Dat wil ik eigenlijk ook wel eens weten ja!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:55 schreef enpe het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al eens moeten opdraaien voor schade die hij/zij over het hoofd heeft gezien?
Niet als je als hiker een auto ophaalt voor Athlon. Athlon wil de schadevaststelling zelf doen.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:42 schreef rene90 het volgende:
Bij Athlon hoef je niet je handtekening te zetten voor schade en zulks?
Okee, als je garagedienst hebt moet je dat misschien wel doen....quote:Op maandag 11 januari 2010 23:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Niet als je als hiker een auto ophaalt voor Athlon. Athlon wil de schadevaststelling zelf doen.
Moet je bij EW zelf km-stand noteren? Ik heb ook een aantal keer klanten gehad die flabbergested waren dat ze geen formulier hoefde te ondertekenen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:22 schreef Keuzer het volgende:
Ben ooit de eindkmstand vergeten, daar werd ik door EW over gebeld of ik daar voortaan op wilde letten..
Ook ooit bij een dealer een auto opgehaald die riep: oh je hoeft m niet na te kijkeb er zit niks op, uiteindelijk een schroef ik de band gevonden.. Maar dat is terplekke verholpen voor me onder het genot van koffie ^^
Had een keer 1 minuut overstaptijd voor een buslijn, was een buurtbusje dat 1x per uur naar een of ander gehucht reed. Waar ik bang voor was gebeurde, ik zag het busje in de verte wegrijden en kon een uur wachten bij een gare bushalte in een plaats waar geen klap te doen wasquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:26 schreef Keuzer het volgende:
En dan nu weer even een algemene vraag: wat is jullie krapste OV aansluiting ooit?
Dit ter aanleiding van de zoveelste keer dat ik moet rennen naar de deur enige deur van de trein die nog open staat(die waar de conducteur staat)
Ik had ooit al gewerkt...en was onderweg naar huis. Kreeg nog een telefoontje of ik erna meteen WEER kon werken, dus om 17:30 begon ik aan mijn "volgende werkdag". Auto naar een dorp bij Nijmegen gescheurd....daar aangekomen snel een bus zoeken...uiteraard sta ik aan de verkeerde kant v/d weg (was slecht aangegeven) en mis ik de bus die aan de andere kant v/d weg stond...(wist niet dat ik daar in moest stappen). Moest vervolgens wachten op de volgende bus.....'t was onderhand na 21.00 en ik stond nog in Nijmegen...en moest dus naar Leeuwarden. Eindelijk de bus gepakt.......de buschauffeur nog lopen opjutten dat ie sneller moest rijden omdat ik anders de trein naar Zwolle zou missen...en als ik die zou missen had ik de allerlaatste trein vanuit Zwolle ook gemist en was ik gestrand...uiteindelijk op Nijmegen CS rennen als een malle...trein net gehaald...op Zwolle WEER rennen als een malle en de laatste trein gehaald. Ik was 1:30 thuis...en 't had niks gescheeld of ik was gestrand in Zwollequote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:26 schreef Keuzer het volgende:
Ja die smsjes heb ik ook welleens gehad, die sturen ze naar chauffeurs die in het betreffende gebied wonen als ze echt heel veel ritten hebben maar niet genoeg beschikbare chauffeurs..
De login van EW doet het inderdaad niet, heb EW er nog even over aan de lijn gehad, zou vanavond nog gefikst moeten zijn...
En dan nu weer even een algemene vraag: wat is jullie krapste OV aansluiting ooit?
Dit ter aanleiding van de zoveelste keer dat ik moet rennen naar de deur enige deur van de trein die nog open staat(die waar de conducteur staat)
Hoe mooi is dit: BMW afleveren op adres en een meteen weer een BMW meekrijgen![]()
Ja ik ook weer een A4 morgenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:17 schreef Maharbal het volgende:
Morgen weer een A6, het is audi-maand zie ik.
Zulke dingen zul je altijd zienquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:43 schreef Irritatie100 het volgende:
...waardoor ik bij het blauwe cirkeltje auto B schampte.
Ja, vorige week een A4quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:17 schreef Maharbal het volgende:
O, en ik word net gebeld..mag morgen weer 2 ritjes. We gaan weer voor 30+ deze week!
Morgen weer een A6, het is audi-maand zie ik.
Doen ze niet. Mogen ze ook niet doen trouwens. Jij bent voor Easyway onderweg als werknemer, dus betreft het schade die je rijdt onder werktijd. Daar is de werkgever verantwoordelijk voor, dus Easyway.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Laatste paar dagen in dit topic over schades gehad en alsof de duvel ermee speelt.... rij ik vandaag schade
Ik hoef zelf helemaal niks te doen, enige consequentie is dat deze maand er 75 euro wordt ingehouden van m'n salaris voor eigen risico. Maar goed, ik zit nu al op bijna 200 dus dat is te overzien.
Is dat echt zo? Ik citeer even iets uit de arbeidsovereenkomst:quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:42 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Doen ze niet. Mogen ze ook niet doen trouwens. Jij bent voor Easyway onderweg als werknemer, dus betreft het schade die je rijdt onder werktijd. Daar is de werkgever verantwoordelijk voor, dus Easyway.
Ja dat zetten ze wel neer, maar dat zou ik ook doen. Ze willen natuurlijk zoveel mogelijk voorkomen dat er schade gereden wordt. Ik moet zeggen dat ik zelf nooit schade gereden heb voor Easyway toen ik er werkte, maar van mede chauffeurs heb ik nooit gehoord dat ze een eigen risico moesten betalen na het rijden van schade.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:45 schreef Mallet het volgende:
[..]
Is dat echt zo? Ik citeer even iets uit de arbeidsovereenkomst:
"Indien werknemer bij een transportopdracht schade veroorzaakt die niet verhaalbaar is op een
tegenpartij zal bij werknemer een eigen risico van ¤ 75,00 per schadegeval worden ingehouden
op het salaris".
Ja, meteen gebeld en eigenlijk reageerden ze wel relaxed. Zo van: nou ja, kan gebeuren, je zal het niet expres gedaan hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:24 schreef Mallet het volgende:
Kut man van die schade, maar het zou mij inderdaad ook kunnen overkomen. Je bent dan zo gefixeerd op de achterkant dat je er helemaal niet bij nadenkt dat je met de voorkant de auto ook kan raken. Heb je EW ook nog gebeld, en zo ja hoe reageerden zij?
Amateur.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Was inderdaad balen van de schade. Gelukkig ging het met <5 km/u, dus geen totall loss
Aanschouw mijn schitterende paint:
[ afbeelding ]
Ik ben auto A en moest achteruit weg. Ik zat de hele tijd te spiegelen of ik auto C niet zou raken in het rode cirkeltje (wat niet gebeurde) en lette niet zo op de voorkant, waardoor ik bij het blauwe cirkeltje auto B schampte.
ROT OP.. Ik dus ook.. Vanuit Winterswijk. Ik ben er iets over 9...quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:08 schreef Maharbal het volgende:
Blergh, vandaag wel 150+ km in die A6 gereden zonder radio. Radiocode was niet bekend...:( .
Ik moet morgen overigens ook naar Almere in een Trafic.
Toevallig uit winterswijk?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:22 schreef Mallet het volgende:
[..]
ROT OP.. Ik dus ook.. Vanuit Winterswijk. Ik ben er iets over 9...
Dat hoop ik dan toch maar voor je.. Anders heb ik hem al weggekaapt. Overigens mag ik vanaf het station (Winterswijk) eerst met de bus en vervolgens 35(!) minuten lopen. 't Is Winterswijk - Meddo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:24 schreef Maharbal het volgende:
[..]. Ik moet mijn 2e rit daar ophalen, dus ik gok dat dat rond 12.00/13.00 wordt voor mij.
Is wel vaker zo, dan gaan meerdere bedrijfsauto's tegelijkertijd terug naar het depot.
O...dat geldt ook voor mij...even kijken hoe veel ik moet lopen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:25 schreef Mallet het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan toch maar voor je.. Anders heb ik hem al weggekaapt. Overigens mag ik vanaf het station (Winterswijk) eerst met de bus en vervolgens 35(!) minuten lopen. 't Is Winterswijk - Meddo.
Ik heb ergens een bluetooth headset liggen, maar die kan ik ff niet vinden. Ik gebruik niet echt een handsfree setje, behalve soms de oordoppen (waar een mic aan zit) die bij m'n telefoon kwamen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:32 schreef rene90 het volgende:
Hebben jullie trouwens een fijn handsfree setje voor in de auto of maken jullie daar totaal geen gebruik van? Zo ja, hebben jullie een aanrader voor een paar tientjes?
Donequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
O...dat geldt ook voor mij...even kijken hoe veel ik moet lopen.
PM mij anders het kenteken, kijken we of het dezelfde is.
edit: Krijg tieten. Ik moet ook 35 min lopen, gatverdamme. Even kijken hoe dat opgelost kan worden.
Ja ik ook eigenlijk nooit maar als plannig belt of iets dergelijks. Heb nog wel een snoertje liggen denk dus gebruik dat wel indien nodig, of zet hem gewoon even langs de kant.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:33 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb ergens een bluetooth headset liggen, maar die kan ik ff niet vinden. Ik gebruik niet echt een handsfree setje, behalve soms de oordoppen (waar een mic aan zit) die bij m'n telefoon kwamen.
Bel zelf niet zo vaak in de auto.
Easyway chauffeurs zijn geenzins amateurs, het feit dat jij dit roept geeft al aan dat jij nooit hoeft uit te parkeren. Bovendien zijn wij hier van flamen niet gediend.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:53 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Amateur.
Ontslagen, neem ik aan?
Ik deed dat inderdaad wel vaker, gewoon de oortjes alvast inpluggen in de telefoon en dan ergens neerleggen...maar m'n oortjes zijn half stuk op dit moment, dus doe ik het niet echt meerquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:43 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Easyway chauffeurs zijn geenszins amateurs, het feit dat jij dit roept geeft al aan dat jij nooit hoeft uit te parkeren. Bovendien zijn wij hier van flamen niet gediend.
Ik hang zelf altijd oortjes van iphone om mijn nek als ik rijd, als iemand dan belt kan ik gewoon doorrijden
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:53 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Amateur.
Ontslagen, neem ik aan?
Ik had gewoon een doodnormale 2.0quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:51 schreef Keuzer het volgende:
Ben het eens over die Tucson ^^ zat een v6 in maar hij koppelt ook al niet lekker
Genaaid zeg, zijn ze niet zo coulant dat je dan wel de uren mag schrijven?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:09 schreef Maharbal het volgende:
WAARDELOZE kutmeuk.
ALWEER een dag die niet doorgaat, omdat er een fout was gemaakt en de auto helemaal niet klaar stond...Tis verdomme de tweede keer deze maand. In totaal heeft dit soort onzin me al ruim 15 uur werk gekost in twee weken. Ik baal als een stekker.
Een voordeel: ik hoef vandaag tenminste niet in 2 Renaults te rijden.
Ja dat is ook weer zo, anders ben je natuurlijk heel makkelijk weggetrapt helaas....quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:49 schreef Maharbal het volgende:
Nee.
Beter nog, toen ik aan de telefoon vroeg hoe het zat met m'n wettelijk minimum van 3 uren als werk op oproepbasis niet doorgaat...zei ze dat dat niet geldt.
Volgens mij zijn ze niet heel erg op de hoogte van wettelijke bepalingen, maargoed...voor die 2 uur ga ik geen stampij maken.
Mij kunnen ze niet zomaar wegtrappen omdat ik er al ruim 3 jaar werk, mijn contract is dus al van rechtswege omgezet in een contract voor onbepaalde tijd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:59 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo, anders ben je natuurlijk heel makkelijk weggetrapt helaas....
Op basis van wat voor contract werk je er?
In mijn contract staat minimaal 12 uur per maand. Enige vervelende is is dat ik zelfs dat aantal niet gehaald heb in decemberquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:18 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Mij kunnen ze niet zomaar wegtrappen omdat ik er al ruim 3 jaar werk, mijn contract is dus al van rechtswege omgezet in een contract voor onbepaalde tijd.
Volgens mij hebben wij EW-ers een contract op oproepbasis. Wel leuk in mijn geval, want ze moeten mij toch echt minimaal het gemiddelde aantal uren dat ik overall maak geven, en ze kunnen mij niet zomaar kwijt.
Gaat me er meer om dat ik voor die 2 uur geen zin heb in een eindeloos welles/nietes discussie.
Het is gewoon eigenlijk een soort verlenging die ze mij al heel vaak hebben gegeven, vandaar het contract voor onbepaalde tijd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:23 schreef rene90 het volgende:
Ooh beter contract voor onbepaalde tijd.
En dat verhaal is, laat namen maar achterwege maar gewoon even de hoofdlijn?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:48 schreef tha_rizzo het volgende:
Contract op oproepbasis is een nul uren contract, ook al kunnen ze je niet zomaar wegdoen, je kunnen wel zorgen dat je geen ritjes meer krijgt.
Ik moet wel zeggen dat ik steeds een negatiever beeld van EW krijg, ik hoorde pas geleden nog (in vertrouwen) wat van een maat van me wat ook absoluut niet door de beugel kan.
Bij mij is er ook ooit een fout gemaakt, waardoor ik een week te vroeg bij een klant was. Ik kreeg m'n benzine vergoed plus het aantal uren wat ik heb gemaakt.
Een contract op oproepbasis is in essentie een 0 uren contract. De wet zegt echter dat ze je wel het gemiddeld aantal uren dat je maakt, moeten laten werken. Ze zijn dus verplicht om je te bellen dan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:48 schreef tha_rizzo het volgende:
Contract op oproepbasis is een nul uren contract, ook al kunnen ze je niet zomaar wegdoen, je kunnen wel zorgen dat je geen ritjes meer krijgt.
Ik moet wel zeggen dat ik steeds een negatiever beeld van EW krijg, ik hoorde pas geleden nog (in vertrouwen) wat van een maat van me wat ook absoluut niet door de beugel kan.
Bij mij is er ook ooit een fout gemaakt, waardoor ik een week te vroeg bij een klant was. Ik kreeg m'n benzine vergoed plus het aantal uren wat ik heb gemaakt.
Vandaar dat ik nu al meerdere keren heb gezegd "maar dan wordt het zo'n welles/nietes discussie en ga ik geen stampij maken".quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:00 schreef tha_rizzo het volgende:
Dat is ook zo'n nutteloze discussie, echter vind ik het alles behalve netjes.
Zij maken de fout, en jij mag ervoor opdraaien. Sterker nog; jij staat in je recht, het zijn werkuren, dus je werkgever moet je uitbetalen. De kans is dan wel groot op een verstoorde arbeidsrelatie, of jij dat wilt is aan jou.
Ik vind het gewoon niet netjes van hen.
Die bussen vanuit Born rijden 2x per uur naar Station Sittard uit m'n hoofd...kijk even op 9292ov.nl hoe laat dat precies is en stem je aankomst daar op af. Probeer 20 minuten voor de bus aan te komen...kun je mooi de auto afleveren, die kant op lopen en hoef je met wat geluk maar 5 tot 10 min te wachten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:48 schreef LuKiE_NL het volgende:
Zo relaxt maharbal
Ik moet morgen van Amersfoort naar Born, wat een behoorlijk beruchte plaats schijnt te zijn onder de hikers... Enige tips?
En dan van Maastricht naar Breda voor ING.
Overigens staat er bij beide ritinformaties de kledingvoorschriften, maar mijn pantalons zijn zo koud :S dus beter een nette spijkerbroek
Ik werk er al bijna 3.5 jaar. Dat je de laatste weken meer ritten krijgt heeft waarschijnlijk te maken met de drukke periode en/of omdat er gewoonweg niet veel mensen in jouw omgeving beschikbaar zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:55 schreef LuKiE_NL het volgende:
Haha ja die edit van je ga ik helemaal mee eens!
Thanks ik zal even op 9292 kijken
Overigens hoelang werk jij al bij EW? Want ik las in mn contract dat ritten op volgorde van ancieniteit (moeilijk woord) worden weggegeven...
En de laatste weken krijg ik steeds langere ritten, en ik werk er denk ik 4 maanden nu...
Maarja hoelang nog tot de Audis enzo??
Die bussen rijden om 23 en 53 naar het Sittard station.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:55 schreef LuKiE_NL het volgende:
Haha ja die edit van je ga ik helemaal mee eens!
Thanks ik zal even op 9292 kijken
Overigens hoelang werk jij al bij EW? Want ik las in mn contract dat ritten op volgorde van ancieniteit (moeilijk woord) worden weggegeven...
En de laatste weken krijg ik steeds langere ritten, en ik werk er denk ik 4 maanden nu...
Maarja hoelang nog tot de Audis enzo??
Heb je weer 1,5 dag voor gewerktquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:59 schreef Hojdhopper het volgende:
Godver.. ik als Easywayer, kreeg vandaag een mailtje van Mirjam dat ik een bekeuring heb van 79 euro. 116 gecorrigeerd waar je 100 mocht op de A2 bij Nieuwegein.
Als je in een situatie - zoals geschetst door de betreffende user - niet kunt uitparkeren zonder schade ben je een amateur. Om het simpele feit dat je gebrek aan inschattingsvermogen demonstreert, of gewoon niet goed kunt opletten. Een combinatie van beiden is natuurlijk het meest waarschijnlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:43 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Easyway chauffeurs zijn geenzins amateurs, het feit dat jij dit roept geeft al aan dat jij nooit hoeft uit te parkeren. Bovendien zijn wij hier van flamen niet gediend.
Ik hang zelf altijd oortjes van iphone om mijn nek als ik rijd, als iemand dan belt kan ik gewoon doorrijden
3 december, Seat Leon TDI, Atos Origin Utrecht -> Bornquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:32 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Heb je weer 1,5 dag voor gewerktWelke dag trouwens?
![]()
Je kunt gewoon de hele maand activeren. Dat geouwehoer dat het per letter gaat is gewoon een aanbeveling zodat mensen niet allemaal tegelijkertijd proberen te activeren, je kunt het dus gerust negeren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:16 schreef Mallet het volgende:
Ik ben morgen ook weer een dag onder de panne. Aalten - Meerkerk en Rotterdam - Barneveld. Meerkerk/Rotterdam is nog een behoorlijk eind met het OV (naar startadres dan). 2.5 tot 3 uur.
Er zit een blokkade op mijn studenten OV-Chipkaart. Waarom, geen idee.. Opeens doet hij het niet meer. Volgens de sericebalie v/d NS moet ik mijn abonnement activeren. Ja lekker, dat kan ik dus nog niet. Dat tijdelijke abonnement is bij mij pleite ofzo. Heel irritant.
Ik probeer morgen de metro in Rotterdam dus te vermijden.
Audi A8 is wel heel dik zeg. Ik moet zeggen dat ik de E-klasse (sedan) van morgen ook niet verkeerd vind.
Daar was ik dus al bang voor. Dat terwijl de buschauffeur vandaag zei dat het niet nodig was om uit te checken in de bus met een studentenkaart. Ik dacht zelf al dat het niet uitchecken de oorzaak was.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:31 schreef Mathijz het volgende:
Tevaak niet uitchecken geeft ook een blokkering op je kaart.
Morgen een passat, een focus, en een A6
De bus in Meerkerk gaat 2x in het uur lieve schatquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:01 schreef Hojdhopper het volgende:
Hm nouja, dan lijkt het erop dat ik wel boven het gemiddelde zit met die boetes. Toch maar eens langzamer aan doen denk ik!![]()
Overigens, wat ik hierboven lees: Meerkerk is idd zoooo kut! Met die bus die maar eens in het uur gaat. Net als bij ING Breda. Bah!
Ik heb ook een keer Rotterdam-Barneveld gehad. Waar in Rotterdam moet je precies zijn? Want ik weet nog dat ik voor die rit bij een bedrijf moest zijn dat ergens in een hoekje weggepropt zat. Heb serieus een kwartier door die straat gelopen voordat ik het zagquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:16 schreef Mallet het volgende:
Ik ben morgen ook weer een dag onder de panne. Aalten - Meerkerk en Rotterdam - Barneveld. Meerkerk/Rotterdam is nog een behoorlijk eind met het OV (naar startadres dan). 2.5 tot 3 uur.
Er zit een blokkade op mijn studenten OV-Chipkaart. Waarom, geen idee.. Opeens doet hij het niet meer. Volgens de sericebalie v/d NS moet ik mijn abonnement activeren. Ja lekker, dat kan ik dus nog niet. Dat tijdelijke abonnement is bij mij pleite ofzo. Heel irritant.
Ik probeer morgen de metro in Rotterdam dus te vermijden.
Audi A8 is wel heel dik zeg. Ik moet zeggen dat ik de E-klasse (sedan) van morgen ook niet verkeerd vind.
Oh echt? Dan heb ik het fout. Nouja, ik kom daar toch al niet graag. Ben een keer personalia vergeten in een auto. Kon ik dus 4 uur daarheen reizen (enkel) om ze op te halen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:02 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De bus in Meerkerk gaat 2x in het uur lieve schat.
Zou ik doen, is ook een stuk relaxter... tis heerlijk om soms even door te rijden, maar een stuk aangenamer om lekker te kunnen cruisen..quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:01 schreef Hojdhopper het volgende:
Hm nouja, dan lijkt het erop dat ik wel boven het gemiddelde zit met die boetes. Toch maar eens langzamer aan doen denk ik!![]()
Overigens, wat ik hierboven lees: Meerkerk is idd zoooo kut! Met die bus die maar eens in het uur gaat. Net als bij ING Breda. Bah!
In de tijd dat ik er nog werkte (niet zo gek lang geleden) maakte het echt geen fluit uit of je er nou 3 weken werkte of 3 jaar voordat je een dikke audi mocht rijden. Volgens mij is het nog steeds zo dat wanneer je er langer werkt, je prettigere ritten krijgt. En daarmee bedoel ik dan langere ritten van ruim 2 uur rijden bijvoorbeeld. Dat is namelijk ideaal.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:53 schreef Keuzer het volgende:
Die audis komen vanzelf wel langs overigens, ik had in de eerste maanden ook niet echt 'vette' autos maar ik geloof niet dat ze daar echt op letten.. Hoewel ik inmiddels ook wel een keer een a8 wil rijden
Ze delen niet echt heel erg in op "prettigere" ritten, alleen de mensen die er langer werken krijg eerder het werk aangeboden. De langere ritten is erg afhankelijk van je woonplaats eigenlijk. Als jij in de randstad woont zit je overal "redelijk" dichtbij en zijn je ritten dientengevolge korter. Ik woon in het noorden en aangezien die auto's vrijwel altijd richting randstad/zuiden moeten, zijn mijn ritten dus vrijwel altijd 1.5+ uur.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:16 schreef Accordtje het volgende:
[..]
In de tijd dat ik er nog werkte (niet zo gek lang geleden) maakte het echt geen fluit uit of je er nou 3 weken werkte of 3 jaar voordat je een dikke audi mocht rijden. Volgens mij is het nog steeds zo dat wanneer je er langer werkt, je prettigere ritten krijgt. En daarmee bedoel ik dan langere ritten van ruim 2 uur rijden bijvoorbeeld. Dat is namelijk ideaal.
Wut... waaaaarom ben ik nooit op het idee gekomen daar wat te halen, terwijl ik daar dan al 20 minuten sta te staren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:07 schreef Mallet het volgende:
En voordat we het vergeten.. De cafétaria die naast de bushalte zit. Goed te doennnn.
Ik had overigens bij mn sollicitatie gehoord gekregen dat je bij 2 boetes een waarschuwing krijgt en bij 3 eruit ligt?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:01 schreef Hojdhopper het volgende:
Uit m'n hoofd: Afslag 16 (Breda Noord) -> eind afrit linksaf bij stoplichten, dan ff denken eeeeeeuh....nog één stoplicht rechtdoor en bij het volgende stoplicht linksaf. Vanaf daar kun je ING carlease al zien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:33 schreef LuKiE_NL het volgende:
[..]
Ik had overigens bij mn sollicitatie gehoord gekregen dat je bij 2 boetes een waarschuwing krijgt en bij 3 eruit ligt?![]()
Overigens ING Breda, nog nooit geweest maar moet er morgen naar toemoet me nog ff voorbereiden op de rit btw...
Je meent die grap???quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:33 schreef LuKiE_NL het volgende:
[..]
Ik had overigens bij mn sollicitatie gehoord gekregen dat je bij 2 boetes een waarschuwing krijgt en bij 3 eruit ligt?![]()
Overigens ING Breda, nog nooit geweest maar moet er morgen naar toemoet me nog ff voorbereiden op de rit btw...
Je kunt ook doorlopen een stukje dat andere industrieterrein op, daar rijdt volgens mij 2x in het uur een bus. Heet Minervum xxxx ofzo, even rondkijken dus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:37 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Je meent die grap???![]()
Let op hoe je uitkomt met je tijd. Want ik was dus laatst 5 minuten te laat voor de bus.. Kan je dus 55 minuten wachten op de volgende hè. En daar is het koud midden in het weiland.
Ik ben er om 9 uur, ken het ov uit mijn hoofd in die buurt, krijg ik overigens in steeds meer plaatsen tegenwoordig, dan heb ik een vaag vermoeden wanneer de bus er zou moeten zijn en dat klopt dan ookquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:33 schreef LuKiE_NL het volgende:
[..]
Tsja ze proberen zo veel mogelijk te combineren he, enkele ritten is minder rendabel voor zequote:Op donderdag 14 januari 2010 22:50 schreef PIB het volgende:
Potverdorie, al weer geen ritten deze week. Probeer het te combineren met colleges e.d., maar steeds niks. Gisteren vanaf 11.30 beschikbaar, morgen vanaf 13.00uur. Lijkt me niet onredelijk om dan minstens een ritje mee te pakken vanuit omg Utrecht richting Braboland. Kennelijk denkt EW daar anders over...![]()
Dit gaat over bushaltes bij ING of wa?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:55 schreef Mathijz het volgende:
Minervum is dezelfde buslijn, dus ook uursdienst.
Buslijn 7 is misschien nog een optie xx:02 uur, xx:32 uur is onder de A27 door, en dan bij de KPN links.
Ja ik heb 1 keer 1 ritje gehad, dat was na mijn tentamens rond een 15u van Utrecht naar Barneveld... (in een opel bus geloof ik)quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:50 schreef PIB het volgende:
Potverdorie, al weer geen ritten deze week. Probeer het te combineren met colleges e.d., maar steeds niks. Gisteren vanaf 11.30 beschikbaar, morgen vanaf 13.00uur. Lijkt me niet onredelijk om dan minstens een ritje mee te pakken vanuit omg Utrecht richting Braboland. Kennelijk denkt EW daar anders over...![]()
Volgens mij rijdt er één vanuit dat dorp daar (bij dat weiland) en een andere vanuit Minervum, maar daarvoor moet je een stukje lopen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:55 schreef Mathijz het volgende:
Minervum is dezelfde buslijn, dus ook uursdienst.
Buslijn 7 is misschien nog een optie xx:02 uur, xx:32 uur is onder de A27 door, en dan bij de KPN links.
En daar zit geen leuk cafetaria naast de halte?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:11 schreef Keuzer het volgende:
Bah zie net in born de bus in de verte wegrijden -.-
ik rij er alleen over met de bus van Meerkerk naar Utrecht, dat gaat altijd prima, maar daar zal je weinig aan hebben?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:39 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik ben al even niet meer over de A2 geweest, hoe is deze nu?
Ik doel op het lange stuk tussen Eindhoven en A'dam, is dat nog steeds zo'n crime als de vorige keer ik er over ging?
Blegh, ik moet om 17:00 uit de buurt van Eindhoven vertrekken, richting het noorden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:48 schreef enpe het volgende:
Mwa bij knooppunt Deil kom ik 9 van de 10x in langzaam rijdend verkeer terecht, midden op de dag kun je er meestal nog wel een beetje doorrijden. Verder is er rond Den Bosch een heel stuk bij gekomen waar je 120 mag.
Voor de rest is er niet zo gek veel anders...hoe dichter je bij de randstad komt hoe grotere zooi het wordt.
Verwarming stond vol aan en stoelverwarming op max. Het was warmer dan buitenlopenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:40 schreef tha_rizzo het volgende:
Maharbal, maandag ben je ziek.
Zit nu in een A6 te wachten. Stoel helenaal achterover en half pitten.
Kan er wel een appetijtelijk vrouwtje langskomen met een pizza?
Als ik je voorbij zag komen had ik je echt voor gek verklaard. Sterker nog: ik doe het nog steeds.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Verwarming stond vol aan en stoelverwarming op max. Het was warmer dan buitenlopen.
Het moest gewoon gedaan worden. Even pre-zomer kriebels krijgen.
Zo keken ook veel mensenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Als ik je voorbij zag komen had ik je echt voor gek verklaard. Sterker nog: ik doe het nog steeds.
Gek he?quote:
Waarom ga je niet vanuit Meerkerk met die kentekenpapieren naar Amersfoort om die auto te halen en vervolgens met die auto via Houten weer naar Meerkerk? Is toch veel relaxter?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Maandag weer werken. Eerst auto ophalen in Vlaardingen (10 minuutjes fietsen van waar ik woon, altijd lekker). Dan naar Meerkerk. Vervolgens vanuit Meerkerk met een envelop kentekenpapieren naar Houten met het OV en tot slot van Amersfoort naar Meerkerk.
Ik mag een oud type Ford Mondeo rijden en de andere staat nog niet op de site. Nog geen Audi voor mij dus
EDIT: 2e rit verschijnt net op de site, een Volvo S80 T5. Ook leuk
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:07 schreef Keuzer het volgende:
Ik had een mooie show van de pliessie op de a27 vanmiddag...
Een plissieauto haalde mij in met aanzienlijke snelheid dus ik wilde wel even graag weten wat er aan de hand was, km verderop reed ie ineens met zn bordje aan: plissie-volgen... met erachter een bmw 5 serie waar een norse turk (no offence hoor) in zat xD, hij zat echt keihard te balen
Maargoed jij bent dus wakker gehouden door onze dienende vrienden?
Ah nee man, niet op die onzin letten. Intercity naar Leeuwarden pakken -> vanuit Leeuwarden trein naar Sneek/Stavoren pakken en uitstappen op mantgum. Bellen naar wiuwert en ze halen je op. Vanuit Leeuwarden rijdt de trein naar Mantgum 2x in het uur (x. 03 en x.34).quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:23 schreef Mallet het volgende:
Kentekenpapieren vervoerendat heb ik ook een keer moeten doen als "2e rit". Binnen 1 minuut klaar en weer teruglopen en wachten op de bus.
Vandaag heb ik echt lopen vliegen.. Eerst van Aalten naar Meerkerk, dat ging gelukkig goed. Daarna naar Rotterdam. Ik ging met de 181 vanuit Meerkerk naar Vianen en daar op de 90 richting Rotterdam Zuidplein (want daar moest ik toch zijn). Ik zat alleen 2 uur in die bus![]()
. Ik heb me dorpen gezien.. Damn.. Nieuw-Lekkerland.. Kinderdijk ofzo.. Pff echt wat een godvergeten stukken land.
Met de Mercedes enorme file.. Ik EW gebeld dat ik 16.00 niet ging halen.. Eerst ff paniek maar later mocht ik 17.00 aanhouden. 3 voor 17.00 was ik in Barneveld, maar ik kon Dutchlease niet vinden.. Damn.. Ik bij de ESSO gevraagd.. Daarna echt keihard dat terrein opgescheurd. Uiteindelijk toch weer 11 uur gemaakt.
Maandag 1 rit.. Eerst reizen naar Wiuwert à 4 uur 13 met het OV (!!!) om daar de auto op te halen. Dan 2 uur terugrijden naar m'n woonplaats. Ben benieuwd of ik het allemaal kan vinden, het noorden is zo`n aparte hoek van NL. Die plaatsnamen alleen al.. Uitstapen bij Yndyk Boazum (ehhh)..
Daar ga ik zeker gebruik van maken dan. Ik had ook het gevoel dat ze dit ritje gewoon niet op een andere manier kwijt konden.. Zoiets merkte ik aan de telefoon namelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah nee man, niet op die onzin letten. Intercity naar Leeuwarden pakken -> vanuit Leeuwarden trein naar Sneek/Stavoren pakken en uitstappen op mantgum. Bellen naar wiuwert en ze halen je op. Vanuit Leeuwarden rijdt de trein naar Mantgum 2x in het uur (x. 03 en x.34).
Zo zie je maar hoe druk het is in het noorden, ze laten zelfs mensen 4 uur reizen om er een auto op te halen. Ik moet maandag hier zelf starten, dus ik start niet in Wiuwert (waar 90% van m'n ritten start).
edit: Ik mag maandag een Mini Cooper ophalen. Helaas geen Mini Cooper S (heb ik wel al 's gedaan, fantastische (ge)bakjes).
Lol? Ik moest daar een bestelbus met een dikke reet heen brengen, had geen problemen om het te vinden hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:23 schreef Mallet het volgende:
Met de Mercedes enorme file.. Ik EW gebeld dat ik 16.00 niet ging halen.. Eerst ff paniek maar later mocht ik 17.00 aanhouden. 3 voor 17.00 was ik in Barneveld, maar ik kon Dutchlease niet vinden.. Damn.. Ik bij de ESSO gevraagd.. Daarna echt keihard dat terrein opgescheurd. Uiteindelijk toch weer 11 uur gemaakt.
Nog nooit bij BVA autoveiling (Arval) geweest?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:41 schreef Keuzer het volgende:
Ik vermoed dat het inderdaad bij BCA was waar ik die dikke bus toen omgekeerd heb
Waarschijnlijk was het dan BCA inderdaad (aan de rechterkant een huisje...en een gigantisch parkeerterrein + hek en recht voor je neus het transferium + parkeergarage).quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:42 schreef Keuzer het volgende:
Nope, eerste keer Barneveld was dat voor mij..
Ja echt man. Gewoon door de haast zie je eigenlijk niks! Stom is dat hè.. Werd ik ook nog gebeld voor mijn ritje voor maandag (goede timing)..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:47 schreef Keuzer het volgende:
Lol ja moet BCA geweest zijn dan, is ook echt de plek die meteen aanspreekt als je een groot voertuig wil keren![]()
Achjaa iedereen kan het ooit welleens niet vinden, en zeker als je al haast hebt dan flip je gewoon door
Kon de eerste keer in Meerkerk Arval ook niet vinden
Dat is eigenlijk wel een idee jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:23 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Waarom ga je niet vanuit Meerkerk met die kentekenpapieren naar Amersfoort om die auto te halen en vervolgens met die auto via Houten weer naar Meerkerk? Is toch veel relaxter?
Dat deed ik zelf ook vaak als ik dat soort dingen tussendoor had (en als het ook te doen was..). Beetje creatief denken zo nu en dan..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een idee ja
Jij hebt ook aardig uurtjes gemaaktquote:Op zaterdag 16 januari 2010 05:58 schreef Dimitri_ het volgende:
Deze studentchauffer is ook eindelijk thuis van het werken, kruip nu mijn bed in.
Ik (nog) niet. Ik gebruik altijd mijn navi om er te komen. Meestal zet ik hem wel uit als ik eenmaal de goede afslag op de snelweg heb genomen. Dan weet ik het meestal wel.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:54 schreef rene90 het volgende:
Werken jullie veelal met tom tom of kennen jullie de hoofdwegen goed uit jullie hoofd dat je redelijk blind overal naartoe kunnen rijden?
In bijna elke auto zit een navi, voor de snelwegen in NL heb ik dat ding niet nodig (of ik moet naar 't oosten gaanquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:54 schreef rene90 het volgende:
Werken jullie veelal met tom tom of kennen jullie de hoofdwegen goed uit jullie hoofd dat je redelijk blind overal naartoe kunnen rijden?
Ik rijd nu ook al bijna drie jaa, en toch is navi erg fijn. Ik kom namelijk vaak op andere plekken. Ik weet overigens wel hoe ik naar 't centrum van Den Haag moet rijden, en naar Scheveningenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:14 schreef enpe het volgende:
Gebruik eigenlijk nooit navigatie maar ik doe het dan ook al 3 jaar dus na verloop van tijd ken je de meeste plekken wel. Veel bedrijven zitten ook op industrieterreinen die makkelijk te vinden zijn, alleen bij particulieren is het nog wel eens zoeken maar dan check ik ff snel de navigatie op m'n telefoon.
Dat is dus best kut bij mijn navigatie, die geeft wel aan hoe het tankstation heet, maar niet om wat voor tankstation het gaat. Alsnog zoeken in de lijst altijd.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:00 schreef Mathijz het volgende:
Heb de tomtom altijd mee, bijvoorbeeld om de dichtstbijzijde Esso te vinden. Maar naar de bekende plekken zit ie gewoon in de tas.
Ik rij als taxichauffeur.. Toevallig dit weekend de vrijdag en de zaterdag, normaal een van de dagen en soms doordeweeks nog, als mijn studie het toelaat..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:52 schreef Keuzer het volgende:
Lol, vraag me dan af hoeveel ritjes je hebt moeten maken, of anders waar je wel niet heen hebt gemoeten als je zo n lange dag maakt xD
Heb de POI van enkel esso stations erin staanquote:Op zondag 17 januari 2010 02:22 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Dat is dus best kut bij mijn navigatie, die geeft wel aan hoe het tankstation heet, maar niet om wat voor tankstation het gaat. Alsnog zoeken in de lijst altijd.
Jaaaaa, da's kut! Maar liever thuis vergeten dan bij Arval in de auto en er terug thuis achter komen.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:01 schreef Maharbal het volgende:
FUCK. Naar meerkerk gereden...en portemonnee met alles er in thuis vergeten! Geen geld, pasjes, ov...kolere...
En nu sta je daar in de middle of nowhere?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:58 schreef Maharbal het volgende:
Ehm, ik denk niet dat je het snapt. Ik heb nu geen ov, geen id, geen geld en geen pinpas..
Enige optie die ik voor je kan bedenken is een taxi nemen en betalen als je thuis bent mocht je niets anders kunnen regelen. Of zwartrijden en hopen dat je niet gepakt wordt. Succes!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:58 schreef Maharbal het volgende:
Ehm, ik denk niet dat je het snapt. Ik heb nu geen ov, geen id, geen geld en geen pinpas..
Heb je bus 90 vanaf Vianen naar Rotterdam Zuidplein genomen?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:25 schreef Maharbal het volgende:
Het is me gelukt in rotterdam te komen. Ik ga proberen om bij 2e rit te komen en dan naar almere rijden.
Damn wat een kutgevoel moet je hebben dan.. Echt rustig in het OV zit je nu dus totaal niet lijkt me.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:52 schreef Maharbal het volgende:
Nee eerst naar utrecht toen rdam. Zit nu in de trein naar barendrecht..conducteurs geloven mn verhaal gelukkig.
Was gezellig vanochtend, niet?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:07 schreef Keuzer het volgende:
Damn dat verzin je ook niet... Maar vinden die conducteurs het dan prima dat je meerijdt? Ik heb eigenlijk nog nooit conducteurs gezien die zo schappelijk zijn.. Mja respect dat je die tweede rit nog gaat halensucces nog
Maar je moet dus 1 dag in de week standaard vrij zijn van school? En dan kijk je op hun website en dan staat de auto die je op moet halen met het juiste adres?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:27 schreef Mathijz het volgende:
Bij easyway vanaf het moment dat in je in het OV (of enkele keer auto) stapt, tot het moment dat je terug bent met het OV. (of het eindadres van die dag moet bij je buren zijn)
In principe moet je minimaal één werkdag beschikbaar zijn per week. Easy Way begrijpt daarentegen prima als je een keer niet kan vanwege een toetsweek of een druk lesrooster. Dit bel je gewoon even door zodat ze daarvan op de hoogte zijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:34 schreef Toxic69 het volgende:
[..]
Maar je moet dus 1 dag in de week standaard vrij zijn van school? En dan kijk je op hun website en dan staat de auto die je op moet halen met het juiste adres?
Is de afstand tussen je woonplaats --> de auto erg groot? Hoeveel procent van de tijd ben je onderweg met het OV? Stel je rijdt met je auto naar dichtstbijzijnde station, krijg je die tijd dan ook vergoed?
Bedrijf waar ik werkzaam voor ben verschilt hierin. Je kan gebeld worden voor ritjes in de avond, of een spoedritje, maar een rit kan ook al twee weken vastliggen.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:04 schreef Mallet het volgende:
[..]
In principe moet je minimaal één werkdag beschikbaar zijn per week. Easy Way begrijpt daarentegen prima als je een keer niet kan vanwege een toetsweek of een druk lesrooster. Dit bel je gewoon even door zodat ze daarvan op de hoogte zijn.
Ze hebben een online systeem waar je op een kalender je beschikbaarheid doorgeeft. Je wordt een dag van tevoren gebeld (m.u.v. werk maandag, dan word je vrijdag gebeld). Als je de rit accepteerd wordt de informatie op internet gezet. Daar staan ritgegevens in, start/eindadres, kenteken/auto en klantinformatie (speciale verzoeken etc.)
De afstand tussen woonplaats - auto is verschillend. Het heeft ook te maken met de regio waarin je woont. Woon je in de Randstad, waar de dichtheid van bedrijven natuurlijk hoog is, dan zul je vaak niet ver hoeven te reizen voor de eerste rit. Ik woon zelf in het oosten en moet soms wel ver reizen om een auto op te halen (4uur vandaag bijvoorbeeld).
Hoeveel procent je onderweg bent met het OV kan ik echt niet zeggen. Als je meerdere ritten hebt (hikers hebben gemiddeld 2 ritten per dag) dan moet je meestal tussen de ritten door wel even met het openbaar vervoer. Dit kan variëren van een half uurtje tot 2 uur bijvoorbeeld. Soms eindig je niet in de directe omgeving van je woonplaats en zul je ook met het openbaar vervoer terug moeten.
Op het moment dat je in de bus/trein stapt krijg je betaald. Auto valt hier niet onder.
Ja dat moest gewoon een keer gebeuren, dat mensen die elkaar kennen van dit forum mekaar tegenkomen bij de bushaltequote:
Uiteraard! Easyway heeft ook meiden in dienstquote:
Je zult regelmatig moeten parkeren op plekken waar je dat liever niet doet, maar je krijgt het gauw genoeg door. Ben gewoon voorzichtig dan komt dat wel goed. Je maakt bij je sollicitatie ook een rit dus als zij er vertrouwen in hebben dan hoef je je daar niet zorgen om te maken.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:33 schreef P.F het volgende:
Ik kan alleen niet heel goed rijden (rij nooit schade hoor) maar dat hoop ik hierdoor te leren
!
Want?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:41 schreef P.F het volgende:
Ja het is meer als boost voor mijn zelfvertrouwen, parkeren en zo ben ik wel goed in. Snelweg ook, alleen rijden in de stad vind ik doodeng
Ja, dat kan.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:27 schreef P.F het volgende:
Kun je dat ook als dame doen?
Maar ze doen wel iets met auto's of niet? Ik zag hem namelijk in een Mercedes aan komen rijden en toen dacht ik.. Wat een patser.. Daarna reed hij richting het depot en daarna bij de bushalte zag ik hem. Zo`n mooiboyquote:Op maandag 18 januari 2010 19:35 schreef Keuzer het volgende:
Haha ja je herkent mekaar direct, altijd een schoudertas en een overhemd...
Bij de halte in meerkerk verdenk ik ook altijd iedereen ervan hiker te zijn, dat beeld van die gozer dat je net schetst komt mij ook wel bekend voor maar volgens mij zijn dat nou net geen hikers
Ik blijf toch liever hiken.. Die auto's zijn natuurlijk wel heftig, maar je moet zo comfortabel proberen te rijden natuurlijk.. Dus echt veel kan je er niet mee toch..? Even flink doortrekken, gewoon een beetje goed doorrijden..quote:Op maandag 18 januari 2010 19:55 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb wel eens met een klant Golden Earring meegezongen in de auto
Ik vind prive-chauffeur leuker dan hiken, je kan soms lekker geinen met de klant, leuke gesprekken et cetera. Er zitten ook wel eens saaie mensen tussen hoor, begrijp me niet verkeerd.
En ik mag auto's rijden die niet altijd in de lease voorkomen
Hiker en nog tot zolaat onderwegquote:Op maandag 18 januari 2010 20:32 schreef Maharbal het volgende:
Je vergelijkt nog steeds uitzonderingsgevallen met dagelijkse routine voor een hiker. Wij zijn niet afhankelijk van de bui van een klant of wij op een bepaalde manier mogen rijden, muziek mogen luisteren etc. Als je ook maar lang genoeg het werk doet dan heb je als hiker ook wel de autos die jij rijdt, en dan kun je als hiker ook nog eens relatief veel vaker sportief rijden in die leuke autos.
Daarom ben ik liever hiker, ik ben niet afhankelijk van de grappen en grollen van de persoon achterin.
Niks te min over prive chauffeurs verder, vriend van mij doet het ook. Maar jouw argumenten gaan niet helemaal op :p.
Verder ben ik bijna thuis..alle conducteurs zijn erg begripvol!
Precies, ken ze ook wel die gewoon zeggen dat ik maar zo hard moet rijden als ik zelf leuk vindquote:Op maandag 18 januari 2010 20:01 schreef tha_rizzo het volgende:
Natuurlijk kan dat, als de klant niet achterin zit.
Heb ook een aantal keer gehad dat de klant wilde dat ik 'm flink op de staart trapte. En als je dan een auto hebt met meer dan 400pk...
Tijd geleden nog, op een rustig stuk zegt klant tegen me "beide handen op 't stuur en goed vasthouden, geef nu maar plankgas." Ding vloog weg, zat binnen no-time op 220 km/h, en dat ding bleef maar gaan.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:17 schreef duguid het volgende:
[..]
Precies, ken ze ook wel die gewoon zeggen dat ik maar zo hard moet rijden als ik zelf leuk vind
Wat was dat voor iets dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:26 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Tijd geleden nog, op een rustig stuk zegt klant tegen me "beide handen op 't stuur en goed vasthouden, geef nu maar plankgas." Ding vloog weg, zat binnen no-time op 220 km/h, en dat ding bleef maar gaan.
Ja ik controleer ook ALTIJD of m'n portemonnee + huissleutels in m'n jas zitten, maar vandaag op de één of andere manier niet. In alle haast snel in de auto gestapt vanochtend om naar m'n eerste adres te rijden, en daarbij vergeten dat ik gisteren m'n portemonnee in een andere jas had zitten.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:41 schreef enpe het volgende:
Damn wat een dag Maharbal.....nu weet ik ook weer waarom ik altijd 10x check of ik alles wel bij me heb. Overigens wel fijn dat die conducteurs allemaal zo relaxt waren, anders had je helemaal voor nop gewerkt vandaag.
Jag XF-R, en nee, jullie mogen me niet aanrakenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:35 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Wat was dat voor iets dan?![]()
En het is natuurlijk gewoon een beetje ouwehoeren... zowel privechauffeur als hiker is zoals maharbal zei: t beste bijbaantje dat een student kan hebben
We gaan hier niet hele lijstjes met leuke auto's plaatsen he, dan ben ik ook nog wel ff bezigquote:Op maandag 18 januari 2010 21:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Jag XF-R, en nee, jullie mogen me niet aanraken
Maar heb ook al eens lekker in een RS4 mogen rijden.
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:55 schreef Keuzer het volgende:
Nee nee, ik vroeg hem waarin hij dan wel niet naar 220 knalde in dat verhaal![]()
Hij deed zelf ook mee met opscheppen toen
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:47 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Jag XF-R, en nee, jullie mogen me niet aanraken
Maar heb ook al eens lekker in een RS4 mogen rijden.
Hm.....ik heb volgens mij een voedselvergiftiging? Nog een mooie toevoeging aan deze al mooie werkdagquote:
Dit.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:31 schreef Mathijz het volgende:
Blijf het trouwens waardeloos vinden dat de site niet om kan gaan met firefox
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/1419quote:Op maandag 18 januari 2010 22:31 schreef Mathijz het volgende:
En met Chrome...quote:Op maandag 18 januari 2010 22:31 schreef Mathijz het volgende:
Hehe, lulquote:
Wat je nodig hebt een zgn user agent switcher;quote:Op maandag 18 januari 2010 22:31 schreef Mathijz het volgende:
Ik ben 'm ook eens vergeten; geen boete gekregen maar ik moest wel een kaartje betalen bij m'n volgende overstap.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:19 schreef Toxic69 het volgende:
Maharbal, ben je ervan op de hoogte dat je 1x per jaar je ov 'mag vergeten'? Je krijgt dan wel een boete, maar deze kan je vervolgens terugvragen via een formulier. Werkt allemaal prima. Overigens kan je dan met die boete terugreizen naar je eindbestemming.
Yep, dat ben ik. Maar je bent vergeten dat ze slechts een boete kunnen uitschrijven als je je kunt identificeren, en dat kon ik ook niet. Anders dragen ze je over aan de politie.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:19 schreef Toxic69 het volgende:
Maharbal, ben je ervan op de hoogte dat je 1x per jaar je ov 'mag vergeten'? Je krijgt dan wel een boete, maar deze kan je vervolgens terugvragen via een formulier. Werkt allemaal prima. Overigens kan je dan met die boete terugreizen naar je eindbestemming.
Ja, binnenkort omdat je vorige week je laatste loon van het vorige jaar hebt gekregen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:31 schreef PIB het volgende:
Hoop trouwens dat de jaaropgaves zsm beschikbaar zijn, kan ik alles indienen bij de belasting. Iemand ervaring met wanneer deze ongeveer rondgestuurd worden bij EW?![]()
Enkeltje Amsterdam morgen... 'ja er zal later vanmiddag vast nog wel een ritje terug komen'. NOT!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:04 schreef Maharbal het volgende:
Morgen weer richting omgeving Rotterdam en dan naar Almere.
A6 (heb je ze weer) en Megane.
Ze bieden me wel thee/koffie aan, maar eten...nog niet meegemaaktquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:35 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Enkeltje Amsterdam morgen... 'ja er zal later vanmiddag vast nog wel een ritje terug komen'. NOT!
Overigens vandaag wel allemaal heel aardige mensen bij de dealer. Kreeg eten en drinken voor onderweg aangeboden, evenals lift naar het station (hoewel dat laatste wel vaker gebeurt).
HAHAHA daar ben ik laatst ook doorheen gekomen met bus 90 richting Rotterdam. Echt wat een godvergeten gat is dat. Kom je daarna (of ervoor) nog door Kinderdijk ofzo.. De buschauffeuse ging echt met een noodvaart over die dijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:44 schreef Keuzer het volgende:
Hmkay ik sta in een 'straat' (dorp) genaamd nieuw lekkerland.. De bushalte is verplaatst en vervallen en weet ik veel.. Dus ik sta nu hoopvol in afwachting van een proviniale bus op een dijk langs het water te knipogen naar langsfietsende meiden xD met een koud flesje ijsthee..
Had ik de rivier al genoemd?
Bliss
Hey, de weddenschap was dat ik midden in m'n tentamenperiode aan die 100 zou komen he!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:29 schreef Keuzer het volgende:
Is dat nummer niet gewoon de hikerlijn?Ik krijg zowel bij planning als bij hikerlijn dezelfde meiden aan de foon.
Deze maand is voor mij zeker een record aan uren, heb lang niet alle dagen kunnen werken maar zit inmiddels bijna aan 60 uur.. en ik ben donderdag en vrijdag nog beschikbaar, volgende week maar 2 daagjes helaas. Ik hoop nog rond de 80 uur te komen en dan zit ik toch bijna aan die 100 Maharbal![]()
Heb inderdaad twee keer gezwaaid naar die buschauffeur want ik stond nog op die rotdijk en wilde die bus dus echt niet missen![]()
Ik zou een compromis maken, schrijf 10 minuten op vanaf het station.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe doen jullie het eigenlijk met de tijden opschrijven? Ik woon in het noordelijkste puntje van Vlaardingen. Ik heb wel een bus naast m'n huis zitten, alleen daar rijdt maar 1 lijn, dus voor EW geen station. Eer ik op een station ben, ben ik alweer 20 minuten verder. Vanaf waar zouden jullie schrijven?
Ik werk niet bij EW.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:37 schreef tha_rizzo het volgende:
Zitten hier ook mensen die niet bij EasyWay werken?
Ik krijg steeds meer 't gevoel dat ik de enige ben
Ik ook, maar ik hoef nooit appetijtelijke vrouwen te rijdenquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:57 schreef Keuzer het volgende:
Ik heb onderhand wel zin in die slipcursuszit alweer even boven de 50 ritten..
Iemand al gehad?
Kunnen we een EW tas krijgen dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:45 schreef Mathijz het volgende:
Zag vandaag trouwens voor het eerst een nieuwe EW tas. Verder had ik vandaag een navigatiesysteem meegenomen naar Almere die daar niet heen moestDacht dat hij gewoon bij de auto hoorde.
Ik ben net terug uit de stad, dus inderdaad.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:17 schreef Keuzer het volgende:
Haha ik weet eigenlijk niet wat ik zou doen bij een lekke band, heb er nooit een eerder verwisseld maar ook wel redelijk handig.
Net hertentamen gemaakt, ging wel ok voor de tijd die ik ervoor geleerd had. Helaas dus niet gebeld voor morgen. (of ze moeten na 19:00 gebeld hebben maar dat zal wel niet) Hopelijk vrijdag wel werk.
Anyway Mallet, je hebt er nog een redelijk dag van gemaakt dan gezien je tegenslagen en 82 uur is zeker niet verkeerd, 20 uurtjes moet toch wel te doen zijn volgende week? (Ik neem ff aan dat je dan nog geen colleges hebt)
Nu tijd voor wat post- ?tentaminaal? gezuip.
Bij mij is het altijd.. EN WAT IS JE ACHTERNAAM? Niet bij Joleen en Mandy btw. Die zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:29 schreef Keuzer het volgende:
Lol mijn kekke EW tas is nu meer dan een halfjaar oud en die is nog goed als nieuw.
Edit: als je de meiden op het kantoor belt en je mannelijke charme misbruikt sturen ze je vast gratis zo n tas.
Die had ik vandaag ook aan de telefoon. Is ook een prima meid.. Ik krijg haar altijd aan de telefoon als ik moet tanken. Ik vind de stem van Joleen altijd zo herkenbaarquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:43 schreef Maharbal het volgende:
Bandje verwisselen is een koekje (zie anders m'n project-topic in PTA, daar doe ik ook het één en ander aan m'n autootje).
Het gesprek aan de telefoon was wel grappig. Ze wilde eerste even met Athlon bellen of de band vervangen diende te worden, toen ze mij terug belde: "Kun je dat zelf?" en vervolgens "Als het niet lukt dan moet je daar maar om hulp vragen". Ik moest wel even gniffelen, en als ik eerlijk ben vind ik je wel een beetje een sjakie als je niet een band kunt verwisselen (als man zijnde). M'n grootste probleem was het schoonhouden van m'n nette kleding, m'n leren handschoentjes hebben het dus moeten ontgelden
.
Ik begin overigens altijd duidelijk met m'n achternaam. En met Joleen en Mandy is inderdaad dik lachen. Hang regelmatig aan de lijn lachend met die lui, die zien vaak de humor van bepaalde situaties wel in.
edit; Deborah was wel heel medelevend en bezorgd over hoe ik thuis zou komen toen ik belde dat ik geen portemonnee mee had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |