En met Chrome...quote:Op maandag 18 januari 2010 22:31 schreef Mathijz het volgende:
Blijf het trouwens waardeloos vinden dat de site niet om kan gaan met firefox
Hehe, lulquote:
Wat je nodig hebt een zgn user agent switcher;quote:Op maandag 18 januari 2010 22:31 schreef Mathijz het volgende:
Blijf het trouwens waardeloos vinden dat de site niet om kan gaan met firefox
Ik ben 'm ook eens vergeten; geen boete gekregen maar ik moest wel een kaartje betalen bij m'n volgende overstap.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:19 schreef Toxic69 het volgende:
Maharbal, ben je ervan op de hoogte dat je 1x per jaar je ov 'mag vergeten'? Je krijgt dan wel een boete, maar deze kan je vervolgens terugvragen via een formulier. Werkt allemaal prima. Overigens kan je dan met die boete terugreizen naar je eindbestemming.
Yep, dat ben ik. Maar je bent vergeten dat ze slechts een boete kunnen uitschrijven als je je kunt identificeren, en dat kon ik ook niet. Anders dragen ze je over aan de politie.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:19 schreef Toxic69 het volgende:
Maharbal, ben je ervan op de hoogte dat je 1x per jaar je ov 'mag vergeten'? Je krijgt dan wel een boete, maar deze kan je vervolgens terugvragen via een formulier. Werkt allemaal prima. Overigens kan je dan met die boete terugreizen naar je eindbestemming.
Ja, binnenkort omdat je vorige week je laatste loon van het vorige jaar hebt gekregen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:31 schreef PIB het volgende:
Hoop trouwens dat de jaaropgaves zsm beschikbaar zijn, kan ik alles indienen bij de belasting. Iemand ervaring met wanneer deze ongeveer rondgestuurd worden bij EW?![]()
Enkeltje Amsterdam morgen... 'ja er zal later vanmiddag vast nog wel een ritje terug komen'. NOT!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:04 schreef Maharbal het volgende:
Morgen weer richting omgeving Rotterdam en dan naar Almere.
A6 (heb je ze weer) en Megane.
Ze bieden me wel thee/koffie aan, maar eten...nog niet meegemaaktquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:35 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Enkeltje Amsterdam morgen... 'ja er zal later vanmiddag vast nog wel een ritje terug komen'. NOT!
Overigens vandaag wel allemaal heel aardige mensen bij de dealer. Kreeg eten en drinken voor onderweg aangeboden, evenals lift naar het station (hoewel dat laatste wel vaker gebeurt).
HAHAHA daar ben ik laatst ook doorheen gekomen met bus 90 richting Rotterdam. Echt wat een godvergeten gat is dat. Kom je daarna (of ervoor) nog door Kinderdijk ofzo.. De buschauffeuse ging echt met een noodvaart over die dijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:44 schreef Keuzer het volgende:
Hmkay ik sta in een 'straat' (dorp) genaamd nieuw lekkerland.. De bushalte is verplaatst en vervallen en weet ik veel.. Dus ik sta nu hoopvol in afwachting van een proviniale bus op een dijk langs het water te knipogen naar langsfietsende meiden xD met een koud flesje ijsthee..
Had ik de rivier al genoemd?
Bliss
Hey, de weddenschap was dat ik midden in m'n tentamenperiode aan die 100 zou komen he!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:29 schreef Keuzer het volgende:
Is dat nummer niet gewoon de hikerlijn?Ik krijg zowel bij planning als bij hikerlijn dezelfde meiden aan de foon.
Deze maand is voor mij zeker een record aan uren, heb lang niet alle dagen kunnen werken maar zit inmiddels bijna aan 60 uur.. en ik ben donderdag en vrijdag nog beschikbaar, volgende week maar 2 daagjes helaas. Ik hoop nog rond de 80 uur te komen en dan zit ik toch bijna aan die 100 Maharbal![]()
Heb inderdaad twee keer gezwaaid naar die buschauffeur want ik stond nog op die rotdijk en wilde die bus dus echt niet missen![]()
Ik zou een compromis maken, schrijf 10 minuten op vanaf het station.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe doen jullie het eigenlijk met de tijden opschrijven? Ik woon in het noordelijkste puntje van Vlaardingen. Ik heb wel een bus naast m'n huis zitten, alleen daar rijdt maar 1 lijn, dus voor EW geen station. Eer ik op een station ben, ben ik alweer 20 minuten verder. Vanaf waar zouden jullie schrijven?
Ik werk niet bij EW.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:37 schreef tha_rizzo het volgende:
Zitten hier ook mensen die niet bij EasyWay werken?
Ik krijg steeds meer 't gevoel dat ik de enige ben
Ik ook, maar ik hoef nooit appetijtelijke vrouwen te rijdenquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:57 schreef Keuzer het volgende:
Ik heb onderhand wel zin in die slipcursuszit alweer even boven de 50 ritten..
Iemand al gehad?
Kunnen we een EW tas krijgen dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:45 schreef Mathijz het volgende:
Zag vandaag trouwens voor het eerst een nieuwe EW tas. Verder had ik vandaag een navigatiesysteem meegenomen naar Almere die daar niet heen moestDacht dat hij gewoon bij de auto hoorde.
Ik ben net terug uit de stad, dus inderdaad.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:17 schreef Keuzer het volgende:
Haha ik weet eigenlijk niet wat ik zou doen bij een lekke band, heb er nooit een eerder verwisseld maar ook wel redelijk handig.
Net hertentamen gemaakt, ging wel ok voor de tijd die ik ervoor geleerd had. Helaas dus niet gebeld voor morgen. (of ze moeten na 19:00 gebeld hebben maar dat zal wel niet) Hopelijk vrijdag wel werk.
Anyway Mallet, je hebt er nog een redelijk dag van gemaakt dan gezien je tegenslagen en 82 uur is zeker niet verkeerd, 20 uurtjes moet toch wel te doen zijn volgende week? (Ik neem ff aan dat je dan nog geen colleges hebt)
Nu tijd voor wat post- ?tentaminaal? gezuip.
Bij mij is het altijd.. EN WAT IS JE ACHTERNAAM? Niet bij Joleen en Mandy btw. Die zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:29 schreef Keuzer het volgende:
Lol mijn kekke EW tas is nu meer dan een halfjaar oud en die is nog goed als nieuw.
Edit: als je de meiden op het kantoor belt en je mannelijke charme misbruikt sturen ze je vast gratis zo n tas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |