En met Chrome...quote:Op maandag 18 januari 2010 22:31 schreef Mathijz het volgende:
Blijf het trouwens waardeloos vinden dat de site niet om kan gaan met firefox
Hehe, lulquote:
Wat je nodig hebt een zgn user agent switcher;quote:Op maandag 18 januari 2010 22:31 schreef Mathijz het volgende:
Blijf het trouwens waardeloos vinden dat de site niet om kan gaan met firefox
Ik ben 'm ook eens vergeten; geen boete gekregen maar ik moest wel een kaartje betalen bij m'n volgende overstap.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:19 schreef Toxic69 het volgende:
Maharbal, ben je ervan op de hoogte dat je 1x per jaar je ov 'mag vergeten'? Je krijgt dan wel een boete, maar deze kan je vervolgens terugvragen via een formulier. Werkt allemaal prima. Overigens kan je dan met die boete terugreizen naar je eindbestemming.
Yep, dat ben ik. Maar je bent vergeten dat ze slechts een boete kunnen uitschrijven als je je kunt identificeren, en dat kon ik ook niet. Anders dragen ze je over aan de politie.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:19 schreef Toxic69 het volgende:
Maharbal, ben je ervan op de hoogte dat je 1x per jaar je ov 'mag vergeten'? Je krijgt dan wel een boete, maar deze kan je vervolgens terugvragen via een formulier. Werkt allemaal prima. Overigens kan je dan met die boete terugreizen naar je eindbestemming.
Ja, binnenkort omdat je vorige week je laatste loon van het vorige jaar hebt gekregen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:31 schreef PIB het volgende:
Hoop trouwens dat de jaaropgaves zsm beschikbaar zijn, kan ik alles indienen bij de belasting. Iemand ervaring met wanneer deze ongeveer rondgestuurd worden bij EW?![]()
Enkeltje Amsterdam morgen... 'ja er zal later vanmiddag vast nog wel een ritje terug komen'. NOT!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:04 schreef Maharbal het volgende:
Morgen weer richting omgeving Rotterdam en dan naar Almere.
A6 (heb je ze weer) en Megane.
Ze bieden me wel thee/koffie aan, maar eten...nog niet meegemaaktquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:35 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Enkeltje Amsterdam morgen... 'ja er zal later vanmiddag vast nog wel een ritje terug komen'. NOT!
Overigens vandaag wel allemaal heel aardige mensen bij de dealer. Kreeg eten en drinken voor onderweg aangeboden, evenals lift naar het station (hoewel dat laatste wel vaker gebeurt).
HAHAHA daar ben ik laatst ook doorheen gekomen met bus 90 richting Rotterdam. Echt wat een godvergeten gat is dat. Kom je daarna (of ervoor) nog door Kinderdijk ofzo.. De buschauffeuse ging echt met een noodvaart over die dijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:44 schreef Keuzer het volgende:
Hmkay ik sta in een 'straat' (dorp) genaamd nieuw lekkerland.. De bushalte is verplaatst en vervallen en weet ik veel.. Dus ik sta nu hoopvol in afwachting van een proviniale bus op een dijk langs het water te knipogen naar langsfietsende meiden xD met een koud flesje ijsthee..
Had ik de rivier al genoemd?
Bliss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |