quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ik meende het ook niet, he! Wel grappig dat je er serieus op in gaat, ben het deels ook wel met je eens.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:24 schreef SEIKO--- het volgende:
2fast2furious hierzo
ben niet met de stelling eens, er zijn veel turken die geen ''onzin'' zijn. paar nadelen bij turken zijn is dat veel te lui zijn om iets te doen terwijl we een superintelligente volk zijn én altijd het kortste weg zoeken (en meestal vinden)
----
& nee; geen bilmi niet, ken wel de naam van bortecinem van een andere forum en themagnificient van een andere forum
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:24 schreef SEIKO--- het volgende:
2fast2furious hierzo
ben niet met de stelling eens, er zijn veel turken die geen ''onzin'' zijn. paar nadelen bij turken zijn is dat veel te lui zijn om iets te doen terwijl we een superintelligente volk zijn én altijd het kortste weg zoeken (en meestal vinden)
----
& nee; geen bilmi niet, ken wel de naam van bortecinem van een andere forum en themagnificient van een andere forum
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik meende het ook niet, he! Wel grappig dat je er serieus op in gaat, ben het deels ook wel met je eens.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, volgens mij lopen er veel van die 'ulkucu' debielen rond op fora met de nickname Bortecinem.
Had jezelf dan Asena genoemd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:28 schreef Bortecinem het volgende:
Trouwens, volgens mij lopen er veel van die 'ulkucu' debielen rond op fora met de nickname Bortecinem.
Had ik ook, echt jaaaaaren terug. Maar toen veranderde ik het in Bortecine.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Had jezelf dan Asena genoemd.Dansöz...
4quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:32 schreef IHVK het volgende:
Hoeveel delen hebben jullie (we) nu al volgeluld vandaag?
Doh, het is een van de centrale figuren uit de Ergenekon destani: Asena en Börteçine. Börteçine is trouwens de mannelijke wolf. Asena is het vrouwtje.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:31 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kon de naam Bortecine wel vaker tegen. En ik maar denken dat ik origineel ben.
+1quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
M'n moeder zegt: "ben sendende birsey beklemiyorum artik, hayirlisi."
-1quote:
Ja daarom. Maar Ayca komt met 'en die hebben heel toevallig dezelfde naam'. Alsof ik lieg ofzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doh, het is een van de centrale figuren uit de Ergenekon destani: Asena en Börteçine. Börteçine is trouwens de mannelijke wolf. Asena is het vrouwtje.
MFÖquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:32 schreef EchoAlpha het volgende:
Geweldig nummer....Iemand toevallig zijn CD thuis liggen?
Vond het gewoon een stomme opmerking.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem, je lijkt de laatste tijd sneller geirriteerd. Het is wel grappig.
Maar je reageert zo grappig. Als ik zo iemand in het echt zou kennen, zou ik met opzet zulke opmerkingen maken en ik heb het idee dat Ayca dat ook regelmatig doet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Vond het gewoon een stomme opmerking.
Oh, maar mensen denken vaak dat ik kwaad of boos praat/reageer terwijl dat helemaal niet het geval is. Nu wel, ze irriteerde me daarnet wel. Maar normaal denken mensen dat onterecht ook vaak.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar je reageert zo grappig. Als ik zo iemand in het echt zou kennen, zou ik met opzet zulke opmerkingen maken en ik heb het idee dat Ayca dat ook regelmatig doet.
Börteçine is ook Turks hoor. En het is mannelijk...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja daarom. Maar Ayca komt met 'en die hebben heel toevallig dezelfde naam'. Alsof ik lieg ofzo.En Bortecine is een vrouwtjeswolf, het is Mongools voor vrouwtjeswolf. Asena is Turks.
Nietus. Volgens mij is het echt Mongools. Iig is het zeker een vrouwtjeswolf en geen mannetjes zoals vaak gedacht word.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Börteçine is ook Turks hoor.
Het is echt geweldige muziek om gewoon aan te zetten en rustig naar te luisteren. Heerlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
MFÖ![]()
Deze is ook goed:
-knip-
Doe je ook vaak bij mij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, maar mensen denken vaak dat ik kwaad of boos praat/reageer terwijl dat helemaal niet het geval is. Nu wel, ze irriteerde me daarnet wel. Maar normaal denken mensen dat onterecht ook vaak.
Nog zo'n nummer:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:40 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Het is echt geweldige muziek om gewoon aan te zetten en rustig naar te luisteren. Heerlijk
Debiel!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar jij reageert dan ook vaak dom.
Ja zo doe je vaak ja.quote:
Maar het is prachtig hoe sommigen hier reageren. Vooral ihvk's reacties kan ik erg waarderen. Die van jou zijn ook grappig, maar die van ihvk's hebben iets speciaals dat het extra lachwekkend maakt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja zo doe je vaak ja.![]()
Trouwens, ik negeer je de laatste tijd wanneer er ruzie is? Merk je dat niet? Allemaal voor niks dus, voortaan meng ik me wel in de menigte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |