Daar heb je een goed punt. Mensen uit de zuidelijke streken zijn onverstaanbaar. Maar dat is dan ook vaak praktisch Duitsland waar we het over hebben.quote:
Fixed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
Limburg is leuk. Ook een liev accent.Beter dan die keelontsteking die de meeste mensen in de Randstad hebben.
Daar wordt nog een beetje netjes gesproken (merk ik op als halve antilliaan). Limburgs mag dan soms onverstaanbaar zijn, ze praten tenminste niet alsof bij elke G de gehele inhoud van de maag mee naar boven komt. Trouwens niet zeiken, zonder de steenkoolen uit Limburg waren wij als Nederland nooit fatsoenlijk de industriele revolutie doorgekomen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:41 schreef damsco het volgende:
Klacht: Belgen die ons dubbel zo hard nakken door Limburg niet te annexeren.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
Limburg is leuk. Ook een liev accent.Beter dan die keelontsteking die de meeste mensen in de Randstad hebben.
Dankjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
Limburg is leuk. Ook een liev accent.![]()
Daar gaat jullie enige economie.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:51 schreef Dj_unkie het volgende:
zoveelste Limburg bash topic....
Er is maar één oplossing:
Geul graven om de randstad en dat de zee in duwen!
Oh ik wel hoor, mits walonie van belgie gescheiden wordtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:53 schreef damsco het volgende:
Is het geen idee, om met instemming van de Limburgers, het stuk grond te geven aan België. De Belgen vergroten hun land, de Limburg is weer een gehele provincie en niet verdeeld over 2 landen en Nederland kan het belasting geld beter verdelen over de andere provincies.
Limburgers die wel wat voelen voor dit initiatief? Ik wil de petitie dan wel ondertekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |