te zetten en rustig naar te luisteren. Heerlijk
Debiel!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar jij reageert dan ook vaak dom.
Ja zo doe je vaak ja.quote:
Maar het is prachtig hoe sommigen hier reageren. Vooral ihvk's reacties kan ik erg waarderen. Die van jou zijn ook grappig, maar die van ihvk's hebben iets speciaals dat het extra lachwekkend maakt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja zo doe je vaak ja.![]()
Trouwens, ik negeer je de laatste tijd wanneer er ruzie is? Merk je dat niet? Allemaal voor niks dus, voortaan meng ik me wel in de menigte.
Soms is het grappig, maar vaak is het ook gewoon fucking irritant. En af en toe heb ik echt het gevoel alsof je een persoonlijkheidsstoornis hebt. Serieus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar het is prachtig hoe sommigen hier reageren. Vooral ihvk's reacties kan ik erg waarderen. Die van jou zijn ook grappig, maar die van ihvk's hebben iets speciaals dat het extra lachwekkend maakt.
De menigte = zijn degenen die wel op me ingaan?
Ik merkte het wel ja.
Denk ik ook, maar ik durf me niet negatief uit te drukken over mensen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Soms is het grappig, maar vaak is het ook gewoon fucking irritant. En af en toe heb ik echt het gevoel alsof je een persoonlijkheidsstoornis hebt. Serieus.
Goedzo.
Waarom niet? Misschien moet je een beetje van mijn karakter nemen, en ik van de jouwe. Ik laat me soms teveel uit over anderen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar ik durf me niet negatief uit te drukken over mensen.
Ik kan me eerlijk gezegd wel voorstellen dat je dat denkt met de reacties die ik plaats. Veel reacties plaats ik omdat ik soms echt moet lachen om jullie reacties. Vandaag is het minder grappig, daarom doe ik ook normaler. (ik vind het normaal)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Soms is het grappig, maar vaak is het ook gewoon fucking irritant. En af en toe heb ik echt het gevoel alsof je een persoonlijkheidsstoornis hebt. Serieus.
Goedzo.
Dat jij dit grappig allemaal grappig vindt vind ik dus raar.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd wel voorstellen dat je dat denkt met de reacties die ik plaats. Veel reacties plaats ik omdat ik soms echt moet lachen om jullie reacties. Vandaag is het minder grappig, daarom doe ik ook normaler. (ik vind het normaal)
Ik ben een pussy.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom niet? Misschien moet je een beetje van mijn karakter nemen, en ik van de jouwe. Ik laat me soms teveel uit over anderen.
Wat denk je dat ik heb dan? Maakt toch niet uit, het is fok. Vind het eerlijk gezegd wel raar dat jullie van alles verwachten dat ik het meen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar ik durf me niet negatief uit te drukken over mensen.Sorry Bilmi.
Flapuit!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom niet? Misschien moet je een beetje van mijn karakter nemen, en ik van de jouwe. Ik laat me soms teveel uit over anderen.
Dan zouden veel mensen een persoonlijkheidsstoornis hebben, als je dit raar vindt. Tenzij je bedoelt dat ik me echt zo gedraag, dan kan het wel kloppen. Als ik constant in het echt zeg: "hahaha, jullie hebben geen manieren, hahahahahhaa."quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat jij dit grappig allemaal grappig vindt vind ik dus raar.
Dit is echt al de 10e keer ofzo dat je dit hier plaatst.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, ik krijg maar geen genoeg van dit nummer:
''Aaaayrilik, aaaarilik... aman ayriliiiiiik...''![]()
Niet bitchy, maar je bent soms wel een pittige tante, moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom ik trouwens echt zo bitchy en agressief over?
Nee, dat je niet doorhebt dat jouw gedrag gewoon fucking irritant is. En/of dat jij het ondanks alle reacties toch nog leuk vind is gewoon raar.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan zouden veel mensen een persoonlijkheidsstoornis hebben, als je dit raar vindt. Tenzij je bedoelt dat ik me echt zo gedraag, dan kan het wel kloppen. Als ik constant in het echt zeg: "hahaha, jullie hebben geen manieren, hahahahahhaa."
Bitch!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit is echt al de 10e keer ofzo dat je dit hier plaatst.
Maar niet irritant pittig? (wat een kut woord is het ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet bitchy, maar je bent soms wel een piitige tante, moet ik zeggen.I like.
Ik heb wel door dat het irritant is, ik doe het juist de hele tijd daarom. Juist om die reacties vind ik het leuk, het daagt uit. Ik kan niet snappen dat je dit een persoonlijkheidsstoornis kunt noemen. Te veel mensen doen zo, het is niet zo dat ik me in het echt als een echte debiel gedraag ofzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dat je niet doorhebt dat jouw gedrag gewoon fucking irritant is. En/of dat jij het ondanks alle reacties toch nog leuk vind is gewoon raar.
Bilmi verdient het gewoon.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar niet irritant pittig? (wat een kut woord is het ook)
Irritante mensen zijn hatelijk =/quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb wel door dat het irritant is, ik doe het juist de hele tijd daarom. Juist om die reacties vind ik het leuk, het daagt uit. Ik kan niet snappen dat je dit een persoonlijkheidsstoornis kunt noemen. Te veel mensen doen zo, het is niet zo dat ik me in het echt als een echte debiel gedraag ofzo.
Ik ken maar weinig mensen die zoveel trollen als jij en 5 min. later doen alsof er niks aan de hand is. Dat is gewoon raar Bilmiyorem, serieus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb wel door dat het irritant is, ik doe het juist de hele tijd daarom. Juist om die reacties vind ik het leuk, het daagt uit. Ik kan niet snappen dat je dit een persoonlijkheidsstoornis kunt noemen. Te veel mensen doen zo, het is niet zo dat ik me in het echt als een echte debiel gedraag ofzo.
ik vind je nu al geweldig..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:54 schreef OHSHI- het volgende:
[..]
Irritante mensen zijn hatelijk =/
Ben er zelf ook een
Echt hè, Burakius zegt precies hetzelfde als ie er niet meer uitkomt, dat ie het expres doet enzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik moet de spanning er in houden, want jij reageert niet achter elkaar geirriteerd. Ik ben echt normaal in het echt, al zal je dat vast niet geloven.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig mensen die zoveel trollen als jij en 5 min. later doen alsof er niks aan de hand is. Dat is gewoon raar Bilmiyorem, serieus.
Nee!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:57 schreef IHVK het volgende:
Bortecinem jij woonde toch in Venlo? Ik zag een leuk stuk over Venlo in de NRC staan.
Dat het niet alleen een stad van Wilders is ofzo?
Neuh, vind ik niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon in het algemeen.
Bilmiyorem verdient het sowieso.
Ja, maar het is ook te veel moeite, omdat ik veel dingen die ik hier post niet meen en als jullie er serieus op in gaan, heb ik er geen zin meer in. Als ik zeg hahahaa julie hebben geen manieren, is het gewoon irritant om daar uitleg over te geven. Burakius doet het ook gewoon expres.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt hè, Burakius zegt precies hetzelfde als ie er niet meer uitkomt, dat ie het expres doet enzo.Vind ik zo'n makkelijke verweer altijd.
Hater..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon in het algemeen.
Bilmiyorem verdient het sowieso.
Je lokt het gewoon uit..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:57 schreef IHVK het volgende:
Ik moet mezelf echt beheersen hier trouwens.
Nee, Burak doet dat omdat hij niks meer te melden heeft.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook te veel moeite, omdat ik veel dingen die ik hier post niet meen en als jullie er serieus op in gaan, heb ik er geen zin meer in. Als ik zeg hahahaa julie hebben geen manieren, is het gewoon irritant om daar uitleg over te geven. Burakius doet het ook gewoon expres.
Çikar agzindaki baklayi.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:57 schreef IHVK het volgende:
Ik moet mezelf echt beheersen hier trouwens.
Sinds wanneer dat dan :|quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:57 schreef IHVK het volgende:
Bortecinem jij woonde toch in Venlo? Ik zag een leuk stuk over Venlo in de NRC staan.
Dat het niet alleen een stad van Wilders is ofzo?
Er is dan ook niets meer te melden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, Burak doet dat omdat hij niks meer te melden heeft.
Dus: Hij is gewoon uitgelult.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Er is dan ook niets meer te melden.
Nee, eigenlijk geen nut om nog door te praten, dat is het.quote:
Nee, dat is niet zo. Daarom ook dat hij het dan afdoet als 'ik was maar aan het grappen' of een ander slap excuus als 'het is haram balblabla'.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk geen nut om nog door te praten, dat is het.
Waarom praten we eigenlijk over hem?
Ik geloof hem wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo. Daarom ook dat hij het dan afdoet als 'ik was maar aan het grappen' of een ander slap excuus als 'het is haram balblabla'.
Ik haat honden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:02 schreef Bortecinem het volgende:
Wij praten over hem omdat jij altijd doet alsof je zijn schoothondje bent.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
Jullie zijn echte haters. Haat is niet goed. Bortecinem is het schoothondje van TheMagnificent.
Nein.quote:
Duitsers.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nein.
Venlo zit echt vol met Duitsers trouwens. Hier hebben we ze ook, maar Venlo zit er bomvol mee.
Korkma.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga dan ook. Ik wil niet met Bilmi achterblijven.![]()
Beter dan het usual : jij bent achterlijk , gezwalm als men er weer niet uitkomt. Ik ben niet koppig, als ik ongelijk heb wil ik het toegeven, maar wanneer me dit inwrijft dan kan hij/zij de tering krijgen, want dan ben je een laag mens. En ik wil wedden dat 60% van wat ik schrijf gewoon overheen wordt gelezen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt hè, Burakius zegt precies hetzelfde als ie er niet meer uitkomt, dat ie het expres doet enzo.Vind ik zo'n makkelijke verweer altijd.
Het doet je pijn zeker als feminist, dat een achterlijke Moslim je toch wel overklast in termen van fysieke en mentale gesteldheid.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, Burak doet dat omdat hij niks meer te melden heeft.
edit: laat maar. Je kunt het niet hebben dat een praktiserende Moslim je overklast op elk gebied.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo. Daarom ook dat hij het dan afdoet als 'ik was maar aan het grappen' of een ander slap excuus als 'het is haram balblabla'.
Gaat goed komen met die nieuwe stofquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik moet straks nog vier uur. Ik betwijfel alleen of ik daar wel zin in heb.
Ik weet hetquote:
Ahwquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:30 schreef Rookert het volgende:
Ik ga nog laatste uurtje HP 6 kijken, ben pas paar dingetjes tegengekomen waarvan ik dacht "oja, dat zat in het boek"
Tsja, het gementehuis gaat ook om 15:30 dicht en ze zouden mij vandaag nog bellen wanneer ik mijn rijbewijs kan ophalen. Ik had verwacht dat ze dat wel 's ochtends zouden doenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gaat goed komen met die nieuwe stof![]()
[..]
Ik weet het
hp6 ?quote:
Part 1 of 2?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb gisteren kill bill in 720P gezien.
das toch die laatste die vond ik juist een van de betere, ik vond die deel met azkaban echt goedquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Harry.Potter.and.the.Half.Blood.Prince.2009.720p.BluRay.DTS.x264-WiKi
Heb ik net gezien
Ja die was ook goed ja, dit was idd de laatste film, vrijwel geen diepgangquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
das toch die laatste die vond ik juist een van de betere, ik vond die deel met azkaban echt goed
Dit t-shirtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:19 schreef Slayage het volgende:
revenge is never a straight line
ik heb deze tshirt![]()
[ afbeelding ]
allochtoon je weetsquote:
kiro tatlisesquote:
is wel classic iddquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
I know. Hij is echt de definitie van een kiro.Maar dit liedje is echt grappig.
I know. Hij is een kiro en een draaikont.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
is wel classic idd
ik word echt misselijk van die vent, dat ie door zo veel mensen op handen wordt gedragen
wie ben jij nou weer? hier zomaar posten kan echt niet heh, eerst jezelf voorstellen vrind, daarna checken we je link welquote:
Wilde ik net zeggen hahahaahaha.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
wie ben jij nou weer? hier zomaar posten kan echt niet heh, eerst jezelf voorstellen vrind, daarna checken we je link wel
Die danspasjesquote:
Blijkbaar ligt je rijbewijs nog niet klaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, het gemeentehuis zou mij vandaag bellen over mijn rijbewijs dat vandaag klaar zou moeten zijn geweest. Over een uur gaan ze dicht, ik ga er zo denk ik maar even langs.
wat is een goed excuus dan?quote:
Ik mag hopen van wel, aangezien ik daar even 35 euro extra voor heb moeten lappen. Mischien hebben ze mijn telefoonnummer verkeerd opgeschreven? Nou ja, ik ga er over 10 minuten wel gewoon even langs.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Blijkbaar ligt je rijbewijs nog niet klaar.
Heb je daar extra 35 euro voor betaald? Damn en ik dacht dat ik ongeduldig was.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel, aangezien ik daar even 35 euro extra voor heb moeten lappen. Mischien hebben ze mijn telefoonnummer verkeerd opgeschreven? Nou ja, ik ga er over 10 minuten wel gewoon even langs.
Anders duurt het 5 werkdagenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je daar extra 35 euro voor betaald? Damn en ik dacht dat ik ongeduldig was.
Oh oke, dat is begrijpelijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Anders duurt het 5 werkdagen, en ik heb hem voor dit weekend nodig aangezien mijn mutti naar Nederland komt.
Als dat niet zo is word ik en boos én wil ik op zijn minst die 35 euro terugquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh oke, dat is begrijpelijk.Ik hoop voor je dat je rijbewijs klaar is dan.
Eensch.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als dat niet zo is word ik en boos én wil ik op zijn minst die 35 euro terug.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Eindelijk heb ik mijn felbegeerde roze pasje.
Haha tof.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Bedankt.
Van het weekend dan maar even flink veel gaan rijden, dat wordt nog wat als ik net drie weken in Egypote heb gereden.
neem ze dan, dan hoef je straks niet meer naar de supermarkt te fietsen als je vraatzucht krijgtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha tof.
Mijn ouders zeiken al maanden dat ik rijlessen moet nemen.
Het klinkt mischien sneu, maar het is toch best spannendquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Doen! Je voelt je een stuk vrijer wanneer je een rijbewijs hebt.
De supermarkt is maar 5 min. lopen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
neem ze dan, dan hoef je straks niet meer naar de supermarkt te fietsen als je vraatzucht krijgt. En je moet het rijden toch langzaam opbouwen, dus kan je beter nu beginnen. En je hebt ook nog eens veel vrije tijd.
Hmmmmmmmmmmmmmmmm.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Doen! Je voelt je een stuk vrijer wanneer je een rijbewijs hebt.
Het gaat om het ideequote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De supermarkt is maar 5 min. lopen.![]()
Ik gebruik liever de fiets dan de auto.
Oh, ik dacht dat ze in Turkije, vanwege het slechte rijden, wel een beetje vriendelijk naar elkaar zouden zijn! Dat is iedereen in Cairo en Vietnam bijvoorbeeld wel, ze rijden er als gekken, maar ik heb nog nooit iemand boos zien kijkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:08 schreef TheMagnificent het volgende:
In Turkije is het ook een gekkenhuis. Ik was eens in de stad van Eskisehir met de auto, loopt er een oud mannetje een stukje de weg op. Ik dacht, laat ik 'm dan maar even over laten steken, dus ik stop. Gelijk beginnen drie auto's achter me te toeteren als een gek; eentje steekt zelfs z'n kutkop uit het raam en begint met wat harde woorden te strooien. Ik wist niet wat ik meemaakte; volgens mij wilden ze dat ik die man gewoon doodreed ofzo. Ongeduldige hufters! In het Turks hebben we een mooi spreekwoord die je tegen zulke mensen kunt gebruiken: 'Tabakhane'ye bok mu yetiştireceksin?'.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:10 schreef Bortecinem het volgende:
Ik las een keer een Turkse mop op internet:
Wat is een milliseconde?
- De tijd die verstrijkt tussen het op groen springen van het stoplicht en de ezel achter je die begint te schelden.
Klinkt gezellig in ieder gevalquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet eens groen; ze beginnen zelfs al bij oranje met toeteren.![]()
Even voor Wik: in Turkije springt het stoplicht eerst op oranje voordat ie op groen gaat. Waarom is mij een raadsel.
Ik krijg dan echt moordneigingen.
Als je rijk bent kun je 'm kopen, als je minder rijk bent ook (na een paar lesjes).quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Klinkt gezellig in ieder geval.
Hoe kan je in Turkije je rijbewijs halen, door te lessen? Of kan je hem gewoon kopen?
Ik vind het wel handig, lijkt het wachten minder lang te durenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet eens groen; ze beginnen zelfs al bij oranje met toeteren.![]()
Even voor Wik: in Turkije springt het stoplicht eerst op oranje voordat ie op groen gaat. Waarom is mij een raadsel.
Ik krijg dan echt moordneigingen.
Je moet een pistool af kunnen vuren?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
Praat eens over de eisen om politie te worden in Turkije, TM.
Ik weet zelf niet wat de eisen zijn, daarom zei ik dat TM het moest doen. Ik kan wel een voorbeeld noemen. Je hebt toch een bepaalde lengte nodig om politie te kunnen worden, anders maak je sowieso geen kans. Een vriend van m'n broer uit Turkije zit onder die lengte-eis en is gewoon politie geworden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moet een pistool af kunnen vuren?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:50 schreef Burakius het volgende:
"How could I take medicines to ease my sickness, fulling my starving stomach with great foods while our brothers and sisters in Jerusalem are being tortured and killed? I heard the voice of Jerusalem herself calling for me, screaming in grief and despair, hoping that there will be the rulers of Islam to take a good care of her. Thus, I ride my horses from town to town, from villages to villages, urging the Muslims to join me in my Jihad. I even wept and cry like a crazy man, when people talking about Jerusalem in front of me. May Allah S.W.T bless me and grant me victories for what I've done for the Muslims.".
Over wie o wie gaat dit . Quiz vraag
Dude het verkeer in Egypte ... wtf gewoon. En toch vallen er weinig doden in het verkeer is me verteld. Mensen boeit het in Egypte niet of ze deukjes op hun auto hebben etc. Voor de rest irriteren de standaard witte taxi minibusjes mij nog het meest in Eygpte.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze in Turkije, vanwege het slechte rijden, wel een beetje vriendelijk naar elkaar zouden zijn! Dat is iedereen in Cairo en Vietnam bijvoorbeeld wel, ze rijden er als gekken, maar ik heb nog nooit iemand boos zien kijken.
Ben je nu al thuis achter je computer? Oh wachtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
Egyptenaren hebben een hekel aan Turken.
Nee , want anders was ik niet verloofd met een Egyptenaarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
Egyptenaren hebben een hekel aan Turken.
Ik zit al sinds 14.35 thuis.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ben je nu al thuis achter je computer? Oh wacht
Nou ja, ik heb geen middelvingers of lelijke handgebaren gezien, maar dat kan ook komen omdat ik dus gewoon goed rijd vergeleken met de rest daarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:52 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dude het verkeer in Egypte ... wtf gewoon. En toch vallen er weinig doden in het verkeer is me verteld. Mensen boeit het in Egypte niet of ze deukjes op hun auto hebben etc. Voor de rest irriteren de standaard witte taxi minibusjes mij nog het meest in Eygpte.
Btw in Egypte aardig tegen elkaar?weet je hoevaak ik heb moeten horen: Zoon van een ezel! Ibn-himar enzo
Cool.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:56 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee , want anders was ik niet verloofd met een Egyptenaar
Verloofd?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:56 schreef Burakius het volgende:
[..]
Bleek uiteindelijk per dag gewoon een uur nablijven te zijn en aangezien ik al vroeg uit was, kon ik 14.35 thuis zijn.quote:
Je bent verloofd met een Egyptische vrouw, of zit je nu te trollenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:56 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je had gewoon Grieks moeten kiezen en gymnasium moeten doenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Cool.![]()
Maar mij mogen ze niet. Of omdat ik een nepturk ben. Griek enzo.
Ben het niet tegengekomen, maar jij zat er waarschijnlijk langer dan ik. Vergeleken met Turkije vallen er denk ik minder verkeerslachtoffers, maar ik heb het nooit gechecked op wiki ofzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb geen middelvingers of lelijke handgebaren gezien, maar dat kan ook komen omdat ik dus gewoon goed rijd vergeleken met de rest daar.
En doden vallen daar wel veel hoor, ik heb daar dagelijks nieuwe afgebrande auto's langs de weg zien staan. Als ze er een scherm om heen zetten betekent het dat de persoon erin dood is gegaan, die kom je ook aardig wat tegen.
Jullie doen ook niks meer op school tegenwoordigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bleek uiteindelijk per dag gewoon een uur nablijven te zijn en aangezien ik al vroeg uit was, kon ik 14.35 thuis zijn.
Nee? Waarom zou ik anders in godsnaam naar Egypte willen toegaan om daar te wonenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent verloofd met een Egyptische vrouw, of zit je nu te trollen? Een uit Nederland of een egyptisch Egyptische
?
Ik zou het toch niet redden. Ik moest strafregels schrijven he. Ik heb 9 bladzijdes helemaal vol geschreven over dat ik blijf zitten. ... Erg motiverend.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je had gewoon Grieks moeten kiezen en gymnasium moeten doen
Als je om 14.53 uit was, was het veel vetter.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bleek uiteindelijk per dag gewoon een uur nablijven te zijn en aangezien ik al vroeg uit was, kon ik 14.35 thuis zijn.
Ik dacht dat je daar Arabisch wilde leren, puur uit interesse, maar dit kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:58 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee? Waarom zou ik anders in godsnaam naar Egypte willen toegaan om daar te wonenUit Nederland btw.
Benha represent.
Lesuren vallen uit. We hebben WEER geen Duits docente. Er komt binnenkort een derde. Maar opzich is het wel lekker en zolang ik overga boeit me niets.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jullie doen ook niks meer op school tegenwoordig
Strafregels?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zou het toch niet redden. Ik moest strafregels schrijven he. Ik heb 9 bladzijdes helemaal vol geschreven over dat ik blijf zitten. ... Erg motiverend.
Either way zou ik er waarschijnlijk wel eindigen. Ik heb een ongelooflijke drang om in een Arabisch land te settlen. Ik weet niet eens zo goed waarom. Dit had ik al voor alles.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar Arabisch wilde leren, puur uit interesse, maar dit kan ook natuurlijk.
Zolang je volgend jaar maar die leestoets kan maken op je eindexamenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Lesuren vallen uit. We hebben WEER geen Duits docente. Er komt binnenkort een derde. Maar opzich is het wel lekker en zolang ik overga boeit me niets.
zinloosquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:59 schreef Burakius het volgende:
[..]
Als je om 14.53 uit was, was het veel vetter.
14.53 snap je em.quote:
Qatar, Bahrein, V.A.E., Oman, andere oliestaatjes?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:00 schreef Burakius het volgende:
[..]
Either way zou ik er waarschijnlijk wel eindigen. Ik heb een ongelooflijke drang om in een Arabisch land te settlen. Ik weet niet eens zo goed waarom. Dit had ik al voor alles.
Ja, ik heb het ook niet eerder meegemaakt hoor. Ik moet morgen 6 bladzijdes vol schrijven. Dat werkt echt motiverend, de hele tijd schrijven dat je niet over gaat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Strafregels?![]()
Doen ze ook aan lijfstraffen?
Gaan jullie daar samen wonen? Dat zal wel even wat anders worden dan Nederlandquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:00 schreef Burakius het volgende:
[..]
Either way zou ik er waarschijnlijk wel eindigen. Ik heb een ongelooflijke drang om in een Arabisch land te settlen. Ik weet niet eens zo goed waarom. Dit had ik al voor alles.
I'd rather notquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Qatar, Bahrein, V.A.E., Oman, andere oliestaatjes?
Ja ik snap hem, maar ik kan de vetheid van dat getal niet inzien als ik later uit ben.quote:
Ja?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook niet eerder meegemaakt hoor. Ik moet morgen 6 bladzijdes vol schrijven. Dat werkt echt motiverend, de hele tijd schrijven dat je niet over gaat.
Ik heb nog niet echt concrete plannen. Maar ik ben van plan toch wel een soort van business op te zetten in Egypte, en dan in Turkije een bedrijf opzetten in de Civiele wereld. Maar goed we gaan het zien. Kan van alles gebeuren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gaan jullie daar samen wonen? Dat zal wel even wat anders worden dan Nederland. Maar Turkije is geen optie?
Van Duits? Lukt vast wel. Hoop ik. Als ik m'n examen niet haal zou het wel heel kut zijn, maar aan de andere kant is op m'n 19e beginnen aan de uni toch niet zo laat?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zolang je volgend jaar maar die leestoets kan maken op je eindexamen
Waarom Egypte dan precies? In Saudi-Arabië mag je vrouw trouwens niet eens autorijdenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:02 schreef Burakius het volgende:
[..]
I'd rather not. De enige opties voor mij zijn eigenlijk Egypte, of ... Egypte
De rest is allemaal bagger eigenlijk. Bij de andere Arabische landen zou ik er eerder een business iets van maken. 4 maande daar en dan weer paar maanden terug etc.
Awh dude. Wat een faill.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja ik snap hem, maar ik kan de vetheid van dat getal niet inzien als ik later uit ben.
Oke en noem eens negatieve punten van Saudi-Arabië op danquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom Egypte dan precies? In Saudi-Arabië mag je vrouw trouwens niet eens autorijden
Allemaal door gym. Moest 1 gymles inhalen van 2 periodes terug.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja?Met een kat met 9 staarten?
Wat flik je dan dat het moet?
Ja, Duits. Eindexamens van talen zijn echt een lachtertje, valt bijna niks aan voor te bereiden, gewoon een leestoetsje en klaar. Nederlands is het moeilijkste denk ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Van Duits? Lukt vast wel. Hoop ik. Als ik m'n examen niet haal zou het wel heel kut zijn, maar aan de andere kant is op m'n 19e beginnen aan de uni toch niet zo laat?
Gym is het leukste wat er is op beeldvorming naquote:
Jij moet dan de boodschappen doenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
Oke en noem eens negatieve punten van Saudi-Arabië op dan?
Jij kan echt geen prioriteiten stellen he, slechtste deal ooit ditquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Allemaal door gym. Moest 1 gymles inhalen van 2 periodes terug.
Behehehe, dat vind ik wel leuk eigenlijk. Afdingen op de markt is vet leuk. Ticaret!quote:
dan kan ik me iig niet schuldig voelen als ik het niet haal.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, Duits. Eindexamens van talen zijn echt een lachtertje, valt bijna niks aan voor te bereiden, gewoon een leestoetsje en klaar. Nederlands is het moeilijkste denk ik.
19 is helemaal niet laat, er zijn bij mij ook mensen van 20, 22, eentje zelfs 24
Gymquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
Gym is het leukste wat er is op beeldvorming naDat was vet leuk tekenen hahahaa.
Jongeeee op de Uni heb je van ALLES. Vooral veel 20-jarigen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dan kan ik me iig niet schuldig voelen als ik het niet haal.
Zijn er veel 20-jarigen? Als ik het niet haal en weer een jaar moet overdoen, ben ik net 20 in eerste jaar van uni.
Bewegen is leuk, gym niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
Gym is het leukste wat er is op beeldvorming naDat was vet leuk tekenen hahahaa.
Denk dat zeker 50% 19 jaar of ouder is hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dan kan ik me iig niet schuldig voelen als ik het niet haal.
Zijn er veel 20-jarigen? Als ik het niet haal en weer een jaar moet overdoen, ben ik net 20 in eerste jaar van uni.
Ik zou me doodvervelen als vrouwquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:06 schreef Burakius het volgende:
[..]
Behehehe, dat vind ik wel leuk eigenlijk. Afdingen op de markt is vet leuk. Ticaret!
Awh dude, voetballen was de bom, maar als we weer lame moesten softballen was ik echt niet gemotiveerd. Of DANSEN:') (wel een 9 gehaaldquote:
Maar ik had gewoon gelijk, dan ga ik die les niet inhalen hoor. Ik sta nu wel op zittenblijven maar goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jij kan echt geen prioriteiten stellen he, slechtste deal ooit dit
Met 4-5 kinderen gaat ze zich niet vervelen geloof mequote:
Maar gelukkig had je gelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar ik had gewoon gelijk, dan ga ik die les niet inhalen hoor. Ik sta nu wel op zittenblijven maar goed.
Ik hoop dat ik bij de jongste zal horen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:06 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jongeeee op de Uni heb je van ALLES. Vooral veel 20-jarigen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Denk dat zeker 50% 19 jaar of ouder is hoor
Dansen was wel ernstig jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:07 schreef Burakius het volgende:
[..]
Awh dude, voetballen was de bom, maar als we weer lame moesten softballen was ik echt niet gemotiveerd. Of DANSEN:') (wel een 9 gehaald).
Je hoort iig vaak bij de minderheid: Allochtone Turk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik bij de jongste zal horen.
Als je niet was blijven zitten zat je zeker bij de jongste jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als ik niet was blijven zitten net 18 in de eerste van uni, nu is het dus gewoon goed dat ik ben blijven zitten.
Ik vind bewegen leuk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:07 schreef Burakius het volgende:
[..]
Awh dude, voetballen was de bom, maar als we weer lame moesten softballen was ik echt niet gemotiveerd. Of DANSEN:') (wel een 9 gehaald).
4-5 kinderenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:07 schreef Burakius het volgende:
[..]
Met 4-5 kinderen gaat ze zich niet vervelen geloof me
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vind bewegen leuk.
rennen, opdrukken, voetballen, zwemmen, vechten, poepen, kotsen, acrobatiek
maar gym is echt dom.
Ga triatlons doenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vind bewegen leuk.
rennen, opdrukken, voetballen, zwemmen, vechten
maar gym is echt dom.
Dat is wel zo, maar ik haat het om "toe te geven" als ik gelijk heb.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar gelukkig had je gelijk![]()
Niet zo op je principes staan, schiet je niet altijd wat mee op
Got to produce some Muslims hahaha.quote:
Dat is ook leuk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je hoort iig vaak bij de minderheid: Allochtone Turk.
Er is zoveel oneerlijkheid, je moet er gewoon het beste van maken en een afweging maken wat het beste is voor jou. Dit is nou niet bepaald een win-situatie voor jouquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar ik haat het om "toe te geven" als ik gelijk heb.
je hoofd.quote:
Ik hou het wel bij kinderen, ben ik ook tevredenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:10 schreef Burakius het volgende:
[..]
Got to produce some Muslims hahaha.
Het is wel een winsituatie voor m'n eigenwijsheid.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er is zoveel oneerlijkheid, je moet er gewoon het beste van maken en een afweging maken wat het beste is voor jou. Dit is nou niet bepaald een win-situatie voor jou
Bij ons deden we dat automatisch al, alleen voetballen met jongensquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:11 schreef Burakius het volgende:
Bij ons hadden we een jaar gescheiden gym, Heerlijk om een keer normaal te voetballen met jongens.
Ja, domme actiequote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is wel een winsituatie voor m'n eigenwijsheid.
Vermoeiend ben je danquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik haat het om anderen gelijk te geven, dus laat maar.
fysiek zwakker is nogal zwak uitgedrukt. Geen gevoel voor coordinatie, geen kracht, geen inzet, geen motivatie, geen inzicht. Met voetbal zette ik ze altijd ergens in het veld en zei ik doe maar net alsof je meespeelt krijg je weer een voldoende van de leraar.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bij ons deden we dat automatisch al, alleen voetballen met jongensWaarom gescheiden?
Vrouwen zijn fysiek wel zwakker
Ik zou niet willen werken in de all-inclusive resorts waar je een week kan zitten voor 150 euroquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
hoe zit het met hotelscholen in TR?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
fysiek zwakker is nogal zwak uitgedrukt. Geen gevoel voor coordinatie, geen kracht, geen inzet, geen motivatie, geen inzicht. Met voetbal zette ik ze altijd ergens in het veld en zei ik doe maar net alsof je meespeelt krijg je weer een voldoende van de leraar.
Ja ze werd ook vet boos op me. Maar goed dat boeide me nogal weinig toen. Maar zo een jongen kwam in de kleedkamer (echt de nerd van de klas). Die was natuurlijk verliefd op dat meisje. Die meteen zo: ja wat je deed was echt niet normaal. Ik keek hem echt zo aan vanquote:
Ik weet niet precies hoe het er aan toegaat, daarom vroeg ik het ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zou niet willen werken in de all-inclusive resorts waar je een week kan zitten voor 150 euro![]()
Meisje uit mijn oude klas doet hotelschool in Den Haag
Motivatie en inzicht is gewoon onwetendheid, coördinatie is ook te bezien. En inzet is hetzelfde als moitivatiequote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
fysiek zwakker is nogal zwak uitgedrukt. Geen gevoel voor coordinatie, geen kracht, geen inzet, geen motivatie, geen inzicht. Met voetbal zette ik ze altijd ergens in het veld en zei ik doe maar net alsof je meespeelt krijg je weer een voldoende van de leraar.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:16 schreef Bortecinem het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Turken (en Nederlanders) die tijdelijk in Turkije gaan studeren aan de Bilkent uni's. Echt alle rijke, omhooggevallen kut Turken bij elkaar.
Dude, zo een bilkent was bij ons thuis, kennis ofzo bla bla. Wat een ongelooflijke kapsones niet normaal. Echt zo een houding van: ik ben cosmopolitiaan en jij bent een boerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:16 schreef Bortecinem het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Turken (en Nederlanders) die tijdelijk in Turkije gaan studeren aan de Bilkent uni's. Echt alle rijke, omhooggevallen kut Turken bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |