abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77032883
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 22:29 schreef Keuzer het volgende:
Is dat nummer niet gewoon de hikerlijn? Ik krijg zowel bij planning als bij hikerlijn dezelfde meiden aan de foon.
Deze maand is voor mij zeker een record aan uren, heb lang niet alle dagen kunnen werken maar zit inmiddels bijna aan 60 uur.. en ik ben donderdag en vrijdag nog beschikbaar, volgende week maar 2 daagjes helaas. Ik hoop nog rond de 80 uur te komen en dan zit ik toch bijna aan die 100 Maharbal

Heb inderdaad twee keer gezwaaid naar die buschauffeur want ik stond nog op die rotdijk en wilde die bus dus echt niet missen
Hey, de weddenschap was dat ik midden in m'n tentamenperiode aan die 100 zou komen he!
pi_77035480
Fijne dag vandaag. Moest eerst naar Blankier Shortlease (ofzo). Zij boden me een lift aan naar het station, in de auto die ik net gebracht had. Die kerel reed hard, niet normaal. Over een autoweg waar je 70 mocht gewoon 120
Nu maar hopen dat die flitspalen niet werkten, anders heb ik nog wel wat uit te leggen

Daarna een rit voor Athlon, dus geen schade noteren. Nou had degene waar ik de auto op moest halen daar problemen mee, Ze was bang dat ik schade zou veroorzaken tijdens het rijden, die vervolgens op haar verhaald zou worden omdat niemand voor de al aanwezige schade had getekend. Ze had dat in het verleden ook eens gehad en had daar een lange discussie met de leasemaatschappij over gehad.
Eerst ging ze met mij in discussie, vervolgens belde ze een tijd met Athlon om uiteindelijk met haar fotocamera de hele auto te fotograferen, Al met al heb ik er bijna een uur over gedaan om weg te rijden daar
pi_77036487
Ik speel eventuele problemen altijd gewoon door aan easyway, zij besluiten dan wat te doen, ze willen zelfs dat jij niet de verantwoordelijkheid neemt. Gewoon geduldig alles doorspelen en vervolgens handelen naar instructie
Als ze dan de auto willen fotograferen heb ik daar totaal geen problemen mee..
pi_77042611
Ik heb onderhand wel zin in die slipcursus zit alweer even boven de 50 ritten..
Iemand al gehad?
pi_77044894
Ja mijn rittenteller werkt sinds het nieuwe jaar niet meer, ik voel me best genaaid want ik heb er inmiddels alweer heel wat gehad!
Dus voorlopig nog geen slipcursus

Maar ja ik was bij een dealer die weigerde te tekenen voor schade, dus ik heb dat ook maar doorgespeeld naar easyway ook al zei die dealer dat dat niet zo nodig was omdat een jongen dat de vorige keer al had gedaan en alles was goed....

Maarja toch maar ff gebeld, en bleek idd goed te zijn, maar beter altijd doorspelen aan EW
pi_77045844
Beter een belletje teveel dan te weinig, kwam in meerkerk een nieuwe collega tegen, en hebben beide nog dezelfde route te rijden
pi_77050746
Hoe doen jullie het eigenlijk met de tijden opschrijven? Ik woon in het noordelijkste puntje van Vlaardingen. Ik heb wel een bus naast m'n huis zitten, alleen daar rijdt maar 1 lijn, dus voor EW geen station. Eer ik op een station ben, ben ik alweer 20 minuten verder. Vanaf waar zouden jullie schrijven?
pi_77053956
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Hoe doen jullie het eigenlijk met de tijden opschrijven? Ik woon in het noordelijkste puntje van Vlaardingen. Ik heb wel een bus naast m'n huis zitten, alleen daar rijdt maar 1 lijn, dus voor EW geen station. Eer ik op een station ben, ben ik alweer 20 minuten verder. Vanaf waar zouden jullie schrijven?
Ik zou een compromis maken, schrijf 10 minuten op vanaf het station.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_77059052
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:37 schreef tha_rizzo het volgende:
Zitten hier ook mensen die niet bij EasyWay werken?
Ik krijg steeds meer 't gevoel dat ik de enige ben
Ik werk niet bij EW.
Nee.
pi_77060824
Voor in de OP:
Athlon car lease
Functie; hiker?
Salaris: 19 jarige 8,00
23> 9,50

Gaat via het uitzendbureau adecco.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_77061799
Ik ben laatst in Mantgum opgehaald voor Ronald Morien.. Nou die man wist het gaspedaal ook wel te vinden zeg..

Vandaag hectische dag.. Het begon slecht. Startadres klopte niet, het bedrijf zat daar helemaal niet. Eerst lang gezocht + bij 2 bedrijven gevraagd.. Daarna EW gebeld. Kreeg ik het telefoonnummer (waarom dat er dan niet bij staat....). Bleek dus ergens anders te zitten. Auto moest tussen 08.00 - 08.30 opgehaald worden (ivm andere 2 vervolgritten met allemaal specifieke tijden). Ik was er om 08.50 en de auto uit m'n gegevens stond daar helemaal niet. Na 30minuten te horen gekregen dat ik een andere auto mee mocht nemen.

Auto afgeleverd in Nieuwegein.. Daarna naar Houten.. 20 Minuten te laat. Auto moest afgetankt worden bij Esso.. Ik naar de Esso.. Was het zo`n Express en zat er geen papier meer in de printers buiten.. GVD verder gereden.. Uiteindelijk 15minuten te laat op het 2e adres. Daar ging alles verder wel oké.. Daarna van Veenendaal naar Ede voor wel 7 minuten rijden! WAUW! Daar kon ik het niet vinden. Uiteindelijk zat het dus bij een Boels vestiging geïntegreerd. Ze hadden nog nóóóit meegemaakt dat iemand daar een auto kwam afleveren. Ik had het er wel mee gehad dus ik vond het best.

Edit: Ik zit nu op 82 uur deze maand.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mallet op 20-01-2010 18:11:28 ]
  woensdag 20 januari 2010 @ 18:18:11 #287
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_77062345
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:57 schreef Keuzer het volgende:
Ik heb onderhand wel zin in die slipcursus zit alweer even boven de 50 ritten..
Iemand al gehad?
Ik ook, maar ik hoef nooit appetijtelijke vrouwen te rijden
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_77065967
Kwam vandaag bij de 2e auto...zag ik dat de band lek was (gelukkig zag ik dat uberhaupt ).
Kon ik eerst nog dat ding gaan verwisselen voordat ik weg kon. Gelukkig ben ik een handige harry en ging dat redelijk vlot .

Morgen tentamen, dus even niet werken.
  woensdag 20 januari 2010 @ 20:48:51 #289
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_77068908
Hehehe, lullig.

Nu @ bus naar klant. Jeuj.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_77070497
Haha ik weet eigenlijk niet wat ik zou doen bij een lekke band, heb er nooit een eerder verwisseld maar ook wel redelijk handig.
Net hertentamen gemaakt, ging wel ok voor de tijd die ik ervoor geleerd had. Helaas dus niet gebeld voor morgen. (of ze moeten na 19:00 gebeld hebben maar dat zal wel niet) Hopelijk vrijdag wel werk.
Anyway Mallet, je hebt er nog een redelijk dag van gemaakt dan gezien je tegenslagen en 82 uur is zeker niet verkeerd, 20 uurtjes moet toch wel te doen zijn volgende week? (Ik neem ff aan dat je dan nog geen colleges hebt)
Nu tijd voor wat post- ?tentaminaal? gezuip.
pi_77072070
Zag vandaag trouwens voor het eerst een nieuwe EW tas. Verder had ik vandaag een navigatiesysteem meegenomen naar Almere die daar niet heen moest Dacht dat hij gewoon bij de auto hoorde.
pi_77072152
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:45 schreef Mathijz het volgende:
Zag vandaag trouwens voor het eerst een nieuwe EW tas. Verder had ik vandaag een navigatiesysteem meegenomen naar Almere die daar niet heen moest Dacht dat hij gewoon bij de auto hoorde.
Kunnen we een EW tas krijgen dan?
pi_77072856
Misschien als je opnieuw solliciteert.;)
pi_77074327
Ik heb die zwarte stoffen tas waar precies een klembord in past en nog wat kleine dingen... hoe ziet die nieuwe er uit dan? Misschien krijg ik er wel een bij de slipcursus?
pi_77074393
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:17 schreef Keuzer het volgende:
Haha ik weet eigenlijk niet wat ik zou doen bij een lekke band, heb er nooit een eerder verwisseld maar ook wel redelijk handig.
Net hertentamen gemaakt, ging wel ok voor de tijd die ik ervoor geleerd had. Helaas dus niet gebeld voor morgen. (of ze moeten na 19:00 gebeld hebben maar dat zal wel niet) Hopelijk vrijdag wel werk.
Anyway Mallet, je hebt er nog een redelijk dag van gemaakt dan gezien je tegenslagen en 82 uur is zeker niet verkeerd, 20 uurtjes moet toch wel te doen zijn volgende week? (Ik neem ff aan dat je dan nog geen colleges hebt)
Nu tijd voor wat post- ?tentaminaal? gezuip.
Ik ben net terug uit de stad, dus inderdaad.
Volgende week woe/do/vrij beschikbaar. Dus hoop dan nog ff die 20 uurtjes te kunnen maken inderdaad.

Overigens heb ik bij mijn sollicitatie helemaal NIKS gekregen (ja op ritbonnen na ). Ik wil ook wel zo`n kekke EW-schoudertas. Al kwam ik laatst een chauffeur tegen die nog geen 3 maanden in dienst was, waarbij hij al zo goed als uit elkaar gevallen was.. Maargoed.. Gegeven paard niet in de bek kijken.

Edit: Ik heb eigenlijk ook nog nooit een band verwisseld, maar weet zeker dat ik het kan als het moet. In een van de vorige topics las ik dat een chauffeur een bus moest ophalen (geloof ik) met een lekke band. Had hij EW gebeld dat hij die even ging laten verwisselen bij de garage er tegenover. "Kan je dat niet zelf doen, is goedkoper.." Hadden ze gezegd
pi_77074457
Lol mijn kekke EW tas is nu meer dan een halfjaar oud en die is nog goed als nieuw.

Edit: als je de meiden op het kantoor belt en je mannelijke charme misbruikt sturen ze je vast gratis zo n tas.

[ Bericht 42% gewijzigd door Keuzer op 20-01-2010 22:39:36 ]
pi_77075037
Btw mijn rittenteller moet echt +25 ofzo.. Hij doet het dus ook niet meer sinds 2010. Dan zou ik echt over de 50 heenkomen. Dat e-mailtje.. "Je rittenteller wordt aangepast als je daar recht toe hebt"..

pi_77075138
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:29 schreef Keuzer het volgende:
Lol mijn kekke EW tas is nu meer dan een halfjaar oud en die is nog goed als nieuw.

Edit: als je de meiden op het kantoor belt en je mannelijke charme misbruikt sturen ze je vast gratis zo n tas.
Bij mij is het altijd.. EN WAT IS JE ACHTERNAAM? Niet bij Joleen en Mandy btw. Die zijn aan de tel
pi_77075206
Bandje verwisselen is een koekje (zie anders m'n project-topic in PTA, daar doe ik ook het één en ander aan m'n autootje ).

Het gesprek aan de telefoon was wel grappig. Ze wilde eerste even met Athlon bellen of de band vervangen diende te worden, toen ze mij terug belde: "Kun je dat zelf?" en vervolgens "Als het niet lukt dan moet je daar maar om hulp vragen". Ik moest wel even gniffelen, en als ik eerlijk ben vind ik je wel een beetje een sjakie als je niet een band kunt verwisselen (als man zijnde ). M'n grootste probleem was het schoonhouden van m'n nette kleding, m'n leren handschoentjes hebben het dus moeten ontgelden .

Ik begin overigens altijd duidelijk met m'n achternaam. En met Joleen en Mandy is inderdaad dik lachen. Hang regelmatig aan de lijn lachend met die lui, die zien vaak de humor van bepaalde situaties wel in .

edit; Deborah was wel heel medelevend en bezorgd over hoe ik thuis zou komen toen ik belde dat ik geen portemonnee mee had .
pi_77075376
Jeuj 300e post, dan sluit een topic toch? Anyway ik zou het ook gewoon zelf doen heur, je hebt gelijk dat een man dat gewoon moet kunnen. En ik heb wel zo'n unieke naam dat ze me meestal wel herinneren bij EW XD
Het blijft wel gelazer natuurlijk... liever stap je gewoon in.
Kreeg vandaag helemaal de lentekriebels door de zon, (kan je nagaan, fucking januari) heb echt weer zin in de maanden van zonnebrillen en overhemden zonder jas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')