Daar heb je een goed punt. Mensen uit de zuidelijke streken zijn onverstaanbaar. Maar dat is dan ook vaak praktisch Duitsland waar we het over hebben.quote:
Fixed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
Limburg is leuk. Ook een liev accent.Beter dan die keelontsteking die de meeste mensen in de Randstad hebben.
Daar wordt nog een beetje netjes gesproken (merk ik op als halve antilliaan). Limburgs mag dan soms onverstaanbaar zijn, ze praten tenminste niet alsof bij elke G de gehele inhoud van de maag mee naar boven komt. Trouwens niet zeiken, zonder de steenkoolen uit Limburg waren wij als Nederland nooit fatsoenlijk de industriele revolutie doorgekomen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:41 schreef damsco het volgende:
Klacht: Belgen die ons dubbel zo hard nakken door Limburg niet te annexeren.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
Limburg is leuk. Ook een liev accent.Beter dan die keelontsteking die de meeste mensen in de Randstad hebben.
Dankjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef Bellatrix het volgende:
Limburg is leuk. Ook een liev accent.![]()
Daar gaat jullie enige economie.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:51 schreef Dj_unkie het volgende:
zoveelste Limburg bash topic....
Er is maar één oplossing:
Geul graven om de randstad en dat de zee in duwen!
Oh ik wel hoor, mits walonie van belgie gescheiden wordtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:53 schreef damsco het volgende:
Is het geen idee, om met instemming van de Limburgers, het stuk grond te geven aan België. De Belgen vergroten hun land, de Limburg is weer een gehele provincie en niet verdeeld over 2 landen en Nederland kan het belasting geld beter verdelen over de andere provincies.
Limburgers die wel wat voelen voor dit initiatief? Ik wil de petitie dan wel ondertekenen.
Nee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:53 schreef damsco het volgende:
Is het geen idee, om met instemming van de Limburgers, het stuk grond te geven aan België. De Belgen vergroten hun land, Limburg is weer een gehele provincie en niet verdeeld over twee landen en Nederland kan het belasting geld beter verdelen over de andere provincies.
Limburgers die wel wat voelen voor dit initiatief? Ik wil de petitie dan wel ondertekenen.
Daar wringt ook de schoen. Het is JOUW Limburg, niet MIJN Limburg.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:53 schreef Ladylike het volgende:
Hey bek houwe jah![]()
mijn mooie Limburg afkraken...
Hoeft niet, geul graven door de duinen / dijken is voldoende. Nederland heeft er honderden jaren geleden al rekening mee gehouden dat dit stuk vroeg of laat terug gegeven moet worden aan de zee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:51 schreef Dj_unkie het volgende:
zoveelste Limburg bash topic....
Er is maar één oplossing:
Geul graven om de randstad en dat de zee in duwen!
zeg ik toch MIJN limburgquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:54 schreef damsco het volgende:
[..]
Daar wringt ook de schoen. Het is JOUW Limburg, niet MIJN Limburg.
Jij bent een Limburger neem ik aan? Wees eerlijk, je voelt je toch meer Belg dan Nederland. Die Olllanders die altijd maar arrogant doen, dat is toch niks voor jou. Ik denk echt dat Limburgers zich beter zullen thuis voelen in België. Waarom blijven vasthouden aan Nederland, wat hebben jullie nou gemeen met Nederlanders?quote:
Een nieuw land bestaande uit Vlaanderen, Brabant en Limburg. Ik ben voor!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:54 schreef Ladylike het volgende:
Oh ik wel hoor, mits walonie van belgie gescheiden wordt
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:56 schreef ganzenherder het volgende:
Mensen uit de randstad die er van overtuigd zijn dat ze 0,0 accent hebben en zichzelf in elk opzicht superieur voelen![]()
![]()
Mensen met een rollende eeeewwwrrrr
Ja, dat klopt. Maar daarom heb ik er dus geen affiniteit mee. Waarom dan blijven vasthouden aan Nederland?quote:
Probeer je provincie maar te redden, het zal niet meer lukken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:55 schreef Bortecinem het volgende:
Limburg.![]()
![]()
De rest van Nederland met hun lelijke kut accent.
Als je Nederland zo vervelend vind, waarom dan niet aansluiten bij België of onafhankelijkheid uitspreken?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:55 schreef Bortecinem het volgende:
Limburg.![]()
![]()
lees even de edit in mijn postquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Een nieuw land bestaande uit Vlaanderen, Brabant en Limburg. Ik ben voor!
Assoscieer mij toch al niet met mensen uit het hoge noorden (lees boven en tussen de grote riolen).
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:41 schreef damsco het volgende:
Waarom is toen de Belgen zich los maakten van Nederland niet Limburg geannexeerd. Nu zitten wij met Limburg opgescheept, terwijl het toch logischer lijkt dat de Belgen toen Limburg erbij zouden pakken gezien de scheidingslijn. Hebben de Belgen dit expres gedaan, wouden zelfs zij Limburg niet?
Klacht: Belgen die ons dubbel zo hard nakken door Limburg niet te annexeren.
Omdat jullie ons belastinggeld zo hard nodig hebben blijkbaarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:57 schreef damsco het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar daarom heb ik er dus geen affiniteit mee. Waarom dan blijven vasthouden aan Nederland?
Gaat u gangquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:57 schreef damsco het volgende:
[..]
Als je Nederland zo vervelend vind, waarom dan niet aansluiten bij België of onafhankelijkheid uitspreken?
whehehe ik dacht dat alleen Limburgers die taalverspreking haddenquote:
Ik heb wel degelijk een accent, en voel mij niet superieur. Alleen Limburg past niet bij Nederland, het past veel beter bij België. Ik ben daarom ook voorstander om Limburg weer te verenigen met hun roots, de Belgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:56 schreef ganzenherder het volgende:
Mensen uit de randstad die er van overtuigd zijn dat ze 0,0 accent hebben en zichzelf in elk opzicht superieur voelen![]()
![]()
Mensen met een rollende eeeewwwrrrr
Dat heet Nederlands (of ABN).quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:55 schreef Bortecinem het volgende:
Limburg.![]()
![]()
Je hebt gelijk...ook al woon ik in het schitterende Gelderland, ik steek graag mijn buren een hart onder de riemquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hoeft niet, geul graven door de duinen / dijken is voldoende. Nederland heeft er honderden jaren geleden al rekening mee gehouden dat dit stuk vroeg of laat terug gegeven moet worden aan de zee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |