wat is een goed excuus dan?quote:
Ik mag hopen van wel, aangezien ik daar even 35 euro extra voor heb moeten lappen. Mischien hebben ze mijn telefoonnummer verkeerd opgeschreven? Nou ja, ik ga er over 10 minuten wel gewoon even langs.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Blijkbaar ligt je rijbewijs nog niet klaar.
Heb je daar extra 35 euro voor betaald? Damn en ik dacht dat ik ongeduldig was.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel, aangezien ik daar even 35 euro extra voor heb moeten lappen. Mischien hebben ze mijn telefoonnummer verkeerd opgeschreven? Nou ja, ik ga er over 10 minuten wel gewoon even langs.
Anders duurt het 5 werkdagenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je daar extra 35 euro voor betaald? Damn en ik dacht dat ik ongeduldig was.
Oh oke, dat is begrijpelijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Anders duurt het 5 werkdagen, en ik heb hem voor dit weekend nodig aangezien mijn mutti naar Nederland komt.
Als dat niet zo is word ik en boos én wil ik op zijn minst die 35 euro terugquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh oke, dat is begrijpelijk.Ik hoop voor je dat je rijbewijs klaar is dan.
Eensch.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als dat niet zo is word ik en boos én wil ik op zijn minst die 35 euro terug.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Eindelijk heb ik mijn felbegeerde roze pasje.
Haha tof.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Bedankt.
Van het weekend dan maar even flink veel gaan rijden, dat wordt nog wat als ik net drie weken in Egypote heb gereden.
neem ze dan, dan hoef je straks niet meer naar de supermarkt te fietsen als je vraatzucht krijgtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha tof.
Mijn ouders zeiken al maanden dat ik rijlessen moet nemen.
Het klinkt mischien sneu, maar het is toch best spannendquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Doen! Je voelt je een stuk vrijer wanneer je een rijbewijs hebt.
De supermarkt is maar 5 min. lopen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
neem ze dan, dan hoef je straks niet meer naar de supermarkt te fietsen als je vraatzucht krijgt. En je moet het rijden toch langzaam opbouwen, dus kan je beter nu beginnen. En je hebt ook nog eens veel vrije tijd.
Hmmmmmmmmmmmmmmmm.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Doen! Je voelt je een stuk vrijer wanneer je een rijbewijs hebt.
Het gaat om het ideequote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De supermarkt is maar 5 min. lopen.![]()
Ik gebruik liever de fiets dan de auto.
Oh, ik dacht dat ze in Turkije, vanwege het slechte rijden, wel een beetje vriendelijk naar elkaar zouden zijn! Dat is iedereen in Cairo en Vietnam bijvoorbeeld wel, ze rijden er als gekken, maar ik heb nog nooit iemand boos zien kijkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:08 schreef TheMagnificent het volgende:
In Turkije is het ook een gekkenhuis. Ik was eens in de stad van Eskisehir met de auto, loopt er een oud mannetje een stukje de weg op. Ik dacht, laat ik 'm dan maar even over laten steken, dus ik stop. Gelijk beginnen drie auto's achter me te toeteren als een gek; eentje steekt zelfs z'n kutkop uit het raam en begint met wat harde woorden te strooien. Ik wist niet wat ik meemaakte; volgens mij wilden ze dat ik die man gewoon doodreed ofzo. Ongeduldige hufters! In het Turks hebben we een mooi spreekwoord die je tegen zulke mensen kunt gebruiken: 'Tabakhane'ye bok mu yetiştireceksin?'.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:10 schreef Bortecinem het volgende:
Ik las een keer een Turkse mop op internet:
Wat is een milliseconde?
- De tijd die verstrijkt tussen het op groen springen van het stoplicht en de ezel achter je die begint te schelden.
Klinkt gezellig in ieder gevalquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet eens groen; ze beginnen zelfs al bij oranje met toeteren.![]()
Even voor Wik: in Turkije springt het stoplicht eerst op oranje voordat ie op groen gaat. Waarom is mij een raadsel.
Ik krijg dan echt moordneigingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |