abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76726843
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:57 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Bleek uiteindelijk per dag gewoon een uur nablijven te zijn en aangezien ik al vroeg uit was, kon ik 14.35 thuis zijn.
Als je om 14.53 uit was, was het veel vetter.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_76726846
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:58 schreef Burakius het volgende:

[..]

Nee? Waarom zou ik anders in godsnaam naar Egypte willen toegaan om daar te wonen Uit Nederland btw.

Benha represent.
Ik dacht dat je daar Arabisch wilde leren, puur uit interesse, maar dit kan ook natuurlijk .
Cool story, Hansel.
pi_76726880
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:58 schreef Rookert het volgende:

[..]

Jullie doen ook niks meer op school tegenwoordig
Lesuren vallen uit. We hebben WEER geen Duits docente. Er komt binnenkort een derde. Maar opzich is het wel lekker en zolang ik overga boeit me niets.
Ik ben een pure Turk.
pi_76726885
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:58 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik zou het toch niet redden. Ik moest strafregels schrijven he. Ik heb 9 bladzijdes helemaal vol geschreven over dat ik blijf zitten. ... Erg motiverend.
Strafregels?
Doen ze ook aan lijfstraffen?
pi_76726904
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:59 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik dacht dat je daar Arabisch wilde leren, puur uit interesse, maar dit kan ook natuurlijk .
Either way zou ik er waarschijnlijk wel eindigen. Ik heb een ongelooflijke drang om in een Arabisch land te settlen. Ik weet niet eens zo goed waarom. Dit had ik al voor alles.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_76726909
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Lesuren vallen uit. We hebben WEER geen Duits docente. Er komt binnenkort een derde. Maar opzich is het wel lekker en zolang ik overga boeit me niets.
Zolang je volgend jaar maar die leestoets kan maken op je eindexamen
pi_76726916
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 16:59 schreef Burakius het volgende:

[..]

Als je om 14.53 uit was, was het veel vetter.
zinloos
Ik ben een pure Turk.
pi_76726939
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

zinloos
14.53 snap je em.
pi_76726947
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:00 schreef Burakius het volgende:

[..]

Either way zou ik er waarschijnlijk wel eindigen. Ik heb een ongelooflijke drang om in een Arabisch land te settlen. Ik weet niet eens zo goed waarom. Dit had ik al voor alles.
Qatar, Bahrein, V.A.E., Oman, andere oliestaatjes?
pi_76726958
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:00 schreef Rookert het volgende:

[..]

Strafregels?
Doen ze ook aan lijfstraffen?
Ja, ik heb het ook niet eerder meegemaakt hoor. Ik moet morgen 6 bladzijdes vol schrijven. Dat werkt echt motiverend, de hele tijd schrijven dat je niet over gaat.
Ik ben een pure Turk.
pi_76726979
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:00 schreef Burakius het volgende:

[..]

Gaan jullie daar samen wonen? Dat zal wel even wat anders worden dan Nederland . Maar Turkije is geen optie?
Cool story, Hansel.
pi_76726985
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:01 schreef Rookert het volgende:

[..]

Qatar, Bahrein, V.A.E., Oman, andere oliestaatjes?
I'd rather not . De enige opties voor mij zijn eigenlijk Egypte, of ... Egypte De rest is allemaal bagger eigenlijk. Bij de andere Arabische landen zou ik er eerder een business iets van maken. 4 maande daar en dan weer paar maanden terug etc.
pi_76727014
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:01 schreef Burakius het volgende:

[..]

14.53 snap je em.
Ja ik snap hem, maar ik kan de vetheid van dat getal niet inzien als ik later uit ben.
Ik ben een pure Turk.
pi_76727020
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:01 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, ik heb het ook niet eerder meegemaakt hoor. Ik moet morgen 6 bladzijdes vol schrijven. Dat werkt echt motiverend, de hele tijd schrijven dat je niet over gaat.
Ja? Met een kat met 9 staarten?

Wat flik je dan dat het moet?
pi_76727036
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:02 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Gaan jullie daar samen wonen? Dat zal wel even wat anders worden dan Nederland . Maar Turkije is geen optie?
Ik heb nog niet echt concrete plannen. Maar ik ben van plan toch wel een soort van business op te zetten in Egypte, en dan in Turkije een bedrijf opzetten in de Civiele wereld. Maar goed we gaan het zien. Kan van alles gebeuren.
pi_76727045
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:00 schreef Rookert het volgende:

[..]

Zolang je volgend jaar maar die leestoets kan maken op je eindexamen
Van Duits? Lukt vast wel. Hoop ik. Als ik m'n examen niet haal zou het wel heel kut zijn, maar aan de andere kant is op m'n 19e beginnen aan de uni toch niet zo laat?
Ik ben een pure Turk.
pi_76727051
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:02 schreef Burakius het volgende:

[..]

I'd rather not . De enige opties voor mij zijn eigenlijk Egypte, of ... Egypte De rest is allemaal bagger eigenlijk. Bij de andere Arabische landen zou ik er eerder een business iets van maken. 4 maande daar en dan weer paar maanden terug etc.
Waarom Egypte dan precies? In Saudi-Arabië mag je vrouw trouwens niet eens autorijden
pi_76727055
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:02 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja ik snap hem, maar ik kan de vetheid van dat getal niet inzien als ik later uit ben.
Awh dude. Wat een faill.
pi_76727071
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:03 schreef Rookert het volgende:

[..]

Waarom Egypte dan precies? In Saudi-Arabië mag je vrouw trouwens niet eens autorijden
Oke en noem eens negatieve punten van Saudi-Arabië op dan ?
pi_76727087
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:02 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ja? Met een kat met 9 staarten?

Wat flik je dan dat het moet?
Allemaal door gym. Moest 1 gymles inhalen van 2 periodes terug.
Ik ben een pure Turk.
pi_76727104
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:03 schreef Burakius het volgende:

[..]

Awh dude. Wat een faill.
Ik ben een pure Turk.
pi_76727114
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:03 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Van Duits? Lukt vast wel. Hoop ik. Als ik m'n examen niet haal zou het wel heel kut zijn, maar aan de andere kant is op m'n 19e beginnen aan de uni toch niet zo laat?
Ja, Duits. Eindexamens van talen zijn echt een lachtertje, valt bijna niks aan voor te bereiden, gewoon een leestoetsje en klaar. Nederlands is het moeilijkste denk ik.

19 is helemaal niet laat, er zijn bij mij ook mensen van 20, 22, eentje zelfs 24
pi_76727129
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:04 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Gym is het leukste wat er is op beeldvorming na Dat was vet leuk tekenen hahahaa.
pi_76727135
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:04 schreef Burakius het volgende:

[..]

Oke en noem eens negatieve punten van Saudi-Arabië op dan ?
Jij moet dan de boodschappen doen
pi_76727162
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:04 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Allemaal door gym. Moest 1 gymles inhalen van 2 periodes terug.
Jij kan echt geen prioriteiten stellen he, slechtste deal ooit dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')