Ah nee man, niet op die onzin letten. Intercity naar Leeuwarden pakken -> vanuit Leeuwarden trein naar Sneek/Stavoren pakken en uitstappen op mantgum. Bellen naar wiuwert en ze halen je op. Vanuit Leeuwarden rijdt de trein naar Mantgum 2x in het uur (x. 03 en x.34).quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:23 schreef Mallet het volgende:
Kentekenpapieren vervoerendat heb ik ook een keer moeten doen als "2e rit". Binnen 1 minuut klaar en weer teruglopen en wachten op de bus.
Vandaag heb ik echt lopen vliegen.. Eerst van Aalten naar Meerkerk, dat ging gelukkig goed. Daarna naar Rotterdam. Ik ging met de 181 vanuit Meerkerk naar Vianen en daar op de 90 richting Rotterdam Zuidplein (want daar moest ik toch zijn). Ik zat alleen 2 uur in die bus![]()
. Ik heb me dorpen gezien.. Damn.. Nieuw-Lekkerland.. Kinderdijk ofzo.. Pff echt wat een godvergeten stukken land.
Met de Mercedes enorme file.. Ik EW gebeld dat ik 16.00 niet ging halen.. Eerst ff paniek maar later mocht ik 17.00 aanhouden. 3 voor 17.00 was ik in Barneveld, maar ik kon Dutchlease niet vinden.. Damn.. Ik bij de ESSO gevraagd.. Daarna echt keihard dat terrein opgescheurd. Uiteindelijk toch weer 11 uur gemaakt.
Maandag 1 rit.. Eerst reizen naar Wiuwert à 4 uur 13 met het OV (!!!) om daar de auto op te halen. Dan 2 uur terugrijden naar m'n woonplaats. Ben benieuwd of ik het allemaal kan vinden, het noorden is zo`n aparte hoek van NL. Die plaatsnamen alleen al.. Uitstapen bij Yndyk Boazum (ehhh)..
Daar ga ik zeker gebruik van maken dan. Ik had ook het gevoel dat ze dit ritje gewoon niet op een andere manier kwijt konden.. Zoiets merkte ik aan de telefoon namelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah nee man, niet op die onzin letten. Intercity naar Leeuwarden pakken -> vanuit Leeuwarden trein naar Sneek/Stavoren pakken en uitstappen op mantgum. Bellen naar wiuwert en ze halen je op. Vanuit Leeuwarden rijdt de trein naar Mantgum 2x in het uur (x. 03 en x.34).
Zo zie je maar hoe druk het is in het noorden, ze laten zelfs mensen 4 uur reizen om er een auto op te halen. Ik moet maandag hier zelf starten, dus ik start niet in Wiuwert (waar 90% van m'n ritten start).
edit: Ik mag maandag een Mini Cooper ophalen. Helaas geen Mini Cooper S (heb ik wel al 's gedaan, fantastische (ge)bakjes).
Lol? Ik moest daar een bestelbus met een dikke reet heen brengen, had geen problemen om het te vinden hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:23 schreef Mallet het volgende:
Met de Mercedes enorme file.. Ik EW gebeld dat ik 16.00 niet ging halen.. Eerst ff paniek maar later mocht ik 17.00 aanhouden. 3 voor 17.00 was ik in Barneveld, maar ik kon Dutchlease niet vinden.. Damn.. Ik bij de ESSO gevraagd.. Daarna echt keihard dat terrein opgescheurd. Uiteindelijk toch weer 11 uur gemaakt.
Nog nooit bij BVA autoveiling (Arval) geweest?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:41 schreef Keuzer het volgende:
Ik vermoed dat het inderdaad bij BCA was waar ik die dikke bus toen omgekeerd heb
Waarschijnlijk was het dan BCA inderdaad (aan de rechterkant een huisje...en een gigantisch parkeerterrein + hek en recht voor je neus het transferium + parkeergarage).quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:42 schreef Keuzer het volgende:
Nope, eerste keer Barneveld was dat voor mij..
Ja echt man. Gewoon door de haast zie je eigenlijk niks! Stom is dat hè.. Werd ik ook nog gebeld voor mijn ritje voor maandag (goede timing)..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:47 schreef Keuzer het volgende:
Lol ja moet BCA geweest zijn dan, is ook echt de plek die meteen aanspreekt als je een groot voertuig wil keren![]()
Achjaa iedereen kan het ooit welleens niet vinden, en zeker als je al haast hebt dan flip je gewoon door
Kon de eerste keer in Meerkerk Arval ook niet vinden
Dat is eigenlijk wel een idee jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:23 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Waarom ga je niet vanuit Meerkerk met die kentekenpapieren naar Amersfoort om die auto te halen en vervolgens met die auto via Houten weer naar Meerkerk? Is toch veel relaxter?
Dat deed ik zelf ook vaak als ik dat soort dingen tussendoor had (en als het ook te doen was..). Beetje creatief denken zo nu en dan..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een idee ja
Jij hebt ook aardig uurtjes gemaaktquote:Op zaterdag 16 januari 2010 05:58 schreef Dimitri_ het volgende:
Deze studentchauffer is ook eindelijk thuis van het werken, kruip nu mijn bed in.
Ik (nog) niet. Ik gebruik altijd mijn navi om er te komen. Meestal zet ik hem wel uit als ik eenmaal de goede afslag op de snelweg heb genomen. Dan weet ik het meestal wel.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:54 schreef rene90 het volgende:
Werken jullie veelal met tom tom of kennen jullie de hoofdwegen goed uit jullie hoofd dat je redelijk blind overal naartoe kunnen rijden?
In bijna elke auto zit een navi, voor de snelwegen in NL heb ik dat ding niet nodig (of ik moet naar 't oosten gaanquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:54 schreef rene90 het volgende:
Werken jullie veelal met tom tom of kennen jullie de hoofdwegen goed uit jullie hoofd dat je redelijk blind overal naartoe kunnen rijden?
Ik rijd nu ook al bijna drie jaa, en toch is navi erg fijn. Ik kom namelijk vaak op andere plekken. Ik weet overigens wel hoe ik naar 't centrum van Den Haag moet rijden, en naar Scheveningenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:14 schreef enpe het volgende:
Gebruik eigenlijk nooit navigatie maar ik doe het dan ook al 3 jaar dus na verloop van tijd ken je de meeste plekken wel. Veel bedrijven zitten ook op industrieterreinen die makkelijk te vinden zijn, alleen bij particulieren is het nog wel eens zoeken maar dan check ik ff snel de navigatie op m'n telefoon.
Dat is dus best kut bij mijn navigatie, die geeft wel aan hoe het tankstation heet, maar niet om wat voor tankstation het gaat. Alsnog zoeken in de lijst altijd.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:00 schreef Mathijz het volgende:
Heb de tomtom altijd mee, bijvoorbeeld om de dichtstbijzijde Esso te vinden. Maar naar de bekende plekken zit ie gewoon in de tas.
Ik rij als taxichauffeur.. Toevallig dit weekend de vrijdag en de zaterdag, normaal een van de dagen en soms doordeweeks nog, als mijn studie het toelaat..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:52 schreef Keuzer het volgende:
Lol, vraag me dan af hoeveel ritjes je hebt moeten maken, of anders waar je wel niet heen hebt gemoeten als je zo n lange dag maakt xD
Heb de POI van enkel esso stations erin staanquote:Op zondag 17 januari 2010 02:22 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Dat is dus best kut bij mijn navigatie, die geeft wel aan hoe het tankstation heet, maar niet om wat voor tankstation het gaat. Alsnog zoeken in de lijst altijd.
Jaaaaa, da's kut! Maar liever thuis vergeten dan bij Arval in de auto en er terug thuis achter komen.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:01 schreef Maharbal het volgende:
FUCK. Naar meerkerk gereden...en portemonnee met alles er in thuis vergeten! Geen geld, pasjes, ov...kolere...
En nu sta je daar in de middle of nowhere?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:58 schreef Maharbal het volgende:
Ehm, ik denk niet dat je het snapt. Ik heb nu geen ov, geen id, geen geld en geen pinpas..
Enige optie die ik voor je kan bedenken is een taxi nemen en betalen als je thuis bent mocht je niets anders kunnen regelen. Of zwartrijden en hopen dat je niet gepakt wordt. Succes!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:58 schreef Maharbal het volgende:
Ehm, ik denk niet dat je het snapt. Ik heb nu geen ov, geen id, geen geld en geen pinpas..
Heb je bus 90 vanaf Vianen naar Rotterdam Zuidplein genomen?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:25 schreef Maharbal het volgende:
Het is me gelukt in rotterdam te komen. Ik ga proberen om bij 2e rit te komen en dan naar almere rijden.
Damn wat een kutgevoel moet je hebben dan.. Echt rustig in het OV zit je nu dus totaal niet lijkt me.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:52 schreef Maharbal het volgende:
Nee eerst naar utrecht toen rdam. Zit nu in de trein naar barendrecht..conducteurs geloven mn verhaal gelukkig.
Was gezellig vanochtend, niet?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:07 schreef Keuzer het volgende:
Damn dat verzin je ook niet... Maar vinden die conducteurs het dan prima dat je meerijdt? Ik heb eigenlijk nog nooit conducteurs gezien die zo schappelijk zijn.. Mja respect dat je die tweede rit nog gaat halensucces nog
Maar je moet dus 1 dag in de week standaard vrij zijn van school? En dan kijk je op hun website en dan staat de auto die je op moet halen met het juiste adres?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:27 schreef Mathijz het volgende:
Bij easyway vanaf het moment dat in je in het OV (of enkele keer auto) stapt, tot het moment dat je terug bent met het OV. (of het eindadres van die dag moet bij je buren zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |