abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76724895
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:14 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Klinkt gezellig in ieder geval .

Hoe kan je in Turkije je rijbewijs halen, door te lessen? Of kan je hem gewoon kopen?
Als je rijk bent kun je 'm kopen, als je minder rijk bent ook (na een paar lesjes).
pi_76725016
Ach, in Egypte bestond (of bestaat nog steeds) het praktijkexamen uit een auto 10 meter hene en 10 meter terug rijden .
Cool story, Hansel.
pi_76725052
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:13 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Niet eens groen; ze beginnen zelfs al bij oranje met toeteren.

Even voor Wik: in Turkije springt het stoplicht eerst op oranje voordat ie op groen gaat. Waarom is mij een raadsel.

Ik krijg dan echt moordneigingen.
Ik vind het wel handig, lijkt het wachten minder lang te duren Volgens mij hadden ze het ook in Oostende of Dublin, een van die 2 (ik was er allebei van de zomer, weet niet meer welke, let normaliter niet zo op stoplichten )
pi_76726175
Praat eens over de eisen om politie te worden in Turkije, TM.
Ik ben een pure Turk.
pi_76726206
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
Praat eens over de eisen om politie te worden in Turkije, TM.
Je moet een pistool af kunnen vuren?
Cool story, Hansel.
pi_76726308
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:45 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Je moet een pistool af kunnen vuren?
Ik weet zelf niet wat de eisen zijn, daarom zei ik dat TM het moest doen. Ik kan wel een voorbeeld noemen. Je hebt toch een bepaalde lengte nodig om politie te kunnen worden, anders maak je sowieso geen kans. Een vriend van m'n broer uit Turkije zit onder die lengte-eis en is gewoon politie geworden.

Politie is daar verder ook erg corrupt. Mijn ervaring.
Ik ben een pure Turk.
pi_76726409
"How could I take medicines to ease my sickness, fulling my starving stomach with great foods while our brothers and sisters in Jerusalem are being tortured and killed? I heard the voice of Jerusalem herself calling for me, screaming in grief and despair, hoping that there will be the rulers of Islam to take a good care of her. Thus, I ride my horses from town to town, from villages to villages, urging the Muslims to join me in my Jihad. I even wept and cry like a crazy man, when people talking about Jerusalem in front of me. May Allah S.W.T bless me and grant me victories for what I've done for the Muslims.".

Over wie o wie gaat dit . Quiz vraag
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_76726478
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:50 schreef Burakius het volgende:
"How could I take medicines to ease my sickness, fulling my starving stomach with great foods while our brothers and sisters in Jerusalem are being tortured and killed? I heard the voice of Jerusalem herself calling for me, screaming in grief and despair, hoping that there will be the rulers of Islam to take a good care of her. Thus, I ride my horses from town to town, from villages to villages, urging the Muslims to join me in my Jihad. I even wept and cry like a crazy man, when people talking about Jerusalem in front of me. May Allah S.W.T bless me and grant me victories for what I've done for the Muslims.".

Over wie o wie gaat dit . Quiz vraag

Ik kan fout zitten hoor
pi_76726519
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:09 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat ze in Turkije, vanwege het slechte rijden, wel een beetje vriendelijk naar elkaar zouden zijn! Dat is iedereen in Cairo en Vietnam bijvoorbeeld wel, ze rijden er als gekken, maar ik heb nog nooit iemand boos zien kijken .
Dude het verkeer in Egypte ... wtf gewoon. En toch vallen er weinig doden in het verkeer is me verteld. Mensen boeit het in Egypte niet of ze deukjes op hun auto hebben etc. Voor de rest irriteren de standaard witte taxi minibusjes mij nog het meest in Eygpte.

Btw in Egypte aardig tegen elkaar? weet je hoevaak ik heb moeten horen: Zoon van een ezel! Ibn-himar enzo
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_76726586
Saladdin
Ik ben een pure Turk.
pi_76726602
Egyptenaren hebben een hekel aan Turken.
Ik ben een pure Turk.
pi_76726639
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ben je nu al thuis achter je computer? Oh wacht
pi_76726668
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
Nee , want anders was ik niet verloofd met een Egyptenaar
pi_76726690
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:55 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ben je nu al thuis achter je computer? Oh wacht
Ik zit al sinds 14.35 thuis.
Ik ben een pure Turk.
pi_76726705
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:56 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik zit al sinds 14.35 thuis.
Dacht dat je moest nablijven?
pi_76726707
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:52 schreef Burakius het volgende:

[..]

Dude het verkeer in Egypte ... wtf gewoon. En toch vallen er weinig doden in het verkeer is me verteld. Mensen boeit het in Egypte niet of ze deukjes op hun auto hebben etc. Voor de rest irriteren de standaard witte taxi minibusjes mij nog het meest in Eygpte.

Btw in Egypte aardig tegen elkaar? weet je hoevaak ik heb moeten horen: Zoon van een ezel! Ibn-himar enzo
Nou ja, ik heb geen middelvingers of lelijke handgebaren gezien, maar dat kan ook komen omdat ik dus gewoon goed rijd vergeleken met de rest daar .

En doden vallen daar wel veel hoor, ik heb daar dagelijks nieuwe afgebrande auto's langs de weg zien staan. Als ze er een scherm om heen zetten betekent het dat de persoon erin dood is gegaan, die kom je ook aardig wat tegen.
Cool story, Hansel.
pi_76726715
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:56 schreef Burakius het volgende:

[..]

Cool.

Maar mij mogen ze niet. Of omdat ik een nepturk ben. Griek enzo.
Ik ben een pure Turk.
pi_76726729
quote:

[..]

Verloofd?
pi_76726736
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:56 schreef Rookert het volgende:

[..]

Dacht dat je moest nablijven?
Bleek uiteindelijk per dag gewoon een uur nablijven te zijn en aangezien ik al vroeg uit was, kon ik 14.35 thuis zijn.
Ik ben een pure Turk.
pi_76726748
quote:

[..]

Je bent verloofd met een Egyptische vrouw, of zit je nu te trollen ? Een uit Nederland of een egyptisch Egyptische ?
Cool story, Hansel.
pi_76726758
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:56 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Cool.

Maar mij mogen ze niet. Of omdat ik een nepturk ben. Griek enzo.
Je had gewoon Grieks moeten kiezen en gymnasium moeten doen
pi_76726768
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:56 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Nou ja, ik heb geen middelvingers of lelijke handgebaren gezien, maar dat kan ook komen omdat ik dus gewoon goed rijd vergeleken met de rest daar .

En doden vallen daar wel veel hoor, ik heb daar dagelijks nieuwe afgebrande auto's langs de weg zien staan. Als ze er een scherm om heen zetten betekent het dat de persoon erin dood is gegaan, die kom je ook aardig wat tegen.
Ben het niet tegengekomen, maar jij zat er waarschijnlijk langer dan ik. Vergeleken met Turkije vallen er denk ik minder verkeerslachtoffers, maar ik heb het nooit gechecked op wiki ofzo.
pi_76726776
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:57 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Bleek uiteindelijk per dag gewoon een uur nablijven te zijn en aangezien ik al vroeg uit was, kon ik 14.35 thuis zijn.
Jullie doen ook niks meer op school tegenwoordig
pi_76726793
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:57 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Je bent verloofd met een Egyptische vrouw, of zit je nu te trollen ? Een uit Nederland of een egyptisch Egyptische ?
Nee? Waarom zou ik anders in godsnaam naar Egypte willen toegaan om daar te wonen Uit Nederland btw.

Benha represent.
pi_76726815
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:57 schreef Rookert het volgende:

[..]

Je had gewoon Grieks moeten kiezen en gymnasium moeten doen
Ik zou het toch niet redden. Ik moest strafregels schrijven he. Ik heb 9 bladzijdes helemaal vol geschreven over dat ik blijf zitten. ... Erg motiverend.
Ik ben een pure Turk.
pi_76726843
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:57 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Als je om 14.53 uit was, was het veel vetter.
pi_76726846
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:58 schreef Burakius het volgende:

[..]

Nee? Waarom zou ik anders in godsnaam naar Egypte willen toegaan om daar te wonen Uit Nederland btw.

Benha represent.
Ik dacht dat je daar Arabisch wilde leren, puur uit interesse, maar dit kan ook natuurlijk .
Cool story, Hansel.
pi_76726880
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:58 schreef Rookert het volgende:

[..]

Jullie doen ook niks meer op school tegenwoordig
Lesuren vallen uit. We hebben WEER geen Duits docente. Er komt binnenkort een derde. Maar opzich is het wel lekker en zolang ik overga boeit me niets.
Ik ben een pure Turk.
pi_76726885
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:58 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik zou het toch niet redden. Ik moest strafregels schrijven he. Ik heb 9 bladzijdes helemaal vol geschreven over dat ik blijf zitten. ... Erg motiverend.
Strafregels?
Doen ze ook aan lijfstraffen?
pi_76726904
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:59 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik dacht dat je daar Arabisch wilde leren, puur uit interesse, maar dit kan ook natuurlijk .
Either way zou ik er waarschijnlijk wel eindigen. Ik heb een ongelooflijke drang om in een Arabisch land te settlen. Ik weet niet eens zo goed waarom. Dit had ik al voor alles.
pi_76726909
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Lesuren vallen uit. We hebben WEER geen Duits docente. Er komt binnenkort een derde. Maar opzich is het wel lekker en zolang ik overga boeit me niets.
Zolang je volgend jaar maar die leestoets kan maken op je eindexamen
pi_76726916
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:59 schreef Burakius het volgende:

[..]

Als je om 14.53 uit was, was het veel vetter.
zinloos
Ik ben een pure Turk.
pi_76726939
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

zinloos
14.53 snap je em.
pi_76726947
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:00 schreef Burakius het volgende:

[..]

Either way zou ik er waarschijnlijk wel eindigen. Ik heb een ongelooflijke drang om in een Arabisch land te settlen. Ik weet niet eens zo goed waarom. Dit had ik al voor alles.
Qatar, Bahrein, V.A.E., Oman, andere oliestaatjes?
pi_76726958
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:00 schreef Rookert het volgende:

[..]

Strafregels?
Doen ze ook aan lijfstraffen?
Ja, ik heb het ook niet eerder meegemaakt hoor. Ik moet morgen 6 bladzijdes vol schrijven. Dat werkt echt motiverend, de hele tijd schrijven dat je niet over gaat.
Ik ben een pure Turk.
pi_76726979
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:00 schreef Burakius het volgende:

[..]

Gaan jullie daar samen wonen? Dat zal wel even wat anders worden dan Nederland . Maar Turkije is geen optie?
Cool story, Hansel.
pi_76726985
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:01 schreef Rookert het volgende:

[..]

Qatar, Bahrein, V.A.E., Oman, andere oliestaatjes?
I'd rather not . De enige opties voor mij zijn eigenlijk Egypte, of ... Egypte De rest is allemaal bagger eigenlijk. Bij de andere Arabische landen zou ik er eerder een business iets van maken. 4 maande daar en dan weer paar maanden terug etc.
pi_76727014
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:01 schreef Burakius het volgende:

[..]

14.53 snap je em.
Ja ik snap hem, maar ik kan de vetheid van dat getal niet inzien als ik later uit ben.
Ik ben een pure Turk.
pi_76727020
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:01 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, ik heb het ook niet eerder meegemaakt hoor. Ik moet morgen 6 bladzijdes vol schrijven. Dat werkt echt motiverend, de hele tijd schrijven dat je niet over gaat.
Ja? Met een kat met 9 staarten?

Wat flik je dan dat het moet?
pi_76727036
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:02 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Gaan jullie daar samen wonen? Dat zal wel even wat anders worden dan Nederland . Maar Turkije is geen optie?
Ik heb nog niet echt concrete plannen. Maar ik ben van plan toch wel een soort van business op te zetten in Egypte, en dan in Turkije een bedrijf opzetten in de Civiele wereld. Maar goed we gaan het zien. Kan van alles gebeuren.
pi_76727045
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:00 schreef Rookert het volgende:

[..]

Zolang je volgend jaar maar die leestoets kan maken op je eindexamen
Van Duits? Lukt vast wel. Hoop ik. Als ik m'n examen niet haal zou het wel heel kut zijn, maar aan de andere kant is op m'n 19e beginnen aan de uni toch niet zo laat?
Ik ben een pure Turk.
pi_76727051
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:02 schreef Burakius het volgende:

[..]

I'd rather not . De enige opties voor mij zijn eigenlijk Egypte, of ... Egypte De rest is allemaal bagger eigenlijk. Bij de andere Arabische landen zou ik er eerder een business iets van maken. 4 maande daar en dan weer paar maanden terug etc.
Waarom Egypte dan precies? In Saudi-Arabië mag je vrouw trouwens niet eens autorijden
pi_76727055
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:02 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja ik snap hem, maar ik kan de vetheid van dat getal niet inzien als ik later uit ben.
Awh dude. Wat een faill.
pi_76727071
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:03 schreef Rookert het volgende:

[..]

Waarom Egypte dan precies? In Saudi-Arabië mag je vrouw trouwens niet eens autorijden
Oke en noem eens negatieve punten van Saudi-Arabië op dan ?
pi_76727087
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:02 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ja? Met een kat met 9 staarten?

Wat flik je dan dat het moet?
Allemaal door gym. Moest 1 gymles inhalen van 2 periodes terug.
Ik ben een pure Turk.
pi_76727104
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:03 schreef Burakius het volgende:

[..]

Awh dude. Wat een faill.
Ik ben een pure Turk.
pi_76727114
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:03 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Van Duits? Lukt vast wel. Hoop ik. Als ik m'n examen niet haal zou het wel heel kut zijn, maar aan de andere kant is op m'n 19e beginnen aan de uni toch niet zo laat?
Ja, Duits. Eindexamens van talen zijn echt een lachtertje, valt bijna niks aan voor te bereiden, gewoon een leestoetsje en klaar. Nederlands is het moeilijkste denk ik.

19 is helemaal niet laat, er zijn bij mij ook mensen van 20, 22, eentje zelfs 24
pi_76727129
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:04 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Gym is het leukste wat er is op beeldvorming na Dat was vet leuk tekenen hahahaa.
pi_76727135
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:04 schreef Burakius het volgende:

[..]

Oke en noem eens negatieve punten van Saudi-Arabië op dan ?
Jij moet dan de boodschappen doen
pi_76727162
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:04 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Allemaal door gym. Moest 1 gymles inhalen van 2 periodes terug.
Jij kan echt geen prioriteiten stellen he, slechtste deal ooit dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')