Tsja, het gementehuis gaat ook om 15:30 dicht en ze zouden mij vandaag nog bellen wanneer ik mijn rijbewijs kan ophalen. Ik had verwacht dat ze dat wel 's ochtends zouden doenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gaat goed komen met die nieuwe stof![]()
[..]
Ik weet het
hp6 ?quote:
Part 1 of 2?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb gisteren kill bill in 720P gezien.
das toch die laatste die vond ik juist een van de betere, ik vond die deel met azkaban echt goedquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Harry.Potter.and.the.Half.Blood.Prince.2009.720p.BluRay.DTS.x264-WiKi
Heb ik net gezien
Ja die was ook goed ja, dit was idd de laatste film, vrijwel geen diepgangquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
das toch die laatste die vond ik juist een van de betere, ik vond die deel met azkaban echt goed
Dit t-shirtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:19 schreef Slayage het volgende:
revenge is never a straight line
ik heb deze tshirt![]()
[ afbeelding ]
allochtoon je weetsquote:
kiro tatlisesquote:
is wel classic iddquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
I know. Hij is echt de definitie van een kiro.Maar dit liedje is echt grappig.
I know. Hij is een kiro en een draaikont.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
is wel classic idd
ik word echt misselijk van die vent, dat ie door zo veel mensen op handen wordt gedragen
wie ben jij nou weer? hier zomaar posten kan echt niet heh, eerst jezelf voorstellen vrind, daarna checken we je link welquote:
Wilde ik net zeggen hahahaahaha.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
wie ben jij nou weer? hier zomaar posten kan echt niet heh, eerst jezelf voorstellen vrind, daarna checken we je link wel
Die danspasjesquote:
Blijkbaar ligt je rijbewijs nog niet klaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Hmm, het gemeentehuis zou mij vandaag bellen over mijn rijbewijs dat vandaag klaar zou moeten zijn geweest. Over een uur gaan ze dicht, ik ga er zo denk ik maar even langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |