abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76896595
Gebruik eigenlijk nooit navigatie maar ik doe het dan ook al 3 jaar dus na verloop van tijd ken je de meeste plekken wel. Veel bedrijven zitten ook op industrieterreinen die makkelijk te vinden zijn, alleen bij particulieren is het nog wel eens zoeken maar dan check ik ff snel de navigatie op m'n telefoon.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 18:39:46 #177
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_76897305
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:14 schreef enpe het volgende:
Gebruik eigenlijk nooit navigatie maar ik doe het dan ook al 3 jaar dus na verloop van tijd ken je de meeste plekken wel. Veel bedrijven zitten ook op industrieterreinen die makkelijk te vinden zijn, alleen bij particulieren is het nog wel eens zoeken maar dan check ik ff snel de navigatie op m'n telefoon.
Ik rijd nu ook al bijna drie jaa, en toch is navi erg fijn. Ik kom namelijk vaak op andere plekken. Ik weet overigens wel hoe ik naar 't centrum van Den Haag moet rijden, en naar Scheveningen

Ik print 't uit, neem 't mee, maar eigenlijk doe ik er niks meer mee. Navi gaat eigenlijk altijd aan.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_76898043
Heb de tomtom altijd mee, bijvoorbeeld om de dichtstbijzijde Esso te vinden. Maar naar de bekende plekken zit ie gewoon in de tas.
pi_76913306
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 19:00 schreef Mathijz het volgende:
Heb de tomtom altijd mee, bijvoorbeeld om de dichtstbijzijde Esso te vinden. Maar naar de bekende plekken zit ie gewoon in de tas.
Dat is dus best kut bij mijn navigatie, die geeft wel aan hoe het tankstation heet, maar niet om wat voor tankstation het gaat. Alsnog zoeken in de lijst altijd.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_76915039
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 12:52 schreef Keuzer het volgende:
Lol, vraag me dan af hoeveel ritjes je hebt moeten maken, of anders waar je wel niet heen hebt gemoeten als je zo n lange dag maakt xD
Ik rij als taxichauffeur.. Toevallig dit weekend de vrijdag en de zaterdag, normaal een van de dagen en soms doordeweeks nog, als mijn studie het toelaat..

Verdient wel heel lekker, een nachtje werken ipv stappen.. Vind het ook heerlijk, ben een echt nachtmens. Ben nu ook totaal niet moe. (Oke ben pas om 5 uur opgestaan maar toch. )

Ga nu ook weer lekker mijn bed opzoeken.
Nee.
pi_76915318
quote:
Op zondag 17 januari 2010 02:22 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Dat is dus best kut bij mijn navigatie, die geeft wel aan hoe het tankstation heet, maar niet om wat voor tankstation het gaat. Alsnog zoeken in de lijst altijd.
Heb de POI van enkel esso stations erin staan , hij klopt niet helemaal meer, maar dan tank ik er alsnog.
pi_76918661
Die van mij kan gewoon zoeken naar alle dichtsbijzijnde tankstations op per tankstation apart. Hij is soms alleen niet helemaal meer up to date. Laatst moet ik echt tanken, dus ik de dichtsbijzijnde opgezocht.. Bestaat hij niet meer. De pompen stonden er nog wel, maar dat was ook wel alles. Gelukkig was er een 5 minuten verderop. Was echt blij toen .

Overigens tank ik heel vaak niet bij een Esso. Ze zouden eigenlijk gewoon zo`n MKB-brandstof pas moeten geven aan chauffeurs. Ik vind dit een beetje beperkt.
pi_76918738
Ik tank vrijwel altijd bij een Esso, desnood rij ik een paar km om als ik weet dat er één in de buurt zit.

Op een gegeven moment weet je wel ongeveer waar die dingen aan de snelwegen staan.
pi_76918753
Ik heb eigenlijk altijd wel een esso op mijn route zitten, alleen als de tank echt helemaal leeg is dan zoek ik iets in de buurt.

Tip voor degene met google maps op hun telefoon: esso intypen boven de plaats waar je op dat moment bent... die zijn wel up to date.
pi_76959422
FUCK. Naar meerkerk gereden...en portemonnee met alles er in thuis vergeten! Geen geld, pasjes, ov...kolere...
pi_76960573
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:01 schreef Maharbal het volgende:
FUCK. Naar meerkerk gereden...en portemonnee met alles er in thuis vergeten! Geen geld, pasjes, ov...kolere...
Jaaaaa, da's kut! Maar liever thuis vergeten dan bij Arval in de auto en er terug thuis achter komen.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_76963819
Ehm, ik denk niet dat je het snapt. Ik heb nu geen ov, geen id, geen geld en geen pinpas..
pi_76964387
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:58 schreef Maharbal het volgende:
Ehm, ik denk niet dat je het snapt. Ik heb nu geen ov, geen id, geen geld en geen pinpas..
En nu sta je daar in de middle of nowhere?
pi_76964572
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:58 schreef Maharbal het volgende:
Enige optie die ik voor je kan bedenken is een taxi nemen en betalen als je thuis bent mocht je niets anders kunnen regelen. Of zwartrijden en hopen dat je niet gepakt wordt. Succes!

edit: liften!

aaipod hier trouwens
pi_76964767
Kut man Maharbal.. Laat ff weten hoe het is afgelopen..

Het was voor mij vanochtend lekker vroeg. Om 07.15 hier de bus genomen op weg naar Wiuwert Frieslân, kwam daar om 11.30 aan. Daarna in 2 uurtjes teruggereden en voor mij zit het er alweer op. Toch weer 7 uur gemaakt.
pi_76964806
Het is me gelukt in rotterdam te komen. Ik ga proberen om bij 2e rit te komen en dan naar almere rijden.
pi_76965074
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:25 schreef Maharbal het volgende:
Het is me gelukt in rotterdam te komen. Ik ga proberen om bij 2e rit te komen en dan naar almere rijden.
Heb je bus 90 vanaf Vianen naar Rotterdam Zuidplein genomen?
pi_76965935
Nee eerst naar utrecht toen rdam. Zit nu in de trein naar barendrecht..conducteurs geloven mn verhaal gelukkig.
pi_76965986
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:52 schreef Maharbal het volgende:
Nee eerst naar utrecht toen rdam. Zit nu in de trein naar barendrecht..conducteurs geloven mn verhaal gelukkig.
Damn wat een kutgevoel moet je hebben dan.. Echt rustig in het OV zit je nu dus totaal niet lijkt me.
pi_76969563
Damn dat verzin je ook niet... Maar vinden die conducteurs het dan prima dat je meerijdt? Ik heb eigenlijk nog nooit conducteurs gezien die zo schappelijk zijn.. Mja respect dat je die tweede rit nog gaat halen succes nog
pi_76973017
Morgen weer 2 ritten. Audi A6.. Eerste A6, ben benieuwd!
pi_76973059
Ben zelf ook 1 keer m'n OV vergeten toen ik naar Houten moest. Ophaaladres was 10 minuutjes fietsen van huis, vandaar naar Meerkerk, toen vanuit Meerkerk naar Amersfoort en vanaf Amersfoort (zelfde adres) naar Houten, dus kwam er ook rijkelijk laat achter dat ik hem niet bij me had. Van de buschauffeur in Houten mocht ik doorlopen en de trein was te druk om te controleren, dus kwam uiteindelijk goed weg
Hopen dat je vanuit Almere thuis komt!
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:07 schreef Keuzer het volgende:
Damn dat verzin je ook niet... Maar vinden die conducteurs het dan prima dat je meerijdt? Ik heb eigenlijk nog nooit conducteurs gezien die zo schappelijk zijn.. Mja respect dat je die tweede rit nog gaat halen succes nog
Was gezellig vanochtend, niet?
pi_76973237
Heb dit topic eens doorgelezen. Erg interessant, vooral voor een student die houdt van autorijden.

Maar leggen jullie mij eens uit hoe dit werkt. Je werkt vanaf je woonplaats, en zij zeggen waar je een auto op moet halen? Krijg je betaald vanaf het moment dat je vertrekt tot je thuiskomt? Of alleen de reis in de auto?
pi_76973599
Bij easyway vanaf het moment dat in je in het OV (of enkele keer auto) stapt, tot het moment dat je terug bent met het OV. (of het eindadres van die dag moet bij je buren zijn)
pi_76973940
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:27 schreef Mathijz het volgende:
Bij easyway vanaf het moment dat in je in het OV (of enkele keer auto) stapt, tot het moment dat je terug bent met het OV. (of het eindadres van die dag moet bij je buren zijn)
Maar je moet dus 1 dag in de week standaard vrij zijn van school? En dan kijk je op hun website en dan staat de auto die je op moet halen met het juiste adres?

Is de afstand tussen je woonplaats --> de auto erg groot? Hoeveel procent van de tijd ben je onderweg met het OV? Stel je rijdt met je auto naar dichtstbijzijnde station, krijg je die tijd dan ook vergoed?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')