Nee, eigenlijk geen nut om nog door te praten, dat is het.quote:
Nee, dat is niet zo. Daarom ook dat hij het dan afdoet als 'ik was maar aan het grappen' of een ander slap excuus als 'het is haram balblabla'.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk geen nut om nog door te praten, dat is het.
Waarom praten we eigenlijk over hem?
Ik geloof hem wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo. Daarom ook dat hij het dan afdoet als 'ik was maar aan het grappen' of een ander slap excuus als 'het is haram balblabla'.
Ik haat honden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:02 schreef Bortecinem het volgende:
Wij praten over hem omdat jij altijd doet alsof je zijn schoothondje bent.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
Jullie zijn echte haters. Haat is niet goed. Bortecinem is het schoothondje van TheMagnificent.
Nein.quote:
Duitsers.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nein.
Venlo zit echt vol met Duitsers trouwens. Hier hebben we ze ook, maar Venlo zit er bomvol mee.
Korkma.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga dan ook. Ik wil niet met Bilmi achterblijven.![]()
Beter dan het usual : jij bent achterlijk , gezwalm als men er weer niet uitkomt. Ik ben niet koppig, als ik ongelijk heb wil ik het toegeven, maar wanneer me dit inwrijft dan kan hij/zij de tering krijgen, want dan ben je een laag mens. En ik wil wedden dat 60% van wat ik schrijf gewoon overheen wordt gelezen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt hè, Burakius zegt precies hetzelfde als ie er niet meer uitkomt, dat ie het expres doet enzo.Vind ik zo'n makkelijke verweer altijd.
Het doet je pijn zeker als feminist, dat een achterlijke Moslim je toch wel overklast in termen van fysieke en mentale gesteldheid.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, Burak doet dat omdat hij niks meer te melden heeft.
edit: laat maar. Je kunt het niet hebben dat een praktiserende Moslim je overklast op elk gebied.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo. Daarom ook dat hij het dan afdoet als 'ik was maar aan het grappen' of een ander slap excuus als 'het is haram balblabla'.
Gaat goed komen met die nieuwe stofquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik moet straks nog vier uur. Ik betwijfel alleen of ik daar wel zin in heb.
Ik weet hetquote:
Ahwquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:30 schreef Rookert het volgende:
Ik ga nog laatste uurtje HP 6 kijken, ben pas paar dingetjes tegengekomen waarvan ik dacht "oja, dat zat in het boek"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |