Behehehe, dat vind ik wel leuk eigenlijk. Afdingen op de markt is vet leuk. Ticaret!quote:
dan kan ik me iig niet schuldig voelen als ik het niet haal.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, Duits. Eindexamens van talen zijn echt een lachtertje, valt bijna niks aan voor te bereiden, gewoon een leestoetsje en klaar. Nederlands is het moeilijkste denk ik.
19 is helemaal niet laat, er zijn bij mij ook mensen van 20, 22, eentje zelfs 24
Gymquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
Gym is het leukste wat er is op beeldvorming naDat was vet leuk tekenen hahahaa.
Jongeeee op de Uni heb je van ALLES. Vooral veel 20-jarigen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dan kan ik me iig niet schuldig voelen als ik het niet haal.
Zijn er veel 20-jarigen? Als ik het niet haal en weer een jaar moet overdoen, ben ik net 20 in eerste jaar van uni.
Bewegen is leuk, gym niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:05 schreef Burakius het volgende:
[..]
Gym is het leukste wat er is op beeldvorming naDat was vet leuk tekenen hahahaa.
Denk dat zeker 50% 19 jaar of ouder is hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dan kan ik me iig niet schuldig voelen als ik het niet haal.
Zijn er veel 20-jarigen? Als ik het niet haal en weer een jaar moet overdoen, ben ik net 20 in eerste jaar van uni.
Ik zou me doodvervelen als vrouwquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:06 schreef Burakius het volgende:
[..]
Behehehe, dat vind ik wel leuk eigenlijk. Afdingen op de markt is vet leuk. Ticaret!
Awh dude, voetballen was de bom, maar als we weer lame moesten softballen was ik echt niet gemotiveerd. Of DANSEN:') (wel een 9 gehaaldquote:
Maar ik had gewoon gelijk, dan ga ik die les niet inhalen hoor. Ik sta nu wel op zittenblijven maar goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jij kan echt geen prioriteiten stellen he, slechtste deal ooit dit
Met 4-5 kinderen gaat ze zich niet vervelen geloof mequote:
Maar gelukkig had je gelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar ik had gewoon gelijk, dan ga ik die les niet inhalen hoor. Ik sta nu wel op zittenblijven maar goed.
Ik hoop dat ik bij de jongste zal horen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:06 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jongeeee op de Uni heb je van ALLES. Vooral veel 20-jarigen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Denk dat zeker 50% 19 jaar of ouder is hoor
Dansen was wel ernstig jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:07 schreef Burakius het volgende:
[..]
Awh dude, voetballen was de bom, maar als we weer lame moesten softballen was ik echt niet gemotiveerd. Of DANSEN:') (wel een 9 gehaald).
Je hoort iig vaak bij de minderheid: Allochtone Turk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik bij de jongste zal horen.
Als je niet was blijven zitten zat je zeker bij de jongste jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Als ik niet was blijven zitten net 18 in de eerste van uni, nu is het dus gewoon goed dat ik ben blijven zitten.
Ik vind bewegen leuk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:07 schreef Burakius het volgende:
[..]
Awh dude, voetballen was de bom, maar als we weer lame moesten softballen was ik echt niet gemotiveerd. Of DANSEN:') (wel een 9 gehaald).
4-5 kinderenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:07 schreef Burakius het volgende:
[..]
Met 4-5 kinderen gaat ze zich niet vervelen geloof me
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vind bewegen leuk.
rennen, opdrukken, voetballen, zwemmen, vechten, poepen, kotsen, acrobatiek
maar gym is echt dom.
Ga triatlons doenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vind bewegen leuk.
rennen, opdrukken, voetballen, zwemmen, vechten
maar gym is echt dom.
Dat is wel zo, maar ik haat het om "toe te geven" als ik gelijk heb.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Maar gelukkig had je gelijk![]()
Niet zo op je principes staan, schiet je niet altijd wat mee op
Got to produce some Muslims hahaha.quote:
Dat is ook leuk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
Je hoort iig vaak bij de minderheid: Allochtone Turk.
Er is zoveel oneerlijkheid, je moet er gewoon het beste van maken en een afweging maken wat het beste is voor jou. Dit is nou niet bepaald een win-situatie voor jouquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar ik haat het om "toe te geven" als ik gelijk heb.
je hoofd.quote:
Ik hou het wel bij kinderen, ben ik ook tevredenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:10 schreef Burakius het volgende:
[..]
Got to produce some Muslims hahaha.
Het is wel een winsituatie voor m'n eigenwijsheid.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er is zoveel oneerlijkheid, je moet er gewoon het beste van maken en een afweging maken wat het beste is voor jou. Dit is nou niet bepaald een win-situatie voor jou
Bij ons deden we dat automatisch al, alleen voetballen met jongensquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:11 schreef Burakius het volgende:
Bij ons hadden we een jaar gescheiden gym, Heerlijk om een keer normaal te voetballen met jongens.
Ja, domme actiequote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is wel een winsituatie voor m'n eigenwijsheid.
Vermoeiend ben je danquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik haat het om anderen gelijk te geven, dus laat maar.
fysiek zwakker is nogal zwak uitgedrukt. Geen gevoel voor coordinatie, geen kracht, geen inzet, geen motivatie, geen inzicht. Met voetbal zette ik ze altijd ergens in het veld en zei ik doe maar net alsof je meespeelt krijg je weer een voldoende van de leraar.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bij ons deden we dat automatisch al, alleen voetballen met jongensWaarom gescheiden?
Vrouwen zijn fysiek wel zwakker
Ik zou niet willen werken in de all-inclusive resorts waar je een week kan zitten voor 150 euroquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
hoe zit het met hotelscholen in TR?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
fysiek zwakker is nogal zwak uitgedrukt. Geen gevoel voor coordinatie, geen kracht, geen inzet, geen motivatie, geen inzicht. Met voetbal zette ik ze altijd ergens in het veld en zei ik doe maar net alsof je meespeelt krijg je weer een voldoende van de leraar.
Ja ze werd ook vet boos op me. Maar goed dat boeide me nogal weinig toen. Maar zo een jongen kwam in de kleedkamer (echt de nerd van de klas). Die was natuurlijk verliefd op dat meisje. Die meteen zo: ja wat je deed was echt niet normaal. Ik keek hem echt zo aan vanquote:
Ik weet niet precies hoe het er aan toegaat, daarom vroeg ik het ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zou niet willen werken in de all-inclusive resorts waar je een week kan zitten voor 150 euro![]()
Meisje uit mijn oude klas doet hotelschool in Den Haag
Motivatie en inzicht is gewoon onwetendheid, coördinatie is ook te bezien. En inzet is hetzelfde als moitivatiequote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
fysiek zwakker is nogal zwak uitgedrukt. Geen gevoel voor coordinatie, geen kracht, geen inzet, geen motivatie, geen inzicht. Met voetbal zette ik ze altijd ergens in het veld en zei ik doe maar net alsof je meespeelt krijg je weer een voldoende van de leraar.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:16 schreef Bortecinem het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Turken (en Nederlanders) die tijdelijk in Turkije gaan studeren aan de Bilkent uni's. Echt alle rijke, omhooggevallen kut Turken bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |