Soms is het grappig, maar vaak is het ook gewoon fucking irritant. En af en toe heb ik echt het gevoel alsof je een persoonlijkheidsstoornis hebt. Serieus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar het is prachtig hoe sommigen hier reageren. Vooral ihvk's reacties kan ik erg waarderen. Die van jou zijn ook grappig, maar die van ihvk's hebben iets speciaals dat het extra lachwekkend maakt.
De menigte = zijn degenen die wel op me ingaan?
Ik merkte het wel ja.
Denk ik ook, maar ik durf me niet negatief uit te drukken over mensen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Soms is het grappig, maar vaak is het ook gewoon fucking irritant. En af en toe heb ik echt het gevoel alsof je een persoonlijkheidsstoornis hebt. Serieus.
Goedzo.
Waarom niet? Misschien moet je een beetje van mijn karakter nemen, en ik van de jouwe. Ik laat me soms teveel uit over anderen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar ik durf me niet negatief uit te drukken over mensen.
Ik kan me eerlijk gezegd wel voorstellen dat je dat denkt met de reacties die ik plaats. Veel reacties plaats ik omdat ik soms echt moet lachen om jullie reacties. Vandaag is het minder grappig, daarom doe ik ook normaler. (ik vind het normaal)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Soms is het grappig, maar vaak is het ook gewoon fucking irritant. En af en toe heb ik echt het gevoel alsof je een persoonlijkheidsstoornis hebt. Serieus.
Goedzo.
Dat jij dit grappig allemaal grappig vindt vind ik dus raar.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kan me eerlijk gezegd wel voorstellen dat je dat denkt met de reacties die ik plaats. Veel reacties plaats ik omdat ik soms echt moet lachen om jullie reacties. Vandaag is het minder grappig, daarom doe ik ook normaler. (ik vind het normaal)
Ik ben een pussy.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom niet? Misschien moet je een beetje van mijn karakter nemen, en ik van de jouwe. Ik laat me soms teveel uit over anderen.
Wat denk je dat ik heb dan? Maakt toch niet uit, het is fok. Vind het eerlijk gezegd wel raar dat jullie van alles verwachten dat ik het meen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Denk ik ook, maar ik durf me niet negatief uit te drukken over mensen.Sorry Bilmi.
Flapuit!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom niet? Misschien moet je een beetje van mijn karakter nemen, en ik van de jouwe. Ik laat me soms teveel uit over anderen.
Dan zouden veel mensen een persoonlijkheidsstoornis hebben, als je dit raar vindt. Tenzij je bedoelt dat ik me echt zo gedraag, dan kan het wel kloppen. Als ik constant in het echt zeg: "hahaha, jullie hebben geen manieren, hahahahahhaa."quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat jij dit grappig allemaal grappig vindt vind ik dus raar.
Dit is echt al de 10e keer ofzo dat je dit hier plaatst.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, ik krijg maar geen genoeg van dit nummer:
''Aaaayrilik, aaaarilik... aman ayriliiiiiik...''![]()
Niet bitchy, maar je bent soms wel een pittige tante, moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kom ik trouwens echt zo bitchy en agressief over?
Nee, dat je niet doorhebt dat jouw gedrag gewoon fucking irritant is. En/of dat jij het ondanks alle reacties toch nog leuk vind is gewoon raar.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dan zouden veel mensen een persoonlijkheidsstoornis hebben, als je dit raar vindt. Tenzij je bedoelt dat ik me echt zo gedraag, dan kan het wel kloppen. Als ik constant in het echt zeg: "hahaha, jullie hebben geen manieren, hahahahahhaa."
Bitch!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit is echt al de 10e keer ofzo dat je dit hier plaatst.
Maar niet irritant pittig? (wat een kut woord is het ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet bitchy, maar je bent soms wel een piitige tante, moet ik zeggen.I like.
Ik heb wel door dat het irritant is, ik doe het juist de hele tijd daarom. Juist om die reacties vind ik het leuk, het daagt uit. Ik kan niet snappen dat je dit een persoonlijkheidsstoornis kunt noemen. Te veel mensen doen zo, het is niet zo dat ik me in het echt als een echte debiel gedraag ofzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dat je niet doorhebt dat jouw gedrag gewoon fucking irritant is. En/of dat jij het ondanks alle reacties toch nog leuk vind is gewoon raar.
Bilmi verdient het gewoon.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar niet irritant pittig? (wat een kut woord is het ook)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |